motorsearchdl

دانلود فایل

دانلود مقیاس رفتار خرج کردن ادواردز 1998 (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات2
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پرسشنامه دارای ۱۱ سوال بوده و هدف آن ارزیابی نحوه خرج کردن افراد است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت چهار گزینه ای بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

بسیار مخالفم

مخالفم

موافقم

بسیار موافقم

امتیاز

۱

۲

۳

۴

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها:

11

تعداد مولفه:

ندارد

روایی و پایایی:

دارد (داخلی و خارجی)

نحوه نمره گذاری:

دارد

منبع:

دارد (به شیوه APA)

نوع فایل:

WORD و قابل ویرایش

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود مقیاس سیستم های بازداری/فعال سازی رفتاری (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات4
حجم فایل22 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توضیح:

مقیاس سیستم های بازداری/ فعال سازی رفتاری (کارور و وایت، 1994) شامل 24 پرسش خود گزارشی و دو زیر مقیاس است: زیر مقیاس BIS و زیر مقیاس BAS. زیر مقیاس BIS در این پرسشنامه شامل هفت آیتم است که حساسیت سیستم بازاداری رفتاری یا پاسخدهی به تهدید و احساس اضطراب هنگام رویارویی با نشانه های تهدید را اندازه می­گیرد. زیر مقیاس BAS نیز سیزده آیتمی است،که حساسیت سیستم فعال ساز رفتار را می سنجد، و خود شامل سه زیر مقیاس دیگر است که عبارتند از: سائق(BAS-DR،چهار آیتم)، پاسخدهی به پاداش، پنج آیتم)، و جستجوی سرگرمی(BAS-FS، چهار آیتم). آیتم ها روی یک مقیاس چهار درجه ای توسط آزمودنی رتبه بندی می­شود (از 1= کاملا‍ً مخالف 4= کاملاً موافق). کارور و وایت(1994)، ثبات درونی زیر مقیاس BIS را 74/0 و ثبات درونیBAS را 71/0 گزارش کرده اند. خصوصیات روان سنجی نسخه فارسی این مقیاس در ایران توسط محمدی (1387) در دانشجویان شیرازی مطلوب گزارش شده است. اعتبار به روش بازآزمایی برای مقیاسBAS، 68/0 و برای زیر مقیاس BIS، 71/0 گزارش کرده است (محمدی، 1387).

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها :                                        24

تعداد مولفه :                                         2 مولفه (سیستم های بازداری، فعال سازی رفتاری)

روایی و پایایی :                                        دارد

نحوه نمره گذاری :                                     دارد

منبع :                                                    دارد

نوع فایل :                                               word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :                                         2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات31
حجم فایل166 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک (مطالعه موردی بانک ملت استان اصفهان)

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

 رضایت مشتریان

بیان مسأله

در یك شهر الكترونیكی، خدمات مورد نیاز شهروندان به شیوه غیرحضوری و با استفاده از ابزارهای الكترونیكی تدارك دیده شده ارائه می گردد. بدیهی است كه میزان آشنایی شهروندان، با چگونگی ارائه غیر حضوری این خدمات و بالاتر از آن افزایش مقبولیت شیوه های ارائه خدمات الكترونیكی از سوی شهروندان به اطلاع رسانی در سطح بالا و ایجاد زمینه های فرهنگی لازم قبل از ارائه اختیاری یا اجباری خدمات الكترونیكی نیاز دارد. خدمات بانكداری الكترونیكی به دلیل ویژگی های خاص خود از جمله گستردگی مخاطبان در سطح اقشار جامعه كه به نوبه خود گستردگی مراجعان بالقوه و بالفعل را به دنبال دارد و اثراتی كه استفاده صحیح از خدمات الكترونیكی بركاهش مشكلات شهری از جمله نقل و انتقالات درون شهری، آلودگی های زیست محیطی و در نهایت ایجاد امنیت و آرامش روانی برای شهروندان را به دنبال دارد، از جایگاه ویژه ای در خدمات الكترونیكی شهری برخوردار می باشد.

نظام بانكی كشور ، در سال‌های اخیر با سرمایه گذاری كلان‌، اقدام به گسترش سیستم خدمات بانكداری الكترونیكی نموده است و به موازات آن با راه اندازی مركز فابا (فرهنگ سازی و آموزش بانكداری الكترونیك شبكه بانكی كشور) و كارگروه های تخصصی درون آن به ارتقاء كیفیت ارائه این خدمات همت گمارده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به امكان دریافت خدمات بانكی از طریق اینترنت، دستگاه های خودپرداز و پایانه‌های فروش اشاره كرد.

به نظر می رسد میزان بهره برداری شهروندان از خدمات نوین سیستم بانكی كشور در قالب نظام بانكداری الكترونیكی همگام با رشد سرمایه گذاری نظام بانكی در این زمینه ارتقاء نیافته است و میزان استفاده درصد قابل توجهی از شهروندان از خدمات الكترونیكی بانك ها به دریافت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز محدود شده است. اما هدف نهایی از ساماندهی نظام بانكداری الكترونیكی، به حداقل رساندن و در صورت امكان حذف كامل مراجعه مشتریان به بانك ها جهت انجام خدمات بانكی است. البته تقویت زیر ساخت های مخابراتی و گسترش فرهنگ و آموزش استفاده از ابزار های مخابراتی (به ویژه اینترنت) در دریافت خدمات بانكی پیش نیاز مهم گسترش استفاده از خدمات بانكداری الكترونیكی است كه تلاش نظام بانكی كشور را تحت الشعاع خود قرار داده است. اگر چه مصرف کنندگان نگران تعامل با وب سایت هستند، ولی نگرانی اصلی مصرف کنندگان، تحویل محصول و یا خدمات مورد نظر می باشد. به منظور ارائه خدمات با کیفیت برتر، مدیران شرکت با درگاه وب سایت، باید بفهمند که مشتریان چه انتظاراتی از کیفیت خدمات دارند، و آنها چگونه کیفیت خدمات آنلاین را درك و ارزیابی می کنند. مساله تحقیق این است که عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک ملت استان اصفهان کدامند؟ و اولویت بندی انتظارات مشتریان از عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیکی در بانک رفاه استان اصفهان چگونه است؟

فرضیه اصلی:

بین میزان رضایت مشتریان و کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

طراحی وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

خدمات مشتری بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

امنیت / حریم خصوصی وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

قابلیت اطمینان از وب سایت بر کیفیت خدمات الکترونیکی بانک ملت استان اصفهان تاثیر دارد.

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی محافظه کاری و مدیریت سود اعمال شده در شرکتها (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات33
حجم فایل168 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی محافظه کاری و مدیریت سود اعمال شده در شرکتها

بررسی محافظه کاری و مدیریت سود اعمال شده در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است و فروش بدون اجازه گروه شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد!

 مدیریت سود اعمال شده شرکتها

بیان مسأله

در حسابداری محافظه کاری مفهومی است که سابقه ای طولانی دارد.باسو (1997) ،معتقد است که محافظه کاری طی قرن ها ،تئوری و عمل حسابداری را تحت تاثیر قرار داده است.ثبت های تاریخی اوایل قرن پانزدهم میلادی درباره معاملات مشارکتی و تضامنی نشان می دهد که حسابداری از اروپای قرون وسطی محافظه کارانه بوده است.مفهوم محافظه کاری زمانی ایجاد شد که ترازنامه مهمترین و اغلب تنها صورت مالی بود و اجزای سود یا سایر نتایج عملیات به ندرت در خارج از شرکتها ارائه می شد.اولین کاربرد صورت های مالی برای بانکداران و دیگر اعتباردهندگان بوده است.انگیزه آنها از کاربرد محافظه کاری اطمینان از آن بوده که سرمایه گذاریشان به شکل مناسب حفظ خواهد شد. از اینرو ،کم نمایی خالص دارایی ها مطلوب و حتی شرافتمندانه خواهد بود ،چون باعث ایجاد حاشیه ایمنی برای وام ها می شد (هیات استانداردهای حسابداری مالی ،1980).استرلینگ (1970) محافظه کاری را موثرترین اصل ارزشیابی در حسابداری می داند.تحقیقات تجربی اخیر در مورد محافظه کاری نشان می دهد که نه تنها رویه های حسابداری محافظه کارانه بوده است ،بلکه در کشور های انگلیسی زبان این رویه ها طی 30 سال گذشته محافظه کارانه تر شده است.این نتایج شگفت انگیز با مخالفت صریح بسیاری از قانون گذاران بازار های سرمایه ،تدوین کنندگان استاندارد ها و دانشگاهیان روبرو شد ،ولی بقای طولانی مدت محافظه کاری و دوام آوردن آشکار آن در برابر انتقاد ،مقتدرانه نشان میدهد که منتقدان منافع با اهمیت آن را نادیده انگاشته اند. اگر قانون گذاران و تدوین کنندگان استاندارد منتقد ،بدون درک منافع محافظه کاری در حذف آن تلاش کنند ،استاندارد هایی ایجاد خواهد شد که به طور جدی بری گزارشگری مالی زیان بار است(واتز،2003).

امروزه مدیریت سود یکی از موضوعات بحث‌برانگیز و جذاب در پژوهش‌های حسابداری به شمار می‌رود. به دلیل این‌که سرمایه‌گذاران به عنوان یکی از فاکتورهای مهم تصمیم‌گیری به رقم سود توجه خاصی دارند. این پژوهش‌ها از جنبه رفتاری، اهمیت خاص خود را دارد. پژوهش‌ها نشان داده است که نوسان کم و پایدار سود، حکایت از کیفیت آن دارد. به این ترتیب، سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر بیشتر در سهام شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که روند سود آن‌ها با ثبات‌تر است.

یکی از روش‌هایی که گاهی اوقات برای آرایش وضعیت شرکت‌ها به شكل مطلوب مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدیریت سود می‌باشد. مدیریت سود به مداخله عمومی مدیریت در فرآیند تعیین سود که غالباً در راستای اهداف دلخواه مدیریت می‌باشد، اطلاق می‌گردد (وایلد و همکاران، 2001). مدیریت سود روشی است که توسط مدیریت جهت دستکاری داده‌ها به کار می‌رود. به عنوان مثال، هموار نمودن سود برای کسب اطمینان بیشتر سرمایه‌گذاران از پایداری سود، نمونه‌ای از دستکاری داده‌ها محسوب می‌شود. این قبیل اقدامات ممکن است داده‌های موجود در صورت‌های مالی را به میزان قابل ملاحظه‌ای تحت تأثیر قرار دهد. راه‌های مختلفی وجود دارد که طی آن می‌توان از ثبت‌های دفتری در جهت مدیریت سود استفاده کرد. در بیشتر زمان‌ها از ثبت‌های نامشروع در دفترهای حسابداری به منظور سرپوش گذاشتن بر سوء استفاده‌های مالی استفاده می‌شود، در سایر مواقع از ثبت‌ها به عنوان ابزاری برای مدیریت سود استفاده می‌شود. مدیریت شرکت در هنگام اعمال مدیریت سود، آشکارا می‌داند که هدف از این کار، نگهداری از منافع شرکت در مقابل صاحبان سود می‌باشد. حتی در موارد دیگر مدیریت سود به منظور کسب پاداش اختصاص یافته به مدیران به علت نگهداری هرچه بیشتر از شرکت در برابر صاحبان سود است.

فرضیه اصلی:

میان محافظه کاری و مدیریت سود اعمال شده در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران رابطه معنی دار وجود دارد.

فرضیات فرعی:

میان محافظه کاری حسابداری و اطلاعات صورتهای مالی رابطه معنی دار وجود دارد.

میان محافظه کاری و کیفیت سود رابطه معنی دار وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]

مقاله آموزشی بررسی ساختمان موتور و سیلندر ماشین (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات53
حجم فایل936 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقاله آموزشی بررسی ساختمان موتور و سیلندر ماشین

انواع موتورها

موتورهای چهارزمانه بنزینی ودیزلی
موتورهای دوزمانه بنزینی ودیزلی
موتورهای الکتریکی(برقی)
موتورهای بنزینی وانکل

اساس کارهای موتورهای چهارزمانه بنزینی

زمان اول-کورس تنفس (مکش):درکورس مکش پیستون از طرف بالا به طرف پایین حرکت نموده وسوپاپ هوا باز شده ومخلوط بنزین و هوا واردسیلندر می شود. فشاردر زمان مکش 0/9 تا 0/8 اتمسفر می باشدوزمان آن درحالت تئوری 180 درجه یهنی نیم دور میل لنگ طول می کشد. عمل مکش در فشار ثابت صورت می گیرد. زمان دوم:پیستون از نقطه مرگ پایین بطف بالا حرکت نموده وهردو سوپاپ بنزین و دود بسته می باشد ومخلوط بنزین وهوا متراکم می شود. فشار سیلندر در پایان زمان تراکم 8 تا 16 اتمسفر می گردد. فشار تراکم به عوامل زیر بستگی دارد.

کوچک بودن فضای بالای پیستون در نقطه مرگ بالا

در جه حرارت موتور

فشار هوا

راندمان حجمی موتورمی باشد.

زمان سوم:انفجار (احتراق)-در پایان زمان تراکم با جرقه شمع مخلوط سوخت وهوا منفجر می شود و فشار به سرعت بالا می رود که این فشار تا 40 اتمسفر بالغ می گردد وپیستون را به سرعت به طرف پایین حرکت می دهد.

از نظر تئوری بالا رفتن فشار ناگهانی احتراق گاز در حجم ثابت می باشد ولی از نظر عملی به دلایل زیر این چنین نیست:

  • عمل سوختن گاز 3/1000 ثانیه طول می کشد.

  • با حرکت پیستون حجم زیاد شده و فشار کم می شود.

زمان چهارم -کورس تخلیه -پس از پایان انفجار پیستون بطرف بالا حرکت نموده وهمزمان سوپاپ دود باز میشود وگازهای سوخته شده از راه مانی فولد دود واگزوز به هوای آزاد راه پیدا می کند.فشار در زمان تخلیه تقریبا 1 تا 3 اتمسفر می باشد.

سرسیلندر-سرسیلندر به عنوان درب سیلندرها شامل قسمتی از دستگاه سوپاپ -مجموعه اسبکها-فنرهای سوپاپ-مجاری دود وگاز-مجاری آب ومحفظه احتراق می باشد.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                 صفحه

 

فصل 1-    کلیات.............. 1

1-1-    مقدمه.............. 2

1-2-    انواع موتورها 2

1-3-    اساس کارهای موتورهای چهارزمانه بنزینی.. 2

1-4-    انواع سیلندر از نظر جنس.... 3

1-5-    مزایای سرسیلندر آلومینیومی.. 3

1-6-    محاسن سرسیلندر چدنی.. 3

1-7-    معایب سرسیلندر چدنی.. 3

1-8-    باز و بسته کردن پیچ های سرسیلندر 3

1-9-    عیوبی سرسیلندر 4

1-10-  عواملی تاب سرسیلندر 4

1-11-  عواملی ترک سرسیلندر 4

1-12-  روش تشخیص ترک سرسیلندر هنگامی که باز اشت: 5

1-13-  روش های تعمیر ترک سرسیلندر 5

1-14-  روش های تشخیص تراش سیلندر 6

1-15-  خواص واشر سرسیلندر 6

1-16-  انواع واشر سرسیلندر 6

1-16-1-   سوپاپ.................... 7

1-16-1-1- انواع سوپاپ........................ 7

1-16-1-2- اجزاء سوپاپ شامل................. 7

1-16-1-3- درجه حرارت سوپاپ ها 8

1-16-1-4- تفاوت سوپاپ دود و هوا 8

1-16-1-5- سوپاپ سدیمی.............. 8

1-16-1-6- معایب سوپاپ.................... 8

1-16-2-   سیت سوپاپ..... 9

1-16-3-   انواع سیت............... 9

1-16-4-   معایب سیت............. 9

1-16-5-   آزمایش های فنر سوپاپ... 9

1-16-6-    اسبک (انگشتی) 10

1-16-7-   قسمت های اسبک... 10

1-16-8-   معایب مجموعه اسبک ها 10

1-16-9-   لاستیک گیت   10

1-16-10- انواع چرخش سوپاپ... 10

1-16-11- فنرسوپاپ................. 11

1-16-12- معایب فنر سوپاپ... 11

1-16-13- علائم ضعیف شدن فنر. 11

1-17-  بلوکه سیلندر 12

1-17-1-   انواع بلوکه سیلندر 12

1-17-2-   ترتیب احتراق   12

1-17-3-   انواع بلوکه سیلندر از نظر جنس.... 12

1-17-4-   معایب بلوکه سیلندر 13

1-17-5-   روش های برطرف کردن ترک... 13

1-18-  سیلندر.............. 13

1-18-1-   انواع سیلندر 13

1-18-2-   معایب سیلندر 14

1-19-  متعلقات سرسیلندر 15

1-20-  جنس سرسیلندر 15

1-21-  انواع سر سیلندر 15

1-22-  باز و بستن سرسیلندر 16

1-23-  عیوب سرسیلندر 16

1-23-1-   علائم تاب دیده گی سرسیلندر 16

1-23-2-   آزمایشات تاب دیدگی سرسیلندر 16

1-24-  واشر سرسیلندر: 17

فصل 2-   ساختمان سر سیلندر. 19

2-1-    ریشه لغوی.. 20

2-2-    دید کلی  20

2-3-    ساختمان سرسیلندر 20

2-4-    قطعات سرسیلندر 20

2-5-    اتاقک احتراق.. 21

2-6-    طرز کار........... 21

2-7-    کاربرد.............. 21

2-8-    متعلقات سرسیلندر 22

2-9-    جنس سرسیلندر 22

2-10-  انواع سر سیلندر 22

2-11-  باز و بستن سرسیلندر 22

2-12-  عیوب سرسیلندر 23

2-13-  آزمایشات تاب دیدگی سرسیلندر 24

2-14-  علل سوختگی واشر سرسیلندر 25

2-15-  معایب سر سیلندر 26

2-15-1-   دلیل تاب برداشتن سر سیلندر: 26

2-15-2-   علائم تاب برداشتن.. 26

2-15-3-   علائم سوختن واشر سر سیلندر: 26

2-15-4-   روش های سوختن واشر سر سیلندر: 27

2-15-5-   طریقه آزمایش سر سیلندر ترك خورده 27

2-15-6-   رفع عیب تاب برداشتن سر سیلندر: 27

2-16-  واشر سرسیلندر بسیار مهم و حیاتی.. 27

فصل 3-   پیچ سر سیلندر. 29

3-1-    پیچ و مهره سر سیلندر Elring. 30

3-2-    نیروهای موثر. 31

3-3-    انواع جدیدی از پیچ و مهره سر سیلندر 32

3-4-    پیچ و مهره نورد شده دندانه دار 32

3-4-1-     پیچ و مهره داندانه کوتاه 33

3-4-2-     پیچ و مهره نورد شده دندانه دار با دمدانه های بلند. 33

3-4-3-     پیچ و مهره مارپیچ.. 33

3-4-4-     پیچ و مهره شفت ضد خستگی.. 33

3-5-    روند محکم کردن پیچ سر سیلندر 34

3-5-1-     یک چرخش برای اطمینان بیشتر. 34

3-5-2-     سفت کردن پیچ و مهره با گشتاور. 34

3-5-3-     معایب سفت کردن با گشتاور کنترل شده 35

3-5-4-     سفت کردن پیچ و مهره سر سیلندر با استفاده ازگشتاور و زاویه چرخشی.. 35

3-5-4-1-  مزایای استفاده از محکم کردن زاویه چرخش: 36

3-5-5-     روش محکم کردن.. 36

3-6-    گشتاور مورد نیاز برای تسلیم پیچ سر سیلندر 42

3-7-    تاریخچه... 42

فهرست جداول

جدول‏3‑1 ضرایب شدت تنش نرمال شده برای کرنش یکنواخت... 41

جدول‏3‑2 ضرایب شدت تنش نرمال شده برای کرنش متغیر. 41

فهرست شکل­ها

 شکل‏1‑1 چند نمونه از مواد هدفمند به ترتیب از چپ به راست... 4

شکل ‏2‑1 ورق بیکران کشیده شده با و بدون نقص.... 10

شکل ‏2‑2 مودهای تغییر شکل ترک... 11

شکل ‏2‑3 هندسه کلی ترک و میدان تنش.... 12

شکل ‏2‑4 ترک مرکزی در ورق.. 15

شکل ‏2‑5 ترک درجسم نیمه بی نهایت... 17

شکل ‏2‑6 ناحیه پلاستیک پشت نوک ترک... 18

شکل ‏2‑7 شیار مسطح در میدان تغییر شکل دو بعدی.. 20

شکل ‏2‑8 کانتور بسته در نوک ترک... 21

شکل ‏2‑9 مقایسه بین تئوری اسکالر و تئوری سو دهنده 22

شکل ‏2‑10 مولفههای تنش نزدیک لبه ترک... 24

شکل ‏2‑11 ورق کشسان بیکران با سوراخ دایروی آ– هندسه ب– توزیع مولفه های تنش.... 26

شکل ‏2‑12 سوراخ بیضوی در داخل ورق بیکران.. 28

شکل ‏3‑1 هندسه ترک  برای مواد ناهمگن.. 33

شکل ‏4‑1 نمایش گره‌هایی كه نیاز به غنی‌سازی خارجی جهت افزایش درجات آزادی دارند. 46

شکل ‏4‑2 پارامترهای غنی‌سازی خارجی گره‌های اطراف نوك ترك و تقسیم بندی المانی مناسب آن.. 47

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]

عنوان پروژه : حقوق و دستمزد بانک (مقالات آموزشی و کمک آموزشی)

دسته بندیمقالات آموزشی و کمک آموزشی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات510
حجم فایل81 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسم الله الرحمن الرحیم

عنوان پروژه : حقوق و دستمزد بانک

قالب بندی : Word, XLS

قیمت : 3000 هزار تومان

شرح مختصر : با توسعه و گسترش سازمان ها وموسسات صنعتی و بازرگانی در جوامع مختلف دامنه بهره گیری از علوم مالی به نحو قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.استقرار و اموزش سیستم حقوق و دستمزد جزء فعالیتهای ضروری می باشدکه بر پایه ان نیروی انسانی در سازمان ها شکل می گیرد. از زمانی که فرد به اجتماعی زندگی کردن روی اورده به وسیله کار کردن هزینه زندگی خود و خانواده اش را تامین کرده از همین منظر مفاهیم کارگر و کارفرما «دریافت و پرداخت»تحقق یافته است.از طرفی بدون شک حقوق و دستمزد یکی از مهم ترین تدابیری است که به جهت انگیزش کارکنان در سازمان به کار گرفته می شود زیرا به عنوان یک ابزار اساسی برای رفع نیاز های اولیه و ثانویه در سلسله مراتب نیاز های انسانی می باشد.بنا براین حقوق و دستمزد مهمترین مسئله است که توجهشاغلان را در مسیر زندگی کاری به خود مشغول می دارد.امروزه مدیریت حقوق و دستمزد یکی از مسائل پیچیده و فوق العادهبا اهمیت سازمان ها می باشد و یکی از وظایف عمده مدیریت حقوق و دستمزد طراحی و اجرایی سیستم های جبران خدمت یا حقوق و مزایا است. حقوق عبارت است از «مقرری ثابتی که معمولا به طور ماهیانه به کارمندان پرداخت می شود. و دستمزدبه مزد ساعتی یا روزانه کارگران اطلاق می شود. از طرف دیگر عبارتند از وجه نقد یا هر گونه مزایای غیر نقدی و یا مجموع انها که کارکنان در مقابل انجام کار از کارفر ما دریافت می دارند. نظام پرداخت فعالیتی است که سازمان ها از طریق ان کار افراد را ارزیابی می کنند تا پاداش های پولی و غیر پولی مستقیم و غیر مستقیم را در چهار چوب مقررات قانونی و توانایی پرداخت مزد میان انان توزیع کنند.

فهرست :

مقدمه

اهداف کنترل های داخلی حسابداری حقوق و دستمزد

مسئول حقوق و دستمزد

قوانین کار مربوط به حقوق و دستمزد

حق السعی

دستمزد مستقیم

دستمزد غیر مستقیم

مزد

ایام مرخصی

حق استفاده از مرخصی

روشهای ثبت هزینه دستمزد ایام مرخصی

ضبط اوقات

کارت اوقات کار

نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت

ویژگیهای قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت

طبقه بندی مشاغل

اطلاعات لازم برای محاسبه حقوق و دستمزد

کارت حضور و غیاب

لیست حقوق و دستمزد

فیش حقوقی

دفتر روزنامه

اسناد

حق بیمه های اجتماعی

حقوق و دستمزد پرداختنی

کنترل هزینه حقوق و دستمزد

دفتر کل بانک

دفتر کل صندوق

حساب ذخیره دستمزد ایام مرخصی

حساب ذخیره پاداش

حساب وام مسکن

حساب صندوق اجرا

مالیات حقوق و دستمزد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]

عنوان مقاله : میکروکنترلر‎ AVR (مقالات آموزشی و کمک آموزشی)

دسته بندیمقالات آموزشی و کمک آموزشی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات51
حجم فایل511 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بسم الله الرحمن الرحیم

عنوان مقاله : میکروکنترلر‎ AVR

قالب بندی : پاورپوینت

قیمت : 3000 هزار تومان

شرح مختصر : میکرو کنتر لر چیست؟ آی سی هایی که قابل برنامه ریزی می باشدو عملکرد آنها از قبل تعیین شده میکروکنترلر گویند. میکرو کنترل ها دارای ورودی –خروجی و قدرت پردازش می باشد. این کلمه از دو کلمه میکرو کنترلر تشکیل شده میکرو : می دانیم که این یک واحد یونانی است وبرابر با ۱۰ به توان منفی ۶ متر است.یعنی یک ملیو نیوم واحد است که خیلی کوچک است ولی واحدهای خیلی کوچکتر از این هم داریم که در الکترونیک مورد استفاده قررار می گیرند. کنترلر:که همه معنی ومفهوم آن این است که یعنی کنترل کننده به تعبیری یعنی” مغز” البته بدون تفکر فقط دستوراتی که به آن داده می شود را به نحو احسن انجام می دهد.

با میکروکنترلر چه کارهایی می توان انجام داد؟ این آی سی ها حکم یک کامپیوتر در ابعاد کوچک و قدرت کمتر را دارند بیشتر این ای سی ها برای کنترل وتصمیم گری استفاده می شود چون طبق الگوریتم برنامه ی آن عمل می کند این آی سی ها برای کنترل ربات ها تا استفاده در کارخانه صنعتی کاربرد دارد. تفاوت میکروپروسسر و میکرو کنترلرمیکروپروسسور یک پردازنده است برای کار باید به آن چیپ های حافظه وچیزهای دیگری را به ان اضافه کرد لحاظ هزینه بیشتر می شود به همین دلیل امروزه از میکروپروسسورها کمتر استفاده می شود اما این روزها میکروکنترلر های جدید با حافظه های زیاد تعداد تایمر زیاد پورت های زیاد وتنوع بسیار زیاد به بازار عرضه شده است.ست؟

آیا میکروکنترلر چیز جدیدی را با خود آورده است؟ جواب منفی است تمام کارهایی که ما با میکرو کنترلر می توانیم انجام بدهیم با قطعات دیگر هم می توانیم انجام بدهیم.

عیب میرو کنترلر : میکرو کنترلر دارای یک عیب کوچک است وآن سرعت پایین است ( از لحاظ سرعت برای کاربردهای خیلی محدودی میکروکنترلر مناسب نیست.)

فهرست :

آشنایی با میکروکنترلر
تفاوت های میکروکنترلر با سیستم کامپیوتر
قسمت های مختلف یک میکروکنترلر
خانواده های مختلف میکروکنترلر
میکروکنترلر های AVR
ویژگی های میکروکنترلر های AVR
میکروکنترلر ATMEGA32
خصوصیات ATMEGA32
معماری ATMEGA32
ترکیب پایه ها در میکروکنترلر ATMEGA32
محیط برنامه نویسی BASCOM
چند مثال عملی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 18:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات21
حجم فایل389 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان  " بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری "  در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

 تعریف رفتار خریدار تجاری

خصوصیات بازارهای تجاری

مدل رفتار خرید تجاری

گونه های اصلی موقعیت خرید

خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)

خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)

وظیفه جدید (New Task)

شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری

عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری

فرایند خرید تجاری

شناخت مشکل

تشریح نیاز عمومی

مشخصات محصول

جستجوی تأمین کنندگان

درخواست پیشنهاد

انتخاب تأمین کننده

مشخصات روند خرید

ارزیابی کارایی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 17:59 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه مهارتهای ارتباطی بین فردی (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات2
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

این پرسشنامه دارای ۱۹ سوال بوده و هدف آن سنجش میزان مهارت ارتباطی بین فردی در افراد مختلف است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

بسیار خوب

خوب

رضایتبخش

پایین

بسیار پایین

گزینه

۵

۴

۳

۲

۱

امتیاز

 

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه ای از ۱۹ تا ۹۵ را خواهد داشت. نمره های بالاتر نشان دهنده مهارت ارتباط بین فردی بالاتر در شخص پاسخ دهنده خواهند بود و برعکس. اما برای یک نتیجه ذقیق تر، می توان از دسته بندی زیر جهت سنجش میزان مهارت ارتباط بین فردی شخص پاسخ دهنده استفاده کرد:

  • نمره زیر ۴۵ مشکل حاد ارتباطی
  • نمره ۶۵-۴۶ مشکل ارتباطی
  • نمره ۹۵-۶۶ فرد توانمند

 

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :

 

تعداد گویه ها  :                19

تعداد مولفه : مولفه ندارد

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات  :                2

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 17:59 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه نظم جویی شناختی هیجان (CERQ-P) (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات4
حجم فایل23 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

توضیح :
 
این پرسشنامه دارای 36 سوال بوده و هدف آن سنجش خرده مقیاس های نظم جویی شناختی هیجان (ملامت خویش، پذیرش، نشخوارگری، تمرکز مجدد مثبت، تمرکز مجدد بر برنامه ریزی، ارزیابی مجدد مثبت، دیدگاه گیری، فاجعه سازی، ملامت دیگران) است. این پرسش نامه توسط گارنفسکی و همکاران ( 2001 ) به منظور ارزیابی راهبردهای شناختی که هر فرد بعد از تجربه رخدادهای تهدید کننده یا استرس های زندگی به کار می برد ابداع شده است.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه):

تعداد گویه ها :      36  آیتمی

تعداد مولفه :         9 مولفه (ملامت خویش، پذیرش، نشخوارگری، تمرکز مجدد مثبت، تمرکز مجدد بر برنامه ریزی، ارزیابی مجدد مثبت، دیدگاه گیری، فاجعه سازی، ملامت دیگران)

روایی و پایایی :      دارد

نحوه نمره گذاری :   دارد

منبع :                     دارد

نوع فایل :               word و قابل ویرایش

تعداد صفحات :         4

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ چهارشنبه 25 بهمن 1396 ] [ 17:59 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد