motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت موادمخدر 33 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل281 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 33 صفحه

 

موضوع تحقیق: اعتیاد به مواد مخدر اعتیاد به مواد مخدر اعتیاد به مواد مخدر،به عنوان نابسامانی اجتماعی، پدیده ای است که بدان« بلای هستی سوز» نام نهاده اند.
اعتیاد به مواد مخدر تقریباً پدیده نو ظهوری است که از عمر آن شاید بیش از 150 سال نمی گذرد.
اعتیاد چیست؟
معتاد کیست؟
ابتلای اسارات آمیز به ماده مخدر که از نظر جسمی یا اجتماعی زیان آور شمرده شود اعتیاد نام دارد.

عواقب ان به صورتهای مختلف نظیر کم شدن تحمل و وابستگی بدنی هویدا می شود.
سازمان بهداشت جهانی ماده مخدر را این گونه تعریف می کند: «هر ماده ای که پس از وارد شدن به درون ارگانیسم بتواند بر یک یا چند عملکرد از عملکردها تاثیر بگذارد، ماده مخدر است».
در سال 1950 سازمان ملل متحد تعریف زیر را برای اعتیاد به مواد مخدر ارایه کرد: «اعتیاد به مواد مخدر عبارت است از مسمومیت تدریجی یا حادی که به علت استعمال مداوم یک دارو اعم از طبیعی یا ترکیبی ایجاد می شود و به حال شخص و اجتماع مداوم یک دارو اعم از طبیعی یا ترکیبی ایجاد می شود و به حال شخص و اجتماع زیان آور باشد.
معتاد کسی است که در اثر مصرف مکرر و مداوم، متکی به مواد مخدر یا دارو شده باشد.
فرایند اعتیاد اعتیاد به هر شکلی که باشد، معمولا طی یک فرایناد سه مرحله ای انجام می گیرد: 1.
مرحله آشنایی: در این مرحله شخص در اثر مسامحه یا تشویق دیگران یا میل به انجام یک کار تفریحی یا کنجکاوی یا علل دیگر مانند کسب لذت، به مصرف مواد مخدر آشنا می شود.
1.
مرحله میل به افزایش مواد: بدن هر روز به مواد بیشتری نیاز پیدا می کند بعد از مدتها استفاده نامرتب از مواد مخدر، شخص دچار شک و تردید شده، برای رهایی از آن با امیال خود دست به مبارزه می زند.
2 .
مرحله اعتیاد (بیماری): دراین مرحله، بعد از شک و تردید و شاید مدتی ترک اعتیاد، شخص سرانجام به مرحله اعتیاد واقعی می رسد که اگر مواد مخدر کم یا بدون رعایت ترتیبات لازم ناگهان قطع شود نشانه های سندروم محرومیت بروز می کند.
شخصیت و اعتیاد بین شخصیت و اعتیاد رابطه ای متقابل وجود دارد یعنی فرد به علت وضع خاص شخصیتی و نیازها و شکستها، ناتوانی در برخورد با مسایل و ناکامی در زندگی، عدم ثبات عاطفی و ناملایمات دیگر به اعتیاد رو می آورد و اعتیاد نیز به نوبه خودموجب از بین رفتن انسجام روانی و هیجانی شخص م

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:30 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مهندسی نرم افزار 1 (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات241
حجم فایل1.487 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 241 صفحه

  

مهندسی نرم افزار 1 تعداد واحد: 3 واحد منبع : مهندسی نرم افزار مولف: سامرویل بخش اول مرور کلی فصل1 مهندسی نرم افزار هایی راجع به مهندسی نرم افزار: FAQ نرم افزار چیست ؟
نرم افزار شامل برنامه های کامپیوتری همراه است با مستندات و داده های پیکربندی است که برای درست کارکردن برنامه ضروری است .

دو نوع محصول نرم افزاری : 1- محصولات کلی 2- محصولات سفارشی مهندسی نرم افزار چیست؟
یک نظام مهندسی است که با جنبه های نرم افزاری محصول ، از مراحل اولیه تعیین مشخصات سیستم تا نگهداری سیستم ، سروکار دارد .

شامل مراحل زیر است : 1- نظام مهندسی .
2- تمام جنبه های محصول نرم افزاری .
تفاوت مهندسی نرم افزار و علم کامپیوتر چیست ؟
علم کامپیوتر با تئوری و اصول سروکار دارد .

مهندسی نرم افزار با فعالیت های توسعه و تحویل نرم افزار سروکاردارد .
تفاوت مهندسی نرم افزار و مهندسی سیستم چیست ؟
مهندسی سیستم با تمام جنبه های توسعه سیستم های مبتنی بر کامپیوتر از جمله سخت افزار ، نرم افزار و مهندسی فرایند سروکار دارد .

مهندسی نرم افزار بخشی از این فرایند است .
فرایند نرم افزار چیست ؟
مجموعه ای از فعالیت ها است که هدف آن ها توسعه یا تکامل نرم افزار است.

شامل فعالیت های اساسی زیر است : 1- تعیین مشخصات نرم افزار 2- توسعه نرم افزار 3- اعتبار سنجی نرم افزار 4- تکامل نرم افزار مدل فرایند نرم افزار چیست ؟
نمایش ساده ای از فرایند نرم افزار است که از جنبه خاصی ارائه شده است .

نمونه هایی از انواع مدل فرایند نرم افزار : 1- مدل جریان کار .
2- مدل جریان داده یا فعالیت .
3- مدل نقش/ فعالیت .
مدل های مختلفی که برای توسعه نرم افزار وجود دارد : 1- رهیافت آبشاری .
2- توسعه تکاملی .
3- تبدیل رسمی .
4- مونتاژ سیستم با قطعات قابل استفاده مجدد .

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:30 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مهندسی معکوس (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات17
حجم فایل132 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 17 صفحه

 

Scientific Assembly Of Industrial Engineering اولین سمینار دانشجویی گروه صنایع موضوع سمینار: آشنایی با مهندسی معکوس (Reverse Engineerin) مقدمه : اگر سابقه ی صنعت و چگونگی رشد آن در كشورهای جنوب شرقی آسیا را مورد مطالعه قرار دهیم به این مطلب خواهیم رسید كه در كمتر مواردی این كشورها دارای ابداعات فن آوری بوده اند.
پس چه عاملی باعث این رشد شگفت آور و فنی در كشورهای خاور دور گردیده است؟
در این سمیناربه یكی از راهكارهای این كشورها در رسیدن به این سطح از دانش فنی می پردازیم.

مثالی از كاربرد مهندسی معكوس : صنعت خودروسازی ژاپن رشد و ارتقا خود را مدیون به كارگیری مهندسی معكوس است.
این كشور صنایع خودرو سازیش را با كپی برداری از شورلت امریكایی در سال 1920 آغاز كرد و پس از 40 سال تلاش در سال 1960 موفق به تولید اولین خودروی تمام ژاپنی شد.
مهندسی معكوس استراتژی مطمئن برای رسیدن به فن آوری : پیشرفت هر كشور در گرو دستیابی به فن آوری در زمینه های مختلف و در زمان مناسب است.
كسب فن آوری با توجه به امكانات موجود می تواند از راه های گوناگونی صورت گیرد.
یكی از راه های مطمئن برای رسیدن به فن آوری استفاده از مهندسی معكوس است.
فناوری شاه كلید توسعه ونیرومندترین عامل تحول اقتصادی در جوامع است.
در اطلس فناوری فناوری تركیب پیچیده ای از چهار عنصر، به شرح زیر معرفی گردیده است: 1- سخت افزار و ماشین آلات؛ 2 - دانش فنی یا ابزار اطلاعاتی؛ 3 - توانائیها شامل مهارتها وابتكارات انسانی؛ 4 - سازماندهی و مدیریت فناوری شامل مكانیسم هایی كه برای تسهیل در ادغام موثر عناصر بالا موردنیاز است.
سیكل عمر هر فناوری شامل این مراحل است: مرحله طراحی؛ مرحله معرفی؛ مرحله رشد؛ مرحله بلوغ و اشباع؛ مرحله افول.
استراتژی های دستیابی به فناوری و محصولات 1 - استراتژی نوآوری و طراحی تا تولید محصول از طریق فعالیتهای تحقیق تا تولید؛ 2 - استراتژی توسعه فناوری؛ 3 - استراتژی كپی سازی ومهندسی معكوس؛ 4 - استراتژی انتخاب، انتقال و بومی كردن فناوری؛ 5 - استراتژی استفاده موثر از امكانات و فناوری موجود؛ 6 - استراتژی خرید كارخانه و پروسه تولید به صورت تحویل كامل؛ 7 - استراتژی خرید كالا و فناوری موردنظر.
ضرورت شناخت رفتار فناوری برای انتخاب استراتژی مناسب: اقدام برای انتقال فناوری درمورد محصولاتی كه در مهد پیدایش خویش مرحله معرفی را سپری كرده و در مرحله رشد هستند برای كشورهای درحال توس

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مهندسی مجدد (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

 

زنجیره مهندسی مجدد كلان خرد شناخت طراحی بسترسازی استقرار سازماندهی و بسترسازی تعریف كلی مساله و تدوین روش كار مذاكرات و پیشنهادیه اجرای پروژه تشكیل كمیته راهبری بررسی برنامه و سازمان كار توسط كارفرما تجهیز منابع و برنامه ریزی پروژه 1- شناخت ماموریت وکلان فرایندهای آن بررسی اسناد ومصوبات واستخراج ماموریت سازمان بررسی ماموریت و تعامل سازمان در اجرای كنونی بررسی ادبیات درمورد کلان فرایندهای سازمان تدوین جزئیات ماموریت و کلان فرآیندهای سازمان طرح وتایید ماموریت و کلان فرآیندها توسط سازمان 2- انتخاب کلان فرآیندهای موردتوجه تدوین ملاکهای انتخاب کلان فرایندها پیشنهاد کلان فرایندهای منتخب تایید کلان فرآیندهای منتخب در سازمان سازماندهی پروژه براساس فرآیندهای منتخب تعیین مسئولین فرایندهای منتخب از طرف سازمان 3- ارزیابی كلی کلان فرایندهای منتخب تعیین شاخصها و روشهای ارزیابی کلان فرایندها تعیین استانداردها و رویه های کلان فرایندها جمع آوری اطلاعات از وضع موجود ارزیابی وضعیت موجود طرح نتایح ارزیابی با سازمان 4- انتخاب زیر فرایندهای مورد توجه ازکلان فرایندهای منتخب تعیین زیرفرایندهای کلان فرآیندهای منتخب تدوین ملاک انتخاب زیر فرآیندها انتخاب زیر فرآیندها تایید زیر فرآیندها توسط سازمان سازماندهی برای بررسی و طراحی مجدد زیر فرایندها 5- شناخت جزئیات زیرفرآیندهای منتخب در وضع موجود و ارزیابی آن شناخت هدف ها ، روش ها و تعاملات موجود در هر فرآیند ترسیم نمودار زیرفرآیندها نظرسنجی از مشتریان ومدیران ارزیابی فرآیند وتنگناها و اشکالات آن ( فرآیند، اجرا، هدف) تائید نتیجه ارزیابی با سازمان 6- تجدید طراحی زیر فرایندهای منتخب در وضع موجود وارزیابی آن Gross Design بررسی وجمع آوری سیاست ها واستراتژی مصوب زیرفرآیندموردنظر بازنویسی اهداف زیرفرآیندها براساس نظرسنجی مشتری و سیاست ها بررسی وترازیابی فرآیند موردنظر در دو کشور منتخب طراحی کلی فرآیند مورد نظر با توجه به بندهای 1 و 2 بررسی وتایید طرح کلی توسط سازمان 7- طراحی جزئی زیر فرآیندهای منتخب (Detail Design) تعیین شاخص ها و اهداف جزئی زیرفرآیندها طراحی جزئی زیرفرآیندهای موردنظر شبیه سازی و مدل سازی زیرفرایندهای منتخب طراحی سیستم اطلاعاتی و پشتیبانی زیرفرایندها طراحی سیستم كیفیت و ارتقا بهره وری بررسی وتایید طرح جزئی توسط سازمان 8- طراحی اجرائی سازمان، وظایف، منابع انسانی و دستورالعمل ها طرح تغییرات سازمانی و وظائف بررسی نیروی انسانی موجود و مورد نیاز تدوین برنامه تحول نیروی انسانی تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه ها تدوین برنامه پیاده سازی طرح اجرائی بررسی وتایید طرح اجرائی توسط سازمان 9- آموزش و استقرار مشاوره جهت جلسات آگاهی عمومی و آموزش همكاری در اجرای طراحی اجرائی در بند 8 بررسی نتایج استقرار و ایجاد تغییرات لازم Current Services Customer Perspective Strategic Direction Financial Perspective New/Refined Services/Channels/Direction Current Processes Redesigned Processes Technology Skills Information Performance Indicators .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مهارت نه گفتن (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات25
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 25 صفحه

 

مهارت نه گفتن جرات ورزی جرأت‌ورزی یکی از مهم‌‌‌ترین مهارت‌های زندگی است که به افزایش اعتماد به نفس خودمان و جلب احترام دیگران منجر می‌شود.
خیلی از آدم‌ها در رویارویی با مشکلات زندگی ناتوان‌اند و در مقابل، عدة دیگری می‌توانند از این مشکلات به آسانی عبور کنند و به کسانی تبدیل شوند که ما به آن‌ها می‌گوییم آدم‌های موفق.
آیاجرات ورزی قابل آموزش است؟
؟
؟
!!! روان‌شناسان با بررسی زندگی همین آدم‌ها به فرایندهای مشابهی دست پیدا کردند تحت عنوان «راهبردهای مقابله‌ای» و مشاهده کردند که این راهبردها یک ویژگی مهم دارند: می‌شود آن‌ها را آموزش داد مهارت نه گفتن یا جرات ورزی یکی از جذاب‌ترین و کاراترین مهارت‌های مقابله‌ای، جرأت‌ورزی است.

جرأت‌ورزی ترجمة کلمة انگلیسی Assertiveness است.
متأسفانه این کلمه در زبان فارسی و در کتاب‌های مختلف، به شکل‌های مختلفی آمده است: جرأت‌ورزی، جرأت‌مندی، ابراز وجود، قاطعیت و.
.
.
بعضی‌ها هم خودشان را راحت کرده‌اند و گفته‌اند: «مهارت نه گفتن».
به نظر می‌رسد جرأت‌ورزی، بهتر ابعاد این مهارت را منتقل می‌کند.
جرات ورزی چیست ؟
؟
جرأت‌ورزی توانایی ابراز خود و احقاق حقوق خود بدون تجاوز به حقوق دیگران است.

عمل به شیوة جرأت‌ورزانه به شما اجازه می‌دهد تا اعتماد به نفس را در خود حس كنید و موجب برانگیختن حس احترام دوستان و آشنایان شوید.
جرأت‌مندی امكان دستیابی به روابط صادقانه را افزایش می‌دهد و به شما كمك می‌كند تا دربارة خودتان احساس بهتری داشته باشید و بر موقعیت‌های روزمره، تسلط بیشتری پیدا کنید.
جرأت‌ورزی رابطة تنگاتنگی دارد با حقوقی که ما به‌عنوان یک فرد برای خودمان در نظر می‌گیریم من حق دارم که .
.
.
.
.
.
من حق دارم به دیگران بگویم دوست دارم با من چگونه رفتار شود.
من حق دارم بگویم «نه»، «من نمی‌دانم»، «من نمی‌فهمم» یا حتی «من اهمیت نمی‌دهم»

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت منطق فازی 20 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل635 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

 

منطق فازی پروفسور لطفى زاده واضع منطق فازى است، كه گرچه بیش از چند دهه از عمر آن نمى گذرد اما تاثیر آن بر فناورى هاى دیجیتال اساسى و حیرت آور برآورد مى شود.
اكنون سال هاست كه منطق فازى در شاخه هاى مختلف علوم كامپیوتر از ساخت ریزپردازنده تا طراحى زبان هاى هوش مصنوعى، كاربرد داشته و هر روز به تعداد مصنوعاتى كه اساس آنها برپایه هوش مصنوعى استوار است افزوده مى شود.
ریاضیات فازی یک فرا مجموعه از منطق بولی است که بر مفهوم درستی نسبی، دلالت می کند.
منطق کلاسیک هر چیزی را بر اساس یک سیستم دوتائی نشان می دهد ( درست یا غلط، 0 یا 1، سیاه یا سفید) ولی منطق فازی درستی هر چیزی را با یک عدد که مقدار آن بین صفر و یک است نشان می دهد.
مثلاً اگر رنگ سیاه را عدد صفر و رنگ سفید را عدد 1 نشان دهیم، آن گاه رنگ خاکستری عددی نزدیک به صفر خواهد بود.
در سال 1965، دکتر لطفی‌زاده نظریه سیستم‌های فازی را معرفی کرد.
در فضایی که دانشمندان علوم مهندسی به دنبال روش‌های ریاضی برای شکست دادن مسایل دشوارتر بودند، نظریه فازی به گونه‌ای دیگر از مدل‌سازی، اقدام کرد.
منطق فازی معتقد است که ابهام در ماهیت علم است.
بر خلاف دیگران که معتقدند که باید تقریب‌ها را دقیق‌تر کرد تا بهره‌وری افزایش یابد، لطفی‌زاده معتقد است که باید به دنبال ساختن مدل‌هایی بود که ابهام را به عنوان بخشی از سیستم مدل کند.
در منطق ارسطویی، یک دسته‌بندی درست و نادرست وجود دارد.
تمام گزاره‌ها درست یا نادرست هستند.
بنابراین جمله «هوا سرد است»، در مدل ارسطویی اساساً یک گزاره نمی‌باشد، چرا که مقدار سرد بودن برای افراد مختلف متفاوت است و این جمله اساساً همیشه درست یا همیشه نادرست نیست.
در منطق فازی، جملاتی هستند که مقداری درست و مقداری نادرست هستند.
برای مثال، جمله "هوا سرد است" یک گزاره منطقی فازی می‌باشد که درستی آن گاهی کم و گاهی زیاد است.
گاهی همیشه درست و گاهی همیشه نادرست و گاهی تا حدودی درست است.
منطق فازی می‌تواند پایه‌ریز بنیانی برای فن‌آوری جدیدی باشد که تا کنون هم دست‌آورد‌های فراوانی داشته است.
کاربردها از منطق فا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ممیزی داخلی متن نمایشی (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات34
حجم فایل78 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 34 صفحه

 

شركت مشاور بهبود مستمر پایدار بسم الله الرحمن الرحیم شركت مشاور بهبود مستمر پایدار ممیزی داخلی كیفیت Internal Quality Audit شركت مشاور بهبود مستمر پایدار شركت مشاور بهبود مستمر پایدار شركت مشاور بهبود مستمر پایدار اهداف 1- تعیین میزان انطباق سیستم با : - الزامات استاندارد - الزامات سازمان - ترتیبات طرح ریزی شده(بند1-7استاندارد ISO 9001 : 2000) 2- تعیین اینكه آیا سیستم به طور مؤثر اجرا ونگهداری می شود.
‹‹ استاندارد ISO 19011:2002 راهنمای ممیزی سیستم های مدیریت كیفیت و مدیریت زیست محیطی ›› شركت مشاور بهبود مستمر پایدار تعاریف 1- ممیزی (Audit) : فرآیند برنامه ریزی شده ، مستقل و مستند برای دستیابی به ‹‹ شواهد ممیزی ›› و ارزیابی عینی آن برای تعیین میزان اجرای ‹‹ معیارهای ممیزی›› 2- معیارهای ممیزی (Audit Criteria): مجموعه خط مشی ها ، روشهای اجرایی یا الزامات كه به عنوان مرجعی برای مقایسه ‹‹ شواهد ممیزی ›› به كار می روند .
3- شواهد ممیزی(Audit Evidence) : سوابق ، بیان وافعیت ها ویا دیگر اطلاعاتی كه مربوط به معیارهای ممیزی بوده وقابلیت اثباط آنها را دارد .
4- یافته های ممیزی (Audit Findings) : نتایج ارزیابی شواهد جمع آوری شده ممیزی بر مبنای مقایسه با معیار های ممیزی .
5- نتایج ممیزی( Audit Conclusion): نتایج نهایی ممیزی كه به وسیله ‹‹ تیم ممیزی›› پس از بررسی اهداف ممیزی و همه یافته های ممیزی تهیه می شود .
6- تیم ممیزی (Audit Team) : یك یا چند ممیز كه اجرای ممیزی را به عهده دارند .
7- دامنه ممیزی( Audit Scope) : گستره ومحدوده ممیزی << دامنه ممیزی شامل تعین موقعیت های فیزیكی، واحد های سازمانی ،‌فعالیت ها و فرآیند ها و دوره زمانی آنها می باشد>> شركت مشاور بهبود مستمر پایدار تعاریف 5- نتایج ممیزی( Audit Conclusion): نتایج نهایی ممیزی كه به وسیله‹‹ تیم ممیزی›› پش از بررسی اهداف ممیزی و همه یافته های ممیزی تهیه می شود .
6- تیم ممیزی Audit Team)) : یك یا چند ممیز كه اجرای ممیزی را به عهده دارند .
7- دامنه ممیزی Audit Scope) ): گستره ومحدوده ممیزی یادآوری : دامنه ممیزی شامل تعین موقعیت های فیزیكی، واحد های سازمانی ،‌فعالیت ها و فرآیند ها و دوره زمانی آنها می باشد.
شركت مشاور بهبود مستمر پایدار انواع ممیزی   ممیزی نوع اول “ First Party “ ( داخلـی ) ممیزی نوع دوم “ Second Party “ ( خارجی ) ممیزی نوع سوم “ Third Party “ ( خارجی ) شركت مشاور بهبود مستمر پایدار ممیزی نوع اول ممیـزی نوع اول بوسیلـه كاركنـان سا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:29 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ممیزی داخلی كیفیت (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات32
حجم فایل90 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 32 صفحه

 

شركت مشاور بهبود مستمر پایدار بسم الله الرحمن الرحیم شركت مشاور بهبود مستمر پایدار ممیزی داخلی كیفیت Internal Quality Audit شركت مشاور بهبود مستمر پایدار شركت مشاور بهبود مستمر پایدار شركت مشاور بهبود مستمر پایدار مقدمه ممیـزی داخلی كیفیت یكـی از اقدامـات بسیار ضـروری برای كنتـرل سیستم مدیریت كیفیت ، فرآیند ومحصولات سازمان ها می باشد و به مدیریت ارشد در رسیدن به اهداف ذیل كمك مینماید : 1- تعیین میزان انطباق سیستم با : - ترتیبات طرح ریزی شده(بند1-7استاندارد ISO 9001 : 2000) - الزامات استاندارد - الزامات سازمان 2- تعیین اینكه آیا سیستم به طور مؤثر اجرا ونگهداری می شود ‹‹ استاندارد ISO 19011:2002 راهنمای ممیزی سیستم های مدیریت كیفیت و مدیریت زیست محیطی ›› شركت مشاور بهبود مستمر پایدار تعاریف 1- ممیزی (Audit) : فرآیند برنامه ریزی شده ، مستقل و مستند برای دستیابی به ‹‹ شواهد ممیزی ›› و ارزیابی عینی آن برای تعیین میزان اجرای ‹‹ معیارهای ممیزی›› 2- معیارهای ممیزی (Audit Criteria): مجموعه خط مشی ها ، روشهای اجرایی یا الزامات كه به عنوان مرجعی برای مقایسه ‹‹ شواهد ممیزی ›› به كار می روند .
3- شواهد ممیزیAudit Evidence)) : سوابق ، بیان وافعیت ها ویا دیگر اطلاعاتی كه مربوط به معیارهای ممیزی بوده وقابلیت اثباط آنها را دارد .
4- یافته های ممیزی Audit Findings)) : نتایج ارزیابی شواهد جمع آوری شده ممیزی بر مبنای مقایسه با معیار های ممیزی .
5- نتایج ممیزی( Audit Conclusion): نتایج نهایی ممیزی كه به وسیله ‹‹ تیم ممیزی›› پش از بررسی اهداف ممیزی و همه یافته های ممیزی تهیه می شود .
6- تیم ممیزی Audit Team)) : یك یا چند ممیز كه اجرای ممیزی را به عهده دارند .
7- دامنه ممیزی Audit Scope) ): گستره ومحدوده ممیزی یادآوری : دامنه ممیزی شامل تعین موقعیت های فیزیكی، واحد های سازمانی ،‌فعالیت ها و فرآیند ها و دوره زمانی آنها می باشد .
شركت مشاور بهبود مستمر پایدار انواع ممیزی 1)      ممیزی نوع اول “ First Party “ ( ممیزی داخلـی ) 2)      ممیزی نوع دوم “ Second Party “ ( ممیزی خارجی ) 3)      ممیزی نوع سوم “ Third Party “ ( ممیزی خارجی ) شركت مشاور بهبود مستمر پایدار ممیزی نوع اول ممیـزی نوع اول بوسیلـه كاركنـان شـركت كه مسئـولیت مستقیم در حوزه های مورد ممیزی ندارند ( ولی ترجیحاً با كاركنان مربوطه همكاری دارند ) و یا متخصصین ممیزی ( افراد حقیقی و یا حقوقی كه بـه واسطـه یك پیمـان، به عنوان جزئی ازسازمان یا شركت محسوب می شوند ) صورت می پذیرد.
ممیزی داخلی ( نوع اول ) باید زمانبنـدی شده و متنـاسب با وضعیت و اهمیت فعالیت های مورد ممیزی باشد ولیكن میتواند برخی مواقع برای یافت

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات32
حجم فایل150 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 32 صفحه

 

مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش مقدمه امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد .
با استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و روابط منطقی میان آنها بپردازند وقتی که حجم داده ها بالا باشد ، کاربران هر چند زبر دست و با تجربه باشند نمی توانند الگوهای مفید را در میان حجم انبوه داده ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم با شند ، هزینه عملیات از نظر نیروی انسانی و مادی بسیار بالا است مقدمه از سوی دیگر کاربران معمولا فرضیه ای را مطرح می کنند و سپس بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات یا رد فرضیه می پردازند ، در حالی که امروزه نیاز به روشهایی است که اصطلاحا به کشف دانش بپردازند یعنی با کمترین دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بیان نمایند .
داده کاوی یکی از مهمترین این روشها است که به وسیله آن الگوهای مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار می دهند تا براساس آنها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمانها اتخاذ شوند .
مفاهیم پایه در داده کاوی در داده کاوی معمولا به کشف الگوهای مفید از میان داده ها اشاره می شود .
منظور از الگوی مفید ، مدلی در داده ها است که ارتباط میان یک زیر مجموعه از داده ها را توصیف می کند و معتبر ، ساده ، قابل فهم و جدید است .
تعریف داده کاوی داده کاوی عبارت است از فرایند استخراج اطلاعات معتبر ، از پیش ناشناخته ، قابل فهم و قابل اعتماد از پایگاه داده های بزرگ و استفاده از آن در تصمیم گیری در فعالیت های تجاری مهم.
اصطلاح داده کاوی به فرایند نیم خودکار تجزیه و تحلیل پایگاه داده های بزرگ به منظور یافتن الگوهای مفید اطلاق می شود داده کاوی یعنی جستجو در یک پایگاه داده ها برای یافتن الگوهایی میان داده ها تعریف داده کاوی داده کاوی یعنی استخراج دانش کلان ، قابل استناد و جدید از پایگاه داده ها ی بزرگ .
داده کاوی یعنی تجزیه و تحلیل مجموعه داده های قابل مشاهده برای یافتن روابط مطمئن بین داده ها .
کاربردهای داده کاوی خرده فروشی : از کاربردهای کلاسیک داده کاوی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد : تعیین الگوهای خرید مشتریان تجزیه و تحلیل سبد خرید بازار پیشگویی میزان خرید مشتریان از طریق پست(فروش الکترونیکی) کاربردهای داده کاوی بیمه : تجزیه و تحلیل دعاوی پیشگویی می

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش 32 اسلاید (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات32
حجم فایل45 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 32 صفحه

 

مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش استاد : تهیه کننده : مقدمه امروزه با گسترش سیستم های پایگاهی و حجم بالای داده ها ی ذخیره شده در این سیستم ها ، نیاز به ابزاری است تا بتوان داده های ذخیره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از این پردازش را در اختیار کاربران قرار داد .
با استفاده ار پرسش های ساده در SQL و ابزارهای گوناگون گزارش گیری معمولی ، می توان اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتیجه گیری در مورد داده ها و روابط منطقی میان آنها بپردازند وقتی که حجم داده ها بالا باشد ، کاربران هر چند زبر دست و با تجربه باشند نمی توانند الگوهای مفید را در میان حجم انبوه داده ها تشخیص دهند و یا اگر قادر به این کار هم با شند ، هزینه عملیات از نظر نیروی انسانی و مادی بسیار بالا است مقدمه از سوی دیگر کاربران معمولا فرضیه ای را مطرح می کنند و سپس بر اساس گزارشات مشاهده شده به اثبات یا رد فرضیه می پردازند ، در حالی که امروزه نیاز به روشهایی است که اصطلاحا به کشف دانش بپردازند یعنی با کمترین دخالت کاربر و به صورت خودکار الگوها و رابطه های منطقی را بیان نمایند .
داده کاوی یکی از مهمترین این روشها است که به وسیله آن الگوهای مفید در داده ها با حداقل دخالت کاربران شناخته می شوند و اطلاعاتی را در اختیار کاربران و تحلیل گران قرار می دهند تا براساس آنها تصمیمات مهم و حیاتی در سازمانها اتخاذ شوند .
مفاهیم پایه در داده کاوی در داده کاوی معمولا به کشف الگوهای مفید از میان داده ها اشاره می شود .
منظور از الگوی مفید ، مدلی در داده ها است که ارتباط میان یک زیر مجموعه از داده ها را توصیف می کند و معتبر ، ساده ، قابل فهم و جدید است .
تعریف داده کاوی داده کاوی عبارت است از فرایند استخراج اطلاعات معتبر ، از پیش ناشناخته ، قابل فهم و قابل اعتماد از پایگاه داده های بزرگ و استفاده از آن در تصمیم گیری در فعالیت های تجاری مهم.
اصطلاح داده کاوی به فرایند نیم خودکار تجزیه و تحلیل پایگاه داده های بزرگ به منظور یافتن الگوهای مفید اطلاق می شود داده کاوی یعنی جستجو در یک پایگاه داده ها برای یافتن الگوهایی میان داده ها تعریف داده کاوی داده کاوی یعنی استخراج دانش کلان ، قابل استناد و جدید از پایگاه داده ها ی بزرگ .
داده کاوی یعنی تجزیه و تحلیل مجموعه داده های قابل مشاهده برای یافتن روابط مطمئن بین داده ها .
کاربردهای داده کاوی خرده فروشی : از کاربردهای کلاسیک داده کاوی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد : تعیین الگوهای خرید مشتریان تجزیه و تحلیل سبد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 19:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد