motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت جوایز كیفیت چه هستند 15 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات15
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 15 صفحه

 

جوایز كیفیت چه هستند ؟
تعریف : جوایز كیفیت ؛ جوایزی هستند كه برای برخی نتایج حاصل از اجرای كیفیت در یك شركت از سوی سازمان اعطاء كننده اهدا میشود ؛ معمولاً آن سازمان هیچ گونه مسئولیت یا وظیفه ای درقبال اجرای كیفیت  نداشته است .

جوایز كیفیت به چه كسانی اهدا می شود ؟
جوایز كیفیت با توجه به نوع جایزه ، یا به افراد یا به شركت ها و مؤسسات اهدا می شود .

به هنگام اهدای جوایز كیفی چه موضوعاتی را مورد ارزیابی قرار می دهند ؟
تمامی جوایز كیفیت بر اساس ارزیابی عملكرد متقاضی جایزه با توجه به معیارهایی مشخص ، اهدا می شود .

به هنگام اهدای بعضی جوایز ، نتیجه فعالیتهای كیفیت (از قبیل رضایت مشتری) ، در برخی پایداری تولید و در برخی دیگر مطابقت تولید با نیازمندیهای مشتری ، مورد ارزیابی قرار می گیرد .
تعدادی از جوایز كیفیت غیر رقابتی هستند ، یعنی بدون محدودیت در تعداد برندگان ، عملكرد سازمان ها را ارزیابی كرده و جوایز را اهدا می كنند ؛ اما اكثر آنها رقابتی می باشند .
در كنار جوایز كیفیت ، جوایز مشابه دیگری نیز برای موضوعاتی از قبیل رضایت مشتری ، بهترین عملكرد و برخی موضوعات دیگر وجود دارد .
روشهای گوناگون اعطای جوایز کیفیت: -    حكومت محلی یا دولت ملی -     گروههای تخصصی یا تجاری -     شركت های دیگر (به ویژه تولید كنندگان عمده) -     در سطح بین المللی -     در سطح منطقه ای تعدادی از جوایز منطقه ای : جایزه کیفیت ایرلند شمالی- جایزه کیفیت شمال غربی انگلستان- جایزه کیفیت کالیفرنیا آیا كسب جوایز كیفیت منافعی هم به دنبال دارد ؟
عده ای معتقدند كه مهمترین دلیل تلاش برای كسب جوایز كیفیت ، تبلیغی است كه نصیب سازمان یا شركت برنده می شود .

البته این خود سازمان یا شركت است كه اهدافش را از كسب این جوایز تعیین می كند .
برخی سازمان ها تلاش برای كسب این جوایز را به عنوان نوعی اصلاح و درمان سازمان تلقی می كنند ؛ چرا كه بررسی دقیق و آماده سازی جهت كسب جوایز موجب بهبود سازمان می شود و موفقیت در كسب آن صرفاً یكی از جوانب این تلاش است .
بعضی سازمان ها موفقیت و عدم موفقیت در كسب این جوایز را به معنای حفظ یك مشتری عمده یا از دست دادن آن می دانند .
دیگر سازمانها تلاش برای كسب این جوایز را استفاده گسترده از یك ابزار كیفیت می دانند یا معتقدند نتیجه تلاش آن است كه برای اولین بار گروه مدیریت ارشد به طور هماهنگ و آگاهانه عمل كرده اند .
اگر هدف یك سازمان از كسب این ج

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:10 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت جنگل ها 13 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات13
حجم فایل214 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 13 صفحه

 

جنگل ها بیشتر از تمام مناطق دنیا جنگلهای برگ ریز معتدل بر اثر فعالیتهای انسان تحت تاثیر قرار گرفته اند .
در اکثر مناطق معتدل ، نواحی وسیعی از جنگلها برای احداث راههای کشاورزی از بین رفته اند .
این فرآیند چندین قرن پیش در اروپا آغاز شد و منجر به باقی ماندن تعداد کمی از جنگلهای خالی از سکنه شد .
در شرق آمریکای شمالی ، جنگل زدایی با ورود مهاجران اروپایی آغاز شد اما هنوزبه وسعت آنچه در اروپا رخ داده ، نرسیده است .
جنگلهای بارانی کاج آمریکای شمالی در طول ساحل غربی آمریکای شمالی ، آب و هوای مرطوب و معتدل ، جنگلهای کاج بارانی را که از آلاسکا تا شمال کالیفرنیا امتداد یافته اند بوجود آورده است .
این جنگل منحصر به فرد ، مدتهای مدید در معرض تهدید بوده است زیرا می تواند از درختانش برای سوخت و کاغذ سازی استفاده کرد .
حدود 90 درصد ازجنگلهای اولیه اکنون کاملاًَ از بین رفته اند .
گرچه جنگلهاییکه درختانشان قطع شده اند معمولاَ دوباره کاری می شوند ، اما رستنی های جدید ، حیات وحش کمتری را نسبت به جنگلهای اولیه در خود پناه می دهند.
باران اسیدی جنگلها در شمال آمریکا و اروپا از آلودگی هوا آسیب می بینند .
دودهای خارج شده از موتور اتومبیلها و گازهای زاید کارخانجات به هوا می روند و توسط قطرات اب در اتمسفر جذب می گردند .
این آلودگی خواص شیمیایی باران را تغییر می دهد و آنرا از آنچه می بایست باشد ، اسیدی تر می سازد .
باران اسیدی به برگها و ریشه های درختان صدمه می زند و نهایتاَ می تواند آنها را از بین ببرد.
جنگلهای شمالی گر چه بعضی از نواحی جنگلهای شمالی برای سوخت و کاغذ سازی قطع شده اند این منطقه از بسیاری از تغییراتی که برای انواع دیگر جنگلها رخ داده گریخته است .
حدود 12000 سال پیش ، اواخر دوران یخبندان که یخچالهای طبیعی ، عقب نشینی کردند جنگلهای شمالی اندک اندک به سمت شمال پیش رفته اند .
قسمتهای عظیمی از این جنگلها بر روی خاک یخ زده که به جز در قسمت سطحی در طول تابستان ، همیشه یخ زده هستند رشد می کنند.
جنگل ناحیه ایست با تراکم زیادی از درختان، جنگلها در تمام نواحی زمین که قابلیت رشد درخت در آنها وجود دارد و از نظر ارتفاع در زیر خ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:10 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت جمهوری فدرال آلمان (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات53
حجم فایل1.499 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 53 صفحه

 

جمهوری فدرال آلمان Bundesrepublik Deutschland شعار ملی: (یگانگی،حق و آزادی) زبان رسمی :  آلمانی نوع حکومت :  جمهوری فدرال   مذهب :  كلیساهای مختلف پروتستان ( عمدتاً لوتری)، كاتولیك رومی واحد پول : یورو جمعیت :  82,424,609نفر رشد سالانه جمعیت : 0.
1- مساحت :  ٣٥٧٠٢١ کیلومتر مربع خط ساحلی :  ٢٣٨٩ کیلومتر مختصات جغرافیایی :  ٥١درجه شمالی و ٩ درجه شرقی میزان باسوادی: نزدیك به۱۰۰% سنین تحصیل اجباری: ۶تا ١٨ سال خدمت سربازی: ١٢ ماه درآمد سرانه: 32680 عضویت :  سازمان ملل متحد, جامع اروپا، پیمان آتلانتیک شمالی،کنفرانس امنیت و همکاری در اروپا، اتحادیه اروپای غربی،گروه هفت، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، شورای اروپا آلمان پس از آمریكا و ژاپن سومین قدرت صنعتی جهان است.
تاریخچه کلی حکومتی: امپراتوری مقدس روم (پیمان وردون سال 843) امپراتوری آلمان (1871) جمهوری فدرال آلمان (1949) اتحاد دو آلمان (1990) بعد از جنگ اکنون نظام سیاسی جمهوری فدرال آلمان دارای حکومتی دموکراتیک، فدرالیستی، اجتماعی و قانون‌مدار است.
این اصول به همراه حقوق اساسی هسته‌ی گزند‌ناپذیر قانون اساسی را تشکیل می‌دهند که دادگاه قانون اساسی فدرال بر اجرای آن نظارت می‌کند.
نظام سیاسی جمهوری فدرال آلمان تجسم دومین نظام دموکراتیک در تاریخ آلمان است.
پدیدآورندگان جمهوری فدرال در شورای پارلمانی و در قانون اساسی جدیدشان آموزه‌های شکست اولین دموکراسی، جمهوری وایمار، و دیکتاتوری ناسیونال سوسیالیستی را مَد نظر قرار داده اند.
جمهوری فدرال آلمان فرزند جنگ بود.
در سال ١٩۴٩ قرار بود دموکراسی ابتدا تنها در قسمت غربی سرزمینی که دو پاره شده بود، برقرار شود.
ولی قانون اساسی، که نخست به عنوان سندی موقت طراحی شده بود، بر هدف اتحاد مجدد در فرآیندی «خودمختار و آزادانه» نیز تأکید کرده بود.
نظام انتخاباتی در آلمان به گونه‌یی است که تشکیل دولت توسط یک حزب را بسیار مشکل می‌سازد.
در ۵٦ سال گذشته فقط یک بار چنین اتفاقی افتاده است.
ائتلاف احزاب برای تشکیل دولت امری مرسوم است.
احزاب، برای اینکه انتخاب کنندگان آنها بدانند با کدام احزاب قرار است برای تشکیل دولت وارد ائتلاف شوند، پیش از شروع مبارزات انتخاباتی توافق آن احزاب را برای ائتلاف جلب می‌کنند.
به این ترتیب هر شهروند دارای حق رأی با انتخاب خود از یک

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:10 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت جامعه شناسی آموزش وپرورش 140 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات240
حجم فایل309 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 240 صفحه

 

جامعه شناسی آموزش وپرورش جایگاه درس درس جامعه شناسی آموزش و پرورش یکی از دروس اصلی رشته علوم تربیتی است که در هر دو گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی دبستانی و پیش دبستانی معادل 3واحد درسی است.
در نظام آموزش و پرورش ایران،درس جامعه شناسی آموزش و پرورش از اهمیت چندانی برخوردار نیست.
دلایل چندی مثل شمار اندک واحدهای این درس و .
.
.
براین واقعیت گواهی دارند.
اهداف درس هدف کلی هدف کلی درس آشنایی دانشجویان رشته علوم تربیتی با ضرورت و اهمیت جامعه شناسی در آموزش وپرورش ونقش و اهمیت آن در نظام آموزشی است .
اهداف رفتاری درس دانشجو بعد از مطالعه درس باید بتواند سوالات زیر را پاسخ گوید: ضرورت آموزش جامعه شناسی آموزش و پرورش راتوضیح دهد؟
رابطه بین جامعه و آموزش و پرورش را توضیح دهد؟
ویژگی آموزش و پرورش به عنوان نهاد اجتماعی راتوضیح دهد؟
کارکردهای اجتماعی آموزش و پرورش راشرح دهد؟
رابطه آموزش و پرورش وتغییر اجتماعی را شرح دهد؟
رویکردهای جامعه شناختی به آموزش و پرورش را نام برده و توضیح دهد؟
چگونگی پیدایی و تحول رشته جامعه شناسی آموزش و پرورش را توضیح دهد؟
رویکردهای نوین در جامعه شناسی آموزش و پرورش رابیان کند؟
رویکرد سیستمی به جامعه شناسی آموزش و پرورش را تحلیل کند ؟
فصل یکم اهداف رفتاری فصل اول دانشجو بعد از مطالعه فصل باید به سوالات زیر پاسخ گوید: محتوا و روش جامعه شناسی را توضیح دهد؟
رابطه جامعه شناسی و آموزش و پرورش را بیان کند؟
جامعه شناسی آموزش و پرورش را توضیح دهد؟
اصول جامعه شناسی آموزش و پرورش را نام برده و مختصر توضیح دهد؟
ضرورت پرداختن و آموزش جامعه شناسی آموزش و پرورش را تشریح کند؟
اهداف کلی کتاب و طرح آن را بیان کند ؟
پیشگفتار: در برنامه ریزی آموزشی دانشگاه های ایران درس جامعه شناسی آموزش و پرورش اهمیت و اعتبار چندانی ندارد .

این درس به عنوان 3 واحد در رشته علوم تربیتی تدریس می شود.
بیش از یک قرن است که امیل دورکیم ضرورت مطالعه جامعه شناسی آموزش و پرورش رامطرح ساخته است.
امروزه جامعه شناسی آموزش و پرورش یک شاخه تخصصی در رشته جامعه شناسی محسوب می شود.
نیاز به مطالعات جامعه شناسی در آموزش وپرورش کشور ما به شدت محسوس است.
در این راستا همکاری مشترک جامعه شناسان ومتخصصان

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:09 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت جاذبه جنسی روانكاوان نسبت به مراجعه كنندگان 10 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات10
حجم فایل373 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 10 صفحه

  

جاذبه جنسی روانکاوان نسبت به مراجعه کننده گانشان چکیده: علی رغم اینکه اطلاعات زیادی که در رابطه با رابطه صمیمی بین روانکاوان و مشتریان شان وجود دارد اما در حال حاضر اطلاعات مستندی در رابطه با ماهیت ، چگونگی و نتایج اینگونه روابط وجود ندارد.
پژوهش حاضر بر روی 575 روانکاو انجام شده است.
بر اساس نتایج این تحقیق 87% کلیه روانکاوان ( 95% مردان و 76% زنان) وجود چنین رابطه ای را در قبال مراجعه کننده کانشان تایید کردند.
اما فقط تعداد اندکی (9 % مردان و 3 درصد زنان) روانکاوان گزارش کردنند که اینگونه روابط وارد حوزه ی عملی شده است.
بر اساس این تحقیق بیشتر روانکاوان ( 63%) بعد و در حین چنین روابطی به شدت احساس اظطراب ، گناه و آشفتگی کردند.
بر همین اسا س حدود 90% از شرکت کننده گان تحقیق اظهار داشتند که در مورد مدیریت و حل و فصل چنین احساساتی هیچ گونه آموزشی قبل و بعد از تحصیل دریافت نکردند اهداف تحقیق 2.
بررسی تاثیر اینگونه روابط بر شرایط شغلی و حرفه ای روانکاوان و روانشناسان 3.
بررسی تبعات اخلاقی این کونه روابط در اجتماع و تاثیر ان بر حرمت و اهمیت طبعات در جامعه 4.
جستجوی راه حل های مناسب هم در قبال بیماران و هم روانکاوان و روان شناسان 1.
بررسی ابعاد و نتایج این گونه رابطه بر روند معالجه بیماران پیشینه تحقیق 1.
گلاور(1955) بیش از 60% 2.
فرمر (1968) بیش از 17 % 3.
کاردنر و فولر (1973) بیش از 10% 4.
هلراد و بردسکی (1977) حدود 8% 5.
لیموسون و اسکاور (1977) حدود 7% مشخصات نمونه حاضر در این مطالعه 1000 روانشناس (500 زن و 500 مرد ) به صورت تصادفی از لیست روانشناسان انتخاب شدند و پرسشنامه این پژوهش برای آنها ارسال شد.
هیچ گونه اطلاعات خصوصی از قبیل نام و نام خانوادگی و همینطور آدرس از روانشناسان خواسته نشده بود میانگین فعالیت حرفه ای نمونه حدود 17 سال است.
و بین زن و مرد تفاوت معناداری وجود ندارد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:09 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت تولید ناب 47 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات46
حجم فایل447 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 46 صفحه

 

کارگاه آموزشی تولید ناب Lean production رئوس مطالب تولید دستی و انبوه; مزایا و معایب ظهور تولید ناب مشخصه های تولید ناب و مقایسه آن با تولید انبوه + رویکرد تولید ناب در تامین مواد و قطعات + رویکرد تولید ناب در ساخت محصول + رفتار با مشتری در تولید ناب + طراحی ناب تفکر ناب (Lean Thinking) بنگاه اقتصادی ناب (Lean Enterprise) مشخصه های تولید دستی 1 - تولید محصول طبق سفارش مشتری 2 - انعطاف زیاد 3 - کارگران بسیار ماهر 4 - ابزار و ماشین آلات ساده اما چند کاره 5 - حجم پایین تولید 6 - قیمت بالای محصول 7 - تقسیم ناچیز در فعالیت ها 8 - Fitting مشخصه های تولید انبوه 1 – تعویض پذیری کارگر 2 – وجود نیروی غیر مستقیم فراوان 3 – وجود محافظین ( بافر) برای مقابله با اختلال - کارگر اضافی - موجودی اضافی - فضای اضافی 4 – انعطاف کم 5 – ماشین الات وتجهیزات تک منظوره 6 – مشارکت ناچیز کارگر در بهبود فرآیندها مشخصه های تولید انبوه(ادامه) 7 – قیمت پایین محصول ( نسبت به تولید دستی ) 8 – تقسیم کار شدید در مهندسی - ارتباط کم بین آنها - ارتباط کم با بخش تولید و کارگاه 9 – زمان آموزش کوتاه ظهور تولید ناب تولید فقط 2685 خودرو در شرکت تویوتا تا سال 1950 دیدار تویودا از کارخانه فورد در بهار 1950 نتیجه گیری تویودا : عدم امکان نسخه برداری از تولید انبوه بدلیل : 1 – کوچک بودن بازار داخلی 2 – نیاز به انواع وسیله نقلیه 3 – عدم امکان خرید گسترده آخرین تکنولوژی غرب 4 – وجود تولیدکنندگان بزرگ خودرو در جهان موداهای هفت گانه 1 - تولید اضافی ( پیش از دریافت تقاضا) 2 - انتظار (برای گام بعدی فرآیند یا خرابی ماشین ) 3 - حمل و نقل (غیرضروری مواد) 4 - پردازش بیش از حد قطعات به خاطر طراحی ضعیف ابزار یا قطعه (Overprocessing) 5 - موجودی ها ) مواد اولیه ، نیمه ساخته ، محصول ، در راه ) 6 - حرکات غیرضروری کارکنان (برای ابزار یا قطعه یا .
.
.
) 7 - تولید قطعات معیوب سیاستهای اصلی تولید ناب 1 – تلاش جهت حذف هرگونه اتلاف منابع 2 – تکریم انسان – گسترش مرز کارخانه بنحوی که شامل مشتری و تامین کنندگان شود – مشتری گرایی و انعطاف پذیری لازم جهت پاسخ به نیاز مشتری – گسترش قابلیت های نیروی انسانی و بهره گیری از آن – کار گروهی – بهبود مستمر – نگرش و سازماندهی فرآیندی سیستم های مختلف تولید حجم تولید Low Low High High پروژه ها تولید دسته ای تولید انبوه تولید پیوسته Standardization سیستم های مختلف تولید حجم تولید Low Low High High پروژه ها تولید دسته ای تولید انبوه تولید پیوسته Standardization تولید ناب معادل های تولید ناب JIT

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:09 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت توزیع فیزیکی کالا2 (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل251 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

 

توزیع فیزیکی کالا تعریف:منظور از توزیع فیزیکی همان نگهداری،آماده سازی و نقل و انتقال کالا برای مشتریان در زمان و مکان مناسب است.
توزیع فیزیکی مستلزم برنامه ریزی ،اجرا و کنترل جریان فیزیکی مواد اولیه و کالای ساخته شده از مبدأ به مقصد است به طوری که ضمن تأمین نیازهای مشتریان سود نیز حاصل شود.
مدیریت توزیع فیزیکی همان جنبه برجسته از بازاریابی عمومی است.
مهارت نظامی که بازاریابی برای استفاده از مدیریت توزیع فیزیکی به کار گرفت امروزه لجستیک نام دارد.
هدف توزیع فیزیکی کالا: بسیاری از شرکت ها هدف از توزیع فیزیکی کالا را رساندن کالا در زمان ومکان مناسب و در حداقل هزینه ممکن می دانند.
مدیریت توزیع فیزیکی به عنوان یک مرکز هزینه بسیار ارزشمند است.
شرکت نمیتواند به سادگی به مدیر توزیع فیزیکی شرکت اختیار دهد که هزینه ها را در کمترین سطح ممکن نگه دارد.
حمل و نقل،انبارداری وسفارش کالا اغلب بر یکدیگر تأثیر معکوسی دارند.
از آنجائیکه فعالیت ها و هزینه های مربوط به توزیع فیزیکی ،مستلزم ایجاد موازنه بین عوامل مختلف است،تصمیم گیری در مورد آنها با توجه به مصالح کل سیستم است.
ایجاد تعادل بین خدمات و هزینه ها،مسئله ای است که مدیران توزیع فیزیکی پیوسته با آن روبرو هستند.
دلیل اصلی ان توجه به تغییرات محیطی روز افزون است.
پردازش سفارش: هر توزیع فیزیکی با سفارش مشتری آغاز می شود.
این مراحل اولین گام از فرایند لجستیکی است.
دایره سفارشات پس از تهیه فاکتورهای فروش آنها را به قسمت های مختلف ارسال میکند.
اقلامی که در حاضر موجود نیستند در ردیف ارسال داده نشده ها قرار می گیرند.
لیست کالاهایی که ارسال می شوند همراه با مدارک محل و صورت حساب های مربوطه و نسخه های اضافی به قسمت های مختلف فرستاده می شوند.
ا :موجودی .
2 سطوح مختلف موجودی جنسی نیز برای تامین رضایت مشتری اهمیت دارند.
تصمیم در مورد سطح موجودی جنسی مستلزم آگاهی دقیق از زمان ومقدار سفارش است حد مطل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:09 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت تهیه اسید بوریك از بوراكس جدید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات185
حجم فایل1.109 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 185 صفحه

 

به نام خداوند جان و خرد آزمایشگاه شیمی معدنی(1) (رشته شیمی) هدف از انجام این آزمایش تهیه اسید بوریک از بوراکس می باشد.
ابتدا بوراکس را در آب گرم حل کرده و در مرحله بعد عمل خنثی سازی را با استفاده از اسید کلریدریک انجام دهید.
آزمایش شماره 1 تهیه اسید بوریک از بوراکس و بررسی برخی از خواص آن 3 اسید بوریک (اسید ارتوبوریک) اسیدی بسیار ضعیف است که از بوراتها و یا هیدرولیز هالیدهای بور با هیبریداسیون sp2 به دست می آید.
این اسید به صورت بلورهای سفید سوزنی شکل است که در آن واحدهای B(OH)3 از طریق پیوند های هیدروژنی به یکدیگر متصل شده اند و لایه های نامحدودی( با فاصله Aº 18/3) با تقارن تقریبا شش ضلعی تشکیل می دهند.
شکل 1 – اسید بوریک 4 اسید بوریک در آب تا حدودی حل شده و انحلال پذیری آن با افزایش دما زیاد می شود.
این اسید تک بازی است.
9 Pk= (aq) B(OH)3 + H2O B(OH)4- + H+ B(OH)4- در غلظتهای کمتر از M 025/0 فقط به صورت نمونه های یک هسته ای B(OH)3 وB(OH)4- وجود دارند ولی در غلظتهای بالاتر قدرت اسیدی افزایش می یابد و اندازه گیری pH موید تشکیل نمونه های بسپار مانند است.
3 B(OH)3 B3O3(OH)4- + H+ + 2H2O pk=84/6 5 درمحلولهای مختلف اسید بوریک وبوراتها بسپارهایی مانندB3O3(OH)4- را طبق معادله زیر می دهند.
شکل2- تریمر اسید بوریک به نظر می رسد که بسپار اصلی حلقوی باشد و وجود چنین حلقه هایی در بوراتهای متبلور مانند 2B2O3 و Cs2O محرز است.
2 B(OH)3 + B(OH)4- B3O3(OH)4- + 3H2O pk=110 6 از تعادل سریعی که بین اسید بوریک نشاندار شده با 18O و بوراتها انجام می شود، می توان نتیجه گرفت که در محلول تعادل به سرعت روی می دهد.
این ترکیبها با پلی اولها مانند گلیسرول و α - هیدروکسی کربوکسیلیک اسیدها کمپلکس هایی به نسبت 1:1 تشکیل داده ، قدرت اسیدی اسید بوریک افزایش یافته واندازه گیری مستقیم آن با سود امکان پذیر می شود.
شکل3- کمپلکس اسید بوریک با یک گلیسرول 7 H3BO3 HBO2 B2O3 گرما H2O اسید ارتوبوریک اسید متابوریک گرما اکسید بور وسایل مورد نیاز مواد مورد نیاز قیف بوخنر لوله آ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:09 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت تفکر شهودی 47 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات47
حجم فایل230 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

  

موضوع : تفکر شهودی فهرست : مقدمه: (فلسفه ریاضی) تعریف: ریاضی در تفکر شهودی پیشینه : نظراتی درباره فلاسفه ریاضی فلسفه شهودگرایان فلسفه اشراق کاربرد تفکر شهودی در آموزش ریاضی آزمایشگاه ریاضی دانشمندان نقش تمرکز حواس در یادگیری مفاهیم ریاضی آموزش ریاضی چند پیشنهاد کلی خلاقیت ریاضی در سایه بصیرت ریاضی مقدمه: امروزه فلسفه ریاضی یا فلسفه علم ریاضیات بعنوان یكی از شاخه های فلسفی دامنه و عمق قابل توجهی برخوردار شده است و مكاتب و دیدگاههای متعددی در حوزه این دانش فلسفی شكل گرفته است.
در این میان این نكته روشن است كه دست یافتن به دیدگاهی كه پاسخگوی تمام مسائل و مباحث مطرح شده در فلسفه ریاضی باشد آن هم بصورت مستدل و مقبول همه فلسفی اندیشان امری ممكن به نظر نمی‌رسدویاآنكه بسیارصعب و دشوار است.
اما متفكران بر اساس اصول و مبادی و علایق ویژه خود به مباحث فلسفی در باب ریاضیات پرداخته و هر یك به اندازه وسع علمی و حوزه مطالعاتی و پژوهشی خود گامهایی را برای تقریب به ماهیت و حقیقت ریاضیات برداشته اند.
در این میان متفكران و فلاسفه متقدم و معاصر مسلمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در لابلای آثار خود سعی در تفسیر و تبیین ریاضیات داشته اند.
تعریف فلسفه علم ریاضیات : فلسفه علم ریاضیات یا فلسفه ریاضی دانشی است انتزاعی، تحلیلی و فلسفی درباره مفاهیم پایه و اصول اساسی و بنیادی ریاضیات، ماهیت گزاره‌های ریاضی، روش ریاضی، ریاضیات و واقعیت، رابطه ریاضیات با علوم دیگر مانند فیزیك، منطق، متافیزیك و.
.
.
، تحولات دانش ریاضی و علل، جایگاه ریاضیات در دسته‌بندی علوم، ریاضیات و ایدئولوژی و مباحث متعدد دیگر پیشینه : نظراتی درباره فلاسفه ریاضی : بر این اساس ما طبقه بندیهایی چون فلسفه فیزیک, فلسفه هنر , فلسفه تاریخ و البته فلسفه ریاضی وحتی فلسفه را داریم اچ گوردون هولفیش بیان می دارد که : ”فلسفه ماموریت دارد به انسان در تفکر عمیق تر به نتایج اعمال روزانه اش کمک کند تا انسان بتواند با حکمتی بیشتر , آن نتایجی را برگزیند که به همه انسانها کمک می کند تا تفکرشان را عمیق تر سازند ” یک فلسفه را می‌توان توضیحی دانست که در آن کوشش از مجموعه‌ای طبعا پراکنده از تجربیات یک معنی استخراج کند .
کار یک فلسفه مشتمل بر تنظیم تجربیات و ارزش‌ها است فلسفه در جستجوی روابط در میان اشیایی است که معمولا منفک از هم بشمار می‌آیند در اینجا به فلسفه‌های معاصر ریاضی پرداخته شده است .
فلسفه‌هایی که پیشرفتهای اخیر ریاضی را بشمار آورده و متاثر از بحران های جاری این علوم می باشند .

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:08 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت تفکر سیستمی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات21
حجم فایل256 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 21 صفحه

 

تفکر سیستمی.
فصل اول:زبان سیستمها به نام خدا ما هر چه بیشتر مسائل عمده زمان خود را مطالعه می کنیم ،بیشتر متوجه این موضوع می شویم که این مشکلات به صورت مجزا نمی توانند شناخته شوند،آنها مشکلات سیستمیک هستند که به این معنی است که با هم در تعامل و به هم وابسته اند.
کاپرا capra 1996 مقدمه: در تعریف ساده ،یک سیستم یک کل پیچیده که به اجزایش وابسته است و بین اجزایش تعامل وجود دارد.
ما می توانیم انواع متفاوتی از سیستم ها را تعریف کنیم: فیزیکی :مانند سیستم های رودخانه زیستی :مانند موجودات زنده طراحی شده:نظیر اتومبیل ها انتزاعی:نظیر سیستم های فلسفی اجتماعی:نظیر خانواده ها فعالیت های انسانی:نظیر سیستم هایی برای اطمینان از کیفیت محصولات در گذشته روش علمی برای مطالعه چنین سیستم هایی به عنوان جزء نگری شناخته می شد.
جزءنگری اجزا را به عنوان برترین بخش می دید و به دنبال تعریف اجزا و درک اجزا و ترکیب آنها برای رسیدن به یک درک از کل بود.
مشکل این روش در این بود که گاهی کل به نظر می رسید از طریق اجزایش قابل شناخت نیست .
کل از تعاملات بین اجزاء که بر یکدیگر در شبکه پیچیده ای از روابط اثر می گذارند تشکیل می شود .
و این کل است که به اجزاء و روابطشان معنی می دهد.
موجود زنده به قلب و ریه و دیگر اجزاء معنی می دهد و خانواده است که به نقشهای شوهر ،زن ،پسر و دختر معنی می دهد.
بنابراین یک گزینه برای جزءنگری در مطالعه سیستم ها بوجود آمد که کل گرایی بود.
کل گرایی سیستم ها را فراتر از مجموع اجزاء آن می دید .
این کل است که مهم می باشد و به مطالعه هدف می دهد.
بنابراین رفته رفته کل گرایی یک جای ثابت در بسیاری از رشته های آکادمیک یافت ،و از کاستی های جزء نگری برای غلبه بر پیچیدگی ،تنوع و تغییر در سیستم های پیچیده سود برد.
و ما می بینیم که چگونه زبان سیستم ها در ارتباط با کل گرایی توسعه یافت و در هر زمینه ای غنی شد.
فلسفه: فیلسوفهای کلاسیک یونان ،ارسطو و افلاطون ایده های سیستمی مهمی را ایجاد کردند.
ارسطو استدلال

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:08 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد