motorsearchdl

دانلود فایل

اصول و فنون مذاکره (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات130
حجم فایل1.593 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

به نام خداوند مهربان
اصول و فنون مذاکره

بخش اول
مذاکره چیست ؟

هر روزه، در هر نقطه ای از جهان، افراد با موقعیت هایی برای مذاکره
روبرو می شوند. برخی از مذاکرات ساده و برخی پیچیده اند. مذاکره دو
کودک برای انتخاب کانال تلویزیون، مذاکره دو نفر برای ازدواج،
مذاکره دو شرکت فروشنده و خریدار، مذاکره هسته ای ایران و ...
نمونه هایی از مذاکره هستند و...

Related image

بخش دوم
تعارض و مواجهه با آن

تعارض ممکن است در تفاوت خواسته های
طرفین، و یا تفاوت در برداشت ها و سوء تفاهم ها ریشه داشته باشد .

Related image

بخش سوم
برنامه ریزی برای مذاکره

مذاکره کننده ای که
برنامه ریزی نکرده با مشکلات متعددی مواجه می شود که شامل
موارد زیر است : ...

Image result for ‫تصویر اصول و فنون مذلکره‬‎

 

بخش 4
استراتژی و تاکتیک های یک مذاکره رقابتی ( برد - باخت )
توصیه بسیاری از مذاکره کنندگان این است که مذاکره را به

صورت برنده-برنده اجرا کنید. یا به عبارتی سعی کنید کیک
مذاکره را بزرگتر کنید تا به هر کس سهم بیشتری برسد.

Image result for ‫تصویر اصول و فنون مذلکره‬‎

بخش 5
مذاکره برنده - برنده

 

و ...

تجدید مذاکره

چه زمانی مذاکره نکنیم

خلاصه انچه آموختیم

همیشه مذاکره بهترین راه حل نیست :
گاهی انجام ندادن مذاکره بهتر از انجام آن است. یک مذاکره کننده
خوب، قبل از مذاکره به این سوال پاسخ می دهد : آیا شرکت در
این مذاکره به صلاح من و یا سازمان من است ؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:55 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی (محیط زیست)

دسته بندیمحیط زیست
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات145
حجم فایل404 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی ریسک های آلودگی در نیروگاه حرارتی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

 

مقدمه

پیشرفت روز افزون تكنولوژی اگر چه در مجموع امكانات زیستی بهتر برای بشریت فراهم آورده لیكن اثرات سوء و ناگواری نیز بر محیط زیست گذاشته است كه مقابله با آن به سادگی امكان‌پذیر نیست از این رو برای جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست باید از آخرین دست آوردهای دانش و تكنولوژی امروزی بهره گرفت. جهت اقدام عملی برای حفظ محیط زیست ابتدا باید آینده‌های مختلف از صنایع گوناگون ناشی از انواع فرایندها را به خوبی شناخت سپس روش مناسب برای تصفیه و دفع صحیح آنها را مورد بررسی قرار داد و در نهایت سیستم و سیستم‌های مناسب را طراحی و اجرا نمود.

برای احداث صنایع جدید روز به روز قوانین سخت‌تری از نظر جلوگیری از آلودگی محیط زیست وضع می‌گردد تا ضمن حفظ محیط زیست فعلی، از آلودگیهایی كه در گذشته بوجود آمده است نیز كاسته شود. بدیهی است كه جهت نیل به این اهداف لازم است پیشرفته‌ترین روشهای فیزیكی، شیمیایی و بیولوژیكی طرح و اجراء شود و در عین حال به لحاظ اقتصادی نیز امکان سنجی شده  تامین سرمایه گردد. در مملكت ایران با توجه به برنامه‌های صنعتی دولت و نیاز صنایع به انرژی برق به همراه استفاده عموم، تعداد نیروگاههای تولید برق مرتباً افزایش می‌یابد و از میان انواع نیروگاههای حرارتی بخاری، گازی و آبی بیشترین مقدار تولید برق مربوط به نیروگاههای بخاری می‌باشد كه نیروگاه عظیم رامین هم جزء این دسته قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی:ریسک های آلودگی نیروگاه,ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی,ارزیابی ریسک های آلودگی نیروگاه

مسأله اساسی تحقیق

آلودگی زیست محیطی، محصول فرعی و ناخواسته فعالیت های صنعتی مختلف است كه باعث شده محیط زیست هر چه بیشتر در معرض تهدید قرارگیرد امروزه بحران های زیست محیطی، حركت به سوی توسعه پایدار، حذف موانع غیر تعرفه ای در راه اقتصاد، جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن منابع و ایجاد شرایطی در جهت تفاهم در خصوص تعرفه ها و مسائل اقتصادی را می توان از جمله علل مطرح شدن سیستم های مدیریت محیط زیست دانست. هماهنگی همزمان ارتقا سطح كیفی، زیست محیطی، ایمنی و بهداشتی، معیار انتخاب خدمات ومحصولات در یك جامعه متمدن بشر است.

بدون شك انرژ ی الكتریكی، نقش اساسی در شكل گیری و توسعه تمدن بشری داشته است. از طرفی مصرف مقادیر عظیم آب، انرژی و مواد شیمیایی در فرایندهای مختلف تولید انرژی الكتریكی باعث شده این صنایع ریسك های زیست محیطی نامطلوبی  به همراه داشته باشد . بنابراین شناخت این ریسك ها و اتخاذ روشها و سیستم های مدیریتی مناسب نقش مهمی در كاهش پیامد های نامطلوب آن به همراه خواهد داشت.

در تحقیق پیش رو از تکنیک های تصمیم ساز همچون MCDM و MADM جهت ایجاد مدل تصمیم ساز استفاده خواهد شد که با تلفیق با مدل COQ  نگاه جدیدی به رتبه بندی ریسک خواهد داشت.]21[ ، ]9[

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

صنایع نیروگاهی از جمله صنایع راهبردی در جهان و کشورمان است که بنا بر طبیعت استراتژیک و حساس و همچنین تکنولوژی پیچیده اجرا همواره با عدم قطعیت و ریسک بالایی به لحاظ آلودگیها همراه بوده است امروزه با وجود گسترش تکنیک ها و ابزارهای مدیریت ریسک کمبود رویکردی ساختارمند و یکپارچه، همچنین توجه کمتر به آنالیز تصمیم گیری و تاثیرات آن بر نتایج پروژه سبب ایجاد ناهماهنگی هایی دراستفاده موثر و سیستماتیک از این راهکارها در پروژه های تولید برق گردیده است. از طرفی دیگر برای تصمیم گیری در مورد مدیریت ریسک این نیاز وجود دارد که ما بتوانیم داده های کیفی را به داده های کمی تبدیل نماییم و علاوه بر آن شاخص اقتصادی که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است در تصمیم گیری ها در نظر بگیریم  و اولویت بندی را در این زمینه انجام  دهیم. به دلیل خلائی که در این راستا وجود دارد و اهمیت موضوع این ضرورت احساس می شود تا مدلی یکپارچه برای رتبه بندی ریسک های آلودگی در این حوزه با در نظر گرفتن شاخص های اقتصادی ارائه گردد. ]21[ ، ]22[

اهداف تحقیق

طراحی مدل تصمیم گیری برای رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه حرارتی

اهداف ویژه و کاربردی :

1- تلفیق شاخص های محیطی با شاخص اقتصادی و رتبه بندی ریسکهای آلودگی در نیروگاه رامین

2- یافتن راهکارهایی جهت کاهش هزینه شکست مخاطرات (حرکت هزینه ها از شکست به سمت پیشگیری)

3- تعیین فعالیتهایی که با ریسک آلودگی بیشتری همراه است

4- تعیین واحدهای پر خطر در نیروگاه رامین

5- شناسایی میزان خروجی آلاینده ها به هوا و آبهای پذیرنده و همینطور میزان پسماندهای خطرناک

]10[ ، ]6[ ، ]4[

فهرست مطالب

مقدمه

كلیاتی از نیروگاههای بخار

نیروگاه رامین

تاریخچه تاسیس نیروگاه رامین اهواز

مشخصات کلی نیروگاه رامین

انواع پسابهای صنعتی در نیروگاههای بخار

كیفیت و كمیت پسابهای نیروگاه بخار

اثرات و پیامدها

اساس پیش بینی اثرات عمومی نیروگاههای حرارتی

اثرات بر اقلیم و کیفیت هوا

اثرات بر کمیت و کیفیت منابع آب

اثرات صدا

اثرات برگیاهان

اثرات بر جانوران

اثر برمحیط اقتصادی و اجتماعی

اثر بر محیط فرهنگی

اثرات مستقیم نیروگاهها

اثرات غیر مستقیم نیروگاهها

تعریف واژگان تخصصی

فصل دوم : ادبیات تحقیق

مسأله اساسی تحقیق

اهمیت و ضرورت انجام تحقیق

اهداف تحقیق

مرور مقالات

نتیجه گیری مرور تحقیقات مختلف با یكدیگر

روش AHP

روش  ویکور

تکنیک تاپسیس

مقایسه ویکور و تاپسیس و AHP

تکنیک تلفیق AHP  و   TOPSIS

روش ANP

مقایسه AHP  و  ANP

كاربردهای تكنیك ANP و AHP

مدیریت ریسك

ریسك

تاریخچه مدیریت ریسك

تعاریف و ابعاد ریسك

اصول مدیریت ریسک

اهداف مدیریت ریسک

مشخصه‌های ریسك

انواع مختلف ریسك

فرآیند مدیریت ریسک

تصمیم گیری چند شاخصه و انواع تكنیك های آن

طبقه بندی تصمیم از جهت میزان اطمینان

وزن تصمیم گیری

تصمیم گیری چند شاخصه (Multiple Criteria Decision Making)

دلایل بکارگیری تصمیم گیری چند شاخصه

تصمیم گیری با شاخصهای چندگانه

لزوم تصمیم گیری چند معیاره در پروژه ها و مسائل مختلف

مدلهای چند شاخصه (Multiple Attribute Decision Making)

قدمهای ایجاد مدل تصمیم گیری

روش ANP

فرایند تحلیل سلسله مراتبی روش AHP

مدل تاپسیس

روش های تجزیه و تحلیل عوامل شکست و آثار آنها FMEA

تعریف FMEA

هزینه یابی كیفیت COQ

ویژگی های سیستم مدیریت هزینه های کیفیت

فوائد سیستم هزینه های کیفیت

انواع هزینه های كیفیت

هزینه های پیشگیری

هزینه های ارزیابی

هزینه های شکست داخلی

هزینه های شکست خارجی

هزینه های انطباق و عدم انطباق

فصل سوم : مواد و روش ها

ابزار گردآوری داده ها

جامعه آماری

تعیین نمونه آماری و حجم نمونه

بررسی پایایی تحقیق

اطلاعات پرسش شوندگان

تشریح مراحل انجام کار برای مدل FMEA

محاسبه RPN

آیا اصلاح نیاز است؟

اقدامات اصلاحی و پیشنهادی

وزن شاخص ها

شناسایی مخاطرات و عوامل و تاثیرات آن در نیروگاه

مواد زاید جامد و نیمه جامد

روغنهای حاویPCBs

شناسایی واحدهای اصلی و خطرزا در نیروگاههای حرارتی

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد بهره برداری

شناسایی عوامل عمده ریسک در واحد شیمی

موارد مورد بحث و بررسی جهت منابع تأمین آب

فصل چهارم : یافته های تحقیق

تهیه پرسشنامه FMEA

محاسبه RPN ریسك ها با استفاده از FMEA

تهیه پرسشنامه COQ

آزمون فریدمن

گام های محاسباتی

دلیل استفاده از آزمون فریدمن

محاسبه رتبه ریسك ها با استفاده از مدل تركیبی FMEA و COQ با روش Topsis

فصل پنجم : تجزیه  تحلیل و نتیجه گیری

 بحث و نتیجه گیری

مزیت مدل پیشنهادی حاصل از تحقیق

نتایج رتبه بندی

دلیل تفاوت رتبه های ریسک ها

اقدامات پیشنهادی یا پیشنهاد عملکرد

پیشنهادات جهت اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

پیشنهاد برای پژوهش های آتی

فهرست منابع و مراجع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:55 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آشنایی با سرطانهای شغلی (طب کار و ایمنی)

دسته بندیطب کار و ایمنی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات12
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

همان طور که یک ساختمان بزرگ از تجمع تعداد زیادی خشت یا سنگ یا آجر تشکیل شده است . بدن تمام موجودات زنده نیز از تجمع تعداد زیادی سلول بوجود آمده است .

در حالت طبیعی هر روز میلیون ها سلول در بدن انسان به علت پیری یا صدمات و جراحات می میرند و به جای آنها سلول های تازه ای جانشین می گردند .

در کشور ما اهمیت سرطان در حال افزایش است و به عنوان سومین علت مرگ و میر و دومین گروه بزرگ از بیماریهای مزمن و غیر قابل انتقال است . عادت های جدید زندگی ، افزایش مصرف

دخانیات ، افزایش جمعیت و مسن تر شدن ترکیب جمعیتی ، آلودگی های زیست محیطی و شرایط نامساعد در محیط های زیست انسانی ، رواج ابتلا به بعضی بیماریهای مسری مانند

هپاتیت C و B در زمره سایر دلایل کلان منتهی به افزایش سرطان در جامعه ما محسوب می شوند .

تخمین زده می شود که بیش از یک سوم تمام موارد سرطان ها قابل پیشگیری است و یک سوم دیگر مشروط به تشخیص زودرس و سریع ، بالقوه درمان پذیر می باشند ،

در اکثر موارد دیگر که درمان قطعی میسر نیست با اقدام های موثر نگاهدارنده و تسکین دهنده ، می توان کیفیت زندگی بیماران را بهبود بخشید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:55 ] [ جمشید راد ]
[ ]

زیان های آلودگی های صوتی در محیط کار (پاورپوینت)

دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات75
حجم فایل189 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

- گازهای سمی

- محیط غبار آلود

- آلودگی صوتی

- مواد اشتعال زا

-  ظرف تحت فشار

سر و صدا شایع ترین عامل زیان آور محیط كار است . حداكثر سر و صدای مجاز در محیط كار در یك شیفت ۸ ساعته، ۸۵-۹۰ dB می باشد . صوت بیش از حد مجاز سبب ناشنوایی های حسی، عصبی و یا هر دو می گردد . افزایش فشار، قند و كلسترول خون، اضطراب، ناراحتی عصبی و اختلالات شنوایی در كودكانی كه مادرانشان به هنگام بارداری در معرض سر و صدای بیش از حد مجاز بوده اند، از دیگر اثرات سوء آن بر سلامت انسان می باشد . برخی فلزات سنگین، حلال ها، آفت كش ها و سایر مواد شیمیایی نیز سبب كاهش شنوایی حسی- عصبی می گردند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:54 ] [ جمشید راد ]
[ ]

کتابچه ایمنی و بهداشت شغلی (طب کار و ایمنی)

دسته بندیطب کار و ایمنی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات44
حجم فایل997 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست ) بخش عمومی (
هدف ............................................................................................................................................................................ 6
دامنه و کاربرد ..................................................... . 6 .........................................................................................................
تعاریف و اصطلاحات ........................................... . ................................................................................ .. 6 ......................
واحد بهداشت حرفه ای ................................................................................................................................................ 7
اهداف بهداشت حرفه ای ........................................................................................................................ ... 7 ...................
شرح وظایف بهداشت حرفه ای ............................................................................................................... .. 7 ...................
حدود انتظارات از کارکنان ............................................................................................................................. ... 8 .............
مخاطرات پیش روی کارکنان خدمات بهداشتی ............................................................................................. .. 8 ..............
مراحل برنامه های مدیریت خطر ................................................................................................. .. 8. ...............................
اولویت بندی مخاطرات .................................................................................................................................................. 3
عوامل زیان آور ناشی از کار در بیمارستانها
مخاطرات ارگونومیك، روانی اجتماعی ......................................................................................................... – . 3 ..............
عوامل روانی زیان آور ............................................................................................ . ....................................... . 3 ..............
عوامل ارگونومیکی زیان آور ..................................................................................................................... .. 11..................
مخاطرات بیولوژیکی زیان آور ............................................................................................. .. 11 ......................................
مخاطرات شیمیایی ............................................................................................................ .. 11.......................................
مخاطرات فیزیکی
صدا ............................................................................................................................................................................ 12
روشنایی ..................................................................................................................................................................... 13
تشعشعات و مواد رادیو اکتیو ....................................................................................................................................... 13
شرایط جوی ............................................................................................................................................................... 11
مخاطرات حادثه ای .................................................................................................................................................... 11
3 " CSR " کتابچه ایمنی و سلامت شغلی
حریق
شناخت کامل آتش سوزی و پیشگیری از آن ................................................................................................................ 17
انواع آتش ................................................................................................................................................................. 18
وسایل و لوازم مبارزه با آتش سوزی
کپسولهای اطفاء حریق ............................................................................................................................................... 13
جعبه های آتش ) FIRE BOX 13 .................................................................................................................................. )
سیستم های اعلام و اطفاء اتوماتیك ............................................................................................................................ 21
اصول کلی پیشگیری از حریق ..................................................................................................................................... 21
اقدامات اضطراری ...................................................................................................................................................... 21
حریق در بیمارستان ................................................................................................................................................... 21
بلایای طبیعی ............................................................................................................................................................. 22
سیلندرهای تحت فشار ............................................................................................................................................... 23
فهرست ) بخش خصوصی (
عوامل زیان آور ناشی از کار در CSR
عوامل ارگونومی زیان آور
راه رفتن و ایستادن برای مدت زمان طولانی ........................................................................................ ... 22 ...................
جابجایی اجسام سنگین ............................................................................................................................ .. 26 ..............
پوسچرهای نامناسب بدنی .............................. ........................................................................................ .. 28 ..............
سندرم تونل کارپال .................................................................................................................................................... 28
سندرم مدخل خروجی قفسه سینه ) (TOS ................................................................................................... . 23..............
نوبت کاری ............................ ............................................................................................. .. 31.....................................
4 " CSR " کتابچه ایمنی و سلامت شغلی
عوامل شیمیایی زیان آور
پودر تالك .... .............................................................................................................................................................. 32
ضد عفونی کننده ها ..................................................................................................................................................... 32
شوینده ها .................................................................................................................................................................. 31
عوارض پوستی ناشی از تماس با شوینده ها ................................................................................................................ 31
عوارض ریوی ناشی از تماس با شوینده ها ................................................................................................................ 32
عوامل فیزیکی زیان آور
صدا ........................................................................................................................................................................... 36
استرس حرارتی ......................................................................................................................................................... 36
مخاطرات حادثه ای
اصول ایمنی کار با اتوکلاو ........................................................................................................................................... 37
عوامل بیولوژیکی زیان آور
الزامات کارکنان در تماس باخون .................................................................................. . 33..............................................
روش ضد عفونی کردن خون و ترشحات آلوده ............................................................................................................. 33
وسایل حفاظت فردی ویژه این واحد ....................................................................................................................... 11
منابع .......................................................................................................................................................................43

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:54 ] [ جمشید راد ]
[ ]

چند راز مردانه برای تسخیر قلب شوهران (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات4
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

همه آدم‌ها، چه کسانی که تازه تصمیم به ازدواج گرفته‌اند و چه زوج‌هایی که 20-10 سال از زندگی مشترک‌شان می‌گذرد، همه نیازمند آموزش مهارت‌های زندگی هستند و متاسفانه اطلاع‌رسانی در این

زمینه در کشور ما بسیار کم و محدود است؛ بیشتر خانواده‌ها عقیده دارند که فرزندشان باید شنا، زبان، خطاطی و نقاشی یاد بگیرد اما هیچ‌کس به این فکر نمی‌کند که «زندگی کردن»

را به فرزندش آموزش دهد!


اسدی، روان‌شناس بالینی در هفته نامه ای نوشت: تازه ازدواج کرده‌اید یا چند سال از زندگی مشترک‌تان می‌گذرد و هنوز رگ خواب شوهرتان دستتان نیامده است؟!

نمی‌دانید چطور خواسته‌تان را به همسرتان بگویید که به او بر نخورد و غرور مردانه‌اش جریحه‌دار نشود؟! خسته‌اید از بس حسرت رابطه خوب دوستتان با همسرش را خورده‌اید؟؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:54 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات65
حجم فایل199 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری

بررسی عوامل موثر بر اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  با استفاده از مدل (AHP)

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM , پایان نامه , رضایت مشتری , دانلود مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پایان نامه, دانلود پایان نامه دانشگاهی,پایان نامه مدیریت

چکیده

امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ارتباطات مالی و اعتباری بانک ها با مشتریان خود نیز وارد مرحله جدیدی شده است که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جهانی اینترنت و گسترش ارت باطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و اقتصادی فراهم آورده است . لذا امروزه در کنار مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری، مفهوم دیگری با عنوان مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است.

هرچند تاکنون تحقیقات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نمود ه اند، امادر حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است . و در نتیجه عوام ل تأثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است.

دراین تحقیق 8 عامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری ، بررسی و اولویت بندی قرار گرفت که عبارتند از: فرهنگ، مدیران ارشد، کارمندان، فناوری، یکپا رچه سازی سیستم، سازوکارسازمانی، مشتری مداری و محرك ها و مشوق های کارمندان. برای بررسی و اعتبارسنجی عوامل مؤثر ابتدا پرسشنامه ای ماتریسی در اختیار خبرگان قرار گرفت . اعتبار فرضیات تحقیق نیز از طریق رگرسیون مورد آزمون قرار گرفت . سپس پرسشنامه ای با مقیاس لیکرت 10 امتیازی از 1 به عنوان بسیار ضعیف تا 10 به عنوان بسیار عالی برای اندازه گیری در نظر گرفته شد، و برای نظر سنجی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های مؤثر هر کدام در اختیار کارمندان و نیز مشتریان قرار گرفت. جامعه آماری، کارمندان شعب مختلف بانک پاسارگاد شهر اصفه ان بودند، که حدود 92 نفر انتخاب شدند و همچنین مشتریان شعب مختلف نیزکه حدود 4000 نفر بودند و نمونه 200 نفر انتخاب شد ند. ضمناً ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه های کارمندان و مشتریان نیز از نمونه اولیه به دست آمده و نشان از پایایی مناسب بود. برای وزن دهی و اولویت بندی عوامل و مؤلفه های هر کدام از نرم افزار Expert Choice استفاده شده است.

نتایج آشکار کرد که در بین 8 عامل مؤثر از دید کارمندان بانک پاسارگاد : عامل محرك ها و مشوق ها در بالاترین اولویت و عامل سازوکار سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و به آن کمتر توجه می شود. از دید مشتریان عامل محرك ها و مشوق های کارمندان در بالاترین اولویت و عامل فرهنگ سازمانی در کمترین اولویت قرار دارد و بانک مذکور به عامل مشتری مداری نیز توجه چندانی نشان نمی دهد.

کلید واژه: سبک های هویتی، بهزیستی روانی، دانشجویان

بیان مسئله

آنچه که سازمان ها از مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک راه برد کاری که تحول درسازمان و فرآیندهای کاری را ایجاد می کند، انتظار دارند با آنچه در عمل اتفاق می افتد تفاوت دارد . سیستمهای مدیریت روابط مشتریان ازنظرعملکردی یا نوع اعمالی که انجام می دهند به 4 دسته تقسیم می شوند :

عملیاتی(کاربردی)، تحلیلی، اشتراکی و الکترو نیکی. به نظر می رسد که با پیاده سازی واصلاح مستمر فرآیندهای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در بانک می توان به رضایت هر چه بیشتر مهمترین سرمایه بانک که همان مشتریان می باشند، دست یافت . در این راستا اولین قدم شناسایی عوامل تاثیر گذار بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان است . امروزه با شکل گیری ابزارهای الکترونیکی ، ارتباطات، مالی و اعتباری بانک ها نیز با مشتریان خود وارد مرحله جدیدی شده اند، که شاخصه بارز آن حضور فناوری های نوین با امکانات و توانمندی های بهینه است . دسترسی تعداد زیادی از مردم جهان به شبکه جها نی اینترنت و گسترش ارتباطات الکترونیک بین افراد و سازمان های مختلف از طریق دنیای مجازی ، بستری مناسب برای برقراری مراودات تجاری و مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری شکل گرفته است . هرچند تا کنون تحقیات بسیاری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری انجام شده است که این (تحقیقات از انواع گوناگونی از چارچوبهای تئوریک استفاده نموده اند، اما در حوزه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری به ویژه در حوزه بانکداری  تحقیقی انجام نگرفته است و در نتیجه عوامل تاثیرگذار بر موفقیت در پیاده سازی مدیریت روابط مشتریان مورد شناسایی قرار نگرفته است . مساله اصلی این پژوهش بر این مبنا شکل گرفته است . به عبارت دیگر تحقیق حاضر با هدف کشف علل مذکور و بررسی ورتبه بندی عوامل مؤثر در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری  استان اصفهان انجام گرفته است . با توجه به ماهیت مساله و لزوم توجه توأمان به داده‌های تجربی و قضاوت ذهنی، در این در پژوهش مبنای کار بر اساس مدل فرآیند تحلیل سلسله مراتبی  قرار داده شده است .مدل AHP تئوری ریاضی که اولین بار توسط توماس ال ساعتی  در دانشگاه پنسیلوانیا مطرح شد AHP یک مدل قدرتمند و جامع می باشد که تصمیم گیری درآن با استفاده از داده های تجربی و قضاوت ذهنی تصمیم گیرنده انجام می پذیرد. در مدل تحلیل سلسله مراتبی از یک ساختار جهت سازماندهی و ارزیابی اهمیت معیارهای مختلف وتشخیص اولویت متغییرها استفاده میشود، ودر این راستا قضاوت های افراد مختلف را ترکیب مینماید(ساعتی، 2008).

فرضیات تحقیق

فرضیه1: فرهنگ در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه2: مدیران ارشد در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه3: کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه4: یکپارچهسازی سیستمها در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه5: فناوری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه6: سازوکارسازمانی در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیر دارد.

فرضیه7: محرك ها و مشوق های کارمندان در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد.

فرضیه8: مشتری مداری در اجرای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تأثیردارد

پایان نامه رشته مدیریت ، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت،مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت کیفیت فراگیر، کسب و کار الکترونیک، اهداف CRM ،دانلود رایگان پایان نامه،

.

فهرست مطالب

فصل 1-     کلیات تحقیق.. 1

1-1-         مقدمه………. 2

1-2-          بیان مسئله. 2

1-3-         اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-         اهداف تحقیق.. 6

1-5-         سوالات تحقیق.. 6

1-6-         فرضیات تحقیق.. 7

1-7-         چارچوب نظری تحقیق.. 8

1-8-         تعاریف واژه ها 16

فصل 2-     ادبیات و مستندات تحقیق.. 19

2-1-          مقدمه…………. 20

2-2-         ویژگیهای اقتصاد دانش محور. 20

2-3-         مفهوم مشتری مداری.. 24

فصل 3-     روش شناسی تحقیق.. 25

3-1-       روش تحقیق.. 26

3-2-         نحوه استخراج پارامترها 27

3-3-         مراحل اجرای تحقیق.. 27

3-4-          قلمرو تحقیق.. 27

3-5-         جامعه آماری.. 27

3-6-         نمونه و روش نمونه گیری.. 28

3-7-         روش گردآوری اطلاعات.. 28

3-8-         ابزار گرد آوری اطلاعات.. 29

3-9-         روش های تجزیه و تحلیل داده ها 35

فصل 4-     تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 36

4-1-         بررسی جمعیت شناختی آزمودنیها 37

4-1-1-     بررسی حجم نمونه به تفکیک جنسیت... 37

4-1-2-     بررسی حجم نمونه به تفکیک محل سکونت... 38

4-1-3-     بررسی حجم نمونه به تفکیک ترم تحصیلی.. 38

4-1-4-     بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان تحصیلات.. 40

4-1-5-     بررسی حجم نمونه به تفکیک میزان درآمد. 41

4-2-         بررسی متغیرهای اصلی و فرضیات تحقیق.. 42

فصل 5-     نتیجه گیری و پیشنهادات.. 60

5-1-         خلاصه یافته ها ی پژوهش.... 61

5-2-         بحث و نتیجه گیری.. 62

5-3-         محدودیتهای تحقیق.. 65

5-4-         پیشنهادهای تحقیق.. 66

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:54 ] [ جمشید راد ]
[ ]

نیتریدة گازی بدون بهره گیری از سیستم تجزیة کنندة مستقل(پاورپوینت) (مواد و متالوژی)

دسته بندیمواد و متالوژی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات38
حجم فایل8.736 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب :

•خلاصه و معرفی فرآیند

•اصول عملیات نیتریده گازی

•خصوصیات نیتریده گازی

•کاربرد

•انتخاب فولاد

•عملیات حرارتی قبل از نیتریده

•شرایط سیکل نیتریدة گازی و بررسی برخی خصوصیات

•برخی مشکلات در قطعات نیتریده شده و علت بروز آن

•تجهیزات

•مراجع

قطعات مختلف مورد مصرف در صنایع هوائی ، ماشین سازی، شیمیائی ، غذائی، نساجی، خودرو سازی و ... که از فولاد و یا چدن ساخته شده است، نیتریده گردیده و برای مدت طولانی تر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:54 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات82
حجم فایل185 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی

بررسی تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

  

تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه تحصیلی , انگیزه تحصیلی دانش آموزان, انگیزه تحصیلی , جنسیت معلمان, پایان نامه کارشناسی روانشناسی , انگیزه تحصیلی دانش آموزان

    

بیان مسئله

انگیزش به دلیل نقش حیاتی آن در یادگیری دانش آموزان، یکی از موضوعات مورد علاقه روان شناسان است. به نظر آرموند (2003) انگیزش در آموزش، دارای تأثیراتی بر روی شیوه یادگیری موضوعات توسط دانش آموزان می باشد. این تأثیرات عبارتند از: 1- هدایت رفتار به سمت اهداف خاص، 2- افزایش تلاش و انرژی، 3- افزایش فعالیت و پافشاری در انجام آن، 4- تقویت فرایندهای شناختی، 5- تعیین پیامدهای تقویت کننده، و6- بهبود عملکرد.

امروزه عدم وجود علاقه و انگیزش دانش آموزان و  دانش آموزان  یکی از معضلاتی است که دست اندرکاران مسائل آموزشی در تعلیم و تربیت با آن مواجهند. شاید بتوان گفت، افت سطح علمی یا تحصیلی موجود در مدارس و رخوت و سستی که در حال حاضر کیفیت و کمیت تعلیم و تربیت جامعه را تهدید می کند از پیامدهای این مسئله است (امیرافشاری،1380).

در روان شناسی، انگیزش، به شروع، جهت، شدت و مقاومت رفتار اطلاق می شود (گین، 1995). انگیزش یک وضعیت پویا و موقتی است که بایستی از شخصیت یا هیجان تفکیک گردد. انگیزش، تمایل و علاقه به انجام چیزی است. یک شخص با انگیزه می تواند برخوردار از اهداف کوتاه مدت و یا بلند مدت باشد. شخصیت به صفات و خصوصیات با دوام تر افراد (مثل کم رویی، برونگرایی، هشیاری و ...) نسبت داده می شود؛ همچنین بر خلاف انگیزش، هیجان معطوف به حالت های گذراست (مثل خشم، اندوه، شادی و ...) که فوراً منجر به رفتار نمی شود.

انگیزش حالتی است که تمایل به انجام عملی خاص را در فرد به وجود می آورد، چنین حالتی ممکن است حالت محرومیت باشد (مثل گرسنگی) یا یک نظام ارزشی خاص، و یا یک اعتقاد عمیق مذهبی. انگیزش می تواند به عنوان نیرویی پیشران و پشتیبان در تمامی اعمال انسان در نظر گرفته شود. تمایلات و نیازهای شخصی تأثیری قوی و شگرف بر روی جهت رفتار دارد. اشکال مختلفی از انگیزش از جمله انگیزش بیرونی، انگیزش درونی، انگیزش فیزیولوژیکی، و انگیزش پیشرفت وجود دارد. همچنین انگیزش از اشکال منفی نیز برخوردار است. انگیزش پیشرفت می تواند به عنوان نیاز به موفقیت یا دستیابی به برتری تعریف شود. افراد با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله ابزارهای درونی و بیرونی به ارضاء نیازهای خود می پردازند.

بحث انگیزه پیشرفت برای اولین بار و به صورت علمی تحت عنوان نیاز توسط موری مطرح شد (بهرامی، 1383). او برای انسان چندین نیاز را مطرح کرد که برخی زیستی و برخی روانی هستند. انگیزش پیشرفت یک نیاز اجتماعی است و عبارت است از غلبه کردن بر موانع، رسیدن به استانداردهای عالی، رقابت با دیگران و پیشی گرفتن از آنها (دارابی،1380). گیج و برلاینر (1922) انگیزه پیشرفت را به صورت یک میل یا علاقه به موفقیت کلی یا موفقیت در یک زمینه فعالیت خاص تعریف کرده اند. پژوهش های انجام شده در زمینه انگیزه پیشرفت نشان داده اند که افراد از لحاظ این نیاز تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. بعضی افراد دارای انگیزش سطح بالایی هستند و در رقابت با دیگران در کارهای خود برای کسب موفقیت به سختی می کوشند. بعضی دیگر انگیزش چندانی به پیشرفت و موفقیت ندارند و از ترس از شکست آماده خطرکردن برای موفقیت نیستند (به نقل از سیف، 1385).

انگیزه پیشرفت، یک ویژگی شخصیتی است که افراد از جهت آن با هم متفاوتند و بر اساس آن می توان رفتارهای خاصی را پیش بینی کرد. انگیزه پیشرفت، گرایشی است برای پیشی گرفتن بر دیگران در جهت پیشرفت با توجه به ملاک های مشخص و تلاش برای کسب موفقیت (شکرکن و باقری،1373).

روان شناسان انگیزه پیشرفت تحصیلی و موفقیت را جزو انگیزه های اکتسابی آدمی دانسته اند. مک کللند و همکاران (1961) بیش از سایرین مفهوم انگیزه پیشرفت را مورد بررسی قرار داده اند. از نظر آنها، انگیزش پیشرفت زمانی مطرح می شود که شخص در فعالیت خود معیار ممتازی را الگو قرار دهد و در پی موفقیت باشد. تحقیقات نشان می دهد که هر چه شدت انگیزش پیشرفت بیشتر باشد به همان اندازه موفقیت فرد افزایش خواهد یافت (به نقل از امیرافشاری،1380).

همچنین انگیزه پیشرفت تحصیلی به عنوان یکی از پیش نیازهای اساسی یادگیری در نظر گرفته می‌شود. انگیزش پیشرفت تأثیر فراوانی بر عملکرد افراد دارد. به اعتقاد بسیاری از روان شناسان و مربیان همانند بلوم و واینر (1972) یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کلاس درس عامل انگیزش است و اغلب مربیان به احتمال قوی با نظر بیوگلسکی موافقند که انگیزش عامل اساسی پیشرفت تحصیلی می باشد (به نقل از امیر افشاری، 1380).

انگیزه‌ی پیشرفت تحصیلی باعث تأثیرگذاری بر شیوه اجرای یک تکلیف درسی و نشان دادن تمایلات شایستگی یادگیری می شود (هاراکیویز، بارون، کارترز، لتو و الیوت،1997). سائق های فیزیولوژیکی پایه، رفتار طبیعی ما را در محیط های گوناگون تحت تأثیر قرار می دهند. بسیاری از اهداف ما بر پایه مشوق ها استوار است و دامنه آن می تواند از گرسنگی تا نیاز به عشق و روابط جنسی پخته در نوسان باشد. دامنه انگیزش پیشرفت تحصیلی می تواند از نیازهای بیولوژیکی تا ارضای تمایلات خلاق و دستیابی به موفقیت در رقابت های مخاطره آمیز تغییر یابد. انگیزش به دلیل تأثیرگذاری بر زندگی روزمره ما از نقشی حیاتی برخوردار است. تمامی رفتار، اعمال، افکار و باورهای ما تحت تأثیر نیروی درونی موفقیت قرار دارد.

افراد دارای نیاز پیشرفت زیاد بیشتر با هیجان های گرایشی مثل امید، غرور و خشنودی پیش بینانه پاسخ می دهند؛ در حالی که افراد دارای نیاز پیشرفت کم بیشتر با هیجان های اجتنابی مثل اضطراب، حالت تدافعی و ترس از شکست پاسخ می دهند (ریو،2005، ترجمه سیدمحمدی، 1385).

علاوه بر نقش انگیزش در یادگیری و پیشرفت تحصیلی، انگیزش پیشرفت می تواند تأثیراتی بر آینده یک جامعه و رشد و توسعه یک کشور داشته باشد. مک کللند (1965) مشاهده کرد که 83 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی که نیاز به پیشرفت بالایی داشتند، پست هایی پذیرفته اند که با دشواری، تصمیم گیری و امکان موفقیت بزرگ همراه بوده است. آنها معتقدند که آینده در دست خود آنهاست و حتی کارگرانی هم که نیاز به پیشرفت بالایی داشتند، در کارهای خود بیشتر احساس رضایت می کردند (به نقل از راتوس،1994،ترجمه گنجی،1385).

با توجه به نقش حیاتی انگیزش پیشرفت در فرایند یادگیری و پیشرفت  دانش آموزان  لازم است تاحد امکان شرایط بهینه اجتماعی، فرهنگی، خانوادگی، و روانی جهت افزایش آن، تقلیل عوامل کاهنده ، و هدایت صحیح آن فراهم گردد تا بتوان جامعه ای پویا و شاد را پرورش داده و از قابلیت ها و استعدادهای افراد به نحو شایسته و در خدمت هدف های جامعه مسئولیت پذیر و مدنی بهره جست.

هدف این پژوهش بررسی تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به منظور پیشنهاداتی به برنامه ریزان و سیاست گذاران نظام آموزش کشور در راستای اتخاذ تصمیماتی جهت افزایش انگیزه پیشرفت تحصیلی در سایر دانش آموزان است .

و بررسی ادراک از جنسیت معلم و رابطه آن با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با توجه به جنسیت معلم است لذا در این بررسی سعی شده است که راهبردی برای پیشرفت و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارائه شود و به سوالات زیر پاسخ داده شود.

1-آیا بین جنسیت معلم و انگیزه پیشرفت تحصیلی رابطه وجود دارد؟

2- آیا به طور کلی می توان جنسیت معلم رابه عنوان یکی از عوامل انگیزشی در دانش آموزان برای ایجاد پیشرفت تحصیلی مورد استفاده قرار داد.؟

اهداف تحقیق

بررسی تاثیر جنسیت معلمان بر انگیزه پیشرفت ی تحصیلی دانش آموزان دانشگاه که با بررسی که انجام می گیرد مشخص می شود که برای دانش آموزان دانشگاه چه معلم ی انتخاب شود یا اصولاً جنسیت معلم برانگیزه پیشرفت ی تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار است یاخیر که باعث بهره وری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می گردد.

 - شناسایی رابطه بین جنسیت معلم و پیشرف تحصیلی و انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموز

 - شناخت و تمایل دانش آموزان به جنس معلم و تاثیر آن بر انگیزه پیشرفت تحصیلی آن ها

 - نتیجه گیری از بررسی ها جهت برنامه ریزی های استراتژیک

 - ارائه پیشنهادات لازم جهت اتخاذ تصمیمات بعدی

هدف کلی:

بررسی تاثیر جنسیت معلمان برانگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

پیشرفت , انگیزه, پیشرفت,انگیزه پیشرفت, انگیزه پیشرفت تحصیلی,پیشرفت تحصیلی,

فهرست مطالب

 

فصل 1-    کلیات تحقیق... 1

1-1-    مقدمه.......... 2

1-2-    بیان مسئله. 3

1-3-    ضرورت و اهمیت پژوهش.... 6

1-4-    اهداف پژوهش.... 7

1-5-    فرضیه پژوهش.... 7

1-6-    سوالات تحقیق.. 7

1-7-    تعریف مفهومی متغیر ها و انواع آن.. 7

1-8-    اصطلاحات پژوهش.... 8

1-9-    چارچوب نظری تحقیق.. 9

فصل 2-   جنسیت و انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 19

2-1-    انگیزش.......... 20

2-2-    انگیزش پیشرفت تحصیلی.. 22

2-3-    ارزش ها و هنجار های جنسیتی.. 24

2-4-    انگیزه پیشرفت های اولیه. 26

2-5-    انگیزه پیشرفت های ثانویه. 27

2-6-    انگیزه پیشرفت و رفتار 28

2-7-    انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی.. 28

2-8-    تفاوت هدف و انگیزه 29

2-9-    عوامل انگیزشی و پیشرفت تحصیلی.. 29

2-10-  ماهیت و محتوای برنامه های آموزشی.. 30

2-11-  جنسیت و تواناییهای تحصیلی.. 30

2-12-  جنسیت و عملکرد تحصیلی.. 32

2-13-  کند وکاو رابطه دانش آموز و معلم.. 39

2-14-  وظایف معلم و دانش آموز نسبت به هم.. 41

2-15-  ویژگی های معلم و دانش آموز 42

2-16-  تعهد و مسئولیت معلم و دانش آموز در قبال هم.. 42

2-17-  رفتار معلم و انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 43

2-18-  ارتباط انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی.. 47

2-19-  انگیزه پیشرفت پیشرفت و جنسیت... 47

2-20-  ارتباط انگیزه پیشرفت پیشرفت و فرهنگ جامعه. 47

2-21-  ارتباط انگیزه پیشرفت پیشرفت و یادگیری و عملکرد. 48

2-22-  پژوهش های انجام شده 48

فصل 3-   فرضیه ها و روش انجام کار. 53

3-1-    روش پژوهش.... 54

3-2-    روش گرد آوری اطلاعات... 54

3-3-    ابزار گرد آوری اطلاعات... 54

3-4-    جامعه آماری و تعداد نمونه و روش نمونه گیری.. 55

3-5-    روش تجزیه و تحلیل داده ها 55

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 57

4-1-    روائی پرسشنامه. 58

4-2-    اعتبار پرسشنامه. 58

4-3-    بررسی آماری جامعه دانش آموزان پسر. 60

4-4-    بررسی آماری جامعه دانش آموزان دختر. 63

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 68

5-1-    نتیجه و خلاصه پژوهش.... 69

فهرست منابع.. 72

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:54 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی اثرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق (روانشناسی و عل

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی اثرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق

بررسی اثرات شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

طلاق,پدیده طلاق,اثرات ماهواره بر طلاق,اثرات شبکه من و تو بر طلاق,اثرات شبکه اجتماعی بر طلاق,اثرات شبکه اجتماعی فیسبوک بر طلاق,آمار طلاق,آمار طلاق در شبکه های اجتماعی

بیان مسئله

نقش خانواده به عنوان کوچک ترین واحد اجتماعی می تواند هم در جنبه مثبت آن یعنی ایجاد کانون آرامش و هم در جنبه منفی اش یعنی ایجاد آسیب اجتماعی بسیار مهم و تاثیرگذار باشد. از جمله وجوه منفی پدید آمده از درون این نهاد اجتماعی، بروز آسیبی تحت عنوان «طلاق» است که آثار مخرب آن در ابعاد اجتماعی فوق العاده زیاد بوده و موجب ایجاد ناهنجاری های اجتماعی بسیاری می گردد. در پیدایش این معضل، عوامل شناخته شده و ناشناخته ای دست به دست هم داده و موجب ناسازگاری زناشویی و انحلال خانواده و بالا رفتن نرخ طلاق در جامعه ایرانی به خصوص در سالهای اخیر شده است. این پدیده از طرف متخصصان رشته های مختلف علوم انسانی به گونه های متفاوتی مورد تحلیل و تبیین قرار می گیرد. یکی از این عوامل احتمالی تاثیرگذار بر افزایش روند طلاق در بین زوجین، «شبکه های اجتماعی» هستند. شبکه های اجتماعی مجازی، نسل جدیدی از وب سایت های اینترنتی هستند که در آن کاربران اینترنتی حول محور مشترکی به صورت مجازی دور یکدیگر جمع می شوند و گروه های آنلاین را تشکیل می دهند. در واقع شبکه اجتماعی شبکه ای متشکل از افراد و گروه ها و تعامل بین آن هاست. شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر و نرم افزارهای تلفن همراه نظیر وی چت، تانگو، واتس آپ و وایبر که به شکل رایگان در اختیار تمامی کاربران دنیا قرار می گیرند قادرند تا با جایگزینی ارزش های مدرن به جای ارزش های سنتی، سبک زندگی غربی را ترویج نموده و چالش جدی بین الگوهای رفتاری زوجین ایجاد نمایند.

جوامع امروزی با مشکلات و معضلات اجتماعی متعددی روبرو هستند. اما در همه جوامع برخی از مسائل و مشکلات از درجه اهمیت بالاتری برخوردار هستند که به واسطه ی میزان آسیبی که بر پیکره جامعه وارد می کنند، می توان به اهمیت آن ها پی برد. یقینا یکی از مهم ترین این معضلات، پدیده«طلاق»است؛ چرا که صدمه های وارده از این معضل بر پیکره خانواده که مرکز ثقل جامعه محسوب می شود، وارد می آید. همان طور که می دانیم خانواده اولین و بنیادی ترین نهاد اجتماعی موجود در جامعه است که هم ضامن سلامت و هم بقای آن تلقی می گردد. از سوی دیگر شخصیت فرزندان در خانواده شکل گرفته و آنان را منطبق و سازگار با الگوهای جامعه بار می آورد. اما خانواده همیشه قادر به نگهداشت، انسجام و هدایت اعضاء به سمت یک هدف نیست و برخی از اوقات دچار گسست در بین اعضای خود می گردد که در نهایت این فاصله و گسست می تواند منجر به فروپاشی این نهاد بسیار مهم شود. در سال های اخیر روند بروز این پدیده در کشور به شدت در حال افزایش بوده است به نحوی که سیر صعودی طلاق در کشور در حال جا به جا کردن رکوردهای جهانی است. طبق برآوردهای غیررسمی، ایران در زمینه آمار طلاق به رتبه چهارم جهان صعود کرده است. در پنج سال 1385 تا 1390 آمار طلاق از 94 هزار به 143 هزار افزایش یافته و در سال 1392 این آمار به بیش از 144 هزار مورد رسیده است. آمار طلاق رسمی و ثبت شده تهران نیز از 16567 مورد در سال 1383 به 26662 مورد در سال 1392 رسیده است.(آینده بان، 1393: صفحه 52) در سال 92 میزان طلاق ها 4/3 درصد نسبت به سال 91 از افزایش برخوردار بوده است که 2/14 درصد طلاق ها مربوط به سال اول زندگی و حدود 50 درصد طلاق ها مربوط به 5 سال اول زندگی است. در سال 92 به طور متوسط در ازای هر 5 ازدواج یک طلاق و در مقابل هر صد ازدواج، 1/20 طلاق به ثبت رسیده است.(محزون، 1393(در میان عوامل اعلام شده برای علل طلاق در کشور، رقم قابل توجه یعنی 42 درصد از طلاق ها، تحت تاثیر عوامل اعلام نشده دسته بندی می شوند.( جدول شماره 1) بسیاری معتقدند بخش قابل توجهی از این عوامل اعلام نشده در زمینه ناهنجاری های عاطفی و جنسی است. بسیاری از روان شناسان و متخصصان مشاوره خانواده، ناهنجاری ها و اختلاف های زوجین در مسائل عاطفی و جنسی را یکی از عوامل جدی و قابل توجه افزایش آمار طلاق در کشور می دانند و افزایش این ناهنجاری ها و اختلاف ها را زنگ خطری برای تحکیم نهاد خانواده توصیف می کنند(آینده بان، 1393: صفحه 54) به نظر می رسد عدم جامعه پذیری صحیح زوجین ریشه عمده چنین مسائلی باشد، بدین معنا که عدم آشنایی مناسب و صحیح فرد با الگوها، هنجارها، تکالیف و انتظارات خود در زندگی زناشویی می تواند زمینه ساز بسیاری از مشکلات و ناهنجاری گردد. آنچه بدیهی به نظر می رسد آن است که در زمان گذشته نهاد خانواده به عنوان تنها نهاد کارگزار جامعه پذیری افراد محسوب می شود، اما با توجه به تغییرات صورت گرفته و رشد فن آوری و بروز پدیده های نوظهور چون اینترنت، ماهواره، رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی شاهد پیدایی رقبای جدی در کنار خانواده در امر جامعه پذیری افراد هستیم. از میان رسانه های متنوع و نوین می توان از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از پرمخاطب ترین رسانه ها در سراسر دنیا یاد کرد که به خصوص با رشد فن آوری تلفن های همراه هوشمند و تسهیل دسترسی افراد به این شبکه ها ضریب نفوذ اعضاء آن به سرعت در حال افزایش است. تعداد کاربران اینترنت کشور در سال 91 برابر با 46 میلیون و 276 نفر اعلام شده که در این راستا ضریب نفوذ کاربران اینترنت در سال 91 برابر با 57/61 درصد برآورد می شود. درا ین میان بیشترین دسترسی مربوط به اتصال تلفن همراه است که با تعداد 32 میلیون و 13 هزار و 494 کاربر معادل 73/49 درصد از کاربران را دارد. بنابراین آمار، تعداد کاربران اینترنت تلفن همراه در سال 91 نسبت به سال 90 بیش از 63/60 درصد رشد را نشان می دهد(مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، 1392. (

تعداد اعضای بزرگ ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی فیس بوک تنها پس از گذشت 8 سال از شروع فعالیت(4 فوریه 2006) در ماه سپتامبر سال 2012 از مرز یک میلیارد نفر گذشت و امروزه از هر 7 انسان یک نفر در آن عضو است(Social Media Today, 2013). گسترش شبکه های اجتماعی در میان جوامع امروزی به گونه ای است که اصلا امکان کنترل سبک زندگی با این رسانه های جدید وجود ندارد، یعنی سبک زندگی ای که در یک جامعه ی آرمانی و مطلوب چه دینی و چه غیر دینی تصور می کنید، قابلیت سازگار شدن با شبکه های اجتماعی که فراگیر است و هیچ گونه کنترل و محدودیتی بر آن نیست را ندارد. حریم خصوصی غیر مطمئن از لوازم فرهنگی این شبکه های اجتماعی است. بین هویت حقیقی و هویت مجازی افراد در شبکه های اجتماعی شکاف وجود دارد و این کاملا با آن چه در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و محیط خانواده به عنوان جامعه آرمانی به آن نگاه می کنید تفاوت دارد. شبکه های اجتماعی به دلیل این که افراد را به یک حریم خصوصی می برد، اصلا نمی تواند با آن اساس کار که حداقل در خور تعلیم و تربیت و زندگی با سبک ایرانی اسلامی خانواده است، سازگار باشد. با آمدن شبکه های اجتماعی مجازی، شکل جدیدی از زندگی در فضای مجازی شکل گرفت و روابط میان افراد با شکل سنتی آن تفاوت کرد و تاثیر غیرقابل انکاری بر روابط اجتماعی بر جای گذاشت. شبکه های اجتماعی یکی از پرطرفدارترین رسانه ها هستند که مخاطبان بسیاری به خصوص از قشر جوان دارند. ویژگی های تعاملی و ایجاد بستر برای ایجاد روابط اجتماعی از دلایل مورد استقبال واقع شدن شبکه های اجتماعی است. شبکه های اجتماعی با قابلیت هایی که در اختیار کاربران خود قرار می دهند به 5 اولویت اول کاربران اینترنت تبدیل شده اند(اسلامی، 1392، صفحه 17). فرد در شبکه های اجتماعی با طیف وسیعی از افراد در ارتباط است و علایق  خود در زمینه های مختلف را با آنها به اشتراک می گذارد. افراد در شبکه های اجتماعی می توانند هویتی کاملا دلخواه داشته باشند و بر پایه همان هویت دلخواه ارتباط مجازی خود را با دیگران گسترش دهند. ظاهر این شبکه ها جمع گرا است. امروزه تغییرات فرهنگی موجب شده که مردم ترجیح دهند در عین تنهایی، ارتباطات گسترده ای  هم با جهان پیرامون خود داشته باشند. شبکه های اجتماعی این خواسته را فراهم می کند(امیر بارانی،1390). شبکه های اجتماعی مختلف با سرویس ها و خدمات مختلفی که در اختیار کاربران خود قرار می دهند، موجب تاثیر گذاری بیشتر روی زندگی آنها و جامعه و رفتارهای اجتماعی می شوند. شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و سایر حوزه های مهم تاثیر می گذارند. به عنوان مثال شبکه اجتماعی فیس بوک با وجود امکانات و خدمات ویژه و جدیدی که دارد و با اینکه کاربران بسیاری را جذب کرده است، اما یکی از تاثیرات منفی اش روی روابط بین فردی است؛ به عنوان مثال، مطالعه ای در انگلستان نشان داده است که حدود 3/1 طلاق ها در این کشور با شبکه اجتماعی فیس بوک[3] در ارتباط است(مهدوی، 1390). رشد فزاینده و آینده شبکه های اجتماعی، نسبت به جدا شدن نسل جدید و حتی نسل قدیم از روابط اجتماعی خارج از فضای نت و فرو رفتن در دنیای مجازی خود ساخته، هشدار داده اند. نتایج بررسی های محققان دانشگاه شیلی نشان می دهد گذراندن زمان در شبکه های اجتماعی باعث تخریب زندگی زناشویی و همچنین بروز افسردگی در افراد می شود. بر همین اساس، میزان طلاق و جدایی در افرادی که زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی می گذرانند به مراتب بیشتر از افرادی است که زندگی را بدون شبکه های اجتماعی تجربه می کنند. دکتر کواتور سباستین، استاد دانشگاه کاتولیگ شیلی می گوید: شبکه های اجتماعی به دلیل اعتیاد آور بودن، باعث کاهش توجه زوجین به یکدیگر می شوند بنابراین باعث کمرنگ شدن نقش افراد در زندگی زناشویی می شود و ایجاد دلسردی می کند. در این پژوهش به بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در بروز طلاق در جامعه ایرانی خواهیم پرداخت. بدین معنا که آیا اصولا می توان بین بروز طلاق در خانواده های ایرانی و شبکه های اجتماعی رابطه ای متصور شد؟ و اگر پاسخ مثبت باشد، این رابطه به چه نحو است و چه نتایجی را به دنبال خواهد داشت و راهکارهای مقابله با آن چیست؟

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بین شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه های اجتماعی مجازی در بروز پدیده طلاق رابطه معنادار آماری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

 

هر چه میزان حضور افراد متقاضی طلاق در شبکه های اجتماعی بیش تر باشد به همان اندازه گرایش به سبک زندگی مدرن بیش تر می شود.

بین سبک زندگی سنتی افراد عضو شبکه های اجتماعی و متقاضی طلاق نسبت به افراد غیر عضو تفاوت معنادار آماری وجود دارد.

بین سبک زندگی مدرن افراد عضو شبکه های اجتماعی و متقاضی طلاق نسبت به افراد غیر عضو تفاوت معنادار آماری وجود دارد.

رابطه معناداری بین تقاضای طلاق و عضویت یکی از زوجین متقاضی طلاق در شبکه های اجتماعی وجود دارد.

ماهواره,طلاق,شبکه,های,ماهواره ، طلاق ،تغییر سبک زندگی,اثرات ماهواره بر بروز طلاق,اثرات فیسبوک بر طلاق,اثرات شبکه های اجتماعی

 

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:53 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد