motorsearchdl

دانلود فایل

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم (گردشگری و توریسم)

دسته بندیگردشگری و توریسم
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات82
حجم فایل359 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم+همراه فایل اکسل و spss

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

چکیده

جهانگردی پدیده ای است کهن که از دیرباز در جوامع انسانی وجود داشته و به تدریج با طی مراحل تاریخی مختلف به موضوعی اجتماعی و اقتصادی تبدیل شده است . یکی ازاشکال مختلف گردشگری، اکوتوریسم یا گردشگری در کشورهای مختلف و سراسر دنیا به امر گردش در طبیعت و در ورای آن به لزوم حفظ محیط زیست بیش از هر زمان دیگری اذعان دارند.

کشورهای عضو اکو به دلیل داربودن شرایط ویژه جغرافیایی، اقلیمی، مناظر زیبا و بدیع طبیعی و هم چنین جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مذهبی و ...  بستر مناسبی جهت حضور گردشگران با علایق متفاوت است.

روش مطالعه در تحقیق حاضر تحلیلی – توصیفی می باشد که ویژگی های اقلیمی و زیست محیطی،راه های دسترسی، امکانات موجود در کشورهای اکو، منابع گردشگری و وضیعت بهره برداری آن ها مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین با مطالعه قابلیت ها و تنگناهای این کشورها به ارائه راهکارهایی جهت توسعه گردشگری این مناطق اکوتوریستی پرداخته است.

در بررسی های صورت گرفته مشخص گردید که عدم وجود زیرساخت ها و امکانات اولیه مناسب و فقدان مدیریت صحیح باعث گردیده تا این کشورها از تاثیرات اقتصادی و اجتماعی گردشگری بهره چندانی نبرد.

اما آنچه مسلم است این است که در صورت برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح و اصولی، ایجاد تاسیسات زیربنایی مناسب، تسهیلات و امکانات اقامتی و تبلیغات بیشتر در زمینه اکوتوریسم کشورهای اکو، می توان آنها را به قطب گردشگری طبیعی در جهان تبدیل کرده وسالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب نماید و با ایجاد حجم انبوهی از فرصت های شغلی منافع آن را به طور مستقیم متوجه اقشار مردم جهان سازد.

واژه های کلیدی: توسعه گردشگری، اکوتوریسم، کشورهای اکو،جهانگردی

بیان مسئله

  موقعیت جغرافیایی ویژه و تنوع پدیده های طبیعی باعث شده تا ایران به عنوان پنجمین كشور دارای تنوع طبیعی جهان شناخته شود . این در حالی است كه علی رغم برخورداری از جاذبه های فراوان اكوتوریستی،كشور با مشكلات و موانع گوناگونی در جذب طبیعت گرد مواجه بوده كه مانع از گسترش آن شده است. استفاده از مزایای فناوری اطلاعات وارتباطات و ارائه راهكار علمی مبتنی بر مدل سازی و بهره مندی از ابزارهای مرتبط می تواند بخش زیادی از مشكلات و چالش های موجود در توسعه این صنعت در كشور را مرتفع نماید. در واقع اگر مهمترین موانع موجود در توسعه صنعت اكوتوریسم كشور را كمبود امنیت، نارسایی خدمات زیربنایی، عدم شناخت كامل و معرفی جاذبه های اكوتوریستی ، عدم سهولت در تهیه ویزا، روادید، شكاف فرهنگی ، تخریب آثار اكوتوریستی و... فرض كنیم، فناوری اطلاعات و ارتباطات با توسعه زیرساخت های تحت وب ، مدل سازی نظام مدیریت مقصد (DMO)، نظام ذخیره جا (CRS)،  نظام توزیع جهانی (GDS)، نظام مدیریت مشتری مداری (CRM) و استفاده از ابزارها و فناوری هایی چون GIS و یا توسعه گردشگری مجازی (Virtual Tourism) می تواند بر بیشتر مشكلات موجود غلبه نماید و زمینه توسعه پایدار اكوتوریسم را موجب شود ،چرا كه توسعه پایدار مستلزم این است كه آثار و جذابیتهای اكوتوریستی برای نسل های آینده حفظ شوند كه این مهم در گرو توسعه فناوری های نوین است . نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد كه ، مدل سازی و ابزار های زیر مجموعه فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند بخش زیادی از مشكلات موجود در این زمینه را رفع نماید.  کاربرد ICT در گردشگری را می‌توان به سه حوزه شبکه‌های داخلی (Internet)، شبکه‌های خارجی(Extranet) و اینترنت تفکیک کرد. کاربرد ICT در شبکه‌های داخلی صنایع گردشگری موجب افزایش کارایی و اثر بخشی می‌شود و در بخش‌های مختلف شرکت‌ها بکار می‌رود. از سوی دیگر، کاربرد ICT   در شبکه‌های داخلی و اینترنت موجب همبستگی قوی بین فعالیت‌های متفاوت واحدهای فعال در گردشگری شده است، به گونه‌ای که کاربرد ابزارهای ICT به شکل( CRS)نظام ذخیره جا، (GDS) نظام توزیع جهانی و DMO (مدیریت مقصد) در صنایع حمل و نقل هوایی و هتل‌ها و خدمات مسافرتی از توسعه فراوانی برخوردار است.  ابزار ICT منجر به تغییر روند گردشگری و ایجاد سازوکارهای جدید راهبردی و مدیریتی در این صنعت شده است.از جمله مهمترین استفاده‌های ICT در شرکت‌ها، تقویت یکپارچگی افقی و عمودی و کاهش عدم صرفه‌های مقیاس در شرکت‌های کوچک و متوسط گردشگری(SMTE) بوده است. این تحقیق با هدف بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم  (مطالعه موردی تهران) به سوال اصلی تحقیق که فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ارتقاء و توسعه گردشگری و اکوتوریسم تاثیر دارد ، می پردازد.

گردشگری

لغت گردشگری «Tourism » از کلمه Tour به معنای گشتن اخذ شده است، که ریشه در لغت لاتین Turns به معنای چرخیدن و رفت وبرگشت بین مبداء و مقصد دارد. در فرهنگ و بستر گردشگری به سفری که در آن مسافرتی به مقصد صورت می پذیرد. وسپس به محل سکونت را در بر دارد گفته می شود.(پاپلی یزدی وسقایی، 1385: 19)

در بعد جغرافیایی گردشگری زمانی از فعالیت گذراندن اوقات فراغت یا تفریح که مستلزم غیبت شبانه از مکان مسکونی عادی است تعریف می شود. ( پاپلی یزدی وسقایی،1385: 19)

اصطلاح «توریست» از قرن نوزدهم معمول شده است. در آن زمان اشراف زادگان فرانسه می بایست برای تکمیل تحصیلات و کسب تجربه های لازم زندگی، اقدام به مسافرت می نمودند، این جوانان در آن زمان توریست نامیده می شدند و بعدها در فرانسه این اصطلاح در مورد کسانی به کار می رفت که برای سرگرمی، وقت گذرانی و گردش به فرانسه سفر می کردند و بعدا با تعمیم بیشتر به کسانی اطلاق می شد که اصولا به این منظور به سفر می رفتند. کم کم کلمه توریست به بعضی زبان های دیگر نیز وارد شد و از آن واژه توریست بوجود آمد. از همان زمان توریسم و توریست به بعضی از مسافرت ها و مسافرانی گفته می شد که هدف آن ها استراحت و گردش و سرگرمی و آشنایی با مردم بود ونه کسب درآمد و اشتغال.

در زبان فارسی کلمه سیاح در گذشته به کسانی گفته می شد که با هدف و منظور شخصی دست به سفر می زدند؛ مانند ناصر خسرو و سعدی، این واژه در زبان فارسی تا نیمه اول قرن بیستم در معنی فوق به کار می رفت تا آن که دو واژه جهانگرد و جهانگردی جای آن را گرفت.

واژه جهانگردی به این سبب که معنی خود عبور از مرزهای سیاسی و سفر به دیگر کشورها را تداعی می کند، نمی تواند معنی کامل توریسم را ادا نماید. زیرا توریست ها به دو گروه توریست های خارجی و داخلی تقسیم می شوند که واژه جهانگرد بیشتر در تعریف توریست های خارجی کاربرد دارد. در صورتی که توریست های داخلی نیز در واژه گزینی فارسی کلمه توریست گنجانده شود. از این رو واژه «گردشگر» رساتر از واژه جهانگرد بوده و گویای اصطلاح توریست می باشد. ( رضوانی، 1374: 14).

کنفرانس 1991 اوتاوا یک مجموعه «پیشنهادات پیرامون آمار گردشگری» را ارائه داده است که توسط کمیسیون آمار سازمان ملل در سال 1993 رسما به تصویب رسیده است. جنبه های مهم این تعریف به شرح زیر خلاصه می شود:

گردشگری فعالیت های مسافرتی افراد و اقامت خارج از محیط دائم زندگی آنها برای بیش از بیست وچهار ساعت و کمتر از یک سال پیاپی برای تفریح، تجارت واهداف دیگر.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                               صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 1

1-1-    مقدمه.............. 2

1-2-    بیان مسئله. 3

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    چهار چوب نظری تحقیق.. 5

1-5-    اهداف تحقیق.. 6

1-6-    سوالات تحقیق.. 6

1-7-    فرضیات تحقیق.. 7

1-8-    تعاریف واژه ها 7

فصل 2-   روش شناسی تحقیق... 9

2-1-    گردشگری  10

2-2-    تاریخچه صنعت گردشگری.. 11

2-3-    از یک جهت انواع گردشگری را می توان به شکل زیر تقسیم بندی کرد: 12

2-4-    تعریف گردشگر و گردشگری.. 12

2-5-    اشکال عمده گردشگری.. 13

2-5-1-     گردشگری شهری.. 13

2-5-2-     گردشگری روستایی.. 13

2-5-3-     گردشگری قومی و عشایری.. 14

2-5-4-     گردشگری مذهبی و زیارتی.. 14

2-5-5-     گردشگری طبیعت گردی.. 14

2-5-6-     2 گردشگری درمانی.. 15

2-5-7-     گردشگری علمی و آموزشی.. 15

2-5-8-     گردشگری سیاسی.. 15

2-5-9-     گردشگری تاریخی- فرهنگی.. 15

2-5-10-   گردشگری تفریحی.. 16

2-5-11-   گردشگری تجاری و بازرگانی.. 16

2-5-12-   گردشگری ورزشی.. 17

2-6-    گردشگری ماجراجویانه. 17

2-6-1-     گردشگری برای دیدار بستگان.. 17

2-7-    اهمیت برنامه ریزی توسعه گردشگری.. 18

2-8-    روش های مطالعه گردشگری.. 19

2-9-    اجزای توسعه گردشگری.. 20

2-10-  پیوند جغرافیا با فعالیتهای توریستی : 21

2-11-  اثرات گردشگری.. 22

2-11-1-   اثرات مثبت گردشگری.. 22

2-11-2-   اثرات منفی گردشگری.. 23

2-12-  تعریف اکوتوریسم.. 25

2-13-  مفهوم اکوتوریسم: 28

2-14-  ویژگی های اکوتوریسم: 29

2-15-  تحلیل بازار اکوتوریسم: 31

2-16-  فرهنگ طبیعت گردی: 32

2-17-  ظرفیت پذیری و استفاده چند جانبه. 36

2-18-  اثرات اکوتوریسم.. 37

2-18-1-   اثرات مثبت اکوتوریسم.. 37

2-19-  اثرات منفی اکوتوریسم.. 37

2-20-  تعریف منطقه و انواع مناطق.. 37

2-21-  منطقه گرایی یا ناحیه گرایی.. 38

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 40

3-1-    روش پژوهش.... 41

3-2-    ابزار جمع آوری اطلاعات... 41

3-3-    موقعیت جغرافیایی استان تهران.. 42

3-4-    موقعیت جغرافیایی شهر تهران.. 43

3-5-    روش تجزیه و تحلیل اطلاعات... 43

فصل 4-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 44

4-1-    یافته های توصیفی مریوط به متغیرهای تحقیق.. 45

4-2-   یافته های مربوط به فرضیات تحقیق.. 66

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 69

5-1-   نتیجه گیری.. 70

5-2-   پیشنهادات   71

5-3-    راهکارها و جمع بندی..  72

 

بخشی از منابع

 

  1. موسوی،سیده معصومه- شناسایی جاذبه های اکوتوریستی، 1390، پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم ، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی،
  2. هراتی فرد، سعیده، نقش اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی، 1388، پایان نامه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم،دانشگاه تهران مرکز.
  3. میلر، جرج تایلر، زیستن در محیط زیست، 1379، ترجمه مجید مخدوم، دانشگاه تهران.
  4. اکوتوریسم در جهان، نشریه بازاریابی، شماره 4 .
  5. اکوتوریسم در ایران، 1378، ماهنامه تخصصی و بازاریابی، شماره 4.
  6. ادینگتون، آتوراستائلی، اکوتوریسم، 1374، ترجمه اسماعیل کهرم، تهران، سازمان حفاظت از محیط زیست.
  7. امانی، منوچهر، اکوتوریسمیا گردشگری پاک، نشریه دهاتی، 1383، سال اول، شماره 12.
  8. اسلام پناه، علی رضا، 1389، روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:39 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه پرخاشگری و خشم (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل642 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه پرخاشگری و خشم

 پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل jpg)

 تفسیر پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, حالت تهاجمی, خرید پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, خشم, خشونت, دانلود رایگان پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, دانلود پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, راهنمای پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, رفتار تهاجمی, روانشناسی, روایی و پایایی پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, سوالات پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, شیوه نمره گذاری پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, فایل ورد پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, مشاوره, منبع پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, نمره گذاری پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, پرخاشگری, پرسشنامه, پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, پرسشنامه پرخاشگری آیسنگ

مقیاس خودسنجی پرخاشگری آیزنک

 پرسشنامهء سنجش پرخاشگری آیزنگ، دارای 30 مقوله است که 20 مقولهء آن‏ پاسخ مثبت و 10 مقوله پاسخ منفی دارد و آزمودنی با جوابهای بلی و خیر و بدون‏ جواب(؟)به پرسشها پاسخ می‏دهد. دامنهء نمره بین صفر و 30  است، حداکثر نمره 30 و حد اقل نمره 12 می‏باشد. نمرهء بالاتر از 20 نشان‏دهندهء پرخاشگری شدید، نمره 12 الی‏20 پرخاشگری در حد متوسط و نمرهء 12 به پایین، پرخاشگری ضعیف، یعنی افرادی‏ که دل‏رحم و خوش‏خلق هستند(آیزنگ،ترجمهء قهرمان،1369).

این مقیاس از سه گزینه ای تشکیل می شود که آزمون خشونت در مقابل دل رحمی آیزنک استخراج شده است. آیزنک معتقد است نمودهایی که در افراد خشن مشاهده می شوند عبارتند از پرخاشگری،پرمدعایی، پیروزی طلبی،زیرکی،هیجان خواهی،تعصب در عقیده و مردانگی. آیزنک براساس این هفت معیار ،210 سوال مطرح کرد که سی سوال آن مربوط به پرخاشگری مربوط بود.

طبق نظر آیزنک(1975)،کسانی که در این معیار(پرخاشگری) نمره بالایی کسب می کنند ،معمولاً به صورت های مستقیم یا غیر مستقیم مثل کج خلقی،زدو خورد،بحث های تند و سخنان کنایه آمیز،پرخاشگری نشان می دهند این افراد،حرف هیچ کس را قبول ندارند و خود را ناچار می بینند که جواب«های» با «هوی » بدهند و اگر کسی به حقوق آن ها تجاوز کند حتما درصدد تلافی برآیند اشخاصی که در این مقیاس نمرات پایینی به دست می آورند آرام و خوش اخلاق هستند آن ها از برخوردهای شخصی اجتناب می کنند و از ابزار خشونت به صورت فیزیکی یا غیر مستقیم دوری می جویند.

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

نمره گذاری پرسشنامه

...

عکس بخشی از پرسشنامه

آیزنگ, آیسنگ, ابعاد پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, اخلاق, امتیاز دهی پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, ترم آخر, تفسیر پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, حالت تهاجمی, خرید پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, خشم, خشونت, دانلود رایگان پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, دانلود پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, راهنمای پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, رفتار تهاجمی, روانشناسی, روایی و پایایی پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, سوالات پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, شیوه نمره گذاری پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, فایل ورد پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, مشاوره, منبع پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, نمره گذاری پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, پرخاشگری, پرسشنامه, پرسشنامه پرخاشگری آیزنگ و گلین ویلسون, پرسشنامه پرخاشگری آیسنگ

مشخصات پرسشنامه

پایایی پایایی و روایی: دارد (فارسی)

نوع فایل نوع فایل:  (word)

پایایی تعداد صفحات:3

منبع منبع: دارد

تفسیر و توضیحات تفسیر و نمره گذاری: دارد

پایایی گارانتی: دارد ( کیفیت این فایل تضمین شده است درصورت هرگونه مشکل یا نارضایتی احتمالی مبلغ شما بازگردانده می شود)

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:39 ] [ جمشید راد ]
[ ]

اصول اساسی رزومه نویسی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات39
حجم فایل576 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

حرفه‌ای برخورد کنید/نحوه نوشتن یک رزومه درخشان

رزومه موضوعی است که همیشه توصیه‌های فراوانی در مورد آن وجود دارد. آیا باید آن را در یک صفحه ارائه کرد؟ آیا باید خلاصه‌ای از عملکرد خود را در بالای صفحه بگنجانیم؟ آیا باید علاقه‌های شخصی یا فعالیت‌های داوطلبانه خود را ذکر کنیم؟ رزومه خوب می‌تواند اولین شانس شما برای اثرگذاری در طرف مقابل برای یافتن یک شغل خوب باشد. پس باید به‌درستی انجام شود.

افراد خبره چه می‌گویند؟؟؟

لباس قدیمی بپوشید اما کتاب نو بخرید.

آنچه در این اثر گرانبها میخوانیم:

فهرست:

رزومه چیست؟............................................................................................. 3

جزئیات شخصی در رزمه ...............................................................................4

پروفایل شخصی رزومه...................................................................................5

قرار دادن تحصیلات و توانایی های علمی در رزومه ..............................................5

نگارش سوابق شغلی در رزومه..........................................................................6

سایر توصیه ها ..............................................................................................7

رزومه را نباید به صورت یک انشاء کسل کننده نوشت................................................7

علاقه مندی ها..................................................................................................8

فونت‌ را طوری انتخاب کنید که خواندن آن راحت باشد.................................................8

سوابق کاری.....................................................................................................9

اطلاعات متفرقه و معرف ها (نمایشگاه ها، کنفرانس ها، افتخارات و.................................11

معرف..............................................................................................................11

نمونه رزومه خام ساده.........................................................................................12

نکاتی مهم در مصاحبه های شغلی .........................................................................15

انواع قالب های رزومه............................................................................................17

نکات متفرقه در نوشتار رزومه.................................................................................18

................................................................................................... 24Cover Letter

اشتباهات متداول....................................................................................................25

تست اساسی رزومه ...............................................................................................25

خوب صحبت کنید تا دوست‌داشتنی باشید...................................................................... 27

پرخاشگر یا مهربان؟ ............................................................................................... 30

مستقیم را تقویت کنیم؟ چگونه مهارت های ارتباطی...........................................................31

مبانی مهارت های ارتباط............................................................................................ 33

زبان رفتار چه  مزیتی دارد؟........................................................................................34

چگونه بر دیگران تاثیرگذار باشیم؟.................................................................................35

سخن آخر ................................................................................................................38

ارسال رزومه به شرکت‌های بین المللی ...........................................................................37

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:39 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پروژه راهسازی (عمران)

دسته بندیعمران
فرمت فایلrar
تعداد صفحات13
حجم فایل1.106 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پروژه راهسازی

دانلود یک نمونه پروژه راهسازی کامل به همراه نقشه ها و گزارش در فرمت word

 

پروژه راهسازی کامل, پروژه, پروژه راهسازی,دانلود پروژه راهسازی, پروژه و کارآموزی, دانلود پروژه راهسازی کوهستانی, دانلود پروژه عمرانی, دانلود پروژه های عمران, پروژه راه کوهستانی, پروژه راهسازی جاده کوهستانی, پروژه راهسازی کوهستانی آماده

 

پروژه مربوط است به طراحی مسیر و محاسبات مربوط به راهی با مشخصات زیر :

موارد درخواستی :

  1. مسیر یابی روی نقشه توپوگرافی (نقشه با مقیاس 1:2000)
  2. رسم پروفیل طولی با كلیه جزئیات .
  3. طراحی قوسهای افقی.(بدون کلوتوئید)
  4. طراحی قوسهای قائم(خم).
  5. پروفیلهای عرضی.
  6. محاسبه حجم عملیات خاكی.
  7. رسم منحنی بروكنر.

مشخصات پروژه:

  1. پروژه مربوط به طرح هندسی راه اصلی در منطقه تپه ماهوری است که شامل یک قطعه راه اصلی به طول 420متر می باشد.
  2. پروژه راه از یک قوس قائم و یک قوس افقی تشکیل شده است.
  3. قوس افقی از نوع دایره ای و قوس قائم از نوع سهمی محدب است.
  4. تعداد نیمرخ های عرضی 22 عدد
  5. عرض آسفالت 7.3متر=3.65+3.61
  6. عرض شانه ها 3.7متر =2*18.5

 

معرفی راه

از نظر موقعیت توپوگرافی:

  1. این راه طبق تعریف آشتو تپه ماهور می باشد(در راه های تپه ماهور شیب عموما بین 3تا7 درصد است بلندی خاکریزها گاهی از 2.4 متر تجاوز می کند،شیب طولی خط پروژه کمتر از حداقل شیب مجاز می باشد.
  2. از لحاظ درجه بندی جزو راه های برون شهری است
  3. از لحاظ طبقه بندی جزو راه های اصلی((Major road  یا اصلی درجه یک دوطرفه می باشد.(با دو خط عبور)

 تعریض روسازی, حجم عملیات خاكی, درس راه سازی, ریزش نزولات جوی, طراحی مسیر و محاسبات, طرح روسازی راه, قوسهای افقی, قوسهای قائم, پروفیل طولی راه, پروفیل عرضی راه, پروژه راهسازی, پلان راه, کمربندی شهر, گزارش مراحل پروژه

فهرست مطالب:

مشخصات پروژه:

معرفی راه

از نظر موقعیت توپوگرافی:

سرعت طرح (بر حسب km/h ) :

گزارش مراحل پروژه :

الف ) رسم مسیر اولیه راه بر روی نقشه توپوگرافی :

ب) محاسبه عرض راه وشیب عرضی راه :

ج ) رسم پروفیل طولی :

و) رسم پروفیلهای عرضی :

ز) محاسبات مربوط به قوسهای قائم :

ر)محاسبات مربوط به قوس افقی :

ح) محاسبات مربوط به حجم عملیات خاكی و منحنی بروکنر :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:39 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل104 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

 بررسی وضعیت اثرات انحلال واحیا دادسرا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

بررسی تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع در دادرسی , بررسی تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع در دادرسی , تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع در دادرسی , تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع , اطاله یا تریع در دادرسی , دانلود , پروژه , پایان نامه , سمینار

 

چکیده

با وجود احیاء دادسرا در قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب و حضور دادسرا در معیت دادگاه های عمومی و انقلاب همچنان می بینیم که قانون فعلی دارای ابهامات و نواقص فراوانی است . سؤالاتی را در ذهن متخصصین مطرح نمود. حال که لایحه جدید جهت رفع ابهامات و نواقص ، مراحل پایانی تصویب خود را طی می کند ، تغییرات فراوانی را در زمینه حقوق متهم ، شاکی ، وظایف دادستان و بازپرس را در خود می بیند. بعد از حدود ده سال انحلال دادسرا قریب به 5 سال است که مجددا احیا شده است. آیین دادرسی کیفری که اکنون به آن عمل می‌شود آیین دادرسی کیفری دادگاه‌های عمومی و انقلاب یعنی مربوط به دادگاه‌ها و قضات تحقیق است. آیین دادرسی سابق هم که نقض شده است. مهمترین مشکل نبود قانون آیین دادرسی کیفری منطبق با احیای دادسراست. چون این قانون ابزار کار قضات دادسراست. بسیاری از اختلاف رویه‌هایی که بعضا در دادسراها اتفاق می‌افتد، به نبود قانون آیین دادرسی کیفری برمی‌گردد. طبق قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب که به قانون احیای دادسرا معروف است دادسرا در برخی جرایم حق مداخله ندارد و برخی جرایم باید مستقیم در دادگاه کیفری استان (برخی با سه قاضی و برخی با پنج قاضی) رسیدگی ‌شود. از جمله این پرونده‌ها تجاوز به عنف است. تجاوز به عنف جرمی است که به طور جدی امنیت جامعه را برهم می‌زند و ایجاد نگرانی می‌کند و می‌طلبد در تشکیل پرونده و تعقیب چنین جرایمی دادسرا مجوز ورود داشته باشد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شود. وقتی چنین جرایمی واقع می‌شود مردم معمولا اشاره‌شان به دادسرا و دادستان است. در حالی که دادستان طبق قانون اجازه ورود ندارد پس باید هرچه زودتر این قسمت قانون اصلاح شود و قانونگذار تشکیل پرونده کلیه جرایم را در اختیار دادسرا بگذارد.

کلمات کلیدی: دادسرا ، وضعیت زنان ، انحلال واحیا دادسرا ، اثرات انحلال واحیا دادسرا.

بیان مسئله

پس از هشت سال حذف دادسرا از نظام قضایی کشور با تصویب قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب در سال 81 مجدداً شاهد حضور دادسرا در محاکم شدیم. حذف دادسرا و نامشخص بودن قوانین و مقررات در این هشت سال شبهات فراوانی را در عمل وارد کرد به طوری که پرسشها و ابهامات چندان بودن که یک مجلد از دیدگاه های اداره حقوقی قوه قضائیه در این رابطه اختصاص یافت. حال که ده سال از قانون احیاء داسرا گذشته و به دنبال آن اکنون که لایحه جدید آیین دادرسی کیفری جهت تکمیل قانون سال 81 آمده ، سؤال اساسی این است که آیا بر روند کار محاکم (دادسراها) تأثیر می گذارد یا خیر.

در قانون اساسی 1358دادستان کل کشور ( وفق اصل 162) بعنوان یکی از اعضای شورای عالی قضائی و منصوب از طرف رهبری مورد عنایت قرار داده شده بود؛ در این برهه به جز دادستان کل کشور(عمومی)، دادستان کل(انقلاب) و دادستان کل (ویژه روحانیت) و دادستان کل (نظامی)هر یک در رأس دادسراهای اختصاصی عمل می کردند؛ دادستان کل عمومی در رأس هرم دادسراهای سراسر کشور قرار داشت و از جایگاه عالی قضائی برخوردار بود و بعنوان مدعی العموم نقش آفرینی می نمود .

پس از بازنگری در قانون اساسی و با هدف تمرکز در مدیریت دستگاه قضائی یک نفر بعنوان تولیت و ریاست قوه قضائیه سکاندار دستگاه قضا گردید و رئیس دیوانعالی و دادستان کل بعنوان توابع رئیس قوه قضائیه همچنان در قانون اساسی مورد تأکید قرار گرفته بودند؛ اگرچه وظایف و اختیارات دادستان کل کشور مورد اشعار قرار داده نشده بود. در طول مدت بازنگری قانون اساسی تلاشهایی جهت حذف عنوان دادستان کل از قانون اساسی صورت گرفت که مورد اقبال کمیسیون قضائی شورای بازنگری قرار نگرفت .

چنانچه در دهه 70 نیز مطرح گردید یکی از دلایل مخالفان حذف دادسراها و تأسیس دادگاههای عام، موضوع تصریح عنوان«دادستان کل» در قانون اساسی بود؛ چه اگر دادستان کل از قانون اساسی حذف می گردید، احیاء دادسراها با اشکال مخالفت با قانون اساسی مواجه می گشت و اصولاً حذف دادستانی کل از قانون اساسی خود به منزله غیر قانونی بودن دادسراها تلقی می گردید .

با تدوین قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب ( مصوب 15/4/73) دادسرا از سازمان قضائی کیفری عمومی و انقلاب محذوف شده و علی النهایه وظایف و اختیارات دادستان به رؤسای محاکم و رئیس حوزه قضائی مربوطه واگذار شد و نسبت دادستان کل با دادسراها قطع گردید و دادستان کل فقط بعنوان یکی از مقامات عالی قضائی فاقد تشکیلات و وظایف و اختیارات مصرح قانونی گردید.

اختلالات و عوارض ناشی از فقدان دادسراها در فرآیند دادرسی موجب شد این رخداد 9 سال بیشتر دوام نیاورد و با تصویب قانون اصلاح قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب ( مصوب 28/7/81) ، نظام دادسرا بار دیگر احیا شد و به موجب ماده 10 آئین نامه اصلاحی این قانون، اختیارات دادستان مجدداً به وی تفویض گردید.

ـ احیاء دادسراها گامی بلند در جهت تحقق عدالت کیفری و دادرسی منصفانه بود؛ اگرچه دادستان کل کشور همچنان فاقد جایگاهی مبرهن و محرز و مشخص از حیث قانونی بود . ( بنظر می رسد این ابهام در مواردی همچنان وجود دارد)

روش پژوهش

پژوهش حاضر از نظر هدف كاربردی است و به لحاظ ماهیت و روش ، توصیفی است. به منظور جمع آوری اطلاعات مورد نیاز جهت تدوین طرح تحقیق و ادبیات پژوهش از روش كتابخانه ای استفاده شده است و با استفاده از مطالعه منابع موجود در ارتباط با موضوع مورد پژوهش این بخش تدوین گردید.

بررسی تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع در دادرسی , بررسی تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع در دادرسی , تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع در دادرسی , تاثیر حذف یا احیا دادسرا در اطاله یا تریع , اطاله یا تریع در دادرسی , دانلود , پروژه , پایان نامه , سمینار

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

پیشینه جایگاه دادسرا و دادستان کل کشور در نظام قضائی ایران

وسعت و اهمیت مسئولیتهای قانونی محوله بر دادسراها

دلایل احیا دادسرا

فرآیند احیاگری نهاد دادسرا 

ایرادات شكلی و ماهوی اصلاحیه احیا دادسرا

روش پژوهش

نتیجه‌گیری

منابع

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:39 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار (علوم اجتماعی)

دسته بندیعلوم اجتماعی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات26
حجم فایل107 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار

بررسی عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار همراه پرسشنامه

 

دانش آموز،اعتیاد،مدرسه،آموزش و پرورش,سیگار,دانش آموزان, دانش , سیگار ,افزایش دانش‌آموزان سیگاری در چین, پاكت سیگار,تلفن گویای ترك سیگار, اولین تلفن گویای ترك سیگار در كشور, مشاوره تلفنی ترك سیگار, اخبار سیگار

مقدمه

مسئله اعتیاد به مواد مخدر یک مشکل عمدۀ اجتماعی است که علاوه بر عوارض جسمی و روانی برای فرد سلامت جامعه را از نظر ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی مورد تهدید قرار می دهد. اگر اعتیاد را اتکاء عادی و لزوم استفاده از انواع ترکیباتی که به نحوی سبب تغییر حالات و کیفیات فردی می شود معتقد باشیم که « اعتیاد وضعیت وابستگی داشتن است که به آمادگیهای عمیق عاطفی فرد تکیه دارد» می توانیم وابستگی به مصرف سیگار را نوعی اعتیاد تلقی کنیم.

اصولاً گرایش و اعتیاد به مصرف سیگار ، زمینه و مقدمۀ روی آوردن به اعتیادات دیگر است و امروزه اثرات نامطلوب سیگار بر بدن بیش از پیش محرز گردیده و مصرف سیگار هرگز برای سلامت شخص مفید تشخیص داده نشده است .

در آمریکا توسط سازمان مبارزه با سرطان مطالعه ای روی جوانان 19-13 سال انجام گرفته و نتایج آن نشان می دهد که جوانان معتاد به سیگار بی قرار ، مشوش و بداخلاق هستند همچنین فردی که بین 19-13 سالگی کشیدن سیگار را شروع می کند به احتمال 70% زودتر از سایر افراد می میرد و سیگار کشیدن علت عمدۀ ابتلا به سرطان ریه است . توسط سازمان فوق ثابت شده که کشیدن سیگار موجب افزایش ضربان قلب و فشار خون می شود و شیگاریها بیش از سایر افراد به زخمهای معده و روده گرفتار می شوند و در خانواده هایی که والدین سیگار می کشند، تعداد جوانان معتاد به سیگار بیشتر است .

از آنجا که جوانان دانش آموز قشر عظیمی از جمعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهند و بر اساس گزارشهای دریافتی و مشاهدات عینی از مناطق مختلف آموزشی کشور مصرف سیگار در بین عده ای از دانش آموزان رواج پیدا کرده است ، و این مسئله به عنوان معظل و آسیب اجتماعی ، سلامت دانش آموزان را مورد تهدید قرار می دهد خود هشداری به مسئولان اجتماعی و دست اندرکاران تعلیم و تربیت می باشد زیرا بنابر عقیده متخصصان و کارشناسان بهداشت جهانی ، استعمال دخانیات بزرگترین عامل منفردی است که سلامت جامعه را به خطر می اندازد و به بهداشت فردی و عمومی و مصالح انسانی ضرر می رساند.

نظر به اینکه وزارت آموزش و پرورش عهده دار تعلیم و تربیت دانش آموزان کشور است و این دانش آموزان نیروهای مستعد بالقوه ای هستند که سرمایه های عظیم مملکت محسوب می شوند ، پیشگیری از گرایش جوانان دانش آموز به مصرف سیگار و مبارزه با اعتیاد آنان نسبت به این مادۀ مضر را یکی از محدوده های فعالیت خودمی داند. بنابراین با توجه به وسعت و گستردگی قابل توجه گرایش دانش آموزان به سیگار بررسی و کم و کیف این مسئله با روشهای علمی مسئله ای است که در این پژوهش به آن پرداخته می شود و میزان تأثیر هر یک از عوامل فردی ، اجتماعی ، خانوادگی ، مذهبی ، روانی و عصبی و... در میزان گرایش دانش آموزان به سیگار در این تحقیق مورد مطالعه قرار می گیرد ، این تحقیق می تواند مسئولان فرهنگی و برنامه ریزان اجتماعی را در اجرای سیاستهای پیشگیری از بروز مشکلات مربوط و کنترل عوامل موثر در گرایش دانش آموزان به سیگار را یاری دهد. باشد که مسئولان نیز در این زمینه گامهای اساسی را بردارند انشاءالله تعالی

دانش آموز،اعتیاد،مدرسه،آموزش و پرورش,سیگار,دانش آموزان, دانش , سیگار ,افزایش دانش‌آموزان سیگاری در چین, پاكت سیگار,تلفن گویای ترك سیگار, اولین تلفن گویای ترك سیگار در كشور, مشاوره تلفنی ترك سیگار, اخبار سیگار

فهرست مطالب

عنوان                                                                                       صفحه

مقدمه                                                                                                               2

تاریخچه توتون و استعمال سیگار                                                                      4

تحقیق و بیان مسئله                                                                                            7

هدف تحقیق – فرضیه های تحقیق                                                                    10-9

ابعاد اقتصادی دخانیات در ایران                                                                        10

وابستگی دارویی یا اعتیاد                                                                                  11

ترکیبات شیمیایی دود سیگار – پیشینه تحقیق                                                     14

طرح تحقیق – جامعه آماری- تعدادنمونه- روش نمونه گیری                           16

ابزار تحقیق و روش جمع آوری اطلاعات                                                         17

ارائه داده ها و تحلیل آنها- علتهای گرایش به سیگار                                        18

مهمترین علل گرایش جوانان به سیگار                                                              19

نتایج و پیشنهادات – موثرترین روش پیش گیری و مبارزه با اعتیاد به سیگار از دیدگاه دانش آموزان  20

پرسشنامه                                                                                                          21

منابع و مأخذ                                                                                                     24

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:38 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات36
حجم فایل96 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان

بررسی علل فراوانی خشونت خانگی علیه زنان و خلاهای قوانین حمایت خانواده

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

خشونت , زنان , علیه ,خشونت علیه زنان,خشونت علیه زنان،روانشناسی,4 شکل خشونت علیه زنان, خشونت،زنان

چکیده

اعمال خشونت علیه تمامیت جسمانی و معنوی زن در کانون خانواده واقعیتی است که باید با پذیرش آن به راه های پیشگیری و درمان آن اندیشید. قانونگذار ایران به خشونتهای فیزیکی و روانی بدون توجه به جنسیت بزهدیده و کانون اعمال خشونت، وصف کیفری بخشیده است و در موارد انگشتشماری، وضعیت بزهدیده زن را موجب تخفیف مجازات مرتکب یا معافیت از مجازات دانسته و گاه نیز به جرمانگاری اعمال خشونت صرفاً نسبت به زن روی آورده است. در این مقاله خشونت های رفتاری زوج از قبیل خشونت علیه تمامیت جسمانی و روحی و روانی زنان به خلأهای قانونی، آمار مصادیق خشونت های خانگی پیشنهادهایی جهت رفع خشونت علیه زنان ارائه شده است. نتیجه بحث این که باید از زنان حمایت خاص در برابر خشونت و حراست از کانون خانواده در مقابل تشنجات ناشی از خشونت نمود و این امر با تدوین مقرراتی میسر می گردد که با کمترین دخالت به حریم خصوصی زوجین، نسبت به مجازات خشونتگر اقدام نماید. اعمال خشونت علیه تمامیت جسمانی و معنوی زن در کانون خانواده واقعیتی است که باید با پذیرش آن به راه های پیشگیری و درمان آن اندیشید. قانونگذار ایران به خشونتهای فیزیکی و روانی بدون توجه به جنسیت بزهدیده و کانون اعمال خشونت، وصف کیفری بخشیده است و در موارد انگشتشماری، وضعیت بزهدیده زن را موجب تخفیف مجازات مرتکب یا معافیت از مجازات دانسته و گاه نیز به جرمانگاری اعمال خشونت صرفاً نسبت به زن روی آورده است. در این مقاله خشونت های رفتاری زوج از قبیل خشونت علیه تمامیت جسمانی و روحی و روانی زنان به خلأهای قانونی، آمار مصادیق خشونت های خانگی پیشنهادهایی جهت رفع خشونت علیه زنان ارائه شده است. نتیجه بحث این که باید از زنان حمایت خاص در برابر خشونت و حراست از کانون خانواده در مقابل تشنجات ناشی از خشونت نمود و این امر با تدوین مقرراتی میسر می گردد که با کمترین دخالت به حریم خصوصی زوجین، نسبت به مجازات خشونتگر اقدام نماید.

کلمات کلیدی: خشونت، زن، خشونت علیه زنان، خشونت خانگی علیه زنان

بیان مسئله

علل متفاوتی برای ظهور و بروز خشونت عنوان شده است . غریزه خشونت در انسانها تحت تاثیر عوامل شخصیتی و اجتماعی تغییر شكل می دهد . كارشناسان معتقدند كه عوامل اجتماعی – اقتصادی زیادی در شكل گیری و بروز خشونت دخالت دارند . 1 فقر 2 كم سوادی 3 اعتیاد 4 مشكلات زناشوئی 5 تربیت غلط دوران كودكی 6 جهل و خودخواهی 7 عدم امنیت شغلی 8 مردسالاری9 ازهم گسیختگی خانواده ( طلاق و زندگی با یكی از والدین ) ازجمله عوامل خشونت آفرین هستند . گاه خشونت را ناشی از خصوصیات ژنتیكی افراد برمی شمرند و گاه سوﺀاستفاده های جسمی ،جنسی، كاری و ... در كودكی را با بروز خشونت مرتبط می دانند . گفته می شود كودكانی كه شاهد خشونت والدین خود علیه یكدیگر می باشند ، می آموزند كه در بزرگسالی از خود چنین رفتاری را نشان دهند . در نتیجه خشونت از نسلی به نسل بعدی منتقل می شود و دوام می یابد . این را چرخه خشونت می گویند كه در اثر یادگیری شكل می گیرد. در بررسی هوتالیگ و سوگارمن این نكته مشخص شد كه در میان مردان خشن عامل مشترك تجربه خشونت در دوران كودكی وجود دارد. بعضی از دیدگاهای جامعه شناسی با وجود قبول رابطه میان جامعه و خانواده ، دلایل خشونت را بیشتر در عوامل فردی مانند سن ازدواج ، تاثیر عوامل اقتصادی بر افراد، میزان درآمد، تحصیل، نوع شغل و وجود ویژگیهائی چون پرخاشگری در مردان یا حامگی در زنان و در نهایت تحت تاثیر عواملی مانند استفاده از مخدرها می دانند. جامعه شناسان دیگر گذشته از پذیرش این عوامل ، معتقدند تا زمانی كه ساختارهای جامعه براساس برتری مردان نسبت به زنان شكل گرفته باشد و در سازمانها و نهادهای اجتماعی و اماكن شغلی مردان دارای موقعیتی برتر باشند ، بازتاب سلسله مراتب اجتماعی در خانواده نیز دیده می شود ، و مردان در روابط خانوادگی خود را محق به استفاده از خشونت خواهند دانست . زنان نیز با آنكه تحمل كتك خوردن برایشان آسان نیست ، این وضعیت را طبیعی می دانند و واكنش خاصی در برابر آن نشان نمی دهند

فرضیات تحقیق

  فرضیه اصلی:

بین خشونت خانگی علیه زنان و خلاهای قوانین حمایت خانواده رابطۀ معناداری وجود دارد.

  فرضیات فرعی:

بین خشونت جسمی و خلاهای قوانین حمایت خانواده رابطۀ معناداری وجود دارد.

بین خشونت جنسی و خلاهای قوانین حمایت خانواده رابطۀ معناداری وجود دارد.

بین آزار جنسی و خلاهای قوانین حمایت خانواده رابطۀ معناداری وجود دارد.

بین خشونت روانی و خلاهای قوانین حمایت خانواده رابطۀ معناداری وجود دارد.

بین خلاهای قوانین حمایت خانواده و میزان خشونت رابطه معناداری وجود دارد.

زنان,خشونت,خشونت , زنان ,خشونت علیه زنان, خشونت,اقتصادی علیه زنان, كتك خوردن زنان,خشونت علیه زنان،روانشناسی

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

چار چوب نظری تحقیق

پیشینه تحقیق

وضعیت خشونت خانوادگی در ایران

الف) روانی – کلامی

ب) خشونت جسمی

پ) اجتماعی

ت) جنسی

ث) اقتصادی

علل بروز خشونت خانگی

جایگاه زنان بزه‌دیده در نظام قضایی ـ تقنینی ایران
1- نظام قضایی

2- نظام قانونی

خشونت علیه زنان

1-خشونت علیه تمامیت جسمانی زن

2- خشونت علیه تمامیت معنوی زن

آمار بعضی از خشونت ها

قانون و دفاع از زنان بزه دیده

خلأهای قانونی

روش پژوهش

متغیرهای تحقیق

نتیجه‌گیری

منابع

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:38 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود مقاله اصول وفنون مذاکره (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل95 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله اصول وفنون مذاکره

اصول وفنون مذاکره

آموزش اصول و فنون مذاکره, تکنیک های مذاکره, روش مذاکره, بدرقه تیم مذاکره کننده, تکنیک مذاکره موثر, فنون مذاکره حرفه ای, اصول مذاکره حرفه ای,ترفند های مذاکره حرفه ای,11 ترفند ساده اما قدرتمند مذاکره,تکنیک ها و حقه های مذاکره,مذاکره قدرتمند,چطور مذاکره کننده قدرتمندی شویم,مذاکره اصولی,مبانی مذاکره,بزرگان مذاکره,پدر مذاکره ایران,مذاکره در ایران

چکیده

بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همرا ه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاکره است.این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. مدیران، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می کنند، اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند.از این رو، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای مذاکره‌ها هستند.لذا فایل کوتاه 29 صفحه ای اماده شده است که امیدوارم بعد از خواندن ان اصول اولیه مذاکرات را اموخته باشید.

ﻫﺪف اﻳﻦ ﻛﺘﺎب

آﻣﻮزش روش ﺑﺮدن در ﻳﻚ ﻣﺬاﻛﺮه ﻧﻴﺴﺖ. ﺑﻠﻜﻪ ﺷﻤﺎ را ﻗـﺎدر ﻣـﻲﺳـﺎزد ﺑـﺎزی ﻗﻮاﻋﺪ را ﺑﺒﺮﻳﺪ. ﻣﺬاﻛﺮه ﺧﻮب ﻣﻨﺘﻬﻲ ﺑﻪ ﻳﻚ ﺑﺎزی ﺑﺮد- ﺑﺮد ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ. روش ﻣﺬاﻛﺮه ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎی اﺻـﻮل ﻛﺎراﺗﺮ، ﺳﺮﻳﻊﺗﺮ، ﻣﺆﺛﺮﺗﺮ و دارای ﺗﺒﻌﺎت ﻣﻨﻔﻲ ﻛﻤﺘﺮی اﺳﺖ. راﻫﻲﻛﻪ ﻣﺎ ﻣﻲﺧﻮاﻫﻴﻢ ﺷـﻤﺎ درآن ﭘﻴـﺮوز ﺷﻮﻳﺪ، آن اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺘﻮاﻧﻴﺪ راه ﺑﻬﺘﺮی ﺑﺮای ﻣﺬاﻛﺮه ﭘﻴﺪا ﻛﻨﻴﺪ

آموزش اصول و فنون مذاکره, تکنیک های مذاکره, روش مذاکره, بدرقه تیم مذاکره کننده, تکنیک مذاکره موثر, فنون مذاکره حرفه ای, اصول مذاکره حرفه ای.

فهرست مطالب

پیشگفتار.............................................................................................................................................................. 1

گفتار اول:

پافشاری روی مواضع به یک توافق غیر معقول منتهی شود..................................................................................... 1

پافشاری روی مواضع کارآیی ندارد..................................................................................................................... 2

پافشاری روی مواضع ادامه روابط جاری بین طرفین را به خطر می اندازد............................................................ 2

هنگامی بیش از دو طرف در مذاکرات شرکت دارند، چانه زدن روی مواضع بدتر از بد می شود.......................... 2

خوش خویی کارساز نیست................................................................................................................................ 2

سایر راه کارها .................................................................................................................................................3-2

گفتار دوم:

راه حل مسئله روش مذاکره مبتنی بر اصول................................................................................................... 3

قسمت اول:

مذاکره کنندگان در درجه اول انسانند.............................................................................................................. 3

هر مذاکره کننده ای دو نوع منافع دارد............................................................................................................. 3

روابط انسانی را از منافع ماهوی جدا کنید و با مسائل انسانی برخورد مسقیم بکنید........................................... 4

 ادارک ...........................................................................................................................................................5-4

احساس .......................................................................................................................................................... 6-5

ارتباط.............................................................................................................................................................. 6

پیش گیری بهترین نتیجه................................................................................................................................... 7

قسمت دوم: روی منافع تمرکز کنید، نه روی مواضع

طرح موضوع.................................................................................................................................................. 7

برای یافتن راه حل عاقلانه، بین منافع دو طرف را سازش دهید نه بین مواضع آنان........................................ 7

چگونه منافع را مشخص و تعیین کنید.........................................................................................................8-7

صحبت کردن در مورد منافع و خواسته ها .................................................................................................9-8

قسمت سوم:برای تامین منافع متقابل، حق انتخاب های متنوعی بیاندیشید

تشخیص درد...............................................................................................................................................9

دستورالعمل درمان...................................................................................................................................... 11-9

قسمت چهارم: به استفاده از معیارهای عینی اصرار بورزید

تصمیم گیری بر اساس مواضع نادرست است............................................................................................... 11

موارد استفاده از معیارهای عینی ................................................................................................................. 12-11

مذاکرات مبتنی بر اصول، توافق های معقول را از طریق دوستانه و با کارآیی پدید می آورد........................ 12

ایجاد و توسعه معیارهای عینی................................................................................................................... 12

مذاکره با بهره گیری از معیارهای عینی ..................................................................................................... 13-12

گفتار سوم: بله، اما....

قسمت اول: اگر از شما قوی تر هستند چه کار باید بکنید............................................................................. 13

از خود محافظت کنید.................................................................................................................................. 14-13

از توان های خود حداکثر بهره برداری را بکنید............................................................................................. 14

وقتی طرف مقابل قدرتمند تر است................................................................................................................ 14

قسمت دوم: اگر وارد بازی مذاکره نشوند و منتظر بازی از طرف شما بمانند

استفاده از روش ورزش رزمی ژاپنی جوسیتر............................................................................................... 15-14

روش تهیه متن واحد...................................................................................................................................... 15

قسمت سوم: اگر طرف مذاکره دست به نیرنگ و ترفندهای ناشایست بزند..................................................... 16-15

تاکتیک های خدعه آمیز رایج ........................................................................................................................16

فشارهای روی مواضع....................................................................................................................................17

گفتار پایانی................................................................................................................................................ 18

هدف ......................................................................................................................................................... 18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:38 ] [ جمشید راد ]
[ ]

استاندارد پستهای زمینی (برق،الکترونیک،مخابرات)

دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات26
حجم فایل495 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

استاندارد پستهای زمینی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:38 ] [ جمشید راد ]
[ ]

ارزیابی خط مشی‌ها و سیاست گذاری های شرکت های خصوصی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات39
حجم فایل123 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ارزیابی خط مشی‌ها و سیاست گذاری های شرکت های خصوصی

مطالعه موردی شرکت آسان خودرو

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

خط مشی,اجرای خط مشی,ارزیابی خط مشی,اثربخشی اجرای خط مشی

چکیده

در تحقیق حاضر به بررسی سیستم مدیریت منابع انسانی شرکت آسان خودرو پرداخته می شود. شرکت آسان خودرو به عنوان نماینده انحصاری شرکت هلی در ایران در راستای گسترش فعالیت های خود و پاسخگویی به نیاز مشتریان، واردات انواع لیفتراک های هلی را با ظرفیت های ۱ الی ۴۶ تن و با سوخت های دیزلی، بنزینی، دوگانه سوز (گاز و بنزین) و برقی را در دستور کار قرار داده است. حركت در مسیر تعالی و رسیدن به قله های تعالی، مستلزم جذب بهترین ها، نگهداری، توسعه و توانمند كردن منابع انسانی به عنوان یگانه منبع دارای مزیت رقابتی است. طراحی و استقرار یك نظام یكپارچه و هماهنگ بین زیر سیستم های مدیریت منابع انسانی در راستای تحقق اهداف و برنامه های كلان سازمان به منظور ارتقاء اثربخشی و كارایی لازم و ضروری است. مجموعه طرح های نظام جامع منابع انسانی به تفكیك حوزه های مطالعاتی شرکت آسان خودرو به صورت زیر هستند: حوزه استراتژیك و ساختار سازمان، حوزه آموزش، حوزه ارزیابی عملكرد، حوزه جبران خدمات، حوزه نظام جانشینی وجایگزینی، حوزه جذب و استخدام، حوزه نظام اطلاعات منابع انسانی. از جمله طرح های مدیریت منابع انسانی که در  این شرکت انجام شده است، عبارتند از: طراحی و تدوین استراتژ ی منابع انسانی، طرح جامع باز آفرینی ساختار، بازنگری شرح وظایف مشاغل سازمانی، طراحی و تدوین نظام جامع آموزش كاركنان، طراحی سیستم اندازه گیری اثر بخشی دوره های آموزش، طراحی نظام جامع ارزیابی عملكرد كاركنان، طراحی و تدوین نظام جامع جبران خدمات كاركنان، تعیین معیارهای شایستگی رست؛ رشته و گروه های شغلی به تفكیك، بررسی واستخراج نیازهای كوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیروی انسانی از نظر كمی وكیفی،  طراحی واستقرار سیستم اتوماسیون اداری.

کلمات کلیدی: مدیریت منابع انسانی؛ جذب و استخدام؛ آموزش؛ ساختار سازمان؛ نظام جانشینی وجایگزینی.

مقدمه

تا چندی قبل ارزیابی خط مشی به صورت جدی مورد توجه نبود و در فرایند خط مشی گذاری كمتر به آن پرداخته می شد ولی اخیرا در میان محققان و خط مشی گذاران علاقه و تمایل زیادی در قبال این مقطع از فرایند خط مشی گذاری در حال شكل گیری است. ارزیابی به عنوان مرحله ای مهم از فرایند خط مشی گذاری است و مدیران بخش عمومی به صورت فزاینده ای برای توجیه برنامه های كنونی برنامه هزینه ها و منافع و پیشنهاد تغییرات ضروری به ارزیابی خط مشی متوسل شده اند( الوانی،1379،119) . اعضای زیر نظام های خط مشی و سایر افراد ذی نفع به نوبه خود نحوه اجرا و آثار خط مشی را ارزیابی می كنند تا در صورت لزوم  از آن حمایت كنند یا با آن به مخالفت برخیزند یا خواستار تغییر آن شوند( هاولت،1380،269)

با توجه به گسترة اجرای خط ‌مشی‌ها و همچنین سنجش گریز بودن دستاوردهای آن به خصوص در حوزه‌های غیر اقتصادی، پرسش اساسی میزان كارآمدی خط‌ مشی‌ها همواره پیش روی دست‌اندركاران خط ‌‌مشی قرار دارد. بازنگری در اجرای خط‌ مشی‌ها نیز مستلزم تدوین سازگاری جامع، دقیق و قابل اتكا برای رصد وضعیت اجرای آنها است. این امر به ویژه در رابطه با خط مشی‌هایی كه گروههای ذی‌نفع متعدد و همراه با خواسته‌ها و انتظارات متفاوت را در برمی‌گیرند اهمیتی دو چندان می‌یابد. ماهیت پیچیده بسیاری خط ‌مشی‌ها نظیر سهمیه بندی جنسیتی ورود به دانشگاه و یا طرح امنیت اجتماعی نمونه‌ای از این موارد است با توجه به نقش آنها در مشروعیت دولت نزد عموم مردم، بررسی دقیق و جامع ابعاد آنها را ناگزیر می‌سازد.

تعریف و مفهوم ارزیابی

به طور کلی ارزیابی خط مشی های عمومی ، مقایسه اهداف پیش بینی شده برای خط مشی و نتایج حاصل از آن است که به وسیله مراجع دولتی یا غیر دولتی صورت می گیرد. به نظر یکی از صاحبنظران  (carol H .Weiss) توجه به ارزیابی برای تعیین اعتبار و شایستگی برنامه ها و خط مشی های عمومی است اینکه این برنامه ها چه نقشی در حل مسائل و مشکلات عمومی داشته و جهت گیری آنها چگونه بوده است.

ارزیابی صرف نظر از این که در چه سطحی صورت میگیرد مستلزم این است که شامل یک رشته از فعالیتهای مشخص باشد. اولین مساله این است که تعیین کنیم چه چیزی باید مورد ارزیابی قرار گیرد. برنامه ارزیابی ممکن است روشن و بدیهی باشد مثلا تعیین اینکه ، برنامه ها یا خط مشی های سازمان مسکن به گسترش واحدهای مسکونی منتهی شده است یا نه؟ تشخیص هدف ارزیابی ، مانند تشخیص مساله یا مشکل در فرایند خط مشی گذاری قابل توجه است به هر حال صرف علم و آگاهی از اهمیت ارزیابی مشکلی را حل نمی کند. دوما" اینکه معیارها و ضوابط اندازه گیری برای جمع آوری اطلاعات راجع به ارزیابی می توانند در یک طیف از اطلاعات کاملا" کمی تا اطلاعات کاملا" کیفی قرار گیرند. مسئله سوم تجزیه و تحلیل اطلاعاتی است که می توان به آن دسترسی داشت به صورتی که از اثر بخشی برنامه یا خط مشی مورد نظر یک جمع بندی معتبری ارائه کند.

خط مشی,اجرای خط مشی,ارزیابی خط مشی,اثربخشی اجرای خط مشی

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف و مفهوم ارزیابی

عناصر مولفه ای ارزیابی

 انواع ارزیابی

رویه های اساسی ارزیابی

 ارزیابی خط مشی و یادگیری خط مشی

مفاهیم درون زا و  برون زای یادگیری خط مشی

مدلی برای ارزیابی خط مشی و آمادگی یادگیری

 ارزیابی محققانه

ارزیابی منظم یا سیستماتیک برنامه یا خط مشی

 چرخه ارزیابی خط مشی

سیاست پژ‍وهی، روشی برای علمی نمودن خط مشی ها(سیاست ها)

منابع اصلی اطلاعات در سیاست پژوهی:

×الگوهای ارزیابی خط مشی گذاری 

معرفی شرکت آسان خودرو

محصولات شرکت آسان خودرو (سهامی خاص)

اهداف و استراتژی های شرکت آسان خودرو

مشتریان

زنجیره تامین

سطح تحصیلات پرسنل شرکت آسان خودرو

لزوم استفاده از مدیریت منا بع انسانی

مجموعه طرح های نظام جامع منابع انسانی به تفكیك حوزه های مطالعاتی شرکت آسان خودرو

حوزه استراتژیك و ساختار

حوزه آموزش

حوزه ارزیابی عملكرد

حوزه جبران خدمات

انگیزه

رهبری یا مدیریت امور منابع انسانی

نگهداری منابع انسانی

حوزه نظام جانشینی وجایگزینی

حوزه جذب واستخدام

نقاط قوت سیستم مدیریت منابع انسانی شرکت آسان خودرو

نقاط ضعف در سیستم منابع انسانی شرکت آسان خودرو

پیشنهادها

رویکرد آینده شركت

نتیجه‌گیری

 منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:37 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد