motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه 23 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات23
حجم فایل904 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 23 صفحه

 

فصل اول مقدمه ای بر مدیریت پروژه تاریخچه قدمت مدیریت پروژه ها بدون توجه به دانش مدیرت پروژه به حداقل 4500 سال پیش بر میگردد.
پیدایش مدیریت پروژه به عنوان یک علم از جنگ جهانی اول آغاز شد به طوری که در سال1917 آقای هنری ال .
گانت نمودار معروف گانت را ابداع کرد.
مدیرت پروژه با دیدگاه امروزی به برنامه ریزی و کنترل و مدیریت پروژه هایی اتلاق می شود که غیر تکراری و منحر به فرد و موقتی بوده و قابل شکسته شدن به مجموعه ای از فعالیت ها هستند که نقاط شروع و پایان تعریف شده ای داشته و مجموعه ای از منابع در سطوح مختلفی بکار می گیرد.
پروژه چیست ؟
پروژه طبق تعریف PMI عبارت از مجموعه فعالیت های موقتی برای تحقق یک تعهد و ایجاد یک محصول یا ارایه خدمات مشخص است .

ویژگیهای یک پروژه یک کار منحصر به فرد- جدید و غیر تکراری است.
دارای یک نتیجه عینی در قالب محصول یا ارائه خدمت است .
موقتی است یک نقطه شروع و پایان قابل تعریف دارد .
باید بتوان آنرا به اجزإ گسسته تقسیم نمود .
هر جزء دارای زمان – منابع و هزینه خاصی است که روابط وابستگی خاصی بین آنها حاکم است و نیازمند منابع کاری و مصرفی مختلفی است.
بودجه آن محدود و قابل پیش بینی است و باید یک همایت کننده مالی داشته باشد.
مشخصات منابع کاری ومصرفی اگر بخواهیم یك سیستم خبره (Expert System) برای تشخیص مدل مناسب برنامه ریزی با قوانین اگر .
.
.
آنگاه .
.
.
طراحی كنیم، می‌توان از نمودار زیر كمك گرفت استفاده از برنامه ریزی تولید انتخاب مدل مناسب برای برنامه ریزی پروژه استفاده از تكنیكهای مدیریت پروژه آیا غیرتكراری است؟
بلی خیر مقایسه بین پروژه ها با فرایندهای عملیات مدیریت پروژه چیست؟
مهمترین رسالت مدیریت پروژه ایجاد تعهدومسئولیت درقبال برنامه زمان بندی است که مانع ازبه تاخیرافتادن پروژه وهزینه های مرتبط می گردد.

هزینه های ناشی ازتاخیرپروژه هزینه های کمی: هزینه دیررسیدن به بهره

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:24 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 26 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات26
حجم فایل103 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

 

1 هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد هدف ارتباطات 2 1- یک طرفه : ارسال پیام از ناحیه فرستنده بدون انتظار دریافت بازخورد 2- دو طرفه : ارسال پیام و دریافت بازخورد از گیرنده پیام انواع ارتباطات 3 1- اختلاف در ادراک 2- اختلاف زبان 3- صدا ( شلوغی ) 4- عواطف 5- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی 6- عدم اعتماد موانع ارتباطات اثربخش 4 با شناسایی دقیق هر یک از موانع موجود بر سر راه ارتباطات و برنامه ریزی مناسب برای آن مانع می توان به ارتباطات اثربخش دست یافت غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد 5 مدل فرآیند ارتباطات فرستنده (منبع) به رمز آوردن پیام کانال پیام رمز گشایی گیرنده باز خورد انتقال دریافت دریافت انتقال صدا 6 1- فرستنده پیام (منبع) 4- کانال (وسیله انتقال) 2- به رمز درآوردن 5- رمز گشایی 3- خود پیام (سخنان،نوشتجات،علائم) 6- پارازیت 7- بازخورد عناصر عمده فرآیند ارتباطات 7 یعنی استفاده از علائم ، اشارات بدنی و بیانات چهره ای و .
.
.
و بطور کلی استفاده از زبان حرکات و سکوت جهت انتقال مفاهیم و معانی ارتباط غیر کلامی 8 بازخورد یعنی واژگونی فرآیند ارتباطات بعبارتی انعکاس ارتباطات از طرف گیرنده به فرستنده تعریف بازخورد 9 ارتباطی را موفق می نامند که استنباط فرستنده و گیرنده از پیام یکسان باشد ، یعنی گیرنده پیام منظور فرستنده را بطور دقیق فهمیده باشد تعریف ارتباط موفق 10 1- تصویری (پدیداری) 2- عاطفی (هیجانی) 3- سامعی (شنیداری یا آهنگینی) 4- واژه ای (کمی یا استدلالی) سیستم های مختلف حسی افراد 11 - دوست دارند دنیای روانی خود را مصور نشان دهند - به فاصله علاقه دارند - در سمینارها در آخر سالن می نشینند - در دفتر کاری ، صندلی مراجعان را روبروی میز خود می چینند ویژگی های افراد تصویری 12 - به فاصله کمتر علاقه مند هستند - با افراد از موضع آرام و غیر تهدیدی صحبت می کنند - در دفتر کار صندلی ارباب رجوع را در کنار میز خودشان قرار می دهند خصوصیات افراد عاطفی 13 - موقع گوش دادن ، سرشان را پایین می اندازند - در سالن های سخنرانی در پهلوها (راست یا چپ سالن) می نشینند - داده ها را در حد امکان خلاصه می نمایند ویژگی های افراد سامعی 14 1- از نمادها ، اعداد و واژه ها بیشتر استفاده می کنند 2- به منطقی بودن اطلاعات دریافتی تمایل بیشتری دارند 3- دوست دارند اصطلاحات دقیقاً برایشان تعریف شود خصوصیات افراد کمی 15 به آن دسته از کانال های ارتباطی اشاره دارد که بطور رسمی و از طریق خطوط سلسله مراتب اختیار و مسئولیت طراحی شده و مرزهای مشخصی دارد سیستم ارتباطات رسمی ( اداری ) 16 1- الگوی چرخی 2- الگوی y 3- الگوی حلقه ای 4- الگوی زنجیری 5- الگوی همه جانبه انواع الگوهای ارتباطی 17 نمودار شبکه های ارتباطی زنجیر همکاران همه جانبه حل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:23 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل89 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

1 مدیریت رفتار سازمانی 2 ارتباطات بدون شك ارتباطات نقش مهمی در اثربخشی مدیریت و سازمان ایفا می كند.
از طرف دیگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ریشه های واقعی همۀ مشكلات جهان است.
3 نقش ارتباطات سنتی به عقیدۀ ”هنری فایول“ اگر در یك سازمان فرضی، كانالهای رسمی برای تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زیر فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار كند، از طریق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بایستی ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نماید.
اما چنانچه F یك پل ارتباطی به P بزند و با یك نشست و صرف احیاناً ساعتهایی می تواند از هدر شدن هفته ها وقت و انرژی جلوگیری بعمل آورد.
4 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ مجاری ارتباطی بطور دقیق شناخته شوند.
كانال ارتباط رسمی مشخصی برای هر یك از اعضای سازمان موجود باشد.
مجاری ارتباطی تا حد امكان كوتاه و مستقیم باشند.
تمامی مجاری ارتباطی باید بطور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.
5 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ ستاد ارتباطات دارای صلاحیت باشند.
ضمن فعالیت سازمان،خطوط ارتباطی نباید قطع گردند.
هر ارتباطی بطور رسمی معتبر باشد.
6 تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات،كه برای این منظور، سمبلهایی را بكار می برند.
برای مثال نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد كه ارتباطات درك و تفاهم است و غیر قابل رؤیت می باشد.
7 هدف ارتباطات هدف از ارتباطات، بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته شرایطی است كه سازمان بر آنها كنترل دارد.
پس اگر ارتباطات بنحو صحیحی در سازمان وجود نداشته باشد، سازمان هم نمی تواند وظایف محوله را به درستی انجام دهد.
8 ارتباطات یك طرفه و دوطرفه ارتباطات یك طرفه بنحو قابل توجهی وقت كمتری می گیرند.
ارتباطات دو طرفه صحیح تر از ارتباطات یك طرفه است.
دریافت كنندگان در ارتباطات دوطرفه از خودشان و قضاوتشان مطمئن ترند.
فرستنده در ارتباطات دوطرفه مورد حملات بیشتری قرار می گیرد،چون دریافت كننده توجه كامل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:23 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل67 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

فصل اول موضوع رفتار سازمانی تعریف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ، به کار می رود.
این واژه برای توضیح خطاهای اجتماع به طور کل و سازمانها به کار می رود .
در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ، سمبلهایی را به کار می برند .
هدف ارتباطات به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد .
ارتباطات یک طرفه و دو طرفه در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف گیرنده ، ارتباط برقرار می کند .
ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد دهد ارتباطات دو طرفه است .
« هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
نتایج آزمایشها به قرار زیر بود : 1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
5- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو نوع ارتباط استفاده کنند « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:23 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت ذهن (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل154 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

مدیریت ذهن.
تعریف ذهن : فهم – دریافت – یاد – هوش – قوه ی باطنی که مطالب را به یاد نگه می دارد.
ذهن سه بخش دارد : نیمه هوشیار هوشار هوشیاری برتر اندکی در مورد فیزیولوژی اعصاب : قشر مخ یا کورتکس نو : از ویژگی های موجود انسانی و بعضی انواع پستانداران مثل میمون است.
جایگاه فراگردهایی همچون مفهوم سازی ، تعقل و استدلال است.
رینا فسفال : رابط بین قشر مخ و مغز عتیق است و باعث : تنظیم هیجان ها و رفتارهای غریزی است.
فشارها را کنترل میکند.
دفاع بدن را افزایش میدهد.
شفای بیماری تسهیل می کند.
تالاموس و هیپوتالاموس : ( بخشی از مغز عتیق) رفتارهای مادرزادی و عملکردهای فیزیولوژیک ما را اداره میکند.
مغز عتیق ( مغز آرام ) : منشاء تمام توانایی های فوق عادی را باید در ابتدایی ترین قشر مغز جست و جو کرد.
عوامل مؤثر در مدیریت ذهن مقابله با ترس: شناخت ترس : ترس واقعیت دارد و ما مجبور هستیم برای به زانو در آوردن آن در ابتدا وجودش را بپذیریم و بشناسیم.
مهار ترس: از طریق تلاش – کوشش – حرکت امید با عمل: امید ، ایمان و اعتقاد نیروی خلاقه و سازنده اهداف بشرند.
بیشتر ترسها از تخیلات منفی سرچشمه می گیرند.
عوارض ترس: دشمن شماره یک موفقیت تحلیل انرژی و کارایی ابتلا به بیماری کوتاهی عمر ترس نوعی عفونت روانی / ذهنی است .
2) اعتماد به نفس ترس را از میان ببرید تا اعتمتد به نفس حاصی آید.
(هیچکس با اعتماد به از مادر زاده نشده است.
) اعتماد به نفس چگونه به دست می آید : اطمینان بر خود در اعمال خود خالصانه و با اعتماد واقعی باورها را نسبت به خویش عمیق کردن یادآوری این نکته که می توانم از عهده کارها برآیم.
اداره صحیح بانک حافظه فقط افکار مثبت را به ذهن خود راه دهید.
فقط افکار مثبت را از بانک ذهن خود برداشت کنید.
فرق بین افراد موفق و ناموفق : افراد موفق هیچگا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:23 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات30
حجم فایل151 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

  

مدیریت دولتی نوین مدیریت دولتی سنتی با ویژگی های خاص خود که ساختاری بوروکراتیک، سلسله مراتبی، بزرگ و متمرکز است، نمی تواند در جریان توسعه نقش موثری ایفا کند و در بعضی موارد حتی به صورت بازدارنده در می آید.
در جهت رفع نارسائی های مدیریت دولتی سنتی یا به عبارتی اداره امور عمومی مدیریت دولتی جدید با و توانمندی های نو، پا به عرصه وجود نهاده است که در پاسخ به نیازهای مختلف توسعه می تواند به طور موثر و کارآمدی عمل کند.
در این مقاله تلاش شده تا سخن معرفی زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید ویژگی های آن، طی 4 دول ارائه شده و توانایی مدل های مورد نظر در توسعه کمی و کیفی کشور بیان شود .
زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید: حمله به دولت از جهت ساختار بزرگ و گسترده و غیر مردمی – در اوج حکومت های رفاه در سال های قبل از 1960 در اروپا و آمریکا.
دولت ها به تدریج بزرگ شده و بوروکراسی های دولتی منابع کمیاب جامعه را می بلعیدند.
در چنین رایطی دولت ها مورد انتقادهای فراوانی قرار می گرفتند و لزوم مدیریت دولتی جدیدی مطرح می شود.
گروه دیگری از منتقدان دولت، آن را به علت سازمان های غیر مردمی مورد حمله قرار دادند.
در این سازمان ها، اهداف بوروکراتیک دنبال می شود و مردم ارزش چندانی در مقابل سازمان نداشتند.
ادارات دولتی با اتکاء به تخصص گرایی صرف و حرفه ای بودن، نقش مردم را ناچیز می دانستند و اهمیت چندانی برای ارباب رجوع خود قائل نبودند.
طرح نظریات اقتصادی ضد دولت و تئوری انتخاب عمومی در دهه 70، در نظریات اقتصادی ضد دولت سازوکارهای بازار به علت آن که آزادی انتخاب را برای مشتریان حفظ می کند بر بوروکراسی ها که خدمات انحصاری خود را به جامعه و مشتریان تحمیل می سازند رحجان دارند.
یکی از تئوری های اقتصادی که در مدیریت دولتی جدید بسیار نقش دارد تئوری انتخاب عمومی است.
فرض اصلی انتخاب عمومی، وجود یک دیدگاه جامعه تعقل گرایی است.
در این نظریه فرض بر این است که بوروکراست ها مانند هر کس دیگری به جای اینکه به وسیله منافع عمومی برانگیخته شوند توسط علائق خود خواهانه خود برانگیخته می شوند.
در انتخاب عمومی رقابت مجاز شمرده شده و فعالیت های تصدی دولت باید به بخش خصوصی بازگردانیده شود تا در محیطی رقابتی و کارا تحقق پیدا کند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:23 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

1 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .

ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001 2 زمینه های ظهورCRM مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.
3 اهداف CRM افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001) 4 محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود 20% مشتریان 80% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند.
جذب مشتری جدید 5-10 برابر گران تراز تکرار معاملات با با مشتری قدیمی است.
یک مشتری نا راضی تجربیات خود را با 8-10 نفر در میان می گذارد.
5% افزایش در هزینه حفظ مشتری تبدیل به افزایش سود اوری 25% یا حتی بیشتر می شود.
(Gray&byun:2001) 5 اصول CRM هدف گذاری تک تک مشتریان.
اختصاصی سازی رابطه با مشتری در حد امکانات.
از طریق ارتباط مستمر و منظم باید مشتری را وفادار کرد و وفاداری وی را حفظ کرد.
انتخاب مشتریان بر اساس ارزش و طول حیات مشتری و در ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:22 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت پروژه IT 160 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات160
حجم فایل366 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 160 صفحه

 

1 مدیریت پروژه IT (IT PROJECT MANAGEMENT) 2 مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) هدف: ارائه اجزای برنامه‌ریزی و روش‌های هدایت برنامه‌های پروژه و ارتباط آنها با یكدیگر به گونه‌ای كه اهداف پروژه حاصل گردد.
مقدّمه: تعاریفی از پروژه (PROJECT) تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) تعریف سیستم (SYSTEM) تعریف سیستم مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT SYSTEM) 3 فعالیت‌های عمده و اصلی سازمان - عملیات دوره‌ای و مداوم - پروژه مجموعه تلاش‌های موقّتی برای تحقق یك تعهّد و ایجاد یك محصول یا ارائه خدمات مشخص است.
موقّتی: پروژه در زمان‌های معین شروع و خاتمه می‌یابد.
مشخّص: خدمت یا محصول مورد نظر كاملاً تعریف شده و روشن بوده و از سایر موارد مشابه متمایز است.
4 تعاریفی از پروژه (PROJECT) مجموعه‌ای از وظایف (task) كه فقط یك بار انجام (كامل) می‌شود.
به عبارت دیگر، هر پروژه منحصر به فرد است.
مجموعه تلاش جدیدی است كه باید در زمانی مشخص، با كیفیت مشخص و با هزینه‌ای مشخص به پایان برسد.
پروژه دارای مشخصات ذیل است: - دارای هدف معین است كه در چهارچوب مشخص باید به آن رسید.
- زمان شروع و ختم مشخص دارد.
- بودجه آن محدود است.
- منابع در دست را مصرف می‌كند.
- جدید است.
5 تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) برنامه‌ریزی و هدایت به سوی هدف.
پس مشخص می‌گردد كه هدف‌گذاری از فعالیت‌های مدیریت نیست، بلكه در حیطه رهبری (LEADERSHIP) قرار دارد.
فعالیت‌های عمده مدیریت شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی، اجرا و كنترل است.
تفاوت بین یك رهبر و یك مدیر در این است كه، رهبر می‌گوید: - چه چیزی درست است؟
(What is the right thing) و مدیر می‌گوید: - چگونه چیزی را درست انجام دهیم؟
(How to do the thing right) 6 تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) برنامه‌ریزی و هدایت تلاشی (كاری/ فعالیتی) در چهارچوب مشخص زمان، هزینه و كیفیت به سوی هدف.

مدیریت پروژه در برگیرنده برنامه‌ریزی، هدایت (سازماندهی، اجرا، كنترل) در مورد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:22 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت كیفیت جامع (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات51
حجم فایل325 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 51 صفحه

 

1 بنام خدا مدیریت كیفیت جامع Total Quality Management 2 برنامه ریزی شامل: تعیین هدف و وضع خط مشی تبدیل هدف بصورت برنامه عملیاتی پیش بینی چگونگی اجرای آنها 3 سنجش وضعیت: تحلیل وضع موجود، شناخت نیازها و الویتها و پیش بینی آنچه كه در آینده باید صورت گیرد.
برنامه ریزی برنامه: زمان بندی، تخصیص منابع، بودجه بندی، تقسیم وظایف، تفویض مسئولیتها و اختیار تعیین مقررات و قواعد اجرایی اجرا: هدایت اجرایی، سرپرستی، سنجش، پیشرفت عملیات ارزشیابی: بررسی و تعیین دست آوردها، مقایسه موفقیتها، هدفها 4 تعاریف ارزیابی عملكرد: سنجش و اندازه گیری عملكرد دستگاههای اجرایی در قالب برنامه های اجرایی كارایی: نسبت میزان و ارزش منابع مصرف شده به میزان و ارزش منابع تعیین شده اثر بخشی: نتایج میزان موفقیت دستگاههای اجرایی در دستیابی به اهداف تعیین شده بهره وری: درست انجام دادن كار صحیح بطور مداوم 5 شاخص: معیاری كه فعالیتها و برنامه های دستگاهها براساس آن اندازه گیری می شود.
برنامه های اجرایی: پیش بینی سازو كارهای عملیاتی( تشكیلات، روشها، مقررات، نیروی انسانی، عوامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و .
.
.
.
) برای تحقق اهداف مقرر در بودجه سالانه و سایر قوانین و مقررات مورد عمل 6 بازدید جامع عملكرد از بیمارستان بازدید جامع عملكرد از مراكز آموزشی درمانی و بیمارستانهای دولتی بازدید جامع عملكرد از درمانگاههای خصوصی بازدید جامع عملكرد از رادیولوژی بازدید جامع عملكرد از فیزیوتراپی بازدید جامع عملكرد ازمطب ها و دفاتر كار بازدید جامع عملكرد از اورژانس بیمارستان دولتی- خصوصی بازدید از اورژانس درمانگاهها ارزشیابی بیمارستانها و مراكز آموزشی درمانی دولتی خصوصی 7 ارزشیابی بخشهای ویژه بیمارستانها و مراكز آموزشی درمانی دولتی و خصوصی تشكیل جلسه ی كمیته ی پرتو( اگر داشته باشد) صدور پروانه جلسه با مسئولین فنی بیمارستانها جلسه با مسئولین فنی درمانگاهها آموزش كاركنان نظارت بر درمان 8 كنترل كیفیت (Quality control) چیست؟
مجموعه عملیاتی نظیر اندازه گیری یا آزمون است كه بر روی یك محصول انجام می گیرد تا مشخص شود كه آیا مشخصات آن محصول با مشخصات فنی یا استانداردها مطابقت دارد یا خیر؟
تعیین تطبیق یا عدم تطبیق یك فرآورده با مشخصات فنی مورد نظر تنها وظیفه كنترل كیفیت در سیستم كنترل كیفیت نیست.

9 وظایف دیگر كنترل كیفیت (Quality control) تعیین منبع یا عامل بوجود آورنده نقص یا اشكال برطرف كردن منبع یا عامل نقص پیش بینی های لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد منبع یا اشكال 10 پژوهش در كیفیت مراقبتهای بیمارستانی بیمارستانها مطالعه تطبیقی بیمارستانها مطالعه تطبیقی 11 12 13 سوالاتی كه همیشه ذهن برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان سازم

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:22 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت بحران 20 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل254 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

 

مدیریت بحران Crisis Management مدیر بحران و ویژگیها فعالیت های مدیر بحران برنامه مدیریت بحران اجزای برنامه مدیریت بحران مدیر بحران و7 نكته كلیدی 6 گام برای مدیریت بهتر در زمان بحران مقدمه واژه شناسی بحران تعریف بحران سطوح بحران طبقه بندی انواع بحران عوامل ایجاد کننده بحران مدیریت بحران چرا مدیریت بحران مطرح شده است؟
محیط متغیر سازمان ها نداشتن برنامه شناسایی تغییرات پیچیدگی جوامع گسترش ارتباطات و وابستگی چند جانبه صنایع اثرات بحران بر اعتبار و منافع آتی سازمان ها بحران های 20 سال گذشته حاكی است : برخی صنایع ظرفیت بالقوه بیشتری برای دچار شدن به بحران دارند.

برای مثال صنایع شیمیایی و پتروشیمی , برق , حمل و نقل هوایی وکشتیرانی علی رغم تفاوت بین بحران ها ,ویژگیهای مشترک زیادی با یکدیگر دارند آمادگی قبلی نقش تعیین کننده ای در کاهش ابعاد خسارت دارد تصمیم گیری های عجولانه براساس اطلاعات ناقص باعث افزایش دامنه خسارت می گردند ارتباطات نقش تعیین كننده ای در کنترل بحران دارند واژه شناسی بحران معادل لاتین krisis معادل انگلیسی crisis ریشه اصلی كلمه بحران علم پزشكی تعریف بحران باتوجه به تعریف آن در علم پزشکی : بحران را می توان شرایط عدم تعادلی دانست كه در آن ضوابط و قوانین و هنجارهای مرسوم كارساز نخواهند بود تعریف بحران با توجه به تعریف سیستم بحران وضعیتی است که نظم سیستم یا قسمت هایی از آن را مختل کرده و پایداری آن را برهم زند.
به بیان دیگر بحران وضعیتی است که تغییری ناگهانی در یک یا چند قسمت از عوامل متغیر سیستم به وجود آورد.
پیدایش نیروهایی در درون سیستم که آن را ازحالت تعادل خارج کرده و باعث تحول می گردند.
آشکار شدن خصومتهای پنهانی که پیش از آن در سایه همکاریها و تفاهمهای آشکار, پنهان شده بود.
افزایش تناقض ها که منجر به افزایش جدال و ستیزه گری درسطح افرادو گروهها می گردد.
افزایش تلاش برای گذراندن این مرحله و سیر به حالت تعادل.
پیدایش راهکارهای اسطوره ای , خیالی و .
.
.
سطوح بحران بحران در سطح جهانی (سوراخ شدن لایه اوزون) بحران در سطح کشور (رکود اقتصادی , بیکاری) بحران در سطح شهر (آلودگی آب و هوا) بحران در سطح سازمان یا شرکت ( اعتصاب , قطع برق ) بحران در سطح خانواده ( بیماری ,مرگ ناگهانی ) طبقه بندی بحران ها : بحران هایی که بوسیله تصمیمات مدیریت و بصورت آگاهانه ایجاد می شوند : بحران ناشی از تعطیل کردن کارخانه بحران ناشی از اخراج کارکنان

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:22 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد