motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات14
حجم فایل2.862 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

 

World AgroMeteorological Information Service (WAMIS) سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی World AgroMeteorological Information Service World Meteorological Organization در اكتبر سال 2001 سازمان هواشناسی جهانی1 به همراه مركز ملی اقیانوسی و جوی2 ایالات متحده آمریكا و موسسه هواشناسی و هیدرولوژی وابسته به دریای كارائیب یك كارگاه منطقه ای را با حضور 25 متخصص از 21 كشور در رابطه با گسترش بولتن های هواشناسی كشاورزی در بارابادوس برگزار كرد و شركت كنندگان در آن پیشنهادات خود را در ایجاد یك سایت اختصاصی هواشناسی كشاورزی بیان كردند.
1.
World Meteorological Organization (WMO) 2.
National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) هدف از ایجاد این سایت دستیابی به بولتن های هواشناسی كشاورزی، توصیه های هواشناسی كشاورزی و روش های آموزشی هواشناسی كشاورزی كشورهای مختلف بود.
پس از آن در می 2002 كمیسیون هواشناسی كشاورزی1 سازمان هواشناسی جهانی ، نشستی از یك گروه مجرب با حضور 12 متخصص از 7 كشور جهت گفتگو در مورد ابزارها و روش های عملی مورد نیاز برای گسترش این سایت در واشنگتن تشكیل داد.
بدنبال این نشست ، سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی2 به وجود آمد.
وامیس با ایجاد یك محیط مركزی به كاربران خود این امكان را می دهد كه بولتن های هواشناسی كشاورزی كشورهای مختلف را به آسانی ارزیابی كنند و به بینشی وسیع برای ارتقاء یافته های هواشناسی كشاورزی خود دست یابند.
1.
Commission for Agricultural Meteorology (CAgM) 2.
WAMIS 6 منطقه آفریقا، آسیا، آمریكای جنوبی، آمریكای شمالی و مركزی، جنوب غربی اقیانوس آرام و اروپا از مناطقی هستند كه اطلاعات هواشناسی كشاورزی خود را در وامیس قرار داده اند.
توجه : عدد نوشته شده بعد از كشور نشان دهنده تعداد مراكز و یا سازمانهای مختلف در آن كشور است كه اطلاعات هواشناسی كشاورزی را آماده می سازند.
در منطقه آفریقا كشورهای بوركینا فاسو، اتیوپی، لسوتو، مالاوی، موریتانیا، نیجر، مجمع گسترش آفریقای جنوبی1، سنگال، سودان، سوازیلند و تانزانیا قرار گرفته اند.
1.
Southern African Development Community (SADC) در منطقه آسیا كشورهای چین، هندوستان و پاكستان قرار گرفته اند.
در منطقه آم

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:06 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ساختار ترانزیستورهای دوقطبی یا پیوندیBJT 29 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل1.954 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

ساختار ترانزیستورهای دوقطبی یا پیوندی )BJT) فصل چهارم P N P E B C امیترE بیسB Cکلکتور N P N امیترE بیسB Cکلکتور E B C *زمانی ترانزیستور در ناحیه خطی یا فعال کار می کند که دیود بیس امیتر روشن و دیود بیس کلکتور قطع باشد P N P RE VCC R VEE E2 در مقابل جریان حفره ای امیتر مانند سد عمل می کند E1 برای جریان حفره ای امیتر که وارد بیس می شود مانند پرتاب گر عمل می کند E2 بایاس مستقیم بایاس معکوس P N P Ix IPE Ipco Ico IE Inco Ipc جریان حامل های اقلیت میزان حفره تزریقی امیتر IPE جریان امیتر و IE ضریب تزریقی امیترγ = IPE IE مولفه های جریانی ترانزیستور در ناحیه فعال: مقداری از جریان حفره ای که بوسیله الکترون های بیس جذب می شودIx مقداری از جریان حفره ای که از بیس عبور می کندIPC =ضریب گذردهی بیس IPC IPE جریان الکترونی بیس که برای ترکیب با حفره های ، به می آیند Inco C C BC جریان حامل های اقلیت دیود خاموش Ipco * IPC IE = IPC IPE IPE IE = × α*λ=α IC =αIE + Ico IC = IS e VBE τVT کنترل می شودVBE توسط ولتاژ و در نتیجه افزایش قدرت پرتاب گری می شود C و B تنها منجر به افزایش عرض ناحیه تخلیه بین VCB افزایش که در حقیقت تامین کننده جریان حفره ای است بنابراین VBE توسطIC جریان IC≈ IE ازآنجا که می توان از رابطه زیر استفاده کرد: IC برای محاسبه IC = IS e VBE τVT افزایش می دهدμA در حد ICO تاثیری ندارد و تنها IPC اما روی جریان P N P Ix IPE Ipco Ico IE Inco Ipc جریان حامل های اقلیت 2)حل مساله و محاسبه مجهولات با استفاده از اطلاعات بدیهی قبل از حل مساله جریان ها را نامگذاری کنید * IC IE IB IC IE IB 3)چک کردن صحت فرض با استفاده از مجهول های محاسبه شده 1) حدس اولیه ناحیه کار ترانزیستور مساله : DCتحلیل گام های نواحی کار : 1) خطی _ فعال (تقویت کننده): * اطلاعات بدیهی از این حالت: VBE7/ 0 = IC =IE + Ic و IC =αIE و IC =βIB *مجهولات : VCE یا VCB و IC یا IE * حالت های دیودها : 2) اشباع(سوئیچ): * اطلاعات بدیهی از این حالت: VCE7/ 0 = VBC7/ 0 = VBE8/ 0 = IC =IE + Ic IC یا IE * مجهولات: 3) خاموشی ترانزیستور(سوئیچ): * اطلاعات بدیهی از این حالت: IC یا IE

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:06 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت زعفران 24 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل912 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

مقدمه: عمده ترین واردکنندگان زعفران ایران:  اسپانیا  امارات متحده عربی  آلمان  ایتالیا  فرانسه  بحرین  سوئیس مصارف زعفران:  صنایع غذایی  آرایشی و بهداشتی  صنعت رنگرزی  امور هنری  دارویی (مخصوصاً اخیراً به عنوان داروی ضد سرطان مطرح است).
New Saffron Products Figure: Results of a survey on consumer preferences for a new saffron products in year 2003 گونه های وحشیCrocus شناسایی شده در ایران نزدیکترین گونه به گونه زعفران زراعی زعفران جوقاسم Crocus haussknechtii زعفران آلمه C.
Almehensis زعفران خزر C.
Caspius زعفران زیبا C.
Speciosus زعفران بنفش C.
Michelsonii زعفران زاگرس C.
Cancellatus زعفران سفید (دوگله) C.
Biflorus زعفران گیلان C.
Jilanicus زعفران کورکووی C.
korolkowii نیازهای اقلیمی زعفران طالب زمستانهای پربرف و ملایم و تابستانهای گرم و خشک است.
 رطوبت: نیاز آبی 300 میلی متر بارندگی در طول دوره رشد  حرارت: حداقل سرمای قابل تحمل 18- حداکثر گرمای قابل تحمل 40+  خاک: بافت شنی لومی و کلسیم دار و pH خنثی مایه زنی بنه زعفران با قارچ مایکوریز باعث افزایش رشد 26% بنه نسبت به شاهد شده است.
 ارتفاع: 32 تا 36 درجه عرض شمالی و تا ارتفاع 1000 متر از سطح دریا آخر اردیبهشت تا 16 تیر دوره خواب كامل 16 تیر تا 10 مرداد تكوین برگهای اولیه در جوانه پیاز 10 مرداد تا 25 مرداد آفرینش جام گل و دستگاه تناسلی طول دوره های رشد اولیه 30، توسعه 55، میانی 105 و نهایی زعفران 30 روز تكامل گل و مراحل مختلف رشد گیاه زعفران در یك دوره یكساله استفاده از بنه های 8 گرم به بالا توصیه به كشت بنه های با قطر 3 سانتی متر به بالا با وزن تقریبی 8 گرم مقایسه میانگین اثر وزن پیاز بر تعداد گل در متر مربع انتخاب بنه Number of Flowers No/m2 زمان كشت تراكم بوته و روش كشت 50 بوته در مترمربع بصورت تك كاری همانند دانه تسبیح به فاصله ردیف و بوته (cm10×20) یا (cm5×40) و ردیفی توصیه می شود.
روش کشت مخلوط زعفران و زیره سیاه به نسبت دو ردیف زعفران یک ردیف زیره سیاه توصیه می شود.
آبیاری نمودار 1- اثر آبیاری تابستانه بر تعداد كل در مترمربع نمودار 2-

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت روش های نوین تدریس 36 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات36
حجم فایل110 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 36 صفحه

 

روش های نوین تدریس فراگیر فعال است مربی وظیفه دارد محیط و شرایط یادگیری را ایجاد نماید.
روش های نوین تدریس روش های نوین تدریس الف : روش های فردی تدریس هر فرا گیر بر اساس توانمندی های خود به فعالیت و یاد گیری می پردازد.
مربی وظیفه دارد به چگونگی یادگیری آنان رسیدگی نماید.
روش های نوین تدریس روش های فردی تدریس 1 - روش حل مسأله فرایند متوالی به کارگیری راه هایی که سبب تحقق اهداف شود.
روش های نوین تدریس روش حل مسأله انواع روش های حل مسأله: 1- آزمایش و خطا 2- بینش و شناخت 3- تحلیلی 4- دیویی روش های نوین تدریس روش حل مسأله مراحل روش حل مسأله : مشخص کردن مسأله تعیین علل آن در نظر گرفتن راه حل های آن انتخاب بهترین راه حل اجرای راه حل انتخابی و نتیجه گیری روش های نوین تدریس 2- روش پروژه: پروژه مجموعه فعالیت های است که می تواند به صورت فردی یا گروهی توسط فراگیر یا فراگیران با هدایت و نظارت مستمر مربی انجام گیرد .
در این روش فراگیر بر اساس علایق ، توانایی و امکانات محیطی موجود ، موضوع فعالیت را مشخص می نماید .
روش های نوین تدریس 3-روش تدریس خصوصی: با برنامه ریزی منظم به آموزش و تدریس فرا گیر می پردازد در این روش مربی از طریق مقایسه کار فراگیر با کارهای گذشته اش به بررسی میزان پیشرفت یادگیری فراگیر می پردازد .
جلسات آموزش باید کوتاه مدت و تعداد آن زیاد باشد .
از تقویت کننده ها استفاده شود.
محیط آموزشی برای فراگیر مثبت و شاد باشد .
روش های نوین تدریس 4- روش آموزش برای یادگیری در حدّ تسلط : اگر شرایط مناسب آموزش وجود داشته باشد و زمان کافی برای یادگیری در اختیار همه فراگیران قرار داده شود .
همه یا اکثریت فراگیران می توانند به هدف های آموزشی آن درس برسند روش های نوین تدریس مراحل آموزش برای یادگیری در حدّ تسلط تعیین هدفهای آموزشی تعیین رفتارهای ورودی و سنجش آغازین تعیین حدّ تسلط تعیین واحد آموزش – یادگیری اجرای آموزش گروهی اجرای ارزشیابی تکوینی و آموزش اصلاحی اجرای ارزشیابی تراکمی و نمره گذاری تجدید نظر آموزشی روش های نوین تدریس 5- روش آموزش برنامه ای : یادگیری با نیازهای فراگیران هماهنگ شود .
<

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت روش تحقیق رودخانه جاجرود (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات95
حجم فایل4.622 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 95 صفحه

کاربرد تکنیکهای تشخیص الگو در ارزیابی تغییرات زمانی و مکانی کیفیت رودخانه مطالعه موردی : رودخانه جاجرود مقدمه و اهمیت مطالعه اهداف تحقیق مروری بر تحقیقات شناخت حوزه انتخاب آنالیز چند متغیره آنالیز خوشه ای آنالیز مولفه های اصلی بررسی تغییرات زمانی و مکانی کیفیت آب کاربرد تکنیکهای آماری تحلیل چند متغیره در ارزیابی کیفیت آب رودخانه افزایش جمعیت و کمبود آب آلودگی رودخانه تغذیه گرایی دریاچه سد لتیان طراحی قبلی تصفیه خانه ها بررسی وضعیت کیفی موجود تعیین روابط متغیرها بررسی تغییرات زمانی و مکانی کیفیت آب رودخانه تعیین سهم منابع مختلف آلودگی ارزیابی کاآمدی الگوهای کاهش داده 1983 و1988 ویتفیلد و اسریواستاوا CAمنطقه بندی کیفی رودخانه ها 1955 لیمبراندو PCA طبقه بندی ایستگاه ها و تعیین پارامتر مهم 1996 راویچاندران PCA بررسی الگوهای کیفی 1988 گوتز، وگا و دی CA و PCA یافتن منابع آلودگی 1999 یونگ CA و PCA یافتن منابع آلودگی 2000برزاس CA و PCA بررسی تاثیر مدیریتهای کیفی اعمالی 2000 ویدال بررسی تاثیر کاربرد کودابه حیوانی در آلودگی منابع آب شامل چاه، کانال زهکشی و رودخانه 2001 داسیلوا، آلبرتو و سیمونه CA و PCA بررسی تغییرات زمانی و مکانی 2002 برودناک CA و PCA تغییرات زمانی ومکانی 1377 نوروزیان پهنه بندی آلودگی رودخانه موقعیت اقلیمی و جغرافیایی حوزه آبریز رودخانه جاجرود سد لتیان در فاصله 35 کیلومتری شمال شرق تهران تامین آب شرب تهران، کشاورزی ورامین و تولید انرژی مساحت کل حوزه بالادست 710 کیلومترمربع شاخه جاجرود اصلی ترین تامین کننده آب طول 140کیلومتر نام مراکز جمعیتی شیب زیاد دردره ها شیب زیاد، پهنا و عمق کم - قلوه سنگی شیب متوسط 2/20 غیر یکنواخت (40-0) پهنای بیشتر و عمق کمتر در دشت شاخه های فرعی: امامه، زایگون، دربندسر و آهار حوزه ها ی فرعی شمشک با آب میگون ( آهک و کلسیت، شیل، گچ، مارن و سیلت) گرمابدر شامل زیرشاخه های آبنیک، لالون وروته( سیلت و آهک ) آهار ( شیل آهکی، مارن رسی، سیلت و آهک) امامه ( شیل و آهک مارنی) شناسایی منابع آلاینده رودخانه جاجرود پساب روستا ها دامداری ها کشاورزی و باغداری آلودگی های طبیعی ناشی از برگریزان و فرسایش پساب کارگاه های موجود در منطقه پساب ویلاها، رستورانها و هتلهای حاشیه رودخانه پادگان لشگرک پسابهای خانگی (چاه های جاذب و ریختن مستقیم از زهکشها به رودخانه) پسابهای سطحی (روانابهای سطحی بارندگی و شستشوی آلودگی ها و انتقال به مخزن، شن و ماسه، پسمانده های ذرات گیاهی و حیوانی، مواد نفتی و دوده ) اثرات و خواص آلاینده ها مواد معدنی ناشی از ترکیبات طبیعی خاک ( سنگ مادر ) مواد حاصل از فرسایش تغلیظ مواد معدنی به دلیل بالا بودن سطح آب زیرزمینی کودها مواد معدنی تغلیظ شده پس از آبیاری حشره کشها انتخاب روش آنالیز آماری چند متغیره روشهای وابسته بیانگر روابط مابین مجموعه متغیرها و پیش بینی یک یا چند پارامتر با توجه به متغیرهای پیش بینی روشهای غیر وابسته تعیین کننده روابط عرضی متغیرها در حالیکه بعضی متغیرها وابسته اند- بیان ساختار داده ها با ساده سازی پیچیدگی ها توسط کاهش داده های اولیه رگرسیون چندگانه آنالیز تشخیص یا DA آنالیز لوجیت آنالیز واریانس چند متغیره آنالیز همبستگی استاندارد آنالیز مولف

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت روان شناسی عشق 9 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات9
حجم فایل685 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 9 صفحه

  

روان شناسی عشق psychology of love عاشق شدن تنها بیماری روانی قابل قبول از نظر جامعه است .
الوین سمراد كتاب زوج درمانی جیمز دنوان من هر دو را دوست دارم هم عشق را هم آزادی را ،جانم را فدای عشق و عشقم را فدای آزادی می كنم .
آگاهی ،آزادی به ارمغان می آورد.
آزادی این نیست كه فقط برای كارهای درست آزاد باشی.
اگر معنای آزادی این بود ،این چه جور آزادی است؟
اگر فقط آزاد هستید كه كار های درست انجام دهید،پس آزاد نیستید.

آزادی دلالت بر دو جنبه دارد :انجام كارهای درست و غلط.
آزادی این حق را موجب می شود كه بگویی آری یا خیر.
نه گفتن احساس آزادی بیشتر ی به انسان می دهدتا آری گفتن.
چون آری یعنی اطاعت ،تسلیم .
پس كو آزادی؟
نه یعنی ابراز وجود.

نه با وضوح بیشتری ترا معرفی می كند.
آری ضعیف است مثل ابر.
نه بسیار سخت است مثل كوه.
انسان در دو برهه نه می گوید :یكی در كودكی و دیگری در بلوغ جنسی و جسمی خویش كه به مادرش نه می گوید و عاشق زن دیگری می شود و این آخرین نه به مادر خواهد بود.
اما یادمان باشد كه آزادی كه با نه گفتن صرف حاصل گردد خیلی كودكانه و نوجوانانه است و اگر در زندگی در دام این نوع آزادی گرفتار شویم از رشد باز می ایستیم .
اوشو تعریف شما از عشق؟
تعر یف عشق: از لحاظ لغوی : نام گیاهی كه به دور ساقه خود می پیچد.

در فرهنگ لغات :دلباختن ، دل دادگی عشق تنها پاسخ رضایت بخش به معمای هستی انسان است كه دارای چهار ویژگی است: استقلال ،مسئولیت پذیری ،احتراماحترام و توجه اریك فروم مردی در وصف زنی این واژه را ابراز می كندمثل: دیدی ای دل كه غم عشق دگر بار چه كرد چون بشد دلبر و با یار وفادار چه كرد آه از آن نرگس جادو كه چه بازی انگیخت وای از آن مست كه با مردم هشیار چه كرد ویا حافظ آن د م كه به دام سر زلف تو فتاد گفت كز بند غم وغصه نجاتم داد ند در این کارگاه، عشق در ابعاد زیر مورد بررسی قرار می گیرد: الف) در ادبیات کلاسیک ب) در ادبیات معاصر پ) در حوزه روانکاوی ت) در حوزه روانشناسی ث) در حوزه فیزیولوژی عشق چه روندی را طی می کند ؟
به نظر شما سرانجام عشق چیست ؟

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت رهبری 75 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات75
حجم فایل1.738 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 75 صفحه

 

رهبری مقایسه رهبر با مدیر انواع قدرت سازمانهای رسمی سازمانهای غیررسمی سازمانهای غیررسمی سازمانهای غیررسمی چرا برخی از افراد توان رهبری اثربخش‌تری نسبت به دیگران دارند؟
چه عواملی رهبران اثربخش را از رهبران ناموثر جدا می‌سازد؟
چه عواملی رهبران را از پیروان متمایز می‌سازد؟
صفات مشخصه رهبر صفات مشخصه رهبر چگونه می‌توان تعیین كرد كه كدام كودك در آینده رهبر می‌شود؟
سبك پیوستار رهبری سبك پیوستار رهبری شبكه مدیریت (یا سبك سنج مدیریت) سبكهای چهارگانه لیكرت سبكهای چهارگانه لیكرت سبكهای چهارگانه لیكرت نظریه‌های اقتضایی رهبری الگوی رهبری اقتضایی فیدلر الگوی رهبری اقتضایی فیدلر الگوی رهبری اقتضایی فیدلر الگوی رهبری اقتضایی فیدلر الگوی رهبری اقتضایی فیدلر نظریه رهبری مبتنی بر شناخت منابع نظریه مسیر ـ هدف نظریه مسیر ـ هدف نظریه مسیر ـ هدف نظریه مسیر ـ هدف نظریه رهبری مبتنی بر موقعیت چرا باید به پیروان توجه كرد؟
بلوغ پیروان چه معنایی دارد؟
بلوغ كاری بلوغ روانـی الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت الگوی رهبری مبتنی بر موقعیت نظریه اسنادی رهبری )Charismatic( رهبری فرهمند )Charismatic( رهبری فرهمند )Charismatic( رهبری فرهمند )Charismatic( رهبری فرهمند )Charismatic( رهبری فرهمند )Charismatic( رهبری فرهمند رهبران عملگرا و رهبران تحولگرا رهبران عملگرا و رهبران تحولگرا رهبران عملگرا و رهبران تحولگرا چند پرسش 1- آیا رهبری زنان با مدان فرق دارد؟
2- آیا فرهنگ ملی بر شیوه رهبری اثر می‌گذارد؟
3- آیا در رهبری، ژنها تاثیرگذار هستند؟
4- رهبران چگونه می‌توانند پیروان خود را اثربخش‌تر كنند؟
.

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت رفتار فردی در جستجوی مدلی كاربردی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات17
حجم فایل474 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

 

فصل سوم رفتار فردی در جستجوی مدلی كاربردی مسائل جنسیتی در سازمان تحقیق در مورد زنان شاغل حاكی از ان است كه تفاوت بسیار كمی در مورد جنسیت وجود دارد كه دربازده كار زنان و مردان تفاوتی گزارد.
زنان انعطاف پذیری بیشتر و توقع كمتری نسبت به موفقیت دارند.
زنان غیبت بیشتری نسبت به مردان دارند.
ویژگیهای جمعیت شناختی متغیرهای مربوط به سابقه افراد می باشد كه در شكل گیری شخصیت یك فرد اثر می گذارد و به آن ویژگی بیوگرافیك نیز گفته می شود.
برخی از خصوصیات فردی عبارتند از: جنسیت سن نژاد ناتوانایی جسمی و.
.
.
باید توجه كرد كه این ویژگیها را با شرایط كنونی وگذشته فرد از جمله میزان حقوق دریافتی ومحل هایی كه شخص قبلا كار كرده است.
تفاوتهای جمعیت شناختی و تنوع نیروی كار قوانین محیط كار: بر اساس یك سری قوانین فدرال و ایالتی اعمال تبعیضبر اساس ویژگیهای جمعیت شناختی ممنوع شده است.
عملكرد و نگهداری منابع انسانی: اطلاعات مربوطه از منابعی جمع آوری می شود و بر اساس آنها ویژگیهای افراد كارامد و كم بازده شناسایی شده .
كلیشه سازی: وقتی كه یك شخصی به گروهی نسبت داده شود و ویژگیهای او به خصوصیات ان گروه تسبت داده شود.
مانند كسی كه 60 سال سن دارد و او را به گروه پیرمردها نسبت می دهند و می گوبند كه افراد مسن كارایی ندارند.
توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی به دلایل زیر مورد توجه است: نیروی كار گوناگون واژه كوره : كسانی كه به گروه های مختلف وابسته اند و به سازمان می پیوندند، می كوشند تا خود را همگون و همسان دیگرا كنند ولی كاركنان هنگام كار به ارزشهای فرهنگی خود توجه نمی كنند.
در حال حاضر سازمانها به جای استفاده از واژه كوره سعی دارند تا به نیتزها و شیوه زندگی و خواسته های افراد توجه بیشتری كنند و متوجه تفاوتهای فرهنگی آنها باشند.
سن : تحقیقاتی كه در تمامی سطوح شركتهای كوچك انجام شده است ، نشان داده است كه افرادی كه از نظر جسمی ناتوان هستند شغل و كار خود را به همان كیفیت افراد سالم انجام می دهند.
همچنین این تحقیق نشان داده است كه هزینه تطبیق كاركنان ناتوا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ربات تعقیب مسیر خورشیدی 28 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات28
حجم فایل658 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 28 صفحه

 

یاد او آرام بخش قلبهاست ربات تعقیب مسیر خورشیدی Robot-line-follower تعریف ربات: ربات یک سیستم الکترومکانیکی است که حداقل یکی از رفتاهای انسان را تقلید نماید.
بر اساس این رباتهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند.
مانند رباتهی فوتبالیست - جنگجو – مین یاب و.
.
.
.
و رباتهای تعقیب خط نیز بر این اساس قابل تعریف هستند.
انواع ربات: رباته با توجه به نوع پردازنده بکاررفته در آنها به دو نوع هوشمند وریموت کنترل تقسیم می شوند که نوع ریموت کنترل توسط نیروی انسانی کنترل می شود و در نوع هوشمند کلیه فرآیندهای تصمیم گیری بر عهده پردازنده ربات می باشد.
پردازنده با توجه به عملکرد ربات می تواند کامپیوتر – میکرو کنترلر – میکرو پروسسور یا ریز رایانه باشد.
ربات تعقیب خط ربات تعقیب مسیر چیست؟
ربات تعقیب مسیر[1] ماشینی است كه می‌تواند یك مسیر را دنبال كند.

مسیر می‌تواند مرئی باشد مانند یك خط مشكی بر یك سطح سفید ( تعقیب خط) و یا نامرئی مانند یك میدان مغناطیسی در فضای آزاد.
هدف طی مسیر با بیشترین سرعت و كمترین خطا نسبت به مسیر تعیین شده‌است.
كاربردهای علمی یك چنین رباتی شامل اتومبیل‌‌های خودكار كه جاده را از طریق یك مسیر راهنمای مغناطیسی دنبال می‌كند، رباتهای كارگر كه در كارخانه‌ها مسیر مشخصی را از طریق خطوط رنگی حك شده بر كف آن طی می‌كنند و غیره می‌شود.
[1] Line follower ربات تعقیب خط، ربات ایده‌الی برای ربات‌سازان آماتور می‌باشد.
حس‌كردن خط و واداشتن ربات به حركت بر روی آن، به همراه اصلاح دائمی حركتهای نادرست از طریق یك مكانیزم فیدبك، یك سیستم حلقه بسته ساده را ایجاد می‌كند.
یک ربات از قسمتهای زیر تشكیل شده‌است: -واحد ورودی-خروجی برای ارتباط با محیط پیرامون -واحد حسگرها برای جمع‌آوری سیگنالها و داده‌های مختلف از محیط -واحد ادراك حسگری برای استخراج اطلاعات مفید و تفسیر و بیان آنها -واحد هوش ماشینی برای بیان دانش، استدلال، برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و پیش‌بینی -واحد كنترل برای كنترل زیر سامانه‌های مختلف ماشین هوشمند -واحد محركها برای اعمال فرامین صادر شده به ربات و محیط -واسط ارتباطی برای ارتباط واحد‌های مختلف ربات با یكدیگر و ارتباط آن با

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت راه سازی 10 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات10
حجم فایل1.045 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 10 صفحه

  

راه سازی راهسازی راهسازی عملیات آماده‌سازی جاده‌ای بر روی زمین با عرضی مشخص است به‌طوری‌که روندگان یا وسائط نقلیه بتوانند با گذر از آن از نقطه‌ای به نقطهٔ دیگر برسند.
عملیات اصلی راهسازی عبارت‌اند از ساخت اساس، زیراساس و روسازی.
جدولکاری و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هم در ساخت بسیاری از راه‌ها اجرا می‌شود.
راه سازی، روسازی راه و مهندسی ترابری : از جمله تخصصهای مهم یک مهندس عمران، شناخت طرح و محاسبه زیر سازی و روسازی راههاست.
بدین منظور درسهای یاد شده جهت فراگیری مطلبی نظیر : طراحی و اجرای راها شامل : مسیریابی، عملیات خاکی، مشخصه ها و طرح هندسی راها در مسیرهای افقی و قایم، مشخصه های فنی انواع مصالح راه و لایه های مختلف روسازی آن ، همچنین روشهای طرح و اجرای روسازیهای شنی و آسفالتی و نیز شبکه هاب حمل و نقل زمینی، دریایی و هوایی و برنامه ریزیها و مدیریتهای حمل و نقل ارایه می گردند.
در درس پروژه راه سازی که پس از درسهای راه سازی و مهندسی ترابری ارایه می شود، کاربرد اصول را هسازی در طرح کامل یک راه، از ابتدا تا انتها به همراه رسم نقشه ها و محاسبه های مربوط مورد توجه قرار می گیرد .
شاید روزگاری فرانسوی ها گمان نمی کردند که بتوانند بنایی بلندتر از برج ایفل بسازند.
اما در آستانه پلی بر روی دره و رودخانه تارن(واقع در جنوب فرانسه افتتاح شد.
که ارتفاع یکی از پایه های ان ( که بلندترین پایه پل نیز میباشد) 343 متر یعنی کمی بیشتر از(19 متر) ارتفاع برج ایفل است .
این پل که میلاثو نام دارد در حال حاضر بلندترین و مرتفع ترین پل جهان است.
ارتفاع این پل از کف دره تارن به متر می رسد و حدود 5/2 کیلومتر طول دارد و برای ساخت آن بیش از 36000 تن فولاد بکار رفته و همچنین طول اجزاء نوارنگهدارنده آن (کابلهای حمایت کننده) حدود  1000 کیلومتر است.
معمار و طراح این پل یک مهندس بریتانیایی بنام نورمن فوستر  و مجری طرح شرکت مهندسی ایفاژ (شرکت سازنده برج ایفل) می باشند.
به طور متوسط روزانه 28000 دستگاه خودرو از روی پل تردد می کنند که در نوع خود رقمقابل توجهی محسوب می گردد.
هدف عمده از ساخت این پل یکی کاهش بار ترافیک منطقه (بخصوص در فصل تعطیلات تابستان) و دیگری گشایش یک راه ارتباطی آسان میان شمال اروپا و جنوب آن (بویژه کشورهای فرانسه و اسپانیا) می باشد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 17 دی 1396 ] [ 15:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد