motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت سیستم عامل 17 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات17
حجم فایل193 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

  

نرم افزارها به طور کلی نرم افزارهای کامپیوتر به دو گروه تقسیم می‌شوند: یکی برنامه‌های سیستمی که عملیات کامپیوتر را مدیریت می‌کنند و دیگری برنامه‌های کاربردی .
سیستم عامل (operating system=os) اصلی ترین برنامه سیستمی است که به عنوان رابط بین کاربر و سخت افزار کامپیوتر عمل می‌کند .
 سیستم عامل بدون شک مهمترین  نرم افزار در کامپیوتر است .
پس از روشن کردن کامپیوتر اولین نرم افزاری که مشاهده می گردد سیستم عامل بوده و آخرین نرم افزاری که  قبل از خاموش کردن کامپیوتر مشاهده خواهد شد، نیز سیستم عامل است .
سیستم عامل نرم افزاری است که امکان اجرای تمامی برنامه های کامپیوتری را فراهم می آورد.
سیستم عامل با سازماندهی ، مدیریت و کنترل منابع  سخت افزاری امکان استفاده بهینه و هدفمند آنها را فراهم می آورد.
سیتم عامل فلسفه بودن سخت افزار را بدرستی تفسیر  و در این راستا امکانات متعدد و ضروری جهت حیات سایر برنامه های کامپیوتری را فراهم می آورد.
تمام کامپیوترها از سیستم عامل استفاده نمی نمایند.
مثلا"  اجاق های مایکرویو که در آشپزخانه استفاده شده دارای نوع خاصی از کامپیوتر بوده که از سیستم عامل استفاده نمی نمایند.
در این نوع سیستم ها بدلیل انجام عملیات محدود و ساده، نیازی به وجود سیستم عامل نخواهد بود.
اطلاعات ورودی و خروجی با استفاده از دستگاههائی نظیر صفحه کلید و نمایشگرهای LCD ، در اختیار سیستم گذاشته می گردند.
سیستم عامل سیستم عامل دو عمل اساسی را در کامپیوتر انجام می دهد : -  مدیریت منابع نرم افزاری و سخت افزاری یک سِستم کامپیوتری را برعهده دارد.
پردازنده ، حافظه، فضای ذخیره سازی  نمونه هائی از منابع اشاره شده می باشند .
- روشی پایدار و یکسان برای دستیابی و استفاده  از سخت افزار را بدون نیاز از جزئیات عملکرد هر یک از سخت افزارهای موجود را برای برنامه های کامپیوتری فراهم می نماید  اولین وظیفه یک سیستم عامل، برنامه های متفاوت برای دستیابی به منابع سخت افزاری نظیر: پردازنده ، حافظه،  دستگاههای ورودی و خروجی، حافطه های جانبی، در رقابتی سخت شرکت خواهند کرد.
  وظیفه دوم یک سیستم عامل ارائه یک رابط ( اینترفیس ) یکسان برای سایر برنامه های کامپیوتری است .

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سوییس (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات42
حجم فایل4.699 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 42 صفحه

 

یکی برای همه همه برای یکی تاریخچه سرزمینی كه امروزه آن رابنام سوئیس میشناسیم درگذشته های دورهلوتیا (Helvetia) نام داشت.
هلوتیا درسال 58 قبل از میلاد به تصرف فاتحان امپراطوری روم درآمد و یكی از ایالات آن تمدن عظیم گشت.
درسال 395 میلادی با تجزیه امپراطوری روم، سوئیس قسمتی از روم غربی شد.
در قرن پنجم، بوسیله اقوام ژرمن آلمانی و بورگونی فتح و اداره شد.
درقرن 6قوم فرانك برسوئیس مسلط گشت.
درقرن نهم، ‌به تصرف سوابیا وبورگونی علیا درآمد.
درسالهای1033سوئیس قسمتی از امپراطوری مقدس روم گردید و وحدت یافت و بعداٌ خاندانهای فئودال برآن تسلط یافتند.
در قرن 13 عمده ترین این خاندانها، خاندان هاپسبورگ و ساووا بودند.
رشته‌ های موازی كوه ها ژورا در شمال غرب در مرز فرانسه جای دارد .
جنوب كشور را كوه های آلپ پوشانده است .
میان دو رشته كوه فلات مركزی واقع است كه در برگیرنده‌ی قسمت اعظم جمعیت سویس ، اراضی كشاورزی و بلندترین نقطه : رودهای مهم : راین ، رون ، آر ، این ، تیچینو .
صنایع است .
آب و هوا : ارتفاع و موقعیت ، آبقله‌ی دو فور اشپیترا (مونته روسا) ، 4634 متر .
و هوای ملایم سویس را تعدیل می كند .
اختلافات زیادی در دما و بارندگی بین مسافتهای نسبتاً كوتاه هست ؛ برای مثال ، آب و هوای كوهستانی سرد اطراف گردنه‌ی سنت گاتارد فقط 50 كیلومتر با آب و هوای مدیترانه ای لوگونو فاصله دارد .
جغرافیا 7554661 نفر در سوئیس زندگی میکننند ، 58% مردم کشور ساکن شهرها بوده و پرجمعیت ترین شهر آن (زوریخ) حدود 3/6 % جمعیت کشور را تشکیل میدهد.
از لحاظ توزیع سنی 9/2 % جمعیت را افراد کمتر از 14 سال ، 60 % را افراد 15 تا 59 سال و 1/17% جمعیت را نیز افراد بالاتر 60 سال تشکیل داده و متوسط عمر مردان 3/70 سال و زنان 2/76 سال است.
65 درصد مردم آن ار نژاد آلمانی ، 18 درصد فرانسوی، 10 درصد ایتالیایی و باقی آن لز دیگر نژادهای اروپایی هستند.
چهار زبان رسمی در این کشور وجود درار

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سنگ ها (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل36 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

 

سنگها یکی از قابل مطالعه ترین عناصر طبیعی می باشند که تقریباً برای تمام رشته های علوم مورد استفاده هستند .
زیرا اگر این باور را داشته باشیم که عمر سنگ های موجود در کره زمین مساوی پیدایش کره زمین میباشد در این صورت این سنگها شاهد تمام تحولات کره زمینی بوده و بالاخره این سنگها مانند شناسنامه این کره خاکی هستند در این صورت مطالعه این سنگها برای باستان شناسان – فسیل شناسان – معدن شناسان – جغرافی دانان – کشاورزان و خیلی از علوم دیگر جالب میباشد .
که هر کدام از این رشته ها نیاز به مطالعه وسیع و طولانی در شناخت سنگ و سایر مختصات آن از دیدگاه های خود را دارند .
ولی از نظر مهندسین ساختمان مطالعه در سنگ بسیار اندک بوده و تقریباً رنگ و پایداری آن در مقابل عوامل جوی و همچنین پایداری آن در مقابل سایش و غیره محدود میشود طبقه بندی سنگ هر رشته از علوم سنگ ها را به طریقه ای دسته بندی مینمایند که بیشتر جوابگوی نیازهای همان رشته باشد برای مهندسین ساختمان دسته بندی سنگ ها در ابتدا به نوع پیدایش و تشکیل شدن آنها محدود میگردد .
سنگها به سه گونه تشکیل شده اند سنگهای آذرین – سنگهای دگرگونی – سنگهای ته نشستی اگر درصد این سنگ ها را در اعماق زمین مطالعه کنیم در حدود 95% سنگ هایی که از عمق 100 متری زمین به پایین قرار دارد از سنگ های آذرین بوده و 5% بقیه سنگ های رسوبی و دگرگونی میباشد ولی در سطح زمین تا آنجا که در دسترس بشر است 75 % سنگها را سنگهای رسوبی و 25% بقیه را سنگهای آذرین و سنگهای دگرگونی تشکیل میدهد.
1_ سنگهای آذرین سنگهای آذرین که به آنها سنگهای آتشفشانی هم میگویند سنگهایی هستند که از سرد شدن مواد گداخته که از قسمت مذاب زمین به بیرون فوران کرده است ایجاد شده .
به طور کلی منشا سنگهای روی زمین آذرین هستند ولی بعضی از این سنگ ها در اثر عوامل جوی و غلطیدن به روی هم خرد شده و این قطعات کوچک به وسیله آب رفت ها زیاد تر گشته و در اثر مرور زمان تحت فشارهای مختلف قرار گرفته و تشکیل سنگهای رسوبی را داده اند .
سنگهای آذرین بر حسب نوع سرد شدن به 3 دسته تقسیم میشوند : 1) سنگهای آذرین درونی : طرز تشکیل آنها بدین طریق میباشد که مواد مذاب داخل هسته مرکز زمین به پوسته زمین نفوذ کرده و در آنجا به کندی و به تدریج سرد شده و تشکیل سنگهای آذرین درونی را داده اند این سنگها بلوری بوده و کریستال های آن مجال تشکیل شدن را داشته است به همین علت کریستال های آن درشت دانه بوده و اندازه آن در حدود میلیمتر میباشد ( بلورین یعنی آنکه مولکول های آن به طور منظم و طبق قاعده خاص و یکنواختی پهلوی یکدیگر قرار گرفته اند ) مانند گرا نیت GRANIT و دیوریت DIORIT .
2) سن

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سنجش عملکرد آزمون های واقعی و اصیل 83 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات83
حجم فایل1.227 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 83 صفحه

 

سنجش عملکرد Performance assessment آزمون های واقعی و اصیل ویگوتسكی vigotsky -مطابق نظریه منطقه مجاور رشد ویگوتسكی، سطح رشد كودك را نمی‌توان فهمید.
مگر آن كه سطح رشد واقعی و سطح ظرفیت رشد او را نیز بشناسیم.
مرز مجاور رشد، فاصله ایست میان سطح رشد واقعی كه در جریان حل مستقل مسئله تعیین می‌شود .
و سطح ظرفیت رشدی كه از طریق حل مسئله همراه با راهنمایی مربی یا همكاری با شاگردهای تواناتر حاصل می‌شود.
هرگاه كه یك دانش‌آموز به تنهایی نمی‌تواند راه حل مسئله را پیدا كند، به كمك آزمونگر بهره‌مند می‌شود.
به جای محاسبه تعداد تمرینهای لازم برای یادگیری یك موضوع ، میزان راهنمایی و كمك مورد نیاز دانش‌آموز برای دستیابی به یك مجموعه از قوانین و بكار گیری آنها در یادگیری بررسی شود.
به دنبال مقایسه فراگیران با یكدیگر نیستیم.
به دنبال روشهایی هستیم تا به تك تك افراد كمك كنیم تا به سطح معینی از عملكرد برسند.
سنجش پویا همه می‌توانند یاد بگیرند ولی با سرعت‌های مختلف.
یادگیری در حد تسلط بلوم Master lesrning 1.
منطق پاسخ‌گویی 2.
عدم توجه به ابعاد دیگر شخصیت فراگیران 3.
نظریه ویگوتسكی 4.
سبك‌های یادگیری 5.
نظریه یادگیری در حد تسلط بلوم 6.
نظریه شناختی برونر ضرورت نظریه های جدید یادگیری بر فرایند های پیچیده فکری تأکید می کنند.
نظریه ها بر خود نظم دهی و خودارزیابی یادگیرنده تأکید می کنند.
چگونه دانش را تفسیر می کنند و به کار می گیرند تا مسایل پیچیده را حل کنند و خود را ارزیابی کنند.
آزمون های کتبی مهارتهایی را می سنجد که در دنیای واقعی مانند ندارد.
از بچه خواسته می شود سوالهایی را حل کند که ممکن است در دنیای واقعی هرگز با آن روبرو نشود.
آزمون های عملکردی از آزمون شونده می خ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سمینار درس كنترل مدرن 11 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات11
حجم فایل216 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 11 صفحه

 

سمینار درس كنترل مدرن عنوان: adaptive control of robotic manipulators for trajectory tracking .
adaptive control of robotic manipulators for trajectory tracking مقدمه ای در مورد ربات ها ایده كنترل تطبیقی بكارگیری كنترل تطبیقی برای كنترل ربات مقدمه ای در مورد ربات ها امروزه سیستم های زیادی در واحد های صنعتی و آزمایشگاهی كارهایی كه از عهده انسان برنمی آید را انجام می دهند .
می توان بخش عظیمی از این سیستم ها را تحت مجموعه ربات هادر نظر گرفت.
از دید فنی ، یك ربات رشته ای از اجسام صلب در یك سازه سینماتیكی می باشد.
سینماتیك یك ربات در واقع مطالعه هندسه حركت اهرم های یك ربات است و از آنجا كه انجام وظایف مشخص بوسیله حركت اهرم های ربات میسر می گردد ،لذا علم سینماتیك جزء ابزار های مهم در طراحی و كنترل ربات می باشد.
سینماتیك مستقیم و معكوس: مسئله یافتن موقعیت و جهت برای یك سری جابجایی مفاصل ،مسئله مستقیم سینماتیك نامیده می شود.
در مسئله سینماتیك معكوس ، باید بر اساس موقعیت و جهت مشخص شده ربات ، جابجایی مفاصل را بدست آوریم.
در واقع پس از حل معادله سینماتیك معكوس، با حركت دادن هر مفصل به اندازه مقدار محاسبه شده، حركت مورد نظر انجام می شود.
مقدمه ای در مورد ربات در سینماتیك مستقیم،مكان نهایی ربات برای یك رشته تغییر مكانهای داده شدهء مفاصل منحصر بفرد است در صورتیكی در سینماتیك معكوس ممكن است چندین جواب برای یك موقعیت وجود داشته باشد و نیز ممكن است برای گستره بخصوصی از موقعیت ربات جوابی وجود نداشته باشد.
مقدمه ای در مورد ربات مقدمه ای در مورد ربات ها كنترل مدرن دی 83 مقدمه ای در مورد ربات ها كنترل مدرن دی 83 ربات مورد بحث در این پروژه ، یك بازو با دو درجه آزادی است،كه درمعادلات آن اصطكاك نیز لحاظ شده ایده كنترل تطبیقی كنترل مدرن دی 83 كنترل تطبیقی ، از روشهایی است كه بوسیله آن ،كنترل سیستم های غیر خطی امكانپذیر می باشد.
در مسائل غیر خطی به علت اینكه پارامترهای مسئله مدام درحال تغییرمیباشند لذا باید پارامترهای كنترلر سیستم نیز دائما تغییر یابند تا بهترین كنترل صورت گیرد.
ایده كنترل تطبیقی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سلسله مراتب ورودی به مساجد (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات47
حجم فایل5.929 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 47 صفحه

 

پروژه مبانی نظری عنوان پروژه:سلسله مراتب ورودی (مساجد) خدادرکلمات حضوردارد .
.
.
.
_ اصل سلسله مراتب اصل سلسله مراتب حاکی ازاین است که در اغلب وشایدهم در همه ترکیبات معماری تفاوتهای واقعی بین فرم وفضاهاوجود دارد.
این تفاوتها تاحدی نشان دهنده میزان اهمیت فرمهاوفضاهاونقش عملکردی صوری وسمبلیکشان در سازماندهی میباشد.
البته سیستم ارزش گذاری که توسط آن اهمیت نسبی سنجیده میشود بستگی به موقعیت خاص,نیازها وخواسته های استفاده کننده گان وتصمیمات طراح خواهد داشت.
ارزشهای بیان شده ممکن است فردی یا اجتماعی,شخصی یا فر هنگی باشند.
درهر صورت,نحوه تعیین این تفاوتهای عملکردی یا سمبلیک در میان اجزا یک بنا,امر حساسی برای ایجاد یک نظام بارزسلسله مراتبی در میان فرمها وفضاهای بنا محسوب می شود.
برای اینکه یک فرم یا فضا به عنوان فرم یا فضا ئی مهم در یک سازماندهی تفکیگ گردد,باید آشکارا تک باشد.
این امربه این ترتیب می تواند حاصل شودکه به این شکل یافرم: _ اندازه استثنائی یک فرم یا فضابه خاطر تفاوت بارزاندازه اش نسبت به سایرقسمت هامیتوانددریک ترکیب معماری شاخص باشد.
_ شکلی یگانه فرم هاوفضاهابه وسیله تمایزآشکار شکلشان ازبقیه قسمتهای یک ترکیب میتوانند ازنظر بصری شاخص باشندوبه این ترتیب مهم جلوه کنند.
_ مکانی مهم وباارزش فرمها وفضاها برای اینکه به عنوان اجزائی مهم در یک ترکیب جلب توجه کنند می توانند در مکانی مهم وبا ارزش قرار گیرند.
در تمام موارد,فرم یا فضایی که از نظر سلسله مراتب مهم است به وسیله استثنائی بودن خود نسبت به حد مقرروخلاف الگوی منظم ومقررعمل کردن دارای اهمیت ومعنی میگردد.
انواع اجزاءوعناصر فضاهای ورودی غالبا بر اساس اصول معینی با یکدیگر ترکیب شده اند تا یک فضا یابخشی از یک فضا را شکل دهند.
_ اصل سلسله مراتب اصل سلسه مراتب یعنی ساماندهی وترکیب فضاها وعناصر بر اساس برخی از خصوصیات کالبدی یا کارکردی انها که موجب پدید امدن سلسله مراتبی در نحوه قرار گیری یا استفاده یا مشاهده عناصر شود.
یکی از کارکردهای فضاهای ورودی اتصال فضاهای درونی یک مجموعه با

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:19 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سقف ها (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات79
حجم فایل1.32 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 79 صفحه

 

موضوع پروژه: انواع سقف ها.
ضوابط قطعات با سقف‌های شیبدار (كلیه قطعات در محدوده منطقه).
شیب سقف ها باید حداقل 25% باشد - حداقل جهت شیب می‌بایست در 2 سمت باشد - حداقل ارتفاع خالص طبقه فوقانی در پایین ترین قسمت سطح شیبدار 40/2 متر باشد .
- حداكثر ارتفاع خالص سقف شیبدار نهائی از كف تمام شده طبقه فوقانی 20/5 متر باشد .
- كلیه سقف های شیبدار بصورت اساسی اجرا شود - انتخاب جهت شیب در كلیه قطعات آزاد می باشد .
منوط به اینكه در صورت شیب به طرفین فاصله حداقل 2 متری با مجاورین رعایت گردد ( ترجیحاً شیب به طرف گذر توصیه می‌شود - طراحان مجاز می باشند كه یك دهانه سازه ای ( از دهانه های میانی) را جهت قرارگیری وسائل تأسیساتی بصورت مسطح پیش بینی نمایند - در زمان طراحی ساختمان محل قرارگیری وسائل تأسیساتی می بایست مشخص گردد و قرار گیری آنها در محل هایی كه قابل مشاهده است مجاز نمی باشد .
- قابل ذكر است كه به هیچ عنوان كولرها و كانال های مربوطه و وسائل دیگر نباید روی سقف های شیبدار قرار گیرد جزئیات اجرائی‌استاندارد كانال های جمع آوری آب های سطحی بام می بایست ارائه گردد .
- در خصوص قطعات دارای پروانه و یا در حال ساخت (ضوابط قدیم) و در جهت ترغیب مالكین به استفاده از ضوابط جدید ( به ویژه در خصوص زاویه شیب سقف ها و نیم طبقه) ، اطلاعیه‌هایی صادر تا در صورت تمایل دیدگاه نهائی آنها اخذ و پس از بررسی در كمیسیون در نقشه های مزبور انعكاس یابد - استفاده از تسهیلات ، ضوابط و مقررات جدید منوط به رعایت كلیه مفاد آن یا تایید كمیسیون می باشد تبصره : درصورتی كه طرحهای ارائه شده دارای ارزشهای حجمی خاص و مورد تائید كمیسیون طراحی شهری ، معماری و محیط زیست باشد فارغ از ضوابط ظاهری اعم از زاویه و جهت شیبدار و غیره مورد تصویب قرار می‌گیرد سقف شیب دار باید به صورت اساسی اجرا شود .
( آزادشهر ، كوهك ، شهرك فرهنگیان، شهرك چشمه و بعضی از مناطق شهرك راه‌آهن طبق نقشه مصوب ) -   شیب سقف‌های شیب دار باید به صورت شمالی ‍ـ جنوبی اجرا گردد .
-  حداكثر ارتفاع راس سقف شیب دار در نما 2 متر و حداقل زاویه 10 درجه می‌باشد اجرای سقف های شیب دار در بسیاری از ساخت و سازها و بخصوص ساختمان های ویلایی، نیاز به اجرای سقف های شیبدار ،وجود دارد که ساخت آنها با استفاده از پروفیل های فلزی موجود، ضمن سنگینی و هزینه مازاد مشکلات اجرایی خاص خود را داراست.
ضمن آنکه یافتن پوشش مناسب برای اجرا روی سازه های .
فلزی شیب

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:19 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سبك های یادگیری Learning style 36 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات36
حجم فایل257 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

 

شش ضلعی سبز رنگ را در شكل زیر پیدا کنید.
سبك های یادگیری Learning style سبك های یادگیری به چگونگی یادگیری فراگیران اشاره می كند نه اینكه فرد به چه خوبی می تواند یاد بگیرد.
ترجیحات فرد هستند نه توانایی های او پیرس(2000) سبك های یادگیری را روشی كه فرد در یادگیری مطالب بر روش های دیگر ترجیح می دهد تعریف كرده است.
حیطه های سبک های یادگیری شناختی cognitive روش هایی كه فرد موضوع ها را ادراك می كند.
اطلاعات را به خاطر می سپارد.
درباره مسائل می اندشد.
و مسایل را حل می كند.
عاطفی affective ویژگی های شخصیتی و عاطفی و هیجانی یادگیرنده مانند پشتكار، تنها كار كردن و یا با دیگران كار كردن .
پذیرش یا رد تقویت كننده های بیرونی فیزیولوژیكی جنبه زیست شناختی دارند.
واكنش های فرد نسبت به محیط فیزیكی ، مؤثر بر یادگیری او هستند.
مانند ترجیح های فرد برای مطالعه در شب یا روز، مطالعه در محیط های گرم یا سرد.
یادگیری از طریق گوش دادن به سخنرانی یا كار عملی انجام دادن.
انواع سبك های یادگیری field dependence سبك های وابسته به زمینه Field independence سبك های نابسته به زمینه field dependence سبك های وابسته به زمینه قضاوت های بعضی از یادگیرندگان تحت تأثیر زمینه موضوع یادگیری قرار می گیرند.
این گروه: به راحتی نمی توانند محرك ها را از زمینه جدا كنند.
ادراكشان تحت تأثیر زمینه قرار دارد.
به این افراد كلی نگر نیز گویند.
شغل هایی كه مستلزم برقراری ارتباط با دیگران است انتخاب می كنند.
مانند معلمی جذب دیگران می شوند.
موضوع های درسی مانند علوم اجتماعی را به خاطر پرداختن به انسان ها دوست دارند و در یادآوری دروس اجتماعی موفق ترند.
در گروه كار می كنند و با معلم تعامل بیشتری دارند.
به تكالیف سازمان یافته و تقویت بیرونی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:19 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سازه های چادری (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل723 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

 

سازه های چادری مقدمه "بادبان ها و طناب های کشتی سازه های کششی هستند که هیچکس بهتر از یک ملوان نمی تواند طبیعت آن را درک نماید.
"   چادر، یک پوسته ی کششی یکپارچه نازک است که به وسیله ی یک ستون یا قوسی فشاری نگه داشته می شود.
چادر نوعی متفاوت از سازه کابلی با انحنای مضاعف است که در آن فاصله بین کابل کاهش یافته و به صفر رسیده و سطح آن یک پوسته ی پیوسته گردیده است.
در چادر، پوسته تمامی بار یا بخشی از آن را حمل می نماید.
چادرهای کوچک، که کاملاً از پارچه ساخته شده اند، معمولاً به وسیله ی دکل ها(ستون ها) یا قوس ها نگاه داشته می شوند.
سازه های چادری سازه های غشایی در سال 1960 توسط فرانک اوتو رواج دوباره ای گرفت.
دو طرح پیشنهادی او عبارتند از: شبکه سیمی آویخته که در نمایشگاه مونترال و همچنین ورزشگاه المپیک مونیخ استفاده شد که هر دو، جزءعظیم ترین و پیچیده ترین سازه های غشایی هستند.
امروزه با پیشرفت فناوری ها سازه های غشایی به کلی دگرگون و متحول شده اند،هر چند بهبود مصالح موجب بهبودعمکرد پوشش های غشایی شده است، ولی روش های نوین طراحی عامل اصلی بهره وری این سازه ها می باشد .
چکیده درصد اشتعال پایین دارای عالی ترین خواص فیزیکی دارای پرداخت صیقلی بالا و براق استفاده از تارپولین وزن متوسط دارای خاصیت ضد قارچ یا ضد کپک زدگی قابلیت جوش ، با تکنوژی هوای گرم و فرکانس بالا مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه های مضر آفتاب (UV) استفاده از رنگدانه های با کیفیت بالا (ثبات و دوام بالای رنگ) عدم فرسایش در شرایط مختلف آب و هوایی و طول عمر بسیار بالا دارای رنگ لاکی (لاک و الکل) اکریلیک و پوشش PVC در هر دو سمت کلیه سازه ها دارای دفترچه محاسباتی فنی و مهندسی بوده و تمام مراحل طراحی تولید و اجرا زیرنظر مهندسی ناظر صورت می پذیرد.
ویژگی های این سازه ها:1 - ریشه در سنت کهن چادر سازی دارند.
2- به لحاظ ارزانی مصالح، سهولت اجراو سرعت برپایی بسیار جذاب می باشند.
از اولین کاربرد های این نوع چادر ها در سالن های نمایشی و سیرک ها و چادر های ارتش می باشد پیشرفت فن آوری های امروز باعث شده است تا:1) دوام و طول عمر مصالح بیشتر شود.
2) مقاومت در برابر آتش سوزی بیشتر شود.
3) گسترش حریق و دودهای ساطعه کاهش می یابد.
4) ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:19 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت سازه های فولادی سبک.PPT (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات85
حجم فایل6.184 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 85 صفحه

 

سازه های فولادی سبک مقدمه : وضعیت کنونی مسکن کشور معرفی سازه: تاریخچه سازه معایب دیوارهای تر مزایای پوشش و دیوارهای خشک و مقایسه با دیوارهای تر کاربرد پوشش و دیوارهای خشک - فرآیند تولید اسکلت: خط تولید مقاطع تولیدی نصب و اجرا :- جزئیات ودیتایل اسکلت دیوارهای غیرباربر دیوارهای باربر سوراخ کردن اعضاء جزئیات و دیتایل پی،دیوار،کف - جزئیات و دتایل سایراجزاء: - مزایای سیستم: مزایای فنی مزایای اقتصادی مزایای فنی اتصال تیر به ستون راه پله سالنهای صنعتی کاربردها .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:18 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد