motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت بازی های کامپیوتری (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات33
حجم فایل5.376 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاریخچه بازی های کامپیوتری
 
 
در اوایل دهه 60 میلادی رایانه‌ وسیله‌ای خاص و تا حدودی تجملی به شمار می‌آمد
 
 که در دسترس همگان نبود، راسل از دانشجویان دانشگاه ام آی تی نخستین بازی 
 
رایانه‌ای را با نام  اسپیس‌وار نوشت که روی رایانه‌ای به نام 1PDP که اندازه‌ای در حدود 
 
یک اتومبیل داشت اجرا می‌شد و داستان بازی همان جنگ سفینه‌ها بود که شما باید 
 
سفینه طرف مقابل را نابود می‌کردید.
 
 
 بعد از آن شرکت آتاری در سال 1973 بازی پونگ را ساخت که یک بازی ساده متشکل
 
 از تعدادی مستطیل سیاه و سفید بود که چندان خلاقیتی در آن وجود نداشت.
 
در همان سال شرکت مگناوکس (Magnavox) به عرضه مجموعه بازی و یدئو یی
 
 به  نام  اکتیو یژن (Activision) پرداخت که با اتصال دستگاه به تلویزیون های خانگی، امکان
 
 بازی فراهم می شد...
 
فهرست 
 
 1. مقدمه
 
2 .  تاریخچه مختصری از بازی های رایانه ای
 
3 . سبك های بازی های را یا نه ای 
 
4 . اسامی چند بازی رایانه ای كه از فیلم های سینمایی تاثیر گرفته اند . 
 
5 . نگاهی به وضعیت بازی سازی در ایران
 
6 . آسیب های روانی و جسمی ناشی از بازی های رایانه ای
 
7 . معجزه بازی های رایانه ای 
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:51 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات133
حجم فایل883 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت 

 

در این تحقیق 133صفحه ای تمام نکات روش تحقیق رعایت شده و تحقیق با ویرایشی کامل ارائه میگردد و با استفاده از نمودار و اعداد اماری و پرسشنامه تدوین شده است.

 

توجه:

تخفیف 75درصدی این مقاله فقط تا پایان مردادماه میباشد و بعد از ان به قیمت واقعی بفروش میرسد.

 

مخاطبان اصلی این مقاله چه کسانی هستند؟

مدیران-حسابداران-اساتید دانشگاهها-معلمان-دانشجویان و تمام کسانی که به نحوی برای ارتباطات خود سرمایه گذاری کرده اند.

 

هدف از تعیین مبلغ بسیار ناچیز: خواندن این مقاله توسط همه دوستداران این رشته.

 

 

هر فردی, در هر شغلی و در هر نقطه از جهان تلاش دارد دیگران را با گفتار و رفتار خود تحت تاثیر قرار دهد تا بتواند خدمات، محصولات، اطلاعات ، تفکرات ، هنر ، تخصص و ....  خود یا سازمان خود را ارائه کند و به اصطلاح آن را به فروش برساند.

به عبارتی افراد متخصص و مسئول هر صنفی که بازدهی و پیشرفت تعداد زیادی از فعالیت‌های حرفه‌ای و اهداف سازمانی ایشان به تکنیک و مهارت‌ های فروش وابسته می باشد .

بنابراین، همه فروشنده‌ایم، و طیف وسیعی از متخصصین و اصناف مختلف می‌توانند از مطالب این کنفرانس بهرمند شوند

اگر شما به شرایط حرفه‌ای فروش رسیده باشید می‌توانید به صورتی هوشمندانه طوری رفتار كنید كه مشتری همان چیزی كه شما انتظار داشتید را از شما بخواهد. برای این كار باید ضمن تسلط بر ویژگیها و امتیازات محصول خود با اصول روانشناسی و تحلیل رفتار خرید نیز آشنا باشید.

در پایان لازم به توضیح است كه مذاكرات فروش با توجه به نوع محصول و شرایط خریدار باید صورت گیرد. با این وجود در اكثر مواقع اصول گفته شده راهگشا خواهد بود. شما نیز با مطالعه مجدد اصول طلایی مذاكره فروش، آنها را با شرایط و محصولات خود منطبق ساخته و بكار گیرید. شاید از امروز به بعد، فروش برای شما نیز تبدیل به فعالیتی جذاب، هنرمندانه و حرفه‌ای شود. و به جای فشار روحی و عصبی برای شما لذت و اشتیاق به ارمغان آورد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:51 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دوره آموزشی بازرسی جوش خطوط و شبکه های گاز (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات207
حجم فایل11.283 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تعریف استاندارد(STANDARD):

 

 

تعریف كد(CODE):

 

تعریف مشخصه های فنی پیمان (SPECIFICATION):

 

 

  باید                     . . . . . . . . . . . . . . . SHALL   

 

 

  پیشنهادی / بهتر    . . . . . . . . . . . . . . . SHOULD

 

 

  ممكن                  . . . . . . . . . . . . . . . . .   MAY

 

 

فهرست مطالب جوشکاری

1- كلیات

2- جوشكاران و ارزیابی آنها

3- الكترود‌های جوشكاری

4- آماده نمودن سرلوله‌ها برای جوشكاری

5- پخ زدن لوله

6- ردیف كردن (جفت كردن لوله ها) برای جوشكاری

 7- روش كلی جوشكاری

8- جوشكاری فلنج و اتصالات

 9-   تعمیر جوش ها

 10- دوبله كردن لوله ها

 11- بازرسی جوش  ها

 12- استاندارد قبولی جوش ها

مواردی كه باید بوسیله بازرس كنترل كیفیت و بازرس جوش چك شود:

بیش از 30 آیتم که هر ایتم در چهار بخش معرفی شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:51 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات139
حجم فایل1.014 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پایان نامه زیر نظر اساتید برجسته کامل شده است و از پرسشنامه میدانی و نمودار استفاده شده است...

 

این پروژه ارزشمند به مبلغ 90000تومان بوده است ولی بدلیل تخفیف به قیمت فقط 12000 تومان به فروش میرسد.

 

فقط برای 200 نفر اول

 

 

در یک نگاه

انچه در این مقاله سرمایه گذاری میکنیم؟؟؟؟

فصل اول (كلیات پژوهش)

مقدمه....................................................................................................1

چکیده...................................................................................................3

بیان مسئله وطرح سوال های تحقیق.......................................................4

ضرورت واهمیت پژوهش.......................................................................6

هدف كلی..............................................................................................7

اهداف جزیی..........................................................................................8

فرضیه های آماری.................................................................................9

تعریف اصطلاحات وكلید واژه ها...........................................................10

فصل دوم (ادبیات پژوهش)

تاریخچه تعلیم وتربیت.............................................................................11

یادگیری..................................................................................................11

قوانین یادگیری.........................................................................................16

موانع یادگیری........................................................................................ 18

ویژگیهای تدریس فعال...............................................................................19

اهداف درفرایندیاددهی – یادگیری.................................................................20

رویکردهای فرایندیاددهی – یادگیری وآسیب شناسی آن...................................22

ویژگیهای رویکردنوین درفرایندیاددهی – یادگیری............................................23

ویژگیهای رویکردسنتی درفرایند یاد دهی –یادگیری..........................................24

تقسیم بندی روش تدریس..............................................................................25

روش های نوین تدریس...............................................................................27

روش چندحســـی ( مختلط ).........................................................................27

روش اکتشافی...............................................................................................27

محاسن روش اکتشافی....................................................................................28

معایب روش اکتشافی.....................................................................................28

روش حل مسئلــــه.......................................................................................28

راه های حل مسئله......................................................................................29

روش پـــــروژه ای......................................................................................29

روش تدریس بارش مغزی...........................................................................29

مزایای روش تدریس بارش مغزی.........................................................................................................32

معایب روش تدریس بارش مغزی.........................................................................................................33

روش تدریس سنتی......................................................................................34

روش شاگــــردـاستــــادی...............................................................................34

شیــــــوه سخنــــــرانی....................................................................................35

مراحل اجرای روش سخنرانی........................................................................35

محاسن ومحدودیت های روش سخنرانی........................................................37

روش پرسش وپاسخ....................................................................................38

نکات اجرایی...............................................................................................38

فرصت سؤال...............................................................................................41

محاسن فرصت سؤال....................................................................................41

انواع پرسش................................................................................................42

الگــــوی تفکـــــراستقرایــــی...........................................................................44

شیــــوه نمایشــــی.........................................................................................44

مراحل اجرای روش نمایشی..........................................................................45

محاسن ومحدودیت های روش نمایشی.............................................................45

الگــــــــوی ایفای نقش...................................................................................46

شیــــوه آزمایشـــی ( روش اجراکردن یایادگیری بوسیله عمل ).........................46

محاسن ومحدودیت های روش آزمایشی...........................................................51

روش کارگاهـــــــی........................................................................................52

الگـــــوی دریافت مفهـــــوم.............................................................................54

الگـــوی پیش سازمـــان دهنـــده......................................................................54

الگوی یادسپاری...........................................................................................55

الگوی رشدعقلی...........................................................................................55

الگوی کاوشگری علمی.................................................................................56

الـگــــوی تدریس غیـــــرمستقیم......................................................................56

الگـــوی بدایع پــــردازی ( افـــزایش تفکــــرخلاق )........................................57

روش تدریس بحث گروهی........................................................................................................58

مقایسه تدریس درکشورهای آلمان،ژاپن،آمریکاوایران..........................................62

جمع بندی....................................................................................................65

فصل سوم(روش پژوهش)

روش تحقیق.................................................................................................66

معرفی جـامعه مورد مطالعه...........................................................................66

معرفی نمونه های آماری وشیوه ی گزینش آن................................................66

ابزارجمع آوری اطلاعات...............................................................................66

ابزاراندازه گیری اطلاعات.............................................................................66

فصل چهارم(تجزیه و تحلیل یافته ها)

مقدمه...........................................................................................................68

روش تحقیق.................................................................................................69

جامعه ونمونه آماری تحقیق............................................................................69

متغیرهای تحقیق............................................................................................69

متغیرهای مستقل............................................................................................69

متغیرهای وابسته...........................................................................................69

روش گرد‌آوریداده‌هاوابزاراندازه ‌گیری............................................................70

توضیحات درمورد ارائه وجمع‌آوری..............................................................70

آمارتوصیفی................................................................................................71

جدول شماره (1)آمارتوصیفی روش تدریس پرسش وپاسخ...............................71

شکل شماره (1)نمودارفراوانی روش تدریس پرسش وپاسخ..............................72

جدول شماره (2)آمارتوصیفی روش تدریس بارش مغزی.................................73

شکل شماره(2)نمودارفراوانی روش تدریس بارش مغزی...................................74

جدول شماره (3)آمارتوصیفی روش تدریس آزمایشی........................................74

شکل شماره (3)نمودارفراوانی روش تدریس آزمایشی........................................75

جدول شماره (4)آمارتوصیفی روش تدریس نمایشی...........................................76

شکل شماره (4)نمودارفراوانی روش تدریس نمایشی..........................................77

جدول شماره (5)آمارتوصیفی روش تدریس سخنرانی.........................................77

شکل شماره(5)نمودارفراوانی روش تدریس سخنرانی..........................................78

جدول شماره (1)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس پرسش وپاسخ بریادگیری.79

جدول شماره( 2)آزمون کای دوبرای تاثیرروش بارش مغزی بریادگیری.............80

جدول شماره (3)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس آزمایشی بریادگیری.......81

جدول شماره (4)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس نمایشی بریادگیری..........82

جدول شماره (5)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس سخنرانی بریادگیری.......82

 

فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)

نتیجه گیری.................................................................................................84

محدودیت های تحقیق....................................................................................85

منابع و ماخذ.........................................................................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:51 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

رفتار شهروندی سازمانی,عدالت سازمانی,شخصیت سالم سازمانی,سلامت سازمانی,سازمان نظامی,رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,رابطه عدالت سازمانی و رضایت کارکنان آموزش و پرورش,پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود رایگان پروپوزال

بیان مسئله

جهان معاصر با سرعت شگفت انگیزی در حال تحول است. اگرچه این تحول در تمام دوران وجود داشته است لیكن امروزه این تحول چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ سرعت بی سابقه است. پژوهشگران سازمانی از تلاشهایی كه فراتر از وظایف تعریف شده كاركنان باشد، تحت عنوان « رفتارشهروندی سازمانی » یاد می كنند. ( مقیمی ، 1384 )

سازمانها بدون تمایل داوطلبانه افراد به همكاری قادر به توسعه اثربخشی خرد جمعی خود نیستند. تفاوت همكاری داوطلبانه و اجباری از اهمیت فراوان برخوردار است. در حالت اجباری ، شخص وظایف خود را در راستای مقررات و قوانین و استانداردهای قابل قبول یك سازمان و صرفاً در حد رعایت الزامات انجام می دهد. ولی در همكاری داوطلبانه ، مقوله ای ورای وظایف مطرح است و افراد كوشش و انرژی و بصیرت خود را برای شكوفایی توانایی های خود و به نفع سازمان ابراز می كنند. در این حالت افراد معمولاً از منابع شخصی خود می گذرند و مسئولیت پذیری در راستای منافع دیگران را در اولویت قرار می دهند. ( زارعی متین و احمدی ، 1388 )

مفهوم رفتار شهروندی سازمانی اولین بار توسط باتمن وارگان در اوایل 1980 به دنیای علم ارائه شد. ارگان ( 1988 ) معتقد است كه رفتار شهروندی سازمانی ، رفتار فردی و داوطلبانه است كه مستقیماً بوسیله نظام های رسمی پاداش در سازمان طراحی نشده، اما با وجود این باعث ارتقاء اثربخشی و كارآیی سازمان می شود. ( زارعی متین و همكاران ، 1388 )

پادساكف و همكاران ( 1990 ) پنج بعد رفتار شهروندی سازمانی را مورد شناسایی قرار دادند كه عبارتند از :

1- نوعدوستی

2- وظیفه شناسی ( وجدان )

3- ادب و نزاكت

4- جوانمردی

5- فضیلت مدنی

هرچند این فرض كه رفتار شهروندی سازمانی به اثربخشی گروههای كاری و سازمانها كمك می كند، موضوعی است كه بطور شهودی نیز معقول بودن آن قابل باور است ، لیكن بازهم نیاز است تا از طریق پژوهش های تجربی نیز موردتأیید قرار گیرد. نتایج مطالعات پادساكف و همكاران ( 2000 ) نشان می دهد كه تحقیقات ناچیزی در این زمینه صورت گرفته است.

رفتار شهروندی در سه دهه اخیر موضوع بسیاری از تحقیقات بوده است. یك دسته از تحقیقات به عوام ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده است. در این زمینه عواملی از قبیل هویت سازمانی ، عدالت سازمانی و رابطه رهبر و پیرو بعنوان عوامل ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی مطرح شده اند.دسته دیگر روی مفهوم رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده و تلاش كرده اند تا ابعاد آن را شناسایی و مقیاس های استانداردی برای سنجش آن ایجاد كنند. دسته سوم نیز بر پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی از قبیل عملكرد سازمانی، اثربخشی سازمانی، موفقیت سازمانی، رضایت کارکنان ، وفاداری کارکنان  و سرمایه اجتماعی متمركز شده اند. ( ملی پور و پورعزت 1387 )

مورمن و همكاران 1995 ) ضمن تأیید آثار مثبت رفتار شهروندی سازمانی اعتقاد داشتند كه مشكل مدیران فراهم سازی زمینه بروز چنین رفتارهایی در سازمان است. چراكه این رفتارها داوطلبانه و قراردادهای كار و سیستم ارزیابی عملكرد رسمی سازمان قرار نمی گیرند. این رفتارها با وجود اینكه در ارزیابی های سنتی عملكرد شغلی بطور ناقص اندازه گیری می شدند و یا حتی گاهی اوقات مورد غفلت قرار می گرفتند، اما در بهبود اثربخشی سازمانی مؤثر بودند. ( مرادی ، 1387 )

وانر و نیهوف ( 2000 ) نیز به این نتیجه رسیدند كه رفتارهای شهروندی گوناگونی با حداقل برخی از شاخص های عملكرد سازمانی ارتباط دارند. ( زارع ، 1383 )

بطور كلی مفهوم عدالت ، برانگیزاننده مهمی برای كاركنان است و زمانیكه افراد احساس بی عدالتی كنند زمینه بروز رفتارهایی مانند كم كاری ، كاهش تعهد و تمایل به ترك خدمت و حتی مقابله با سازمان در آن فراهم می شود. در عوض رفتار مناسب و عادلانه با آنها موجب پرورش استعدادها و افزایش تعهد و تمایل به ماندن در سازمان یا همان اموزش و پرورش می شود و كمك بارزی بر بروز رفتارهای فراتر از الزامات شغلی مورد نظر سازمان در كاركنان می شود. ( مرادی چالشتری )

مطالعه در مورد عدالت با كار آدامز ( 1963 ) روی تئوری برابری آغاز شد. گسترش نقش نظریه برابری انگیزش در تشریح نگرشها و رفتارهای كاركنان ، قلمرویی از پژوهش به نام عدالت در سازمان را بدنبال داشت. نظریه برابری تأكید می كند كه افراد همواره در متن جامعه و سازمان مربوطه ، خود را در مقایسه با دیگران ارزیابی می كنند. اگر در این ارزیابی احساس كنند كه با آنها ناعادلانه برخورد شده است برانگیخته می شوند تا عدالت را برقرار سازند. عدالت اولین عامل سلامتی سازمانها و مؤسسات اجتماعی مربوطه محسوب می شود و متخصصان علوم اجتماعی از سالها پیش به اهمیت عدالت سازمانی بعنوان پایه ای اساسی برای اثربخشی فرآیندهای سازمانی و خشنودی ورزشكاران پی برده اند. عدالت سازمانی متغیری است كه برای توصیف عدالت در موقعیت های مختلف بكار می رود . بخصوص در عدالت سازمانی مطرح می شود كه به چه شیوه ای با مراجعین رفتار شود تا احساس كنند بصورت عادلانه ای با آنها رفتار شده است. ( مرادی ، 1387 )

به عقیده چولادوری ( 2006 ) عدالت سازمانی از سه منظر دارای اهمیت است :

اول به لحاظ اخلاقی ، جامعه انتظار دارد كه یك سازمان از معیارهای عدالت كه مورد توافق كل جامعه است تبعیت كند. چرا كه از مدیران بعنوان مسئولین مؤسسات اجتماعی انتظار می رود كه این معیارها را رعایت كنند. به لحاظ تجاری ، اگر مردم تصور كنند سازمانی با آنها بطور منصفانه رفتار نمی كنند ممكن است آن سازمان و خدماتش را تحریم نمایند. بطور مشابه كاركنان نیز تمام تلاش و همكاری خود را در سازمان بكار نمی گیرند و نارضایتی آنان به كاهش بهره وری سازمان منجر خواهد شد.

عدالت سازمانی شامل سه حیطه است :

عدالت توزیعی كه بر ادراك انصاف از پاداشها و پیامدهای سازمانی اشاره دارد.

عدالت رویه ای كه شامل عدالت درك شده از فرآیندی است كه برای تهیه و توزیع پاداشها استفاده می شود.

عدالت تعاملی كه شامل رعایت عدالت توسط سرپرستان در روابط با زیردستان است.

در بیشتر تحقیقات انجام شده پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی را مورد بررسی قرار داده اند و بر نقش مثبت رفتارهای شهروندی در عملكرد مربوطه صحه گذاشته اند. لیكن پژوهش های اندكی به بررسی پیشایندها و عوامل تشكیل دهنده آن پرداخته اند.

رضایت کارکنان  با نتایج عملكردی مثبت متعددی در ارتباط بوده است. ( هنری ، 2002 )

رضایتمندی ، مقدار احساسی است كه در اثر رفع انتظارات و یا افزودن به انتظارات ، به انسان دست می دهد. ( خوش دهان ، 1382 )

برای متولیان فضاهای ورزشی ، مشخص نمودن عواملی كه بر روی رضایت کارکنان هدف، تأثیر می گذارند، از اهمیت برخوردار است. برای ایجاد رضایتمندی، برآورده ساختن نیازهای کارکنان از وظایف مهم مدیران است.(زانت ، 2004 )

رضایتمندی عامل اصلی برای فرآیند بازاریابی است. ( طیبی ، 1385 )

فراهم ساختن خدماتی كه منجر به رضایتمندی کارکنان  می شود، بطور كلی سوددهی هر سازمانی را افزایش خواهد داد. ( هنری ، 2002 )

رضایت کارکنان  را می توان پیش شرط تمام موفقیت های بعدی سازمان دانست. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه كند كه رضایت کارکنان را فراهم سازد. ( پوگیو ، 2009 )

آفتینوس و همكارانش ( 2006 ) و نیز رمضانی ( 1387 ) در بررسی انتظارات کارکنان دریافتند كه کارکنان مراكز آمادگی جسمانی خصوصی بشتر به تجهیزات مدرن، تمایل كاركنان به همكاری با کارکنان  و امنیت بیشتر رضایت داشتند و رضایت کارکنان مراكز دولتی به راحتی رفت و آمد به اماكن ورزشی بود. بر اساس یافته های یی چین ( 2008 )، ارتباط مثبت و معنی داری در همه ابعاد رضایت کارکنان  و اعتماد و وفاداری کارکنان وجود دارد. بطوریكه هرچه سطح رضایتمندی کارکنان  بیشتر شود، اعتقاد و وفاداری آنها نسبت به سازمان بیشتر خواهد بود.

اهداف تحقیق

هدف كلی

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

اهداف اختصاصی

1- تعیین میزان عدالت سازمانی ( توزیعی، رویه ای و مراوده ای ) در کارکنان آموزش و پرورش

2- تعیین رابطه میان عدالت سازمانی و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

3- تعیین رابطه میان یكپارچگی مسئولین و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

4- تعیین رابطه میان سازگاری مسئولین و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

5- تعیین رابطه میان عدالت توزیعی و مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

6- تعیین رابطه میان عدالت مراوده ای و مؤلفه های رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

7- بررسی ارتباط رضایت کارکنان  با عدالت سازمانی و مؤلفه های آن

8- بررسی ارتباط رضایت کارکنان  با رفتار شهروندی و مولفه های آن

9- پیش بینی رضایت کارکنان  از روی عدالت سازمانی و رفتار شهروندی

دانلود رایگان پروپوزال,دانلود پروپوزال رضایت کارکنان آموزش و پرورش,دانلود پروپوزال مدیریت,دانلود رایگان پروپوزال,نمونه پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود نمونه پروپوزال عدالت سازمانی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:51 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل110 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان

بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی , انگیزه تحصیلی دانشجویان , انگیزه تحصیلی , جنسیت اساتید , پروپوزال کارشناسی روانشناسی , انگیزه تحصیلی دانشجویان

بیان مسئله

انگیزه تحصیلی در واقع همان نیروی محرک انسان برای انجام رفتارها و اعمال او در تحصیل می باشد به گونه ای که اگر فردی از انگیزه کافی برای انجام یک فعالیت برخوردار نباشد، آن کار را ترک خواهد کرد. اما انگیزه ها به دو دسته انگیزه های درونی و بیرونی تقسیم می شوند. بطور کلی زمانی که به دنبال ایجاد تغییرات مستمر هستیم و زمان کافی برای اعمال برنامه‌ها داریم کار با سیستم انگیزش درونی نتایج مفیدتری خواهد داشت. بر این اساس برنامه‌های طولانی مدت از اصول مربوط بکارگیری انگیزش درونی استفاده می‌کنند. اما در مقابل برای بدست آوردن تغییرات سریع و شدید می توان از عوامل انگیزشی بیرونی که درواقع همان مشوق های ظاهری مانند استفاده از آنچه فرد دوست دارد و از آن لذت می برد؛ استفاده کرد.

برای اولین بار بحث انگیزش پیشرفت، به صورت علمی و تحت عنوان نیاز، توسط موری مطرح شد(بهرامی،1383).او برای انسان چندین نیاز را مطرح کرد که برخی زیستی و برخی روانی هستند.انگیزش پیشرفت یک نیاز اجتماعی است و عبارت از غلبه کردن بر موانع، رسیدن به استانداردهای عالی،رقابت با دیگران و پیشی گرفتن از آنها می باشد (دارابی،1380). انگیزش پیشرفت،یک ویژگی شخصیتی است که افراد از جهت آن با هم متفاوتند و بر اساس آن می توان رفتارهای خاصی را پیش بینی کرد.انگیزش پیشرفت،گرایشی برای پیشی گرفتن بر دیگران در جهت پیشرفت با توجه به ملاک های مشخص و تلاش برای کسب موفقیت می باشد.(شکر کن و باقری،1373).گیج و برلاینر (1984)انگیزش پیشرفت را به صورت یک میل یا علاقه به موفقیت کلی یا موفقیت در یک زمینه فعالیت خاص تعریف کرده اند.پژوهش های انجام شده در زمینه ی انگیزش پیشرفت نشان داده اند که افراد از لحاظ این نیاز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.بعضی افراد دارای انگیزش سطح بالایی هستند و در رقابت با دیگران در کارهای خود برای کسب موفقیت تلاش زیادی می كنند. بعضی دیگر انگیزش چندانی به پیشرفت و موفقیت ندارند و از ترس شکست، آماده خطر کردن برای موفقیت نیستند(به نقل از سیف،1385).

انگیزش پیشرفت تحصیلی به عنوان یکی از پیش نیازهای اساسی یادگیری در نظر گرفته می شود و تأثیر فراوانی بر عملکرد افراد دارد.به اعتقاد بسیاری از روان شناسان و مربیان همانند بلوم و واینر (1972) یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کلاس درس عامل انگیزش است و اغلب مربیان به احتمال قوی با نظر بیوگلسکی موافقند که انگیزش، عامل اساسی پیشرفت تحصیلی می باشد.
روان شناسان، انگیزه پیشرفت تحصیلی و موفقیت را جزو انگیزه های اکتسابی آدمی دانسته اند.مک کللند و همکاران(1961) بیش از سایرین مفهوم انگیزش پیشرفت را مورد بررسی قرار داده اند.از نظر آنها انگیزش پیشرفت زمانی مطرح می شود که شخص در فعالیت خود معیار ممتازی را الگو قرار می دهد و در پی موفقیت باشد.تحقیقات نشان می دهد که هر چه شدت انگیزش پیشرفت بیشتر باشد به همان اندازه موفقیت فرد افزایش خواهد یافت(به نقل از امیر افشاری،1380).

انگیزش پیشرفت تحصیلی باعث تأثیر گذاری بر شیوه اجرای یک تکلیف درسی و نشان دادن تمایلات در شایستگی یادگیری می شود(هاراکیویز،بارون،کارترز،لتو و الیوت،( 1997).سائق های فیزیولوژیکی پایه،رفتار طبیعی ما را در محیط های گوناگون تحت تأثیر قرار می دهند.بسیاری از اهداف ما بر پایه مشوق ها استوار است و دامنه آن می تواند از گرسنگی تا نیاز به عشق و روابط جنسی پخته در نوسان باشد.دامنه انگیزش پیشرفت تحصیلی می تواند از نیازهای بیولوژیکی تا ارضای تمایلات خلاق و دستیابی به موفقیت در رقابت های مخاطره آمیز تغییر یابد.انگیزش به دلیل تأثیر گذاری روزمره ی ما از نقشی حیاتی برخوردار است.تمامی رفتار،اعمال،افکار و باورهای ما تحت تأثیر نیروی درونی انگیزش قرار دارد.

افراد دارای نیاز پیشرفت زیاد به هیجان های گرایشی مثل امید،غرور و خشنودی پیش بینانه، پاسخ می دهند؛در حالی که افراد دارای نیاز پیشرفت کم بیشتر به هیجان های اجتنابی مثل اضطراب،حالت تدافعی و ترس از شکست پاسخ می دهند(ریو،2005،ترجمه سیدمحمدی،1385). با توجه به مباحث گفته شده، اهمیت مقوله انگیزش پیشرفت تحصیلی در تأثیر بر رفتار آشكار می باشد. لذا این مقاله این موضوع را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار می دهد.

هدف این پژوهش بررسی تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه ی تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد  در شاخه علوم تربیتی به منظور پیشنهاداتی به برنامه ریزان و سیاست گذاران نظام آموزش عالی کشور در راستای اتخاذ تصمیماتی جهت افزایش انگیزه تحصیلی در سایر دانشجویان است .

و بررسی ادراک از جنسیت استاد و رابطه آن با انگیزه تحصیلی دانشجویان  با توجه به جنسیت استاد است لذا در این بررسی سعی شده است که راهبردی برای پیشرفت و انگیزه تحصیلی دانشجویان ارائه شود و به سوالات زیر پاسخ داده شود.

1-آیا بین جنسیت استاد و انگیزه تحصیلی رابطه وجود دارد؟

  1. آیا به طور کلی می توان جنسیت استادرابه عنوان یکی از عوامل انگیزشی در دانشجویان برای ایجاد پیشرفت تحصیلی مورد استفاده قرار داد.؟

اهداف تحقیق

هدف کلی:

بررسی تاثیر جنسیت اساتید برانگیزه تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد  در سال 1378 که مشخص می شود که برای دانشجویان جنسیت اساتید دارای اهمیت است یا خیر

اهداف جزئی:

- شناسایی رابطه بین جنسیت استاد و پیشرف تحصیلی  و انگیزه تحصیلی دانشجو

 - شناخت و تمایل دانشجویان به جنس استاد و تاثیر آن بر انگیزه تحصیلی آن ها

 -  نتیجه گیری از بررسی ها جهت برنامه ریزی های استراتژیک

 - ارائه پیشنهادات لازم جهت اتخاذ تصمیمات بعدی

پیشرفت , انگیزه, پیشرفت,انگیزه پیشرفت, انگیزه پیشرفت تحصیلی,دانلود پروپوزال انگیزه پیشرفت تحصیلی,دانلود پروپوزال روانشناسی,دانلود پروپوزال تاثیر جنسیت اساتید بر انگیزه تحصیلی دانشجویان,دانلود پروپوزال انگیزه تحصیلی دانشجویان,دانلود پروپوزال پیشرفت تحصیلی,دانلود مقاله انگیزه تحصیلی دانشجویان,دانلود تحقیق روانشناسی,دانلود مقاله تاثیر جنسیت بر انگیزه تحصیلی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه خدمات (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 روابط عمومی, روابط عمومی ,اخبار روابط عمومی ,شرکت معماران تبلیغات نوین ,روابط عمومی و تبلیغات, مدیریت تبلیغات

چکیده

صنعت تبلیغات با همه سوابقی که در کشور ما دارد هنوز هم جوان و هم غیر علمی است.. این واقعیت نباید کسی را بر آشفته کند که تبلیغات در کشور ما در حد سایر فنون و هنرهای رسانه ای ما(نسبت به جهان رسانه ها) است.

تبلیغات در جهان امروز و در عصر انفجار اطلاعات.، در مراودات اقتصادی و فرهنگی ازجایگاه علمی، تخصصی و در ابعادی وسیع تر هنری برخوردار است. فرد فعال در عرصه تبلیغات بابهره گیری ازعلوم مختلف از جمله روانشناسی، جامعه شناسی و نیز شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مخاطبان می تواند در عرصه رقابت ها بهترین و کارآمدترین شیوه ها را به کار گیرد با تمام توجهی که دنیای پیشرفته به این امر نشان می دهد و درصد بالایی از هزینه ها را به امرتبلیغات اختصاص می دهد. در کشور ما با وجود نیاز حیاتی به توسعه اقتصادی این امر ناشناخته و مورد بی مهری قرار گرفته است.  (محسنیان راد،25:1384)

با توجه به اینکه تبلیغات نقش بسزایی در رشد و یا عدم رشد یک سازمان دارد و عموما بر عهده روابط عمومی است، به توضیح مختصری راجع به نقش روابط عمومی در تبلیغات می پردازیم.

ایجاد یک هماهنگی موثر بین روابط عمومی و تبلیغات بدون داشتن یک دید واضح از نقاط قوت و ضعف هر کدام کار دشواری است .تبلیغات می تواند به طور خیلی صحیح و دقیق به مخاطبین خارجی انتقال پیدا کند و هدایت شود . فعالیت های ارتباطی رسانه ای ممکن است به طور خوب و مطلوبی به مخاطبین انتقال داده شود ،‌اما هیچ تعهد و ضمانتی در افشای آن وجود نداشته باشد. این بستگی به ارزش خبرها و جاذبه روابط عمومی دارد.

تکنیک های روابط عمومی عامل موثری برای دستیابی  مخاطبین به رسانه ها است و در رقابت ها و حمایت های مالی، می تواند یکی از عوامل اصلی باشد و این حرکت در بازاریابی و تمرکز کردن روی عده ای خاص و قلیل از مخاطبین یا در سطح گسترده باید همواره مدنظر قرارگیرد و بتوانیم از تکنیک های روابط عمومی برای تبلیغات و بازاریابی به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم. (ساترلند،70:1380)

اهداف تحقیق

هدف کلی:

بررسی تاثیر تبلیغات روابط عمومی بر ارائه  خدمات

اهداف جزیی:

بررسی میزان تاثیر تبلیغات چاپی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات پخشی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات محیطی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

بررسی میزان تاثیر تبلیغات اینترنتی روابط عمومی بر ارائه  خدمات

 نقش و اهمیت روابط عمومی در تبلیغات مدرن

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

کتاب 100 سخن انگیزشی (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات108
حجم فایل429 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات3
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی

پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

این پرسشنامه شامل 13سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

بررسی عوامل مؤثر بر ایمنی در کارگاه ها

پرسشنامه

 

سوالات مربوط به تعریف خطر، حادثه، ریسک و همچنین خطرات موجود در محیط کار کارگر، علل حوادث شغلی و اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث شغلی بصورت سوالات باز، سوالات مربوط به وقوع حادثه شغلی، اطلاع کارگران از اصول و مقررات ایمنی، استفاده کارگران از وسایل حفاظت فردی در حین انجام فعالیتهای کاری، امکان پیشگیری از وقوع حوادث شغلی، انجام بازرسی از طرف بازرسان مراکز بهداشتی و اداره بازرسی کار از محل کارگاه، رضایت کارگر از شغل خود، آموزش کارگر در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای بصورت بلی- خیر و همچنین میزان تاثیر تقدیر و سرنوشت و شانس در بروز حوادث شغلی با مقیاس لیکرت(1=کاملا مخالف و 5=کاملا موافق) اندازه گیری شد. به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها‌ دربین برخی از کارگران و کارکنان کارگاه های کوچک سردشت توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات،  در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .و برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است،  سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد.

 

عکس بخشی از پرسشنامه

دانلود پرسشنامه ایمنی کارگاه ها

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان  با رضایت مشتریان

پرسشنامه سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان  با رضایت مشتریان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل )

دانلود رایگان پرسشنامه, دانلود پرسشنامه روانشناسی, پرسشنامه های جدید, لیست همه پرسشنامه ها,پایان نامه

 

 

پرسشنامه

چنانچه مستحضرید در عصر حاضر مهمترین مزیت رقابتی سازمان‌ها، بکارگیری بهینه دانش موجود و کسب،ذخیره، تسهیم(به اشتراک گذاری) و بکار گیری دانش جدید مرتبط با فعالیت هاست. این بهره گیری از دانش با عنوان مدیریت دانش شناخته می‌شود. اما برای استقرار و ارتقای سیستم مدیریت دانش در هر سازمانی، ابتدا لازم است وضعیت سازمان در خصوص وجود فرآیندهای مدیریت دانش سنجیده شود. پرسشنامه پیش روی شما برای انجام پژوهشی درباره سنجش استقرار مدیریت دانش در سازمان  با رضایت مشتریان  می‌باشد. از نتایج این پرسشنامه صرفاً به منظور افزایش اعتبار چارچوب پیشنهادی استفاده خواهد شد. تمام پاسخ ها به صورت محرمانه باقی خواهد ماند.

  یکی از مهم ترین مراحل تحقیق،گرد آوری اطلاعات است.اطلاعات مورد نیاز برای انجام تحقیق را به طرق مختلف می توان جمع آوری نمود.پرسشنامه یکی از ابزارهای رایج تحقیق و روش مستقیم برای کسب داده های تحقیق است.در تحقیق حاضر با توجه به ضرورت صرفه جویی در وقت،هزینه و نیروی انسانی از پرسشنامه محقق ساخته، از پرسشنامه محقق ساخته ،شامل دو پرسشنامه ،پرسشنامه برای مراجعین به مرکز خدمات درمانی و پرسشنامه مخصوص پرسنل مرکز درمانی که بر اساس مؤلفه های ساختار سازمان ، فناوری ،نیروی انسانی و فرهنگ سازمانی، بهبود روابط بامراجعین، خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات، توسعه مهارتهای تخصصی، افزایش خدمات درمانی به مراجعین، کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین، رضایتمندی مراجعین وبیماران، می باشدکه با طیف پنج درجه ای لیكرت (از خیلی كم تا خیلی زیاد با نمره 1 تا 5) اندازه گیری می شود. استفاده شده است. اطلاعات پرسشنامه شامل دو بخش اطلاعات عمومی مانند سن، جنس، سطح سواد، طول بستری، وضعیت تاهل، بخش، بیمارستان، سابقه بستری بود

 

متغیرهای تحقیق

ردیف

نام متغیر

مستقل

وابسته

اصلی

زمینه ای

كمی

كیفی

تعریف

نحوه اندازه‌گیری

مقیاس

پیوسته

گسسته

اسمی

رتبه‌ای

 

 

1

 

 

ساختار سازمانی

 

 

 

 

 

×

 

 

 

 

×

 

ساختار سازمانی حاصل فرایند سازماندهی است و از نظام روابطی که به طور غیر رسمی شکل گرفته و به  طور رسمی تصویب شده است و حاکم بر فعالیت های افرادی که برای کسب اهداف مشترک به هم وابسته اند.

 

 

 

2

 

فن اوری اطلاعات

 

 

 

×

 

 

 

 

×

 

فناوری در استقرار مدیریت دانش راه حل هایی را برای تسهیم دانش،مدیریت و اداره کردن اسناد ،جریان یا روند کار و غیره ایجاد می کند.

 

 

 

 

3

 

 

نیروی انسانی

 

 

 

 

×

 

 

 

 

×

 

نقش توسعه سازمان و کسب مزیت رقابتی در سازمان بطور متقابل مسئول دستیابی به اهداف مشترك و موجودی اجتماعی درون یك سازمان هستند

 

 

 

4

فرهنگ سازمانی

 

 

×

 

 

 

 

×

 

فرهنگ مشاركتی، سازگاری، انطباق پذیری و رسالتی در بیمارستان

 

 

 

5

روابط بامراجعین

 

×

 

 

 

 

 

×

 

روابط بامراجعین

 

 

 

6

خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات

 

×

 

 

 

 

 

×

 

خلاقیت ونواوری در ارائه خدمات

 

 

 

7

توسعه مهارتهای تخصصی

 

×

 

 

 

 

 

×

 

توسعه مهارتهای تخصصی

 

 

 

8

 

افزایش خدمات درمانی به مراجعین

 

×

 

 

 

 

 

×

 

افزایش خدمات درمانی به مراجعین

 

 

 

9

کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین

 

×

 

 

 

 

 

×

 

کاهش ترک یا رویگردانی مراجعین

 

 

 

10

رضایتمندی مراجعین وبیماران

 

×

 

 

 

 

 

×

 

رضایتمندی مراجعین وبیماران

 

 

عکس بخشی از پرسشنامه

بررسی استقرار مدیریت دانش در سازمان ,استقرار مدیریت دانش ,پرسشنامه مدیریت دانش ,پرسشنامه استقرار مدیریت دانش ,دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت,پرسشنامه مدریت,پرسشنامه رضایتمندی ,دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت دانش

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد