motorsearchdl

دانلود فایل

کتاب فلسفه اخلاق (دین و مذهب)

دسته بندیدین و مذهب
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات320
حجم فایل393 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 دراین پست یکی از بهترین این کتب ها مشتمل بر دوازده جلسه سخنرانی پیرامون فلسفه اخلاق از استاد شهید مرتضی مطهری روبرای شما عزیزان  قرار دادیم پیشنهاد ما به شما خرید ودانلود کتاب فوق نوشته استاد مطهری میباشد كتاب حاضر صرفا حاوی بحث پیرامون اخلاق نظری نمی‏باشد بلكه شامل مطالب جاذب و نافذی درباره اخلاق عملی نیز هست و توام بودن اخلاق نظری واخلاق عملی در این كتاب از امتیازات مهم آن است قبلا كتابی تحت عنوان " فلسفه اخلاق " به نام استاد شهید توسط واحد فرهنگی یكی از بنیادها بدون كسب اجازه از مسؤولین امر منتشر شده‏ است در تنظیم كتاب مذكور دقت لازم به كار نرفته و تنظیم كننده ، مطالب‏ استاد را به قلم خود در آورده و اصالت كلام استاد را از بین برده است اما در این نسخه شاهد چنین مشکلی نیستیم این کتاب یکی از کاملترین کتابهای فلسفه اخلاق از استاد مطهری میباشد پیشنهاد ما به شما خرید ودانلود این کتاب ارزشمند از استاد مطهری میباشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات42
حجم فایل178 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی

ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بهزیستی,روانی,عادی,مرزی,والدین,کودکان,پایان نامه سلامت روان,پایان نامه بهزیستی,رابطه عزت نفس و سلامت روانی,روانشناختی والدین کودکان عادی,روانشناختی والدین کودکان مرزی,کودکان مرزی

بیان مسئله

تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).

      به طور كلی خانواده كودك معلول به لحاظ داشتن كودكی متفاوت با سایر كودكان با مشكلات فراوانی در زمینه نگهداری، آموزش و تربیت آنها روبه روست. این مسایل همگی بر والدین فشارهایی وارد می‌كنند كه سبب بر هم خوردن آرامش و یكپارچگی خانواده می‌شوند و در نتیجه انطباق و سازگاری آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. سبک های هویت  یكی از مهمترین عوامل تحول و شكل‌گیری شخصیت است و نقش بنیادین در سلامت روانی دارد به گونه‌ای كه سبک های هویت  پایین و شكل‌گیری احساس خود كم بینی در والدین زمینه‌های آسیب روانی را فراهم می‌نماید( ولی زاده و همكاران و 1387).

      سبک های هویت  ارزشمندی شخص تعریف نمود. احساسات و افکار مردم درباره خودشان اغلب بر احساس تجارب روزانه تغییر پذیر است و به طور موقت بر احساس فرد تاثیر می گذارند. البته سبک های هویت ، بنیادی تر از آن است که  افت و خیزهای معمول می توان نوسانات گذرایی بر نحوه احساستشان نسبت به خود ایجاد کند، ولی این تاثیرات بسیار محدودند، بر عکس آنهایی که سبک های هویت  پایینی دارند افت و خیزهای معمول می تواند زندگی آنها را دگرگون کند. سبک های هویت  معمولاً به عنوان ارزیابی شخص از ارزشمندی خویش تعریف می‌شود افرادی كه سبک های هویت  بالایی دارند خودپذیرا و خود ارزشمند هستند. روانشناسان اجتماعی سبک های هویت  را ارزیابی مثبت و منفی از خود می‌دانند به طوری كه فرض می شود سبک های هویت  تا حدودی با ثبات است. سبک های هویت  یا همان احترام به خود یكی از خصوصیات مهم و اساسی شخصیت هر فردی را تشكیل می‌دهد و به طور حتم روی جنبه‌های شخصی انسان اثر می‌گذارد و كمبود یا فقدان آن باعث عدم رشد سایر جنبه‌های شخصیت به صورت ناهماهنگ خواهد شد و حتی ممكن است باعث پدیدآیی بیماریهای روانی گوناگون مانند افسردگی، كمرویی، پرخاشگری

     یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی(بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در زندگی)5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد. همچنین والدینی که دارایی سبک های هویت  بالایی می باشند سلامت روانی بهتر بهزیستی روانشناختی بهتری نسبت به والدینی دارند که دارای سبک های هویت  پایین می باشد. با توجه به مطالعات در ایران و این که در استان سیستان و بلوچستان مشابه این تحقیق انجام نگرفته لذا لزوم انجام چنین تحقیقی در استان ضروری به نظر می رسد و خصوصاً  در آینده نیز می توان از نتایج  این تحقیق نیز در مراکز مشاوره، آموزشگاههای استثنایی و مدارس عادی، سازمان بهزیستی، کلینیک های سلامت روان جهت خدمت رسانی استفاده کرد. با توجه به موضوع تحقیق، سئوال اصلی تحقیق را چنین طرح می کنیم: آیا بین بهزیستی روانشناختی با سبک های هویت  و سلامت روانی در والدین کودکان عادی و مرزی رابطه ای وجود دارد؟

اهداف تحقیق

هدف اصلی:

بررسی ارتباط بین سبک های هویتی و افسردگی پس از مراقبت با بهزیستی روانی در والدین کودکان عادی و کودکان مرزی.

 

اهداف فرعی:

 

1- تعیین رابطه بین سبک های هویت با بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

2- تعیین رابطه بین سلامت روانی با بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

3- مقایسه  بهزیستی روانشناختی در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

4- مقایسه سبک های هویت در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

5- مقایسه سلامت روان در بین والدین کودکان عادی و مرزی.

6- مقایسه بهزیستی روانشناختی با توجه به ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان مانند: جنس، سن، میزان تحصیلات و غیره.

افسردگی چیست,تفاوت افسردگی خانم و آقا,تفاوت افسردگی دختر و پسر,تفاوت افسردگی در مردان و زنان,علائم افسردگی,پایان نامه سبک های هویتی و افسردگی,پایان نامه افسردگی,ارتباط,بین, سبک های هویتی افسردگی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری کارکنان شرکت ملی نفت (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات41
حجم فایل102 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر ارتقاء بهره وری کارکنان شرکت ملی نفت

بررسی عوامل موثر بر ارتقاء  بهره وری کارکنان شرکت ملی نفت

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

دانلود پروپوزال بهره وری,دانلود پروپوزال شرکت نفت,دانلود رایگان پروپوزال,بهره وری کارکنان,بهره وری کارکنان شرکت نفت,ارتقای بهره وری کارکنان,عملکرد کارکنان شرکت نفت,

بیان مسئله

تلاش برای بهبود و استفاده مؤثر و كارآمد از منابع گوناگون چون نیروی كار سرمایه، مواد، انرژی و اطلاعات، هدف تمامی مدیران سازمانهای اقتصادی و واحدهای تولیدی صنعتی و مؤسسات خدماتی می باشد. وجود ساختار سازمانی مناسب، روشهای اجرائی كارآمد، تجهیزات و ابزار كار سالم، فضای كار متعادل و از همه مهمتر نیروی انسانی واجد صلاحیت و شایسته از ضروریاتی می باشند كه برای نیل به بهره وری مطلوب باید مورد توجه مدیران قرار گیرد. مشاركت كاركنان در امور و تلاشهای هوشیارانه و آگاهانه آنان همراه با انضباط كاری می تواند بر میزان بهره وری و تعمیر برای بهبود بهره وری بویژه در یك محیط متلاطم و توأم با ناامنی تأثیر گذارد. روح فرهنگ بهبود بهره وری باید در كالبد سازمان دمیده شود كه در آن میان نیروی انسانی هسته مركزی را تشكیل می دهد.

یكی از مهمترین اهداف در هر سازمان ارتقاء سطح بهره وری آن است و با توجه به اینكه انسان در ایجاد بهره وری نقشی محوری دارد درخواستهای او در سازمان اثری كلیدی بجا می گذارد. در این مقاله به صورت خلاصه به تعاریف، تاریخچه، اهمیت بهره وری و همچنین عوامل مؤثر در ارتقاء ایجاد شرایط لازم برای بهبود بهره وری نیروی انسانی و عوامل مؤثر در  كاهش بهر وری نیروی انسانی می پردازیم.

بهره وری عبارت است از استفاده بهینه ازمنابع گوناگون از جمله نیروی انسانی،در راستای اهداف زیر:

الف- تولید کالاها وخدماتی که مصرف کنندگان ویااستفاده کنندگان آنها را با طیب خاطر طلب نمایند

ب- رضایت شغلی کارکنان را به حداکثر برساند.

ج- مطلوبیت زندگی کارکنان را درتمام ابعاد زندگی آن ارتقاء  دهد.

دراین تعریف نخست بحث از استفاده بهینه ازمنابع به میان می آید که مهم ترین بخش استفاده مطلوب ازمنابع انسانی است( محب علی، 1375)

زیرا استفاده بهینه از سایرمنابع اعم از ماشین آلات، مواد، انرژی و غیره. هر یک سقفی دارند وتحت هیچ شرایطی نمی توان از سقف آن تجاوز نمود برای مثال سقف استفاده ازمواد به صفر رساندن ضایعات وبهره گیری درست بجا و درست از آنهاست. لیکن انسان، تنهاعامل تولید است که عملکرد وی هیچ گونه محدودیتی ندارد انسان از یک سو می تواند نقشی مخرب داشته باشد و از سوی دیگر تجلی واسوه خلاقیت واوج کمال باشد چرا که خداوند درنهاد مادوفرشته نهاده است فرشته خوبی و فرشته بدی وناراستی وما با کردار واندیشه خود میتوانیم یکی ازاین دو را به فرمان خویش در آوریم ودرعین حال خود، فرمانبردار آن باشیم(محب علی، 1375)

بدیهی است ایمان به رستگاری انسان، حس کمال یابی وکمال جویی رادر فرد افزون میکند وتبعات آن حس پارسایی فردی است ونتیجه اش پارسایی خانوادگی که درنهایت به پارسایی اجتماعی منجر می شود. سرباز ایرانی درشهریور20، به رغم مجهز بودن به اسلحه کافی بی انگیزه، و بی هدف درمقابل دشمن، واکنشی نداشت وعملکرد او انفعالی بود اما هم او شاهد والاترین تجلیات ایمان واعتقاد به خداوند ورشادت وشهادت جوانان وطن دربرابر دشمن متجاوز در دوران 8 سال دفاع مقدس بوده رسد آدمی به جایی که به جز خدانبیند . بنابراین تلاش برای ارتقای بهره وری کارکنان واستفاده بهینه از نیروی نامتناهی انسان راهی بی انتهاست و دراین راه پرفراز ونشیب ، یکی دیگر ازاهداف بهره وری، ارتقاء  مطلوبیت زندگی با تمام ابعاد آن است. در مکتب ما، بعدمادی ومعنوی زندگی، هر دو موردتاکید است ومعنای خسارت دنیا وآخرت یا سود دنیا و آخرت که درگفتگو های روزمره مابه کار گرفته میشود نشات گرفته از همین اعتقاد است بر همین اساس می توانیم بهره وری را ابزاری تلقی کنیم که ما را به اهداف خیر ومعقول دنیوی و اخروی نزدیک می کند.(محب علی، 1375)

شرکت  ملی نفت با استعانت از مطالب فوق ازبهره وری به عنوان معیاری درجهت بهبود مستمر شرایط موجود خود استفاده می کنند.بهبود ارتقای سطح بهره وری شرکت  ملی نفت از راه های مختلفی امکان پذیر است شناخت عوامل موثر بر ارتقای بهره وری ومیزان تاثیر آنها مقدمه لازم در راه دستیابی به مکانیزم های ارتقای بهره وری است. این عوامل طیف وسیعی دارد که می توان آنها را به طور کلی به دودسته عوامل بیرونی، عوامل درونی تقسیم بندی کرد. درمیان عوامل درونی ،امکانات نرم افزاری وسخت افزاری سازمان وجود دارد و یکی ازمهم ترین عوامل نرم افزاری تاثیر گذار در بهره وری، عامل کارکنان شاغل در سازمان هاست. بهبود درعملکرد کارکنان از طریق ایجاد سیستم های انگیزشی وبرنامه های آموزشی ونیز اجرای طرح های تعدیل نیروی انسانی، درصورتی که در یک چهارچوب هدفدار وقانونمند هدایت شود می تواند سطح بهره وری کارکنان راارتقاء  دهد.( تفضلی، 1372)

مزایای بهره وری برای شرکت ملی نفت

الف) سود آوری

می توان گفت که عمده ترین مشغله ای یک سازمان،  همیشه کسب درآمد و یا به عبارت دیگر سود آوری است سود یک سازمان  نیز تا حد زیادی به بهره وری در دراز مدت بستگی دارد در حالی که شاخص های سودآوری بیانگر این است که آیا سود ناویژه ، به طور مناسب هزینه ها را می پوشاند یا نه شاخص های بهره وری به ما می گویند که آیا کارایی و اثر بخشی یک کار به همان اندازه که می تواند باشد یا این که آیا کارایی و اثر بخشی آن با متوسط های صنعتی مطابقت می کند

پس می توان نتیجه گرفت که سود آوری نمایانگر وضعیت مالی سازمان  در زمان حال است و بهره وری ترسیم کننده ی وضعیت سازمان  در آینده، یک سازمان  تنها در صورتی می تواند به سودآوری مستمر خود امیدوار باشد که موضوع بهره وری را نادیده نگیرد در این صورت در دراز مدت با کاهش هزینه ها و ارتقاء  تقاضا برای فرآورده های سازمان  میزان سود آوری آن هم ارتقا خواهد یافت( مطهری، 1383)

 

ب)رقابت

بهره وری همچنین در میزان توان رقابت سازمان  موثر است بدین معنی که در توانایی سازمان  برای رقابت با سایر سازمان  ها که کالا یا خدمات مشابهی را تولید یا عرضه می کنند تاثیر می گذارد یکی از معمولی ترین شاخص های سنجش، توان رقابت از طریق هزینه ی هر واحد از نیروی کار است که از طریق تقسیم هزینه ی نیروی کار به ارزش افزوده یا از تقسیم متوسط هزینه ی نیروی کار به بهره وری بدست می آید. هزینه ی هر واحد کار نشانگر مقدار هزینه ای است که برای ایجاد هر دلار ارزش افزوده مصرف شده است اگر این نسبت بالا رود بدین معنی است که قدرت رقابت سازمان  نزول کرده است (قنبری ،1383)

حال این مطلب بیانگر چه نکاتی است ؟ این مطلب نشان می دهد که قدرت رقابت سازمان  در صورتی بالا خواهد رفت که بهره وری آن در سطح معینی از دستمزد ها ارتقاء  یابد در غیر این صورت کاهش می یابد. اگر بار دیگر به مطلب بالا توجه کنید خواهید فهمید که می توان بدون کاهش قدرت رقابت سازمان ، دستمزد کارگران را ارتقاء  داد البته شرط این کار آن است که بهره وری را ارتقاء  دهید. پس بهره وری بالا موجب می شود که در عین حال هم سازمان  و هم کارکنان از سود بیشتری برخوردار شوند.

بهبود بهره وری علاوه بر کاهش در هزینه ی نیروی کار، کاهش سایر هزینه را نیز به دنبال دارد به عنوان مثال انجام کار ها به طور صحیح و اصولی و تولید کالاهایی مناسب موجب خواهد شد تا از یک طرف مقدار ضایعات کم شود و از طرف دیگر کیفیت کالا ها و خدمات تولید و عرضه شده ارتقا یابد با کاهش ضایعات، هم در زمینه هزینه ی مواد و هم در زمینه سایر نهادها ها که در فرآیند تولید مورد استفاده قرار می گیرند صرفه جویی به عمل می آید. از طرف دیگر، کیفیت بالای فرآورده های تولید شده وفاداری مشتری و در نتیجه فروش بیشتر را در پی خواهد     داشت.(نجاتی، 1372)

 

ج) مزایای بهره وری برای نیروی کار

کارکنان معمولاً به آمار ها و مطالبی که درباره ی سود سازمان  ارائه می شود چندان توجهی
 نمی کنند موضوع مهم برای آنها این است که یا دریافتی خالصشان ارتقاء  یابد یا اینکه از کارشان راضی و خشنود باشند. نخستین نتیجه ی بهبود بهره وری، ارتقاء  فروش و کاهش هزینه هاست. بنابر این بهره وری امکان پرداخت دستمزد هایی بالاتر به کارگران را فراهم می کند و افزون بر آن موجب سود آوری بیشتر سازمان  می شود و توان رقابت آن را بالا می برد البته از آنجا که کار سازمان  خوب بوده است آینده آن تضمین می شود و کارکنان نیز امنیت، شغلی خواهند داشت (پروکوپنکو،1372) علاوه بر این به لطف بهره وری بالا، سازمان  می تواند درزمینه های سیستم های مدیریت و آموزش کارکنان ، سرمایه گذاری بیشتری بکند پس کارکنان نیز رفته رفته از مزایای بهره وری بالا، همچون آموزش، فرصت های ارتقای شغلی و محیط کاری بهتر بهره مند خواهند شد. علاوه بر مزایای بدست آمده از بهره وری بالا که از آن سخن به میان آمد هر کارمند از اینکه بهره ور باشد چه منافع دیگری بدست می آورد؟ تعریف بهره وری از طریق مفاهیم کارایی و اثر بخشی، به ما خواهد گفت که چرا بهره ور شدن کارمند، این قدر با ارزش است. وقتی کارایی بالا باشد به زمان و تلاش کمتری برای انجام کاری معین نیاز بوده و زمانی که بتوان اثر بخش تر باشد به این معنی است که تولید بهتری دارد و از طریق به هنگام بودن و کیفیت بالای تولیدات در جلب رضایت مصرف کننده سهیم هستند همه این مسائل به ایجاد رضایت شغلی بیشتر و شناسایی کار خوب آنان از طرف دیگران خواهد انجامید.دستاورد های اقتصادی و سایر منافع غیر محسوسی که ذکرشد، موجب می شود که کارکنان از کیفیت زندگی کاری بهره مند شوند و انگیزه ی آنها برای بهبود بهره وری سازمان  تقویت شود.(اسبورن، 1371)

 

چ) مزایای بهره وری برای مشتری:

وقتی کارکنان یک سازمان  با کارایی و اثر بخشی بالاتری کار می کنند سازمان  می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند صرفه جویی ها که در نهایت به نفع مصرف کننده تمام خواهد شد بدین شکل که مصرف کننده قادر خواهد بود تولیدات و یا خدمات موردنیاز خود را با کیفیت بالاتر به همان قیمت سابق یا حتی پایین تر دریافت نماید.

گله ای که اغلب از زبان مردم شنیده میشود این است که چقدر قیمت ها بالا رفته اند؟

شرط لازم برای مهار رشد هزینه ها، به منظور پایین نگه داشتن سطح تورم، بهره وری است. پس در این صورت مشتریان می توانند تولیدات بیشتری را نسبت به زمانی که رشد بهره وری وجود ندارد دریافت کند. بهره وری زندگی را شیرین تر و لذت بخش تر می کند و اگر بهره وری به طور مستمر در حال بهبود باشد سطح زندگی را با بالا بردن کیفیت تولیدات و خدمات عرضه شده ارتقا خواهد بخشید(یونسیان، 1383)

هدف اصلی:

بررسی  عوامل موثر بر ارتقاء  بهره وری کارکنان شرکت ملی نفت

 اهداف فرعی:

1-        شناسایی ترتیب عوامل بهره وری از دید کارکنان شرکت ملی نفت 

2-        تدوین الگو وارائه پیشنهاداتی برای ارتقاء  بهره وری در سازمان

 

بهره وری ؛ نیروی اسانی ؛ منابع انسانی ؛ ارتقاء بهره وری ؛ بهبود بهره وری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]

همه چیز درباره زبان بدن (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات68
حجم فایل1.811 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

لباس قدیمی بپوشید اما کتاب نو بخرید..

بدن ما حرف میزند..


همه ما دوست داریم ، روابطی مؤثر و کارآمد برقرار کنیم. همه ما مشتاق آنیم که در تعامل با همراهانمان، زنگ خطرهایی را پیش از آنی که دیر شده باشد بشنویم و زودتر بدانیم که عزیزانمان آزرده اند ونیز همه ما نیازمند آنیم که در برابر معدود کسان فریب کار و ناصادق اطرافمان از مهارت هایی برخوردار باشیم که در تشخیص راستی از دروغ، بکارمان آید.
اهمیت زبان بدن زمانی آشکار می شود که بدانیم حدود ۹۳% از تأثیر و پیام در حالات بدنی، حرکات اندامی، لحن و آوا، نشانه ها و سمبل ها و نوع بهره مندی ما از اشیاء نهفته است و کلام صرفاً از ۷% امتیاز برخوردار است. و نیز بدانیم که زبان بدن برخلاف کلام، خاستگاهی روحی و روانی دارد و کاملاً غیر ارادی است. از همین روی در مشاغلی از جمله پلیس، قضاوت، مصاحبه های حرفه ای کاری و امثال شان، چنانچه تضادی میان پیام های صادره از زبان بدن و کلام مشاهده شود، آنچه ملاک تشخیص قرار می گیرد زبان غیرارادی بدن است.

با ما همراه باشید..

در زبان بدن زبان سر فصل های هم از این قرار هستند:

مقدمه

زبان بدن مثبت

زبان بدن منفی

تشخیص آدم دروغگو

مصاحبه شغلی و استفاده از زبان بدن

معاشرت کردن

عدم استفاده از ضمیر  ما

عدم برقراری ارتباط چشمی

وسط حرف پریدن

استفاده از زبان بدن نامناسب (دو صد گفته چون نیم کردار نیست)

عدم تأیید گرفتن از طرف مقابل

زود نتیجه گیری کردن

عدم کنجکاوی

نشانه های غیرزبانی چه کمکی به ما می کنند؟

نشانه های غیرزبانی برای تشخیص دروغهای احتمالی

زبان بدن عشاق را از رفتار شان می شود تشخیص داد

9روش آسان برای زبان بدن موثر در مصاحبه شغلی بعدی شما

و اما در مصاحبه های پشت تلفن

پنج تکنیک ساده «زبان بدن» که شما را قدرتمند نشان می‌دهند

زبان بدن زنان را بدانید                                                             

از چشم‌ها كمك بگیریم  چطور

در مصاحبه کاری چه زبان بدنی باید داشته باشیم ؟

چه كسی اول دست می‌دهد؟

15راز زبان بدن افراد موفق

 

                                                                                                                                                               

رازهای دست دادن

دست دادن با شغل افراد نیز ارتباط دارد

الفبای زبان بدن

نشانه بستن چشم در حین حرف زدن در زبان بدن

اشتباهات رایج‌تر در زبان بدن

اشتباهات رایج‌تر در زبان بدن که باید از آن دوری کرد:

تاثیر زبان بدن روی ارتباط با مشتری

تشخیص درست زبان بدن مشتری

ده نکته در مورد استفاده از زبان غیر کلامی

به پیشنهادات زیر در این زمینه توجه کنید

چگونه کارت ویزیت خود را ارایه دهیم؟

گزیدن لب ها = یا اشتباه کرده یا می ترسد

زبان بدن "فرستادن دود سیگار به بالا یا پایین" به چه معناست؟

زبان بدن "افرادی که پیپ می کشند" به چه معناست؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بهترین روش کسب درامد اینترنتی (اینترنت)

دسته بندیاینترنت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات40
حجم فایل14.334 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

شما حتما تا به حال خیلی در مورد روش های کسب درآمد در اینترنت جستجو کرده اید. حتما به خیلی از سایت ها مراجه کرده اید و مقالات مختلفی راخوانده اید - چه انگلیسی یا فارسی.اما هیچ کدام از این ها نتوانسته اند راه مطمئن و سریعی پیش پایتان بگذارند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود دست یابید.حتی ممکن است این همه اطلاعات پراکنده شما را بیشتر سردرگم کرده باشد تا اینکه به شما کمک کند.حتما سوالات مهمی در ذهن شماست و به دنبال پاسخ خود سرگردان هستید.

بعد از این همه جستجو شاید از خود تان پرسیده باشید

"آیا واقعا راه آسان تر و سریع تری وجود ندارد؟ چه طور خیلی افراد از طریق اینترنت درآمد عالی کسب می کنند ولی من هنوز موفق نشده ام؟!"
شما می توانید در مدت زمان کمتر از یک هفته بیش از ششصد هزار تومان درآمد داشته باشید.چنانچه به آموزش های موجود در این بسته به خوبی عمل کنید آسان ترین و سریع ترین روش های کسب درآمد از اینترنت را خواهید آموخت.کسب درآمد از اینترنت اصول و قواعد خاصی را می طلبد؛چنانچه شخصی که خود قبلا این مسیر را برای شما هموار کرده باشد خواهید توانست از کوتاه ترین راه ممکن به این مهم دست پیدا کنید.دراین بسته ما تجربه  خود را در اختیار شما قرار داده ایم.کافیست به روش های بی نظیر آن عمل کرده و به درآمدی شگفت انگیز دست پیدا کنید.در این بسته هم برای افراد صاحب سرمایه راهکار ارائه کردیم و هم برای افرادی که حتی یک ریال هم برای سرمایه گذاری ندارند.

این بسته کامل ترین پکیج آموزشی کسب درآمد از اینترنت بوده که پیشنهاد ویژه مهندس طلوعی نیز می باشد.همچنین شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه کسب درآمد از اینترنت سایر بسته های موجود در این وب سایت را نیز خریداری و استفاده نمایید.

امروزه کسب درآمد از اینترنت ساده ترین راه ممکن برای کسب درآمد است.ما برای شما بسته ای را آماده کرده ایم که می توانید با روش های آن از اینترنت کسب درآمد داشته باشید؛اونم هرچقدر که دلتون بخواد.این بسته و سایر بسته های آموزشی موجود در این سایت حاصل تجربات شخصی بنده بوده و می توانم با جرات اعلام کنم نمونه این مجموعه ها را در سایر فروشگاه های اینترنتی پیدا نخواهید کرد.

یک فرصت استثنایی برای شما،آموزش روش های نوین کسب درآمد از اینترنت.شما خواهید توانست درآمدی معادل یک شغل بازاری را در منزل تجربه کنید.در این روش کلیه راه های قانونی و بدون ریسک درآمد اینترنتی برای شما گردآوری شده است.شما خواهید توانست از این روش به صورت مادام العمر استفاده کرده و کسب درآمد کنید.
                                                                             

                                                                                         گران نخرید ارزان دانلود کنید

داشتن یک شغل خوب و پر درآمد همیشه آرزوی هر انسان است

فرصت را از دست ندهید

همین حالا هم دیر است

یاد بگیرید و عمل کنید

پکیج کامل کسب درامد از اینترنت

بهترین و کاملترین مجموعه کسب درامد

پر درآمد ترین و کاربردترین روش ها را یکجا یاد بگیرید

یک مجموعه فوق العاده برای انسان های خلاق

ده ها آموزش فوق العاده از بهترین راههای کسب درامد

این مجموعه شامل سالها تحقیق و مطالعه است

شما به یکباره همه فن حریف خواهید بود

امکانات و فرصت های جدید برای درآمد بالا

یک شبه نه ولی ۱ هفته ای پولدار شوید
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]

اسکریپت ارسال ایمیل گروهی + بیست میلیون جیمیل فعال ایرانی (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1
حجم فایل123 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اسکریپت  ارسال ایمیل گروهی + بیست میلیون جیمیل فعال ایرانی
بله کاملا درست خوندین
امروز یه سورپرایز دیگه میزبان شما وبمستران عزیز هست.
حتما بارها در دنیای مجازی دیدین که بعضی از وبمستران به منظور تبلیغ محصول یا سایتشون یکسری ایمیل رو به صورت گروهی به چندین هزار کاربر ارسال میکنن اما این کارو معمولا با پرداخت هزینه گزاف بابت بانک ایمیل و یا اسکریپت ارسال چنین ایمیل هایی انجام میدن.

اما از اونجا که هدف ما کمک به وبمستران جوان ایران هستش این اسکریپت رو به همراه بیست ملیون ایمیل آماده و فعال به قیمت بسیار کم برای دانلود  قرار دادیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بانک ایمیل جدید (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1
حجم فایل88 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آرشیو ایمیل های ما به چه درد شما میخوره؟ افراد زیادی در دنیای مجازی وجود دارند که محصولی برای فروش دارند و به دنبال راهی برای تبلیغات آن محصول میگردند

بدون تردید ارسال ایمیل تبلیغاتی انبوه میتواند بهترین گزینه برای گسترش کسب و کارتان باشد. و اگر شما هم مثل هزاران نفر دیگر تصمیم به استفاده از این راه تبلیغاتی موثر گرفتید میتوانید ارسال ایمیل های تبلیغاتیتان را به سایتهایی که 

این خدمات را ارائه میدهند واگذار کنید یا با نرم افزارهای ارسال ایمیل های تبلیغاتی خودتان اقدام به ارسال ایمیل کن

پیشنهاد ما به شما خرید این بسته ایمیل فعال میباشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:44 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط 

پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل )

 

اعتبار پرسشنامه موانع صادرات,امتیازدهی پرسشنامه موانع صادرات,امتیازگذاری پرسشنامه موانع صادرات,خرید پرسشنامه موانع صادرات,دانلود رایگان پرسشنامه موانع صادرات,دانلود پرسشنامه موانع صادرات,راهنمای پرسشنامه موانع صادرات,روایی و پایایی پرسشنامه موانع صادرات,شیوه نمره گذاری پرسشنامه موانع صادرات,فایل ورد پرسشنامه موانع صادرات,مشکلات موجود بر سر سراه صادرات,مقیاس صادرات,منبع پرسشنامه موانع صادرات,موانع موجود بر سر راه صادرات,نمره دهی پرسشنامه موانع صادرات,پرسشنامه صادرات,پرسشنامه مزاحمت برای صادرات,پرسشنامه مشکلات صادرات

 

پرسشنامه

همانطور که مستحضرید همه ساله فعالیت ها و سیاستهای مختلفی توسط نهادهای دولتی و غیردولتی ایران برای تشویق و تحریک شرکت ها به سمت صادرات غیرنفتی انجام می شود. اما وضعیت صادرات غیرنفتی ایران همچنان در شرایط نامطلوبی نسبت به کشورهای پیشرفته و حتی همتراز قرار دارد. بدیهی است یکی از سازوکارهای توسعه صادرات برنامه ها و فعالیت های تشویق و تحریک صادرات هستند، البته در صورتی که متناسب با نیازهای شرکت ها بوده و به درستی نیز به اجرا در آیند.

پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد، به منظور گردآوری اطلاعات برای تکمیل یک طرح تحقیقاتی با عنوان "تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) " تهیه شده است که در دانشکده مدیریت دانشگاه ...... در حال اجرا است. خواهشمند است با توجه به وضعیت شرکت یا شرکت هایی که در آن مشغول به فعالیت هستید، پرسشنامه را تکمیل فرمایید. اطلاعات شما بدون نام بوده و فقط به منظور اهداف تحلیلی این تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بدون شک همکاری شما در تکمیل این پرسشنامه ارزنده ترین کمک به تکمیل این طرح تحقیقاتی محسوب می شود.

عکس بخشی از پرسشنامه

مشخصات پرسشنامه

بخش

متغیره (سازه)

تعداد سوالات

اول

مشخصه های شرکت و مدیریت

پنج سوال برای سنجش مشخصه های شرکت و سه سوال برای سنجش مشخصه های مدیریت

دوم

انگیزاننده های صادرات

شامل ده سوال برای سنجش انگیزاننده های درونی یا محیطی شرکت

سوم

عملکرد صادراتی

شامل سه سوال اصلی و سه سوال فرعی برای سنجش عملکرد صادراتی شرکت

چهارم

استراتژی صادرات

شامل پنج سوال اصلی و نه سوال فرعی برای سنجش استراتژی صادراتی شرکت

پنجم

موانع صادرات

شامل بیست و چهار سوال برای سنجش موانع صادرات

ششم

 سیاستهای تشویق صادرات

شامل چهارده سوال برای سنجش میزان آگاهی و استفاده از سیاستهای تشویق صادرات

 

 

بخش اول: اطلاعات عمومی و تجربه صادراتی شرکت

بخش دوم: انگیزاننده های صادرات

بخش سوم: عملکرد صادراتی

بخش چهارم: استراتژی صادرات

بخش پنجم: موانع صادرات

بخش ششم: اطلاع و استفاده از برنامه های حمایت از صادرات

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:44 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات212
حجم فایل629 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی

استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

سهم عوامل بازاریابی,ضریب هزینه بازاریابی,بازاریابی , زعفران ,بازاریابی زعفران,بازاریابی گیاهان دارویی

بیان مسئله

امروزه با گسترش روزافزون فناوری‌های نوین در سطح جهان و وابسته شدن سایر صنایع و فعالیت‌ها به این صنعت، اغلب کشورها به طور خودکار به این صنعت گرایش پیداکرده و روز بروز درصد افراد جامعه که به نحوی با این فناوری‌ها مرتبط می‌شوند، افزایش می‌یابد. با رشد روزافزون این فناوری‌ها روش کسب و کار و فعالیت‌های روزمره، چگونگی برقراری ارتباط با دیگران، دستیابی به اطلاعات و به طور کلی تمام وجوه زندگی بشری، دچار تحولی عظیم گشته است (شعبان علی قمی، 1382). در این میان بخش کشاورزی نیز مستثنی نمانده است. هر چند بشر از دیر باز فناوری‌ها و ابزار را در خدمت کشاورزی خود بکار گرفته ولی شاید هیچ گاه کشاورزی با تحولات شگرفی که نشأت‌گرفته از به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر، لوح فشرده، سیستم‌های چند رسانه‌ای می‌باشد روبرو نشده باشد. در بین محصولات کشاورزی، محصول زعفران یکی از محصولات استراتژیکی است که به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند اینترنت، کامپیوتر و غیره می‌تواند در تولید و بازاریابی آن نقش بسی کارساز داشته و با رشد ابزار الکترونیک و فناوری‌های نوین بنگاه‌های تولید و بازاریابی آن را تحت تأثیر قرار داده است؛ لذا با توجه به اینکه این محصول در شرایط آب و هوایی ایران بالاخص در شرایط خراسان جنوبی عملکرد خوبی داشته، از طرفی هم محدودیت‌های کشت آن در سطح جهانی و هزینه‌های بالای کارگری آن از سوی دیگر، موجب شده است تا زعفران در بازارهای جهانی، گیاهی گران قیمت محسوب شود.

   امروزه در غرب، بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های خدماتی مفهوم جدید بازاریابی را پذیرفته‌اند و طبق آن عمل می‌نمایند. اهمیت و جایگاه استفاده از اینترنت در استراتژی‌های بازاریابی توسط اکثر شرکت‌ها پذیرفته شده و بازاریابی اینترنتی اکنون، عنصری اصلی در بازاریابی مستقیم به شمار می‌رود و می‌تواند برای یک بازار انبوه از مشتریان نیز استفاده شود (استوارت، آدام، 2001 ) افزایش رقابت، تغییر محیط‌های کسب و کاری، جهانی سازی و پیشرفت فناوری ارتباطی و اطلاعاتی از جمله تغییرات مهمی هستند که صنعت بازاریابی را نیز وادار به تغییر نموده‌اند. تقاضا برای خدمات و کالاها، به سرعت در حال تغییر است و به طبع آن رفتار مشتریان این گونه خدمات و کالاها نیز به سرعت در حال دگرگونی است. با تغییرات انجام گرفته در سلیقه و نگرش مشتریان، استراتژی‌های جدیدی برای جذب مشتری و حفظ مشتریان کنونی ضروری می‌نماید که این استراتژی‌ها می‌بایست در سیستم بازاریابی الکترونیکی اجرا شود.

   امروزه بسیاری از بنگاه‌های تولیدی در سطح جهان، خدمات خود را به صورت اینترنتی ارائه می‌دهند و با یکپارچه شدن اقتصاد جهانی، کشور ما نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؛ لذا در بلند مدت چاره‌ای جز اینترنتی شدن خدمات و تولیدات وجود ندارد. از سویی بخش در حال رشدی از مشتریانی که فهم تکنولوژی دارند، به وجود آمده‌اند که سیستم‌های توزیع خدمت مبتنی بر فناوری اطلاعاتی را به دریافت این خدمات به صورت سنتی ترجیح می‌دهند. پاسخگویی به نیاز این مشتریان با بافت سنتی سیستم‌های بازاریابی آسان نیست و ایجاد زمینه و در اختیار گرفتن فناوری مناسب الزامی است. با توسعه ابزار الکترونیک و بازاریابی الکترونیکی، بنگاه‌های تولیدی خصوصاً بنگاه‌های تولیدی محصولات کشاورزی تجاری از جمله زعفران نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. بنگاه‌ها برای پیشبرد اهداف خود از روش‌ها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی در راستای اهداف خود استفاده می‌کنند تا بتوانند با تنوع در خدمات و ارائه آن به نیازهای روز مشتری پاسخگو باشند.

بنابراین تولید زعفران در شرایط فعلی ایران، علاوه بر این که می‌تواند به ارز آوری صادرات غیر نفتی کمک کند، به دلیل نرخ بیکاری بالا و با توجه به اینکه در تولید زعـفران نیاز به کار فـراوان است، برای کشـور و استان خراسان جنوبی فعالیتی بس کارساز تلفی می‌شود. خراسان جنوبی به علت شرایط اقلیمی ویژه‌اش، پتانسیل بالایی در زمینه تولید زعفران داشته به طوری که بر اساس گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی حدود 36000 نفر بهره بردار در 14000 هکتار از اراضی این استان زیر کشت این محصول به تولید زعفران مشغول می‌باشند و از این میزان زمین 49 تن زعفران در سال 1388 تولید کرده و با این مقدار تولید بعد از استان خراسان رضوی به عنوان دومین قطب تولید زعفران محسوب می‌شود.

اما وجود مسایل و مشکلات مختلف در زمینه‌ی تولید، فراوری زعفران و نیز توزیع و بازاریابی آن باعث گردیده که به رغم کیفیت مرغوب این محصول نسبت به نمونه‌های خارجی آن، زعفران ایران وضعیت مناسبی در بازار جهانی نداشته باشد (ترکمانی، 1379) و محصول زعفران ایران عمدتاً توسط واسطه‌ها با قیمت اندکی از کشاورزان خریداری شده و به صورت فله‌ای به خارج از کشور صادر می‌شود. که در این زمینه زعفران و بازاریابی زعفران تغییرات اساسی را می‌طلبد، یکی از راه کارهایی که در این زمینه می‌تواند کارساز باشد و به صادرات زعفران ایران سر و سامان دهد بازاریابی الکترونیک می‌باشد و با توجه به اینکه زعفران یک محصول صادراتی و تجاری محسوب می‌شود بازاریابی الکترونیک می‌تواند بسیاری از مشکلات زعفران کاران را حل نموده و تا حدی می‌تواند دست دلال‌ها و واسطه‌ها را در خرید و فروش زعفران کوتاه کند.

در این تحقیق ابتدا به بحث بازاریابی الکترونیکی به عنوان مهم‌ترین جزء دنیای الکترونیکی پرداخته می‌شود و ابزارها و استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی شناسایی شده و معرفی می‌شوند. در ادامه با توجه به رشد اینترنت و نقش آن در بازاریابی الکترونیکی بالاخص در بازاریابی زعفران به مقوله اصلی تحقیق یعنی امکان استفاده از بازاریابی الکترونیکی در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازیم و به بررسی زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی جهت استفاده از این فناوری در بازاریابی محصول زعفران پرداخته خواهد شد. نهایتاً این تحقیق با توجه به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در بازاریابی محصول زعفران به بررسی امکان استفاده از این تکنولوژی در بازاریابی زعفران در استان خراسان جنوبی می‌پردازد و در این راستا به سؤالات زیر پاسخ خواهد داد.

1- زیرساخت‌های موجود در استان خراسان جنوبی برای اجرای بازاریابی اینترنتی زعفران مناسب است؟

2- وضعیت دسترسی خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

3- چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چیست؟

4- وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

5- وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی چگونه است؟

6- آیا امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت در استان خراسان جنوبی وجود دارد؟

اهداف تحقیق

پژوهش حاضر اهداف ذیل را دنبال می‌کند :

 

هدف کلی

امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.

 

اهداف اختصاصی

  • بررسی ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای افراد مورد مطالعه.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون زیرساخت‌های فناوری‌های نوین و بازاریابی اینترنتی در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی دیدگاه افراد مورد مطالعه پیرامون دسترسی به موقع خریداران و فروشندگان محصول زعفران به اینترنت.
  • بررسی چالش‌ها و موانع بازاریابی سنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های بانکی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی وضعیت ارائه سرویس‌های پستی برای بازاریابی اینترنتی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.
  • بررسی امکان تأمین نیازهای بازار به محصول زعفران از طریق اینترنت.

 

پایان نامه امکان سنجی استفاده از فناوری‌های نوین با تاکید بر اینترنت در بازاریابی محصول زعفران , فناوری‌های نوین بازاریابی , بازاریابی محصول زعفران , بازاریابی زعفران , زعفران خراسان جنوبی , زعفران ایران ,بازاریابی الکترونیکی,بازاریابی اینترنتی,فناوری های نوین,بازاریابی زعفران,مدل های تجارت الکترونیک,بازاریابی الکترونیکی زعفران,صادرات زعفران , امکانسنجی استفاده تاکید اینترنت

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق... 9

1-1-    مقدمه................ 10

1-2-    بیان مسئله. 11

1-3-    اهداف تحقیق.. 14

1-4-    اهمیت و ضرورت تحقیق.. 14

1-5-    تعاریف واژه ها 16

1-6-    محدودیت‌های تحقیق.. 18

1-7-    محدوده تحقیق.. 19

1-8-    پیش فرض‌های تحقیق.. 19

فصل 2-    ادبیات تحقیق... 20

2-1-    مقدمه................ 21

2-2-    بازاریابی الکترونیکی.. 21

2-2-1-     تعریف و تکامل بازاریابی الکترونیکی.. 21

2-2-2-     اجزای بازاریابی الکترونیکی.. 22

2-2-3-     اهداف بازاریابی الکترونیکی.. 22

2-2-4-     استراتژی‌های بازاریابی اینترنتی.. 23

2-3-    تجارت الکترونیک.... 26

2-3-1-     انواع تجارت الکترونیکی.. 30

2-3-2-     مدل‌های تجارت الکترونیکی.. 31

2-3-3-     مدل‌های توصیفی تجارت الکترونیک... 31

2-3-4-     مدل‌های فرآیندی تجارت الکترونیکی.. 34

2-3-5-     مدل‌های کسب و کار الکترونیکی.. 34

2-4-    مراحل تجارت الکترونیکی.. 35

2-5-    اجزای تجارت الکترونیکی.. 35

2-6-    مزایای تجارت الکترونیک.... 36

2-7-    وضعیت تجارت الکترونیک در جهان.. 38

2-8-    موانع توسعه تجارت الکترونیکی.. 39

2-9-    مدل‌های آمادگی الکترونیکی.. 42

2-9-1-     مدل آمادگی شبکه‌ای INSEAD.. 42

2-9-2-     مدل آمادگی شبکه‌ای دانشگاه هاروارد. 44

2-9-3-     مدل راه کارهای ملی تجارت الکترونیکی آنکتاد. 46

2-9-4-     مدل آمادگی الکترونیکی واحد هوشمند اکونومیست... 48

2-10-  تاریخچه تجارت الکترونیک در ایران.. 50

2-11-  اینترنت.......... 51

2-11-1-   تاریخچه‌ی اینترنت... 52

2-11-2-   اینترنت در ایران.. 55

2-11-3-   کاربردهای اینترنت... 55

2-11-4-   اثرات اینترنت   56

2-12-  خرید و فروش اینترنتی.. 57

2-13-  فروش به هنگام محصول.. 58

2-14-  عوامل موفقیت در فروش اینترنتی.. 58

2-15-  امکان سنجی.. 59

2-16-  موانع امکان استفاده از بازاریابی الکترونیک در فروش زعفران.. 60

2-17-  معرفی گیاه زعفران.. 62

2-18-  تولید زعفران در جهان.. 63

2-19-  تولید زعفران در ایران.. 64

2-20-  تولید زعفران در خراسان جنوبی.. 67

2-21-  بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 68

2-22-  مروری بر نتایج تحقیقات گذشته. 69

2-23-  چارچوب تئوری تحقیق.. 74

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 75

3-1-    مقدمه............ 76

3-2-    نوع و روش پژوهش.... 76

3-3-    جامعه آماری.. 77

3-4-    نمونه آماری، برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 77

3-5-    روش جمع آوری اطلاعات... 81

3-6-    ابزار جمع آوری اطلاعات... 81

3-7-    قابلیت اعتبار یا روائی ابزار اندازه گیری ( Validity ) 82

3-8-    قابلیت اعتماد یا پایایی ابزار اندازه گیری.. 82

3-9-    متغیرهای تحقیق.. 83

3-10-  فرضیه‌های تحقیق.. 84

3-11-  روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها 98

3-11-1-   حوزه‌ی آمار توصیفی.. 98

3-11-2-   آمار تحلیلی (استنباطی) 98

3-12-  تحلیل همبستگی.. 99

3-13-  تحلیل رگرسیون چند گانه. 99

فصل 4-    تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 101

4-1-    مقدمه............. 102

4-2-    آمار توصیفی.. 102

4-2-1-     ویژگی‌های فردی زعفران کاران.. 102

4-2-1-1-  سن..................................... 102

4-2-1-2-  جنسیت............................. 103

4-2-1-3-  وضعیت تأهل..................... 103

4-2-1-4-  وضعیت تحصیلی............... 103

4-2-2-     ویژگی‌های زراعی زعفران کاران.. 104

4-2-2-1-  سطح زیر کشت................. 104

4-2-2-2-  تولید زعفران..................... 104

4-2-2-3-  درآمد حاصل از تولید زعفران.. 105

4-2-3-     دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران : 106

4-2-4-     ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران.. 108

4-2-4-1-  سن........................................ 108

4-2-4-2-  جنسیت و وضعیت تأهل.. 108

4-2-4-3-  وضعیت تحصیلی.................. 109

4-2-5-     ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران.. 109

4-2-5-1-  سابقه فعالیت در بازار زعفران.. 109

4-2-5-2-  میزان خرید و فروش سالیانه زعفران توسط فعالان بازار زعفران.. 110

4-2-6-     دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران: 111

4-2-7-     ویژگی‌های فردی کارشناسان : 113

4-2-7-1-  سن.................................... 113

4-2-7-2-  جنسیت.................................... 113

4-2-7-3-  وضعیت تأهل......................... 113

4-2-7-4-  وضعیت تحصیلی............... 114

4-2-8-     ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان.. 115

4-2-8-1-  سابقه کاری کارشناسان.. 115

4-2-9-     وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی.. 115

4-2-10-   موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی.. 118

4-2-11-   نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 119

4-2-12-   دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران: 121

4-3-    آمار استنباطی.. 125

4-3-1-     تحلیل دو متغیره 126

فصل 5-    نتیجه‌گیری و پیشنهادات... 186

5-1-    مقدمه............. 187

5-2-    خلاصه............. 187

5-3-    نتیجه گیری و بحث... 189

5-3-1-     تحلیل یافته های توصیفی زعفران کاران.. 189

5-3-1-1-  ویژگی‌های فردی زعفران کاران.. 189

5-3-1-2-  ویژگی‌های زراعی زعفران کاران.. 190

5-3-1-3-  دیدگاه زعفران کاران در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 191

5-3-2-     تحلیل یافته های توصیفی فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-1-  ویژگی‌های فردی فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-2-  ویژگی‌های حرفه ای فعالان بازار زعفران.. 192

5-3-2-3-  دیدگاه فعالان بازان زعفران پیرامون کاربرد اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 193

5-3-3-     تحلیل یافته های توصیفی کارشناسان جهاد کشاورزی.. 194

5-3-3-1-  ویژگی‌های فردی کارشناسان.. 194

5-3-3-2-  ویژگی‌های حرفه ای کارشناسان.. 194

5-3-3-3-  وضعیت موجود بازاریابی الکترونیکی محصول زعفران در استان خراسان جنوبی از نظر کارشناسان.. 195

5-3-3-4-  موانع اجرای بازاریابی الکترونیکی.. 195

5-3-3-5-  نگرش کارشناسان نسبت بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 195

5-3-3-6-   دیدگاه کارشناسان در زمینه امکان استفاده از اینترنت در بازاریابی الکترونیکی زعفران.. 196

5-3-4-     نتایج تحلیل همبستگی.. 197

5-3-5-     نتایج تحلیل رگرسیون.. 209

5-4-    پیشنهادات... 211

5-5-    عناوین پیشنهادی برای تحقیقات آتی.. 212

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:44 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت استان همدان (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات65
حجم فایل3.368 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت استان همدان

دانلود پاورپوینت در رابطه با استان همدان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

شامل 65 اسلاید

استان,همدان,استان همدان,تقسیمات سیاسى استان همدان,جغرافیاى تاریخى استان همدان,صنایع دستى همدان,موقعیت جغرافیایى همدان,وضعیت اجتماعى همدان,استان ها,استان ها و شهرها

موقعیت جغرافیایی استان همدان

استان همدان باحدود 19491 كیلومترمربع درغرب ایران 1/2در صد از مساحت کل کشور را در بر می گیرد که بین 33 درجه و59 دقیقه تا 35 درجه و44 دقیقه عرض شمالی و47 درجه و47 دقیقه تا 49 درجه و30دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار دارد. این استان از شمال به استان‌های زنجان و قزوین و از جنوب به استان لرستان، از شرق به استان مركزی و از غرب به استان كرمانشاه و قسمتی از استان كردستان محدود می‌شود. براساس آخرین تقسیمات كشوری استان همدان دارای 9 شهرستان ( همدان ـ بهارـ رزن ـ اسدآباد ـ تویسركان ـ نهاوند ـ ملایر ـ كبودرآهنگ و فامنین )  27 شهر ، 23 بخش، 73دهستان و 1085 آبادی دارای سكنه است .(پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور) و شهرهای آن عبارتند از: همدان، ملایر ، تویسرکان ، نهاوند ، اسدآباد ، کبودرآهنگ ، بهار ، رزن ، لالجین ، مریانج ، فامنین ،صالح آباد، قروه درجزین، سرکان، سامن، فیروزان، ازندریان، دمق، فرسفج، قهاوند و جورقان و بخش های تابعه در همدان: مرکزی، شراء، فامنین، در ملایر: مرکزی، جوکار، سامن، در نهاوند: مرکزی، خزل، در تویسرکان: مرکزی، قلقل رود، در اسدآباد: مرکزی، در کبودرآهنگ: مرکزی، گل تپه و شیرین سو، در رزن: مرکزی، قروه درجزین و سردرود و در بهار: مرکزی، صالح آباد و لالجین.

توپوگرافی استان همدان

همدان یكی از استانهای باختری ایران است كه اشكال مورفولوژیك و جایگاه زمین شناسی ویژه ای دارد از نگاه ژئومورفولوژی تغییرات اشكال فیزیوگرافیك استان از قلة بلند الوند (3580 متر ) تا نواحی دشت گونه و كم ارتفاع دشت رزن متغیر است . بهمین رو شبكه آبهای سطحی استان به دو حوضة دریاجة قم وخلیج فارس تخلیه می شود . در دامنة شرقی الوند كوه ، هزره آبهای سطحی نواحی همدان ، بهار، لاسجین ،كبودر آهنگ ، ملایر ، رزن و . . . از طریق رودهای بزرگ و داغی گاما سیاب قره سو ، سمیره و كرخه رود به خلیج فارس می رسند .

   از نظر ساختاری ، استان همدان در فصل مشترك چند قلمروی ساختاری متفاوت قرار گرفته بطوریكه در یك روند جنوبغرب به شمالشرق می توان پهنه های زیر را در استان همدان معرفی كرد .

   الف ) زاگرس مرتفع

   حاشیة جنوب باختری استان همدان بخشی از ارتفاعات زاگرس مرتفع است كه بوسیلة گسل جوان و پویای بروجرد – مروارید از سایر قسمتهای استان جدا می شود . لیتولوژی حاكم در بخش زاگرس مرتفع استان همدان از نوع كربناتهای كوه ساز ژوراسیك – كرتاسه است كه در نتیجة عملكرد راندگیهای هم آغوشی بصورت ورقه ورقه بر روی یكدیگر رانده شده اند . به همین دلیل ساختار حاكم بر جنوب باختری استان همدان از نوع گسله های راندگی است .

   ب ) سنندج – سیرجان

   بخش بیشتر استان همدان به قسمت شمال باختری ایالت زمین ساختی – رسوبی موسوم به سنندج – سیرجان است كه در یك روند شمالغرب- جنوبشرق بلندیهای پیرامون شهر همدان را تشكیل می دهد .

   بخش سنندج – سیرجان استان همدان عمدتاٌ متشكل از سنگهای دگرگونه به دو سن پالئوزوئیك تا اوایل مزوزوئیك و مزوزوئیك تا اوایل سنوزوئیك هستند . اگر چه پدیدة دگرگونی حاصل تكتونیك برخوردی ومسائل فرورانش دانسته شده ولی بنظر می رسد كه عامل دگرگون شدن سنگها بیشتر توده های نفوذی گرم اند كه ضمن جایگیری به درون سنگهای رسوبی و ایجاد دگر شكلی ، برای دگرگونی ناحیه ای و مجاورتی حرارت لازم را تأمین كرده باشد . برای مثال به توده های نفوذی بازیك ژوراسیك و پلوتونهای اسیدی كرتاسه( گرنیت الوند ) اشاره كرد كه در سنگهای ژوراسیك و كرتاسه پیرامون شهرستان همدان تزریق شده و قله های بلندی همچون آلموقولاق و الوند را بوجود آورده اند . تزریق توده های نفوذی به درون شیلها و سنگهای مزوزوئیك با ایجاد هالة دگرگونی و تشكیل كانیهای دیرگداز ( آندالوزیت ، . . . ) از جمله پیامدهای پلوتونیك و دگرگونی ناحیه ای است كه به نوبة خود با بالا بردن توان معدنی استان همراه است .

فهرست مطالب

موقعیت جغرافیایی استان همدان
توپوگرافی استان همدان
جغرافیای استان همدان
ویژگی‌های اقلیمی استان همدان
منابع آب استان همدان
ویژگی‌های جمعیتی استان همدان
ویژگی‌های اقتصادی و اجتماعی استان همدان
ظرفیت های تولید كالا و خدمات استان
نیروی انسانی استان همدان
شهرک های صنعتی همدان
شاخص های انرژی استان همدان
حمل و نقل استان همدان
منابع

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:44 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد