motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری 30 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات30
حجم فایل682 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

  

فصل نهم مدیریت تغییر و نوآوری مفهوم مدیریت مدیریت به فرایند انجام فعالیت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط دیگر افراد اشاره می کند.
این فرایند، وظایف یا فعالیت های برنامه ریزی، سازماندهی، رهبری و کنترل را دربر می گیرد.
مدیریت تغییر و نوآوری شرکت‌های بزرگ، تجارتخانه‌های کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتی در ایالات و شهرها، بیمارستان‌ها و حتی ادارات نظامی زیر فشار قرار دارند تا تغییر و تحولی را در شیوه کارشان بوجود آورند.
هر چند همیشه ایجاد و انجام تغییر و تحول، پاره‌ای از کار مدیران بوده است ولی در سال‌های اخیر بر شدت آن افزوده شده است.
در این فصل علت آن را بررسی خواهیم کرد.
ما همین طور شیوه‌هایی را که مدیران می‌توانند نوآوری را تشویق کنند و قدرت تطبیق سازمان خود را افزایش دهند، مورد بحث قرار خواهیم داد.
تغییر و تحول تحول عبارت است از تغییر در محیط، ساختار، فناوری، یا افراد یک سازمان.
اگر تغییر و تحولی در کار نبود، کار مدیران نسبتاً ساده بود و برنامه‌ریزی بدون مشکل بود چرا که امروز با فردا فرقی نمی‌کرد.
مشکل مربوط به طراحی سازمان نیز حل می‌شد.
از آنجا که محیط باثبات بود، نیازی به تطبیق نبود.
همین‌طور، تصمیم‌گیری به شدت ساده بود چرا که پیامد هر تصمیم‌گیری با قطعیت قریب به یقین قابل پیش‌بینی بود.
کار مدیران ساده بودمثلاً اگر رقبا تولیدات و خدمات جدید معرفی نمی‌کردند، اگر مشتریان درخواست‌های تازه مطرح نمی‌کردند، اگر مقررات دولت هیچ‌گاه تغییر نمی‌کرد، اگر فناوری هیچ‌گاه ترقی نمی‌کرد، یا اگر نیازهای کارکنان همیشه یکسان بود.
تغییر و تحول به هر صورت، تغییر، یک واقعیت سازمانی است.
رسیدگی به تغییر یکی از کارهای هر مدیری است.
حق انتخاب برای مدیران در یکی از این سه مقوله اساسی می‌گنجد: تغییر ساختار، فناوری، و نیروی انسانی نیروهای بیرونی نیاز به تغییر را پدید می‌آورند نیروهای بیرونی پدید آورنده تغییر منابع متعددی دارند.
در سال‌های اخیر، بازار روی شرکت‌ها اثر گذاشته است و علت آن رقابت‌های جدید بوده است.
قوانین و مقررات دولتی هم عوامل ایجاد تغییر هستند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:31 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت چرخه حیات دانش (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات309
حجم فایل324 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 309 صفحه

  

مدیریت چرخه حیات دانش بسم الله الرحمن الرحیم Managing the knowledge life cycle Knowledge-Management tools are not universally applicable; different tools are required at different stages an idea’s life.
ابزار‌های مدیریت دانش جهان شمول نیستند در مراحل گوناگون حیات هر اندیشه ابزارهای متفاوتی برای مدیریت آن ضرورت دارد.
مدیریت اثربخش در هر سازمان یك الزام راهبردی است.
مدیران عالی سازمان‌ها با چالش چگونگی ایجاد این توان روبه‌رو هستند.
مدل چرخه حیات دانش، به عنوان ابزاری سودمند برای اندیشیدن دربارۀ محصول و فناوری به كار گرفته می‌شود دانش به محض انتشار از طریق توده‌ای از مردم، تغییر شكل می‌یابد.
دو پژوهشگر ضمن مطالعه پنج ساله خود دربارۀ اقدام‌های شركت‌های بزرگ در زمینه مدیریت دانش مدل چرخه حیات دانش را در محیط‌های تجاری طراحی كرده‌اند.
دانش جدید چیزی نسبتاً تیره و تار ( اغلب در مغز یك فرد ) است.
به محض آنكه مورد آزمون قرار گیرد، شكل می‌یابد.
و از طریق به كارگیری در چند محیط بالغ می‌شود.
برای مخاطبان روبه رشد انتشار می‌یابد.
و سرانجام به صورت گسترده شناخته می‌شود.
و به صورت تخصص و مهارت متداول، رایج می‌گردد.
اكنون مفهوم چرخه‌ی حیات دانش به تفصیل بررسی می‌شود.
آنگاه راهبرد‌های مناسب برای مدیریت اندیشه در هر مرحله از چرخه‌ی حیات دانش تشریح می‌گردد.
استلزام‌های مدل برای راهبرد‌های دانش هر سازمان نیز به طور كامل در ادامه توضیح داده می‌شود.
آن دسته از مدیران عالی كه پویایی‌های چرخه‌ی حیات دانش را در صنعت خود می‌شناسند، بهتر می‌توانند معین كنند كه سازمانشان به چه نوع دانشی نیاز دارد، و آنان چگونه می‌توانند ابزارها و فنون مدیریت دانش را به طور اثر بخش انتخاب كنند، و توسعه و بهبود دهند.
مراحل چهارگانه‌ی حیات دانش چرخه حیات دانش را می‌توان به صورت منحنی سادۀ حرف S انگلیسی نشان داد.
دانش در طول منحنی طی چهار مرحله پیشرفت می‌كند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:31 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدلهای خط مشی گذاری (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات57
حجم فایل544 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 57 صفحه

 

Models of Policy Making مدل های خط مشی گذاری مدل ، بازسازی و تلخیصی از واقعیت است که با دربرداشتن ویژگی های اصلی آن ، شناخت ما از واقعیت مورد نظر را تسهیل می کند.
مدل یک چارچوب مفهومی ایستا یا پویا قلمداد شده که می تواند ما را در تشریح ، پیش بینی ، تجویز و بازسازی واقعیت یاری دهد.
تعریف مدل انواع مدل ها کاربرد های مدل ها مدل عقلایی Rational Model خط مشی عقلایی شیوه ای است که نتیجه ی آن کسب حداکثر سود اجتماعی می باشد.
خط مشی عقلایی حداکثر سود اجتماعی 1-منافع آن از هزینه ها بیشتر باشد.
2-بیشترین سود را با توجه به هزینه هایش ایجاد کند.
پس دولت ها باید خط مشی هایی را انتخاب کنند که : خط مشی وقتی عقلایی است که : ارزش هایی که به دست می آورد ارزش هایی که قربانی می کند سیاسی اجتماعی اقتصادی تعقل گرایی شامل سه دسته ارزش های روبه روست: 3 فرض اساسی مدل عقلایی مراحل سیاست گزاری براساس مدل عقلایی به شکل زیر است 1.
تعیین اهداف 2.
درجه بندی ارزش ها 3.
مشخص کردن ترجیحات مدل رضایت بخش Satisfying Model انتقادات وارده به مدل عقلایی ارائه یک جایگزین مدل رضایت بخش (هربرت سایمون) هربرت سایمون و جیمز مارچ تصمیم گیری را از جنبه ی رفتاری مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
آنها بر جنبه های روانی – اجتماعی تصمیم گیری در سازمان تاکید ویژه ای داشتند.
سایمون این ایده را رد کرد که « اهداف و ترجیحات را می توان به صورت نظام مند مشخص کرد و مطلق به دست آورد.
» از نظر سایمون انتخاب ها مقید به قیود محدود به حدود خرد انسانی همیشه با دو قید اساسی و اجتناب ناپذیر مقید است: نقص دائمی اطلاعات عدم امکان بهینه سازی در حد کمال مطلوب به جای یک استدلال و تحلیل جامع و کلی گرا ، خط مشی گذار فقط می تواند به استدلال و تحلیل مرحله ای و جزئی دست زند.
بر اساس الگوی سایمون کیفیت رضایتبخش ، مهمترین کیفیتی است که تصمیم گیرندگان به طور واقعی به آن دست می یابند.
در واقع تصمیم گیرندگان به جای جستجوی راه حل ها حداقل و حداکثر ، گزینه هایی را انتخاب خواهند کرد که اهداف تصمیم گیرنده را در حد رضایتبخش محقق سازد.
مراحل خط مشی گذاری بر مبنای مدل رضایت بخش حسن این روش عیب این روش بر اساس نظریه روانی – اجتماعی سازمان نسبت ب

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:30 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدل صف MM1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات6
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 6 صفحه

 

Mostafa Hajiaghaei-Keshteli Mostafa_ie@yahoo.
com Fall 2006 The M/M/1 queue with gated random order of service مدل صف M/M/1 با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی یعنی مشتریان پشت دروازه می ایستند و به صورت تصادفی وارد اتاق می شوند.
اتاق انتظار ترتیب نداریم FCFS صف سرویس فرضیات: مدت زمان انتقال بین 2 اتاق صفر می باشد.
P<1 صف سرویس نمی تواند خالی باشد مگر این که اتاق انتظار خالی باشد.
در این مقاله نشان داده شده است که تعداد مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس دارای توزیع پیوسته ثابت هستند.
برای بدست آوردن توزیع زمان های اقامت در صف سرویس و اتاق انتظار از فرآیند مارکوف دو بعدی استفاده می کنیم و نشان میدهیم که این فرآیند مارکوف دو بعدی دارای توزیع ثابت می باشد.
X1:t تعداد مشتریان در اتاق انتظار در زمان X2:t تعداد مشتریان در صف سرویس در زمان X1+x2: M/M/1 همان توزیع S1 و S2 بترتیب زمان اقامت مشتری (به صورت ثابت) در اتاق انتظار و صف سرویس باشد.
تبدیل دو متغیره Laplace –Stieltjes را برای این زمانهای اقامت ثابت بدست می آوریم .
S=S1 + S2 سپس با استفاده از آن امید و واریانس S را در مدل M/M/1 که ترتیب سرویس دهی آن به صورت FCFS می باشد، بدست می آوریم.
با استفاده از اینکه تعداد مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس دارای توزیع پیوسته ثابت هستند : نتیجه ی حاصل از توزیع پیوسته ثابت زمانهای اقامت مشتریان در اتاق انتظار و صف سرویس: با مقایسه واریانس زمان اقامت در مدل M/M/1 که ترتیب سرویس دهی آن به صورت FCFS می باشد و مدلی که ترتیب سرویس دهی آن بصورت تصادفی می باشد مشاهده می شود که: با مقایسه روابط بالا مشاهده می شود که واریانس در مدل با سرویس دهی دروازه ای به ترتیب تصادفی بزرگتر از واریانس مدل با ترتیب سرویس دهی FCFS می باشد اما از واریانس مدل با ترتیب سرویس دهی تصادفی کوچکتر است.
.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:30 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدارهای الكتریكی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات297
حجم فایل1.268 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 297 صفحه

 

مدارهای الكتریكی رئوس مطالب معرفی عناصرالکتریکی و روابط آنها مدارهای معادل نورتن و تونن قوانین جریان و ولتاژ کیرشهف روشهای ولتاژ-گره و جریان-خانه مدارهای مرتبه اول مدارهای مرتبه دوم معرفی عناصر الکتریکی و روابط آنها مقاومت الکتریکی واحد اندازه گیری آن اهم می‌باشد.
بین جریان و ولتاژ آن همیشه قانون اهم برقرار است: V=R I کهR مقاومت، I جریان و V ولتاژ است.
مدارهای الکتریکی خازن واحد اندازه گیری آن فاراد می باشد.
رابطه ولتاژ و بار الکتریکی خازن بصورت زیر می باشد: که C ظرفیت، q بار الکتریکی و v ولتاژ خازن می باشند.
مدارهای الکتریکی روابط خازن نکته: ولتاژ خازن بطور ناگهانی تغییر نمیکند.
I جریان و v ولتاژ خازن می باشند: i =c (dv/dt ) مدارهای الکتریکی ترکیب موازی خازنها مدارهای الکتریکی ترکیب سری خازنها مدارهای الکتریکی سلف (القاگر) واحد اندازه گیری آن هانری (H) میباشد.
روابط آن بصورت زیر میباشد که L القاکنایی، w انرژی، i جریان و v ولتاژ سلف میباشد.
نکته: جریان سلف تغییر ناگهانی ندارد.
مدارهای الکتریکی روابط سلفهای سری مدارهای الکتریکی روابط سلفهای موازی مدارهای الکتریکی منابع ولتاژ منابع ولتاژ همواره دارای ولتاژ ثابتی هستند و ولتاژ آنها بستگی به میزان جریان آنها ندارد.
منابع ولتاژ بر دو نوع هستند، منابع ولتاژ مستقل و منابع ولتاژ وابسته.
میزان ولتاژ منابع ولتاژ وابسته، بستگی به جریان یا ولتاژ قسمت دیگری از مدار دارد.
– v = r ic یا v = b vc + منبع ولتاژ وابسته مدارهای الکتریکی منابع جریان منابع جریان همواره دارای جریان ثابتی هستند و جریان آنها بستگی به میزان ولتاژ آنها ندارد.
منابع جریان بر دو نوع هستند، منابع جریان مستقل و منابع جریان وابسته.
میزان جریان منابع جریان وابسته، بستگی به جریان یا ولتاژ قسمت دیگری از مدار دارد.
i = g vc یا i = d ic منبع جریان وابسته مدارهای الکتریکی اصل جمع آثار در مدارهایی که چند منبع ولتاژ وجود دارد، هر بار تنها یکی از آنها را در نظر گرفته و با صفر کردن بقیه منابع، پاسخ مدار محاسبه میشود.
این عمل برای همه منابع انجام میشود و در نهایت همه پاسخهای محاسبه شده با هم جمع میشوند تا ج

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:30 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مبانی و سیاستهای قیمت گذاری آب 20 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل892 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

بسمه تعالی و زارت نیرو شركت مدیریت منابع آب ایران مبانی و سیاستهای قیمت گذاری آب جهت گیری جهانی آب اثرگذاری بر اقلیم وآب و هوا تكیه بر سرمایه‌های مجازی و ارزش افزوده ارتقاء بهره‌وری آب كاهش هزینه‌های سربار( انبارداری، حمل ونقل، انتقال و.
.
.
) مدیریت متوازن منابع چهارگانه از دیدگاه كارفرمایی ظرفیت سازی در بخش خصوصی و تغییر نقش دولت تقویت بهره ‌برداران وتشكل‌های بهره‌برداری (غیردولتی) جهت گیری جهانی آب توجه اكید به حقوق آب، داوران نوظهور تعاملات وتبادلات آب اشتراك دانش وجذب نوآوری‌ها قیمت آب ،اقتصاد آب.
مدیریت منابع محدود آب مدیریت تخصیص وتوزیع مطلوب آب عدالت در مصرف آب عدالت در اقتصاد آب كمك به تمامی اقشارجامعه اهمیت قیمت گذاری آب ویژگی های قیمت گذاری در بخش آب ماهیت انحصاری آب پیچیدگی كار و درگیربودن با هدفهای مختلف كارایی، عدالت و پایداری - -ضرورت پاسخگویی به تقاضا های رو به رشد و حفظ سطح و كیفیت خدمات - تامین و بازپرداخت هزینه های سنگین سرمایه ای ، نگهداری و بهره برداری، بهسازی یا توسعه طرح ها - نا اطمینانی در عرضه مستمر در خشكسا لی ها برای بخش آب - وجود متقاضیان با كاربری ها و حساسیت های متفاوت هدف های قیمت گذاری بهینه كارایی اقتصادی:یعنی، تشویق صاحبان انگیزه های مختلف به فعالیت های كارا و باز داشتن آنها از فعالیت های نا كارآمد پایداری مالی: فراهم كردن امكان انجام تعهدات مالی بنگاه ها ی كارگزار بر اساس سطح خدمات مورد توافق برابری و عدالت: وصول هزینه مرتبط از مصرف كننده با رعایت توان مالی و الزامات رفاهی پایداری منابع آبی و محیط زیست: ایجاد انگیزه برای كاهش هزینه های زیست محیطی یا پذیرش هزینه های اقدامات جبرانی سهولت اعمال قیمت: سادگی محاسبه و هزینه كم اجرا و اعمال توسط كارگزار و سهولت محاسبه و نحوه دریافت برخی ازدیدگاههای جهانی دیدگاه برنامه عمل نشست زمین درسال 1992 دید گاه فائو دیدگاه شورای جهانی آب دیدگاه برنامه عمل نشست زمین در نظر گرفتن منابع آب به عنوان یك كالای اجتماعی و اقتصادی اجرای تصمیمات مرتبط با تخصیص منابع آب و اعمال مدیریت تقاضا با استفاده از مكانیزم قیمت گذاری و سایر اقدامات ارشادی اعمال روشهای اخذ هزینه های واقعی آب با در نظر گرفتن قدرت پرداخت مصرف كنندگان .
دید گاه فائو حذف یارانه های دولتی آب كشاورزی با توجه به آثار آن بر كشاورزان تهیدست قیمت گذاری بر مبنای پایداری وكارایی مصرف آب - اجرای سیستم قیمت گذاری حجمی دیدگاه شورای جهانی آب -پوشش دادن هزینه كامل به عنوان یك روش عملی در قیمت گذاری آب - برآورد هزینه‎های عرضه آب، شامل هزینه‎های ثابت و متغیر بیرونی ، اقتصادی و زیست محیطی - پیش بینی برنامه های مكمل برای جبران اثرات یارانه‎های موردی در افزایش مصرف آب و آثار خارجی منفی آن بر محیط زیست (شامل شوری و زهدار شدن اراضی).

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:30 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ماده 18پروتكل كارتاهینا مقررات بكارگیری حمل و نقل بسته بندی و شناسائی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات19
حجم فایل275 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 19 صفحه

 

ماده 18پروتكل كارتاهینا: مقررات بكارگیری ،حمل و نقل، بسته بندی و شناسائی 1- در اجتناب از اثرات سوء بر حفظ منابع طبیعی و استفاده پایدار از تنوع زیستی و با در نظر گرفتن میزان خطر در سلامت انسان، تمامی اعضا، موظف می باشند، هنگام حمل و نقل بین مرزی سازواره های دستورزی شده ژنتیكی زنده و دربه كارگیری، بسته بندی و انتقال این سازواره هاكه درچارچوب این پروتكل قرار میگیرد را تحت شرایط ایمنی ویا با در نظر گرفتن تمامی قواعد و استانداردهای بین المللی مربوطه انجام دهند.
الف- در مورد سازواره های دستورزی شده ژنتیكی كه هدف استفاده از آنها بعنوان غذا جهت انسان یا دام ویا محصولات عمل آوری شده است باید به وضوح وجود سازواره های دستورزی شده ژنتیكی زنده در آن مشخص گرددو نباید چنین سازواره هائی وارد محیط زیست شوند.
وجود مكانهائی برای تبادل اطلاعات بیشتر ضروری است.
اعضا، در همایشهائی كه در مورد بحث و تبادل نظر در مورد این پروتكل گردهم می آیند، حداكثر طی دو سال پس از عضویت در این پروتكل می بایست تصمیماتی در مورد جزئیات واطلاعاتی در مورد خصوصیات هویت و هر مشخصه منحصر به فرد دیگر اخذ نمایند - ب-سازواره های دستورزی شده ژنتیكی زنده كه در فضای بسته قرار می گیرند، می بایستی به وضوح به عنوان سازوارههای دستورزی شده ژنتیكی مشخص شوند و تمامی موارد مورد نیاز در جهت حمل و نقل، انبارداری و انتقال امن آنها و مكانی برای تبادل اطلاعات بیشتر شامل نام و آدرس فرد یا موسسه ای كه این سازواره در آن تغییر یافته برای آنها ارسال گردد ج- سازواره های زنده تغییر یافته كه با هدف آزادسازی در محیط زیست وارد كشور شده باشند و یا هر سازواره زنده تغییر یافته دیگر كه در دامنه این پروتكل قرار می گیرد.
می بایستی به وضوح به عنوان موجودات زنده تغییر یافته مشخص شده و هویت و صفات و با مشخصات مربوط به آنها تعیین شود، تمامی موارد مورد نیاز جهت حمل، انبار كردن و انتقال امن آنها، مكانی برای اطلاعات بیشتر و در صورت امكان نام و آدرس وارد كننده و صادر كننده را در بر گرفته و شامل اظهار نامه ای شود كه نشان دهد انتقال این موجودات منطبق با شرایط پروتكل در كشور صادر كننده انجام می پذیرد.
اعضا، در همایشهائی كه در مورد بحث و تبادل نظر در مورد این پروتكل گردهم می آیند می بایستی نیاز و چگونگی استانداردهای در حال رشد را در جهت عملی كردن مواردی چون شناسائی ،حمل، بسته بندی و انتقال را با مشورت ارگانهای بین المللی مربوطه ، مشخص سازد.
حمل ونقل این بخش به 3 قسمت تقسیم می شود : اطلاعات مرجع ، خلاصه قوانین جدید و بخش جزئیات همه مواد خطرآفرین زیستی كه حمل میشوند باید در بسته بندی مخصوص مطابق با استانداردهای بسته بندی“UN 6.
2 “ بسته بندی شوند .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت لجستیک 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل202 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

LOGISTICS فهرست مطالب موضوع صفحه مقدمه 3-1 الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس 10-4 ب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلف 17-11 ج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی 25 -18 مقدمه در راستای اجرای برنامه چهارم توسعه و سیاستهای دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک به عنوان یکی از پروژه های 11 گانه طرح ایجاد، توسعه و ساماندهی خدمات پستی به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور رسیده و ابلاغ گردیده است.
براساس برنامه ابلاغی سال 84 به منظور مطالعه و راه اندازی سرویس درنظر گرفته شده است.
لیکن عملاً از آذر ماه سال جاری براساس ابلاغ صادره از سوی جناب آقای کشاورز معاون محترم فنی مدیر عامل کمیته ای مرکب از 7 نفر با مسئولیت مدیر کل پست مستقیم به شرح ذیل به منظور مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس پست لجستیک تشکیل گردید.
1 تاریخ اولین جلسه:28/9/85 تعداد جلسات تا پایان بهمن ماه1385 : 8 جلسه اعضاء کمیته راه اندازی سرویس پست لجستیک 2 فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس ب: بررسی جایگاه سرویس پست لجستیک در کشورهای مختلف ج: امکان سنجی اجرای سرویس در ایران از طریق شبکه پستی فاز دوم: الف: مطالعه بازار و شناسایی مشتریان عمده سرویس در داخل و خارج کشور ب: انجام بررسیهای اقتصادی و فنی ج: طراحی سرویس مطابق با تعاریف استانداردهای جهانی و با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی ایران فاز سوم: الف: ساماندهی خدماتی که در قالب سرویس لجستیک قرار می گیرند.
ب: ارتباط با مشتریان جدید و.
.
.
.
راه اندازی سرویس براساس برنامه ریزی بعمل آمده گزارش مطالعه، طراحی و راه اندازی سرویس خدمات پستی لجستیک در 3 فاز به شرح ذیل تهیه و ارائه خواهد گردید.
3 فاز یک الف: ارائه مفاهیم، تعاریف و اهداف سرویس سرویس پستی لجستیک (آماد پست) در احکام اتحادیه پستی جهانی بدین شرح آورده شده است.
(ماده 261) RL آئین نامه اجرائی پست نامه 1- در روابط بین ادارات پستی که در زمینه ارائه این سرویس توافق نموده اند، سرویس خدمات پشتیبانی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت كمپوت سازی 37 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات37
حجم فایل6.209 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 37 صفحه

  

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : كمپوت سازی مراحل تهیه كنسروماهی : به طور كلی مراحل تهیه كنسروماهی با توجه به نوع محصول شامل عملیات زیر است : 1- آماده سازی 2- آب نمك گذاری 3- پخت اولیه 4- قوطی كردن 5- اضافه كردن مدیوم 6- هواگیری (اگزوست كردن ) 7- دربندی 8- فرآیند حرارتی (اتوكلاو كردن ) آماده سازی : این مرحله در گونه های مختلف ماهی متفاوت است مثلاً محتویات شكم بعضی از ماهیها در عرضه تخلیه و سپس به كارخانه ارسال می گردد ولی در بعضی از گونه ها مانند ساردین تخلیه شكمی در عرشه انجام نمی شود و به صورت شكم پربه كارخانه فرستاده می شود .
به طور كلی آماده سازی شامل مراحل زیر است : 1- انجماد زدایی 2- فلس گیری 3- جداكردن سر 4- تخلیه شكمی 5- شستشودادن و ضدعفونی كردن با آب كلرینه آب نمك گذاری : برای ایجاد طعم و محكم شدن پوست ، ماهی را برای مدت معینی در محلول غلیظ آب نمك معمولی غوطه ور می كنند .
این عمل علاوه بر ایجاد طعم ، مزایای زیر را نیز داراست : 1- مانع چسبیدن ماهی به قوطی می گردد .
2- باقیماندۀ ماده لزج را از بدن ماهی پاك می كند .
3- ظاهر ماهی را درخشان می كند .
این عمل به دو روش ساكن و متحرك قابل اجراست .
پخت اولیه : دراین مرحله حرارت لازم را براساس نوع محصول ، درصد آب ، چربی ، گونه ماهی در نظرمی گیرند تا حرارت زیاد باعث ازبین رفتن محصول نگردد .
قوطی كردن : دراین مرحله ماهیهای پخته شده به وسیلۀ ماشین یاكارگربه قطعات كوچك تقسیم و درون قوطی قرار داده می شوند در صورتی كه ماعهیان كوچك باشند به صورت سر و دم در كناریكدیگرقرار گرفته ، قوطی پرمی شود .
انتخاب نوع قوطی براساس نوع محصول نهایی و اندازۀ ماهی صورت می گیرد .
اضافه كردن مدیوم : بعدازقوطی كردن به ماهی روغن سس و .
.
.
اضافه می گردد .
هواگیری : این مرحله از نظرنگهداری محصول نهایی بسیار حساس است زیرا در صورتی كه قوطیهای كنسروبویژه قوطیهای بزرگ به طورصحیح ، هواگیری نشود ، در مرحله حرارت دادن به سرو كف قوطی فشار وارد می آید و ممكن است در ابتدا ایجادبادكردگی نموده ، در نهایت سبب پیچش قوطی می گردد كه این امر خود می تواند منجربه بروز كشیدگی در درزقوطی شود و سبب نشست و آولدگی محتویات داخل قوطی گردد .

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت كتابخانه ی مجلس 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل348 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

 

بسم اللّه الرحمن الرحیم عنوان : كتابخانه ی مجلس 2 مجموعه‌ها آنچه كه اكنون كتابخانه، موزه و مركز اسناد مجلس شورای اسلامی را بصورت یك گنجینه كم نظیر درآورده مجموعه‌ای است از كتاب‌ها، نشریه‌ها، اسناد و اشیایی كه به تدریج اهدا و یا خریداری شده است.
3 این گنجینه، متشكل از اجزای ذیل است كه در این قسمت به اجمال آنها را معرفی می‌كنیم: ·        كتاب‌های چاپی ·        گنجینه نسخ خطی ·        نشریات ·        مجموعه‌های اهدایی ·        اسناد تاریخی و ملی ·        اسناد و انتشارات سازمان ملل و مجامع بین‌المللی وابسته ·        گزارش‌های دولتی ·        میكروفیلم نسخ خطی و نشریات قدیمی ·        تصاویر دیجیتالی نسخ خطی و نشریات قدیمی ·        اشیاء موزه‌ای شامل تابلوهای نقاشی، هدایای مقامات رسمی دیگر كشورها به روءسای مجلس شورای اسلامی 4 نیروی انسانی هنگامی كه نخستین مدیر كتابخانه برگزیده شد، كتابخانه با یك مدیر، یك معاون و یك عضو آغاز به كار كرد و در مدت ریاست ایشان با اینكه تعداد كتاب‌ها فزونی گرفت ولی تشكیلات اداری كتابخانه آهنگی كند داشت و تعداد نیروی انسانی آن در سال 1316 به شش نفر رسید.
در طی سال‌های 1316 ـ 1339 در ادامه روند توسعه و گسترش كتابخانه، تعداد كارمندان به سیزده تن رسید و به تدریج تا سال 1346 به شانزده نفر افزایش یافت.
طی سال‌های 1354 تا 1353 به رغم گسترش كمی و كیفی كتابخانه، تعداد كاركنان به 13 نفر و سپس در سال 1354 به ده نفر تقلیل یافت.
از این پس، كتابخانه با 13 نفر اداره می‌شد.
5 بعدها تعداد كاركنان كتابخانه افزایش یافت؛ مخصوصاً پس از تصویب اساسنامه كتابخانه در مجلس شورای اسلامی، تعداد كاركنان در سال 1377 تا مرز 84 نفر رسید.
توسعه روزافزون كتابخانه و ایجاد بخش‌های جدید و ضرورت تسهیل دسترسی محققان به منابع كتابخانه موجب شده كه این تعداد تا كنون به 125 نفر برسد.
البته محققان و مصححان برجسته و نامدار كشور كه در گروه‌ها و شوراهای علمی با مركز پژوهش و آموزش همكاری دارند رابطه استخدامی با كتابخانه ندارند.
6 بودجه تاسیس كتابخانه با آنكه قانونی بود و در ماده 135 نظامنامه داخلی مجلس شورای ملی مصوب 17 دی ماه 1287 "دایره كتابخانه" پیش‌بینی شده بود؛ اما به خاطر عدم تخصیص بودجه برای آن تا سال 1290 هیچ اقدامی برای خرید كتاب و  سایر فعالیت‌هایی كه نیاز به منابع مالی داشت صورت نگرفت.
7 در سال 1321 در زمان مدیریت آقای شریفی و در نتیجه كوشش‌های وی، نخستین بار اعتباری برای هزینه كارهای فنی كتابخانه از قبیل تهیه فهرست كتاب‌های خطی و فیش كتاب‌های چاپی و خرید كتاب در بودجه

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 14:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد