motorsearchdl

دانلود فایل

پاورپوینت پای طاقدیسی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات27
حجم فایل862 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پای طاقدیسی


1-فلج یا ضعف عضلانی دودی و بین استخوانی، كه شایعترین علت در زمان طفولیت محسوب می شود.
2- فلج عضلات خم كنند دراز انگشتان كه سبب به وجود آمدن وضعیت پای خم شده  رو به بالا در نتیجه انقباض ( مخالف نشده) عضله درشت نثی
قدامی میشود. استخوان پاشنه به طرف بالا كشیده و استخوانهای مچ پا زاویه دار میشوند.
3- استفاده از كفشهای تنگ و جورابهای تنگ موجب جمع شدن انگلشتان و ایجاد تغییر شكل پای طاقدیسی می شود.



عناوین اسلایدها


تعریف
علل پای طاقدیسی
تغییرات حاصله در اثر ضعف و فلج عضلات
فلج عضله خم كننده بلند انگشتان
فلج عضلات دودی و بین استخوانی
مراحل مختلف در تغییر شكل پای طاقدیسی
پای طاقدیسی درجه یك
پای طاقدیسی درجه دو
 پای طاقدیسی درجه سه
تغییر شكل پای طاقدیسی درجه چهار
پای طاقدیسی درجه پنج
اندازه گیری پای طاقدیسی
علائم و عوارض پای طاقدیسی
اصلاح پای طاقدیسی
كشش عضلات باز كنده انگشتان
تقویت عضلات خم كننده انگشتان
استفاده از حالت دهنده برای پا

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:24 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ژنومیک و پرتئومیک ورزشی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات41
حجم فایل1.173 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ژنومیک و پرتئومیک ورزشی

 

o     مفهوم ژن:به عنوان واحد عملکردی اطلاعات وراثتی اولین بار توسط مندل در اواسط قرن 19 مطرح گردید.

o     کشف ساختار ماربیچی DNAتوسط جیمز واتسون در سال 1953 چگونگی رمز گذاری اطلاعات وراثتی از طریق اسیدهای نوکلئیک و انتقال از نسلی به نسلی دیگرمفهوم جدیدی را ارائه داد.

o     کمی بعد معلوم شد که هر یک از بروتیینهای سلول توسط یک ژن منفرد رمزگذاری میشودو تغییر توالی ژن میتواند توالی امینواسیدهای بروتیین را تغییر دهد.

o     هدف:معرفی علم ژنومیک و بروتئومیک و کاربرد انها در ورزش میباشد.

 

عناوین اسلایدها

مقدمه

تقسیم بندی

الف (ژنومیک -معانی و مفاهیم

ژنومیک عملکردی-فیزیولوژیکی و محیطی

ژنومیک در ورزش)ژنومیک ورزشی(

چالش فیزیولوژیستهای ورزشی در زمینه ژنومیک ورزشی

کاربرد ژنومیک در بیماریهای ناشی از عدم تحرک

ب(اصول هموستازی :بایه ای برای ژنومیک ورزشی

هموستازی در عضله اسکلتی

دخالت سیستمهای دیگر در هموستازی عضله

مثالی از بی تحرکی و بیماریهای مزمن مربوط به ان در ارتباط با عضله

اصول هموستازی سلول

Turn over بروتیین

Turn overبروتیین در سطح سلول

باسخهای سازگارانه به تغییر فعالیت جسمانی

باسخهای سلولی به محرک های متناوب مانند تمرینات ورزشی

اصول کاینتیک حاکم بر ورزش

باسخهای حاد به ورزش متناسب با شدت مدت ونوع ورزش است

برنامه های تمرینی که باعث تغییر سطح ایستایی بروتیین میشود

افزایش انباشته در تجلی ژن میتواند به فرکانس تمرینات بستگی داشته باشد

برخی سازگاریهای تمرینی با توقف تمرین سریعا از دست میروند

دیدگاه های تئوری در بیشبینی عملکرد بروتیینها به دنبال فعالیت

دیدگاه هایی درباره تغییرات در سطوح بروتیین به دنبال فعالیت یا عدم فعالیت

زمانهای متفاوت تجلی ژن یا الگوهای تغییر در تجلی ژن برای شناسایی  عمل ژنها به دنبال فعالیت

جنبه های هموستازی جهت تشخیص عمل ژنهایی که با فعالیت تغییر می یابد

کاربرد انجام فعالیت فیزیکی جهت تشخیص عملکرد ژنهایی که با فعالیت تغییر میکنند

جنبه های محیطی تجلی ژن جهت مشخص نمودن عمل ژن به دنبال فعالیت

ارتباط بین درهمکنش ژن و فعالیت فیزیکی  و اثرات ورزش بر تواناییهای ادراکی

ژنوتیب صرفه جو

گسترش ژنوتیب صرفه جو برای فهم عمل بروتیینها حین ورزش

هموستازی حین فعالیت فیزیكی دلیلی بر انتخاب ژنهای صرفه جو

كاربرد بیماریهای مزمن جهت شناسایی عمل ژنهایی كه با تحرك یا بی تحركی تغییر میكنند

نتیجه

سوالات پیش روی تحقیقات اینده ژنتیك

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:24 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات27
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 مدیریت ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود پایان نامه crm , دانلود پایان نامه صنعت بانکداری , ارتباط با مشتری در بانکداری , پایان نامه ارتباط با مشتری در بانکداری

 

بیان مسئله

در هر سازمان اعم از تولیدی وخدماتی مهمترین عامل جهت حفظ وبقای سازمان مشتریان آنها هستند به نحوی که چنانچه سازمان درجلب رضایت و وفاداری آنها موفق شود زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا نموده است با وجود اینکه سودآوری ونگهداری مشتریان به عنوان هسته مرکزی کسب و کار یک سازمان مطرح است ولی اگر یک سازمان مشتریان خود را از دست بدهد در حالیکه نتواند به این سوال پاسخ دهد که عملکرد سازمان چگونه باید باشد تا بتوان مشتریان را نگهداری کرد کار زیادی نمیتوان برای آن سازمان انجام داد . بنابراین تلاش برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و همچنین توجه به راهکارهایی که باعث بالا رفتن حس وفاداری مشتریان نسبت به سازمانها میگردد باید در اولویت برنامه های سازمانهای بازرگانی قرار گیرد.

  وقتی یک پروژه CRM شروع می شود، بسیاری از سازمان ها ممکن است بازگشت قابل توجهی را از آن انتظار داشته باشند، نظیر: افزایش درآمد، کاهش هزینه. بسیاری از سازمان ها پس از اجرای CRM همچنان در حال پرسیدن این سؤال هستند که آیا این سیستم منجر به رضایت مشتری  شده است و تا چه حد مؤفق بوده است؟ هنوز به طور واضح مشخص نیست که چرا و چگونه یک سیستم CRM مؤفق می شود، در حالی که بقیه با شکست مواجه می شوند

     لذا در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک ملی ایران برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟ و آیا اصولا به نظر آنها این رویه میتواند باعث بالا رفتن کیفیت خدمات بانک گردد ؟

فرضیات تحقیق

    میان برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و میزان خدمات بانک ، همبستگی مثبت وجود دارد

    برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به افزایش خدمات بانک کمک می کند

    با بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، می توان میزان خدمات بانک را بالا برد

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM , بانک , علاقه مشتریان بانک , اجرای CRM , رضایت و بالا رفتن وفاداری , بالا رفتن کیفیت خدمات بانک , فرایند مدیریت ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری بانک , CRM در بانک , CRM در بانک , سیستم مدیریت ارتباط با مشتری , استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 22:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تئوری محدودیت (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلrar
تعداد صفحات53
حجم فایل1.187 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

پیشینه تئوری محدودیت ها                                                             3

عناوین برخی از پایان نامه های موجود در زمینه تئوری محدودیتها               8

 کاربردهای تئوری محدودیت ها                                                             9

                                                            11TOC اصول کلیدی و زیربنایی

گامهای پنج گانه اجرای تئوری محدودیت                                            15

تئوری محدودیت در بخش تولید                                                       29

ابزارهای مدیریت محدودیت ها                                                       31

فرآیند منطقی تفکر                                                                     32

                                                                       36DBRزمان بندی تولید

زنجیره بحرانی و نرم افزارهای آن                                                       45

ارائه چند مثال                                                                          46

منابع و مآخذ                                                                            53

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:57 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه خوشبینی + پرسشنامه سنجش خلاقیت+ تفسیر نتایج (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلzip
تعداد صفحات11
حجم فایل44 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اشخاصی وجود دارند كه می‌توانند زندگی را بهتر از دیگران ارزیابی كنند، از اكثر موقعیت‌ها موفق بیرون بیایند و جنبه مثبت هر واقعه را كشف كنند. این اشخاص چه چیزی بیشتر از دیگران دارند؟ چه عاملی به آنها اجازه می‌دهد كه همیشه روحیه داشته باشند؟ حسودان می‌گویند كه آنها شانس و عوامل محیطی نسبت می‌دهند. اما آنها چیز دیگری دارند: ذره‌ای خوش‌بینی!

برای آنكه بدانید تا چه اندازه در گروه انسان‌های خوش‌بین جای می‌گیرید، پرسشنامه اول را تکمیل نمایید.

...................................................................................................................................................

پرسشنامه سنجش خلاقیت تورنس حاوی 60 سؤال است كه  به صورت استاندارد طراحی شده و پایایی و روایی آن ها بارها مورد آزمایش قرار گرفته  در این پرسشنامه هر سؤال مشتمل بر سه گزینه یا پاسخ می‌باشد. با تکمیل این پرسشنامه میتوانید میزان خلاقیت خود را ارزیابی کنید.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:56 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی کارگاه‌های کوچک (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات3
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی کارگاه‌های کوچک

دانلود پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی کارگاه‌های کوچک

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

این پرسشنامه شامل 61سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی , وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی , دانلود رایگان پرسشنامه ایمنی در کارگاه های تولیدی , دانلود رایگان پرسشنامه مدیریت , دانلود پرسشنامه ایمنی کارگاه ها , پرسشنامه ایمنی کارگاه های کوچک , پرسشنامه ارزیابی وضعیت ایمنی , بررسی عوامل مؤثر بر ایمنی در کارگاه ها

پرسشنامه

 به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها‌ دربین برخی از کارگران و کارکنان کارگاه های کوچک سردشت توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات،  در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .و برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است،  سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت. در پژوهش حاضر آلفای كرونباخ این پرسشنامه محاسبه و68/0 به دست آمد. 

 

عکس بخشی از پرسشنامه

پرسشنامه بررسی وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی , وضعیت ایمنی در کارگاه‌های تولیدی , دانلود رایگان پرسشنامه ایمنی در کارگاه های تولیدی , دانلود رایگان پرسشنامه مدیریت , دانلود پرسشنامه ایمنی کارگاه ها , پرسشنامه ایمنی کارگاه های کوچک

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:56 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات3
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

بررسی نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

این پرسشنامه شامل 30سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد

روش تحقیق

 

 تحقیق حاضر از لحاظ هدف،کاربردی است چون نتایج آن برای دست اندرکاران آموزشی قابل استفاده می باشد از لحاظ میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها میدانی است. هم‌چنین این تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، از نوع تحقیقات توصیفی است چون هدف آن توصیف شرایط شرایط مورد بررسی می باشد از بین روش های توصیفی نیز این تحقیق از روش تحقیق همبستگی بهره برده است که در آن رابطه بین متغیرها تحلیل و بررسی می شود. جامعه آماری تحقیق شامل کشاورزان شهرستان اهواز می باشد که به علت عدم امکان در استفاده از نظرات تمامی کشاورزان جامعه آماری مورد نظر نمونه گیری تصادفی متناسب با حجم انجام گردید.

 روش و ابزار گردآوری اطلاعات

 در تحقیق حاضر از روش‌های مختلفی برای گردآوری اطلاعات استفاده گردید. از جمله مروری بر مطالعات صورت گرفته در داخل و خارج كشور و استفاده از كتب و مقالات داخلی و خارجی مورد بهره برداری قرار گرفت. بر مبنای نتایج حاصل از این بررسی ها و نیز به منظور نیل به هدف پژوهش پرسشنامه ای در بخش های كه شامل ویژگی های فردی کشاورزان،نگرش در زمینه فناوری اطلاعات ،میزان آشنایی با فناوری اطلاعات و به کارگیری آن ،آشنایی به زبان انگلیسی. زیر ساخت ها و راهبرد های فناوری اطلاعات طراحی گردید .

روائی و پایائی پرسشنامه

اعتبار پرسشنامه ها پس از انجام اصلاحات مورد نظر ، جهت تعیین روایی ابزار تحقیق از نظرات اساتید ترویج و آموزش کشاورزی استفاده گردید که بر اساس نظرات آن‌ها روایی محتوایی ابزار مورد تایید قرار گرفت به منطور تعیین پایایی ،آزمون مقدماتی با 30 نفر از افراد جامعه آماری صورت گرفت و با استفاده از از داده های کسب شده ضریب آلفای کرونباخ برای بخش های گوناگون بین 75/0 تا93/0 تعیین گردید.

 

جدول3-1- مقادیر آلفای کرونباخ برای تعیین پایایی مقیاس در بخش های مختلف تحقیق

نام سازه یا عوامل

تعداد سنجه

مقدار آلفای کرونباخ

آشنایی با فناوری اطلاعات

15

97/0

نگرش نسبت به IT

8

75/0

آشنایی به زبان انگلیسی

7

91/0

 

عکس بخشی از پرسشنامه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:56 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی تاثیرات بکارگیری اتوماسیون اداری بر بهره وری مدیران (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات106
حجم فایل224 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی تاثیرات بکارگیری اتوماسیون اداری بر  بهره وری مدیران

بررسی تاثیرات بکارگیری اتوماسیون اداری بر  بهره وری مدیران مطالعه موردی مدیران شهرداری

فـرمت فایــــل : word
تعداد صفحات : 106
رشــــــتـــــــه : مدیریت
قیمت محصول :
8000

مقدمه

سازمان ها را در عصر جدید از بکار گیری سیستم های کامپیوتری و تکنولوژی اطلاعات و رسانه های پیش رفته گریز و گزیری نیست و آینده از ان آنانی است که با شناخت دقیق و صحیح ، محاسن و معایب این سیستم ها را موشکافانه مورد امعان نظر قرار داده و از تجربه دیگران درس بگیرند بدون اینکه هزینه های آن تجربه را مجدداً تقبل نمایند .

 دسترسی به کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات و رسانه هایا پیش رفته ، مولد شتاب فزاینده هست و شتاب ، این تاثیر را دارد که هر واحدی از زمان را که صرفه جویی می شود از واحد قبلی آن با ارزش تر می سزد . بدین ترتیب حلقه باز خورد مثبتی به وجود می آید که شتاب را شتاب می بخشد .

 گسترش سیل آسای کامپیوتر  در دهه های اخیر ، مهمترین تغییر را در نظام دانایی از اختراع چاپ در قرن پانزدهم یا حتی از اختراع خط به این سو پدید آورده است . به موازات  این تغییر خارق العاده ، گسترش شبکه ها و رسانه های جدید آمده است که به همان اندازه شگفت انگیز  است و کارش ، جابجا کردن دانایی و عناصر تشکیل دهنده آن یعنی داده و اطلاعات است .

 آنچه که مدیران در سطوح  مختلف سازمان انجام می دهند و همواره در فضای آن حرکت می نمایند ، بهره‌وری  را می توان جمع آوری و پردزش اطلاعات در نظر گرفت ( صرافی زاده ، ص 56: 1380)

 داشتن اطلاعات دقیق ، مرتبط و به هنگام و سریع باعث  بالا رفتن سرعت و دقت بهره‌وری  شده و جلوی انتخاب بسیاری از تصمیمات نادرست را خواهد گرفت . در این برنامه زمانی ، یک مدیر کار آمد بدون داشتن  اطلاعات مورد نیاز خود قادر به رهبری سازمان و رسیدن به اهداف از قبل تعیین شده نیست .

 مدیران به منظور مواجهه با محیط و تحقق اهداف سازمانی خود با مد نظر قرر دادن متغیر های محیطی ضرورتاً بایستی محیط را تحلیل و متغیر های آن شناسائی و تدبیر مناسب در بر خورد با آنها اتخاذ نمایند . این امر مستلزم برخورداری از اطلاعات به هنگام درون و برون سازمانی و نیز امکان بهره برداری بهینه از آنها را دارد .

 رواج ریز کامپیوتر  در ادارات ، با انتشار  روز افزون محصولات جدید ارتباطی ، کامپیوتری  و ذخیره سازی اطلاعات و تغییرات اساسی در روش اجرای امور اداری همراه بوده است در ابتدی کار از سیستم های کامپیوتری  برای مکاتبات به صورت مستقل استفاده می شد . اما به مرور زمان  کامپیوتری ها به یکدیگر مرتبط گردیدند . این ارتباط به کاربران اجازه می دهد نه تنها از فایلهای مکاتبات به صورت مشترک استفاده نمایند . بلکه می توانند برای یکدیگر پیام ارسال نمایند . امروزه انواع مختلفی از سیتمهای اتوماسیون اداری وجود دارد . سیستم اطلاعات  مدیریت درس طرح مختلف سازمانی و

با بهره مندی از ابزار های نوین جمع آوری و پردازش داده ها می تواند مدیران را در جهت تحقق اهداف، یاری و پشتیبانی نماید . کامپیوتر ، سر عت ، دقت و صحت بهره‌وری  را افزایش داده و در نتیجه سطح سرعت، صحت و دقت کار در سازمان بالا می رود سیستم اتوماسیون تاثیر به سزایی در صحت ، دقت ، اقتصادی بودن، بهنگام بودن بهره وری مدیران شهرداری را داشته در این تحقیق اثرات سیستم اتوماسیون بر بهره وری مدیران شهرداری  را مورد بررسی قرار می گیرد .

 تبیین موضوع تحقیق

 مدیریت و بهره‌وری  دو واژه نزدیک به هم در مدیریت و انجام امور سازمان می باشند و بدون تردید ، بهره‌وری  ، مهم ترین کار مدیران ارشد است که به آسانی نیز می توان در آن مرتکب اشتباه  شد . اما اگر کل فرایند را به گونه ای متفاوت بنگرید وضعیت نیز فرق خواهد کرد .

 اغلب مدیران بهره‌وری  را رخدادی منفرد می پندارند که در یک لحظه مشخص از زمان به وقوع می پیوندد. اما در حقیقت، بهره‌وری  فرایند آمیخته با بازی نهایی قدرت ، سیاست ها ، اختلافات شخصی و تاریخچه سازمانی است . رهبرانی که قدرت تشخیص این موضوع را دارند . تصمیماتی به مراتب بهتر از آنهایی می گیرند که کماکان بر این تصور پای می فشارند که تصمیمات ، رخداد هایی هستند تنها در کنترل ایشان . از همین رو است که گفته می شود بعضی از فرایند های بهره‌وری  موثر تر و کار آمد تر از بعضی دیگر هشتند ( گاروین ، ص 64:2001)

در اغلب مواقع ، تصمیم گیران ، یک فرایند جانبدارانه را به کار می گیرند که شاید غیر بهره ورترین و ناکارا ترین راه برای انجام امور باشد . آنها بهره‌وری  را بسان منازعه ای  می بینند که در آن به دفاع پردازش از راه کار های مورد نظر خود می پردازند . اطلاعات را به صورت گزینشی ارائه  می کنند و با خودداری  از ارائه داده های متضاد می توانند موقعیتی متقاعد کننده فراهم آورده ، در برابر مخالف ایستادگی کنند . اما فرایند موثر تر وجود دارد که فرایند       جستجو گر است .

 در طی این فرایند ، افراد مجموعه متنوعی از گزینه ها را پیش روی خود قرار داده و با همکاری یکدیگر بهترین راهکار را جستجو می کنند. هر چند در عمل این رهبری است که تصمیم نهایی را  به كارمی گیرد اما فردی که در فرایند تصمیم سازی مشارکت دارند ، باید باور داشته باشند که دیدگاهشان در نظر گرفته شده و فرصت آن را یافته اند که بر تصمیم نهایی تاثیری  گذارند . موقع بهره‌وری  ، دسترسی به اطلاعات دقیق ، مرتبط ، صحیح و به هنگام ، عامل بسیار  موثری است . هر قدر محیط پیچیده تر باشد سرعت و شتاب افزایش بیشتری پیدا می کند و بهره‌وری  مشکل تر می شود . تنها چیزی که می تواند بهره‌وری  را سهل تر و عدم اعتماد را کاهش دهد اطلاعات مرتبط ، دقیق و به هنگام می باشد . کیفیت اطلاعات و. کارایی فرایند آن ، در  صحیح ، مرتبط ، به موقع و مطلوب بودن آن جلوه گر می شود

سرعت عمل مدیر در بهره‌وری  و درستی تصمیم او بستگی تام به کمیت و کیفیت اطلاعاتی دارد که در دسترس او قرار می گیرد . همچنین با زخورد اطلاعاتی تصمیم ، امکان اصلاح و غنی سازی آنها را برای مدیران فراهم می سزد .

 امروزه توسعه و پیچیدگی سازمانها تخصصی ، مدیریت سنتی گذشته را غیر کار آمد ساخته و سیستم های اطلاعات مدیریت ، پدیده ی است که می توان آن را مشخص گذار از مدیریت سنتی به مدیریت « موثر جدید » دانست .

 مدیران سنتی با حضور فیزیکی در محیط سازمان ، به کسب مستقیم اطلاعات می پرداختند و با « آزمون و خطا » روشهای مورد نظر را تجزیه می کردند . شبکه اطلاعاتی آنها به تعداد معدودی افراد موثق ، که در نقاط حساس گمارده می شدند ، محدود می گشت و گاه نفوذ  در این گونه شبکه های اتطلاعاتی ، امکان خطی دهی به مدیران را فراهم می ساخت .

 مکانیزم های قدیمی اطلاعات مدیریت ، پاسخگوی شرایط پیچیده حاضر نیست و نمی توان در بر خورد با مسائل بغرنج ، صرفاً به ذهنیات و یا گزارشات محدود و اقوال دست اندر کاران متکی بود . اداره امور به شیوه های موثر و کار امد ، سمتلزم پردازش انبوهی از اطلاعات گوناگون است که  با آهنگی سریع رشد کرده و تحلیل آنها را سخت می سزد .

 نگرش سیستمی به جهت جامعیت بالقوه  ، به یکپارچگی و هماهنگی اطلاعات موجود در سازمان کشیده می شود و عالی ترین مورد نگرش سیستمی به سازمانها ، به استقرار سیستمهای اطلاعات مدیریت ( MIS ) منجر   می گردد .

 این سیستمها که گرد اوری و سازماندهی ها و تولید طلاعات و انتقال آن را به مدیران به انجام می رساند . همچون ناظری مقتدر در تمامی سطوح سازمانها حضور یافته و حیطه معرفتی مدیر را توسعه داده و بینش وی را بری اتخاذ تصمیمات صحیح مهیا می سازد .

 رقابت گسترده و فشرده ی که در سطح بین المللی ، بالا خص در حوزه عملیات اقتصادی وجود دارد ، اقتضا می کند که شیوه های مدیریت نیز همانند سایر عوامل متحول گردند ، تا بقای سازمان تضمین شود . سیستمهای اطلاعات مدیریت نیز همپای مدیریت از تحول و پویایی متاثر خواهد بود .

 نگهداری و پردازش انبوه داده هایی که برای بهره‌وری  مورد نیاز است . بدون استفاده از کامپیوتر های توانمند عصر حاضر غیر ممکن به نظر می رسد .کامپیوتر ها قادرند میلیونها  داده را در حافظه خود نگهداری کنند و طبق دستور العمل های نوشته شده ، داده های مزبور را با سرعتی شگفت انگیز  به انحاء مختلف ، تحلیل و تلخیص نموده و به صورت اطلاعات قابل استفاده در اختیار تصمیم گیرندگان قرار دهند .

 کامپیوتر وسیله با ارزشی برای کار کردن با اطلاعات و داده ، به ویژه اعدد و ارقام است . کاربرد گسترده کامپیوتر ، به عنوان ابزاری یاری دهنده در زمینه های برنامه ریزی مدیریت ، بهره‌وری  و کنترل ، به سبب ویژگیها و مزایای خاصی است که کامپیوتر  ها دارند .

 برخی از این ویژگیها  عبارتند از : پردازش بسیار سریع ، خود هدایت کنندگی ، پردازش از راه دور ، توان استدلال ، توان انجام حجم عظیمی از عملیات تکراری ، نگهداری و انبار کردن داده ها و باز خوانی داده ها .

 بدون شک ، توان فوق العاده کامپیوتر ها از لحاظ محاسبه ، استدلال ، سرعت عمل ، دقت و حافظه به آنها جایگاه کم نظیری در حل مسائل سازمانی داده است .

 بسیاری از اندیشمندان علم مدیریت را عقیده بر این است که هر تصمیمی به اطلاعات درباره موضوع آن بستگی دارد و حتی برخی گفته اند 90 در صد هر تصمیم را اطلاعات تشکیل می دهد . بنابراین  یک مدیر به عنوان تصمیم گیرنده در سازمان و یا حتی در جامعه ، باید اطلاعات دقیق و مناسب را به موقع در اختیار داشته باشد که بتواند دراجرای وظایف مدیریتی خود تصمیمات مناسب  را اتخاذ کند  و به مرحله اجرا گذارده و در نهایت ارزیابی کند .

 

اهداف تحقیق

 هدف اصلی

بررسی تاثیرات بکارگیری سیستم اتوماسیون اداری بر بهره وری مدیران شهرداری

اهداف فرعی

 1- شناسایی یک سیستم اتوماسیون  مناسب جهت اطلاع رسانی به مدیران شهرداری .

2- بررسی و تجزیه و تحلیل آثار و نتایج حاصل از سیستم اتوماسیون در شهرداری مناطق .

3- بررسی و شناسائی عوامل موثر در موفقیت سیستم اتوماسیون از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحیح بودن و دقت و به هنگام بودن و اقتصادی بودن .

4- ارایه راهکار برای بهبود عملکرد سیستم اتوماسیون جهت بهره برداری .

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                 صفحه

چکیده ………………………………………………………………………………………………………………………۱

فصل اول : کلیات تحقیق

۱-۱مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….۳

۲-۱   تبیین موضوع تحقیق……………………………………………………………………………………………….۴

۳-۱   اهمیت و ضرورت تحقیق ……………………………………………………………………………………….۶

۴-۱ اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………….۷

۱-۴-۱اهداف اصلی تحقیق…………………………………………………………………………………………….۷

۲-۴-۱اهداف فرعی تحقیق…………………………………………………………………………………………….۸

۵-۱ سوالات تحقیق ………………………………………………………………………………………………………۸

۱-۵-۱سوالات اصلی ……………………………………………………………………………………………………۸

۲-۵-۱سوالات فرعی ……………………………………………………………………………………………………۸

۶-۱ تبیین فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………….۸

۷-۱ متغیر های تحقیق …………………………………………………………………………………………………..۸

۸-۱ تعریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………..۹

خلاصه فصل ………………………………………………………………………………………………………..۱۲

فصل دوم : ادبیات ، مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………….۱۴

۱-۲بهره‌وری  در سازمانها………………………………………………………………………………………۱۴

۲-۲   مدیریت در قرن ۲۱………………………………………………………………………………………………۱۶

۳-۲ نقش استراتژیک اطلاعات………………………………………………………………………………………۱۹

۴-۲ روش سیستمها و دیدگاه سیستمی……………………………………………………………………………..۲۰

۵-۲ چرخه حیات سیستم………………………………………………………………………… ……………………۲۲

۶-۲ اطلاعات …………………………………………………………………………………………… ……………… ۲۲

۷-۲ اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی .. … … … … … … … … … … … .. … … … … … …….۲۴

۸-۲ سیستم های اطلاعاتی……………………………………………………………………………………………..۲۴

۹-۲ طرح ریزی سیستم های اطلاعاتی………………………………………………………………………………۲۵

۱۰-۲ سیستم های اطلاعاتی عمودی…………………………………………………………………………………..۲۶

۱۱-۲ تکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی ………………………………………………………………………………… ۲۵

۱۲-۲ کاربردتکنولوژی پیشرفته اطلاعاتی …………………………………………………………………………۲۷

۱۳-۲ طرح ریزی سازمان………………………………………………………………………………………………۲۸

۱۴-۲ سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها …………………………………………………………………………….۲۹

۱۵-۲ کاربرد سیستم های اطلاعاتی رایانه محور……………………………………………………………….. ۳۳

۱۶-۲ مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی…………………………………………………………………………..۳۶

۱۷- ۲سیستم های اطلاعاتی مدیریت ……………………………………………………………………………….۳۷

۱۸- ۲سیستم اطلاعات مدیریت ………………………………………………………………………………………۳۷

۱۹-۲ سیستم های اطلاعاتی سازمانی………………………………………………………………………………..۳۷

۲۰-۲ سیستم های میان سازمانی ………………………………………………………………………………………۳۸

۲۱-۲ سیستم های پشتیبانی تصمیم …………………………………………………………………………………..۳۸

۲۲-۲ سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری…………………………………………………………………………..۳۸

۲۳-۲ سیستم های پشتیبانی  تصمیمات گروهی…………………………………………………………………..۳۹

۲۴-۲ سیستم پردازش معاملات ………………………………………………………………………………………۴۰

۲۵-۲ هوش مصنوعی …………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲۶-۲ سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات الکترونیکی ………………………………………………………………۴۳

۲۷-۲ سیستم کارکنان دانشی………………………………………………………………………………………….۴۴

۲۸-۲ سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد ………………………………………………………………………….۴۵

۲۹-۲ سیستم های پشتیبانی عملیاتی…………………………………………………………………………………۴۵

۳۰-۲ سیستم گزارشات مدیریت ……………………………………………………………………………………۴۶

۳۱-۲ ویژگیهای سیستم گزارشات مدیریت ……………………………………………………………………..۴۷

۳۲-۲ نقش فناوری اطلاعات در سازمان ………………………………………………………………………… ۴۷

۳۳-۲ طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی …………………………………………………………………………. ۴۸

۳۴-۲اتوماسیون  اداری…………………………………………………………………………………………………۴۹

۳۵-۲ مزایا و معایب اتوماسیون اداری………………………………………………………………….. ………..۴۹

۳۶-۲ارگونومی در مکانیزاسیون اداری ………………………………&h

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:56 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات68
حجم فایل264 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا

بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

دانلود مقاله بررسی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا,بررسی تطبیقی نظام دادرسی اداری ایران و آمریکا,بررسی نظام دادرسی اداری ایران, بررسی نظام دادرسی اداری آمریکا,نظام دادرسی اداری ایران,نظام دادرسی اداری آمریکا,دادرسی اداری ایران,دادرسی اداری آمریکا,دیوان اداری ایران, دیوان اداری ,دیوان اداری آمریکا,دیوان ادرای,دیوان اداری ایران و آمریکا,دیوان,نظام اداری آمریکا,نظام اداری ایران,بررسی دیوان اداری آمریکا و ایران,بررسی نظام حقوقی آمریکا,بررسی نظام اداری ایران,

چکیده

برای تحقق عدالت در جامعه، قانونمند بودن رابطة حكومت و مردم ضروری است. «دادرسی اداری»، یكی از راه‌های تضمین قانونمندی این رابطه، اعطای حق شكایت و دادخواهی از اعمال و تصمیمات مقامات اداری و دولتی به شهروندان است.دیوان عدالت اداری، به عنوان یک دادگاه اختصاصی در ساختار قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، وظیفه رسیدگی به شکایات مردم از دستگاههای اداری را بر عهده دارد . در حقیقت، دیوان عدالت در نقش حامی مردم و مدافع حقوق آنان، اقدامها، تصمیمها و مصوبه های مامورین و واحدهای دولتی را زیر نظر می گیرد . قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای حقوق مردم اهمیت ویژه ای قائل شده است . همچنین، برای جلوگیری از نقض حقوق مردم، در رسیدگی به شکایتها و اعتراضهای آنان از دستگاه های دولتی تدابیر ویژه ای پیش بینی کرده است . از جمله این تدابیر، مرجعیت مجلس شورای اسلامی در رسیدگی به شکایات مردم (اصل 90)، سازمان بازرسی کل کشور برای نظارت بر اجرای قوانین (اصل 174) و دیوان عدالت اداری (اصل 173) می باشد . از میان این مراجع، دیوان عدالت اداری به عنوان یک مرجع قضایی ویژه، نقش بسزایی در خدمت رسانی به مردم و دفاع از حقوق آنان در برابر تعدیات احتمالی ماموران، واحدها و آیین نامه های دولتی بر عهده دارد .در ایالات متحده چهار نهاد،سازمانهای اداری را‌ کنترل می‌کنند.کنگره از طریق‌ قانونگذار‌ توانمندساز و با تصویب«قانون ارگانیک»،سازمان اداری را تأسیس می‌کند و نقش آن و محدوده‌های صلاحیت آن را تعیین می‌کند.کنگره متعاقبا سازمان اداری موصوف را با ترکیب دو روش دیگر کنترل می‌کند؛کنترل‌های تقنینی‌ با تصویب قانون جدیدی که اختیارات سازمان اداری را تغییر می‌دهد و کنترل‌های غیرتقنینی از طریق آئین‌های نظارت پارلمانی.این مقاله، با رویكرد تحلیلی و بررسی نظام دادرسی اداری ایران و امریکا را مورد واكاوی قرار داده است.

واژه های كلیدی: دادرسی اداری، نظام دادرسی اداری ایران ، نظام دادرسی اداری امریکا.

مقدمه:

فلسفه تأسیس دیوان، رسیدگی به شکایات شهروندان به طرفیت دولت است. در عمل، رویه قضایی دیوان نیز جایگاه شاکی را متعلق به مردم (در مفهوم اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی) دانسته و طرف شکایت را منحصر به دولت و مأموران دولتی نموده است. اگر چه اصولا مفاد  مواد مربوطه در قانون جدید باید به گونه­ای تفسیر شود که با روح و منطوق اصل یکصد و هفتاد و سوم قانون اساسی و نیز رویه قضایی لازم الاتباع هیئت عمومی دیوان، هماهنگ باشد، لیکن ابهامات متعدد در این خصوص در قانون جدید می­تواند تردیدهایی را در میان وکلا، شهروندان ذینفع و یا دادرسان دیوان برانگیزد، خصوصا به این دلیل كه قانون فعلی، ناسخ قوانین وقررات مغایر می باشد. برای مثال، بند (1) ماده 13 به نحو مطلق، اشخاص حقیقی و حقوقی را در مقام شاکی قرار داده است. اشکالی بر عنوان «اشخاص حقیقی» وارد نیست لیکن اطلاق عنوان «اشخاص حقوقی» می­تواند جایگاه شاکی را در هاله­ای از ابهام فرو برد زیرا اشخاص حقوقی اعم از اشخاص حقوقی حقوق خصوصی و نظایر آنها در حقوق عمومی می­باشند. اشخاص حقوقی حقوق خصوصی می­توانند در مقام شاکی در دیوان قرار گیرند لیکن چنانچه اشخاص حقوقی حقوق عمومی را نیز در زمره شاکیان در محضر دیوان بدانیم، فلسفه تأسیس دیوان، زیر سئوال می­رود. اطلاق عبارت «اشخاص حقیقی یا حقوقی» در مقام بیان شاکیان، در بند (1) ماده 19 به دلیل موسع بودن عبارت «هرکس» در قسمت اخیر اصل یکصد و هفتادم قانون اساسی، موجه است لیکن اطلاق همین عبارت - به شرحی که باز گفته شد ـ در بند (1) ماده 13 مشکل آفرین بوده و بهتر است که عبارت «حقوق خصوصی» بدان افزوده شود تا جایگاه شاکی به اشخاص حقوقی حقوق خصوصی، اختصاص یابد.علاوه بر آن تبصره (2) ماده 31 نیز طرح دعوا به طرفیت شخص حقیقی را مطرح نموده و مقرراتی را در خصوص آن بیان می­دارد، معلوم نیست با توجه به اختصاص قطعی جایگاه متشاکی به واحدها و مأموران دولتی، چرا و چگونه «شخص حقیقی» می­تواند طرف شکایت واقع شود؟ هریک از مسئولان یا مأموران دولتی، صرفاً از جهت شخصیت حقوقی خود، متصدی انجام اعمال اداری محوله­اند و اختیارات آنها نیز فرع بر شخصیت حقوقی آنها است، بنابراین فرامین، مصوبه­ها و تصمیمات آنها مشمول احکام و قواعد حقوق عمومی در زمره صلاحیت و شخصیت حقوقی آنها بوده و با اختیارات و فرامین صادره از یک شخص حقیقی معمولی (مشمول حقوق خصوصی) متفاوت است. پس، مفاد تبصره مذكور با رویه­های شناخته شده دیوان و ساختار صلاحیتی آن مرجع، ناسازگار می­نماید....

دادرسی اداری,حقوق اداری, دادرسی اداری ایالات متحده آمریکا, دادرسی اداری آمریکا,دادگاه‌های اختصاصی اداری,دادرسی اداری,آراء هیات عمومی دیوان عدالت اداری,آیین دادرسی مدنی,آیین دادرسی کیفری, دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری‌,

فهرست مطالب

مقدمه:

نگاهی به قوانین دادرسی اداری در ایران و سیر تحولات آن

گفتار اول. دادرسی اداری در ایران پیش از انقلاب اسلامی

گفتار دوم. دادرسی اداری پس از انقلاب اسلامی

مبحث اول. دیوان عدالت اداری

الف. تصویب اولین قانون دیوان عدالت اداری (4 بهمن 1360)

ب. تصویب اولین آیین‌نامة آیین دادرسی دیوان (سال 1362)

ج. قانون الحاق پنج تبصره به مواد 15 و 18 و 19 قانون دیوان عدالت اداری (26 اردیبهشت 1372)

د. ‌قانون اصلاح موادی از قانون دیوان عدالت اداری - مصوب 1360 (1 اردیبهشت 1378)

ه‍ .تصویب آیین‌نامة آیین دادرسی دیوان (19 اردیبهشت 1379)

و . قانون جدید دیوان عدالت اداری (25 آذر 1385)

1. تغییر در تركیب شعب

2. توجه به سابقة قضایی قضات دیوان

3. تأسیس شعب تشخیص و حذف شعب تجدیدنظر

4. اعادة دادرسی

5. دخالت فرد ثالث

6. تشكیل واحد اجرای احكام

7. توجه به موضوع كارشناسی

ز. لایحة پیشنهادی آیین دادرسی جدید دیوان

ح. تصویب و ابلاغ آیین‌نامة اجرایی شوراهای حل اختلاف تخصصی دیوان عدالت اداری

مبحث دوم. مراجع اختصاصی اداری (شبه قضایی)

مبحث سوم. فلسفه وجودی دیوان عدالت اداری

مبحث چهارم - اهداف تشکیل دیوان عدالت اداری

گفتار سوم: ساختار دیوان عدالت و آیین دادرسی آن

بند اول - سازمان دیوان عدالت اداری

گفتار چهارم: صلاحیتهای دیوان عدالت اداری

بند اول - صلاحیت دیوان از حیث خواهان (مردم)

بند دوم - صلاحیت دیوان از حیث خوانده (دولت)

بند سوم - موضوع دعوی (خواسته)

تاریخچه و فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا

 گفتار اول:سیر تحولات دیوان دادرسی اداری ایران

مبحث اول :تعریفی از دیوان دادرسی اداری

 مبحث دوم:فلسفه تاسیس دیوان دادرسی اداری ایران

مبحث سوم:قانون دیوان دادرسی اداری

ارکان دیوان :

اختیارات و مسئولیتهای اداری رئیس دیوان دادرسی اداری :

ریاست کل دیوان :

ارجاع پرونده ها به شعب دیوان :

ارجاع پرونده های مرتبط به شعبه مقدم الارجاع :

پیشنهاد افزایش شعب تجدید نظر دیوان دادرسی اداری :

اختیارات و مسئولیتهای قضائی رئیس دیوان دادرسی اداری :

ریاست شعبه اول دیوان دادرسی اداری :

درخواست تجدید نظر نسبت به آرایی که مخدوش تشخیص دهد :

عضویت در هیات تجدید نظر :

درخواست رای وحدت رویه :

امضای رای هیات عمومی و تجدید نظر :

تعیین دادرس یا عضو مشاور دیگر به جای دادرس یا مشاور ممتنع از اظهار نظر :

موارد امتناع :

تشكیلات دیوان دادرسی اداری

وظائف هیأت عمومی دیوان

شرایط قضات دیوان

وظایف، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان دادرسی اداری

 گفتار دوم:بررسی تاریخی امریکا

مبحث اول:تعریفی از امریکا

مبحث دوم:فلسفه تاسیس امریکا:

مبحث سوم:تاریخچه امریکا از سال1945 به بعد

  بند اول:در کاخ سلطنتی

بند دوم:شورای دولتی((دیوان عالی اداری))

مبحث چهارم:به عنوان مراحل اول و آخر تظلم خواهی

 بند اول:به عنوان دادگاه استینافی یا تجدید نظر

بررسی وظایف و ساختار دیوان دادرسی اداری ایران و امریکا

 گفتار اول:دادرسی اداری در امریکا

 گفتار دوم:بررسی  سیستم حقوقی ایالات متحده آمریکا

 مبحث اول: مفاهیم مقدماتی حقوق اداری آمریکا 

بند اول:تعریف حقوق اداری

بند دوم:نقش سازمانهای اداری

بند سوم:فرآیندهای‌ اداری

بند چهارم:نظات بر سازمانهای اداری

گفتار دوم:ابعاد‌ نظارت قضائی،صلاحیت و دسترسی به دادگاه

بند اول:گستره بازنگری قضایی(دلایل مبنای بازنگری)

بند دوم:مبانی قانون اساسی بازنگری قضائی

بند سوم:مبانی تقنینی(قانون عادی)بازنگری قضایی

بند چهارم:داشتن سمت

بند پنجم:صلاحیت و مقرّ دادگاه

بند ششم:زمانبندی بازنگری قضائی

 گفتار دوم :دادرسی اداری در ایران

مبحث اول:ایران

 مبحث دوم:    دیوان دادرسی اداری ایران

بند اول:ساختار و جایگاه دیوان دادرسی اداری

 بند دوم:تشکیلات و صلاحیت و حدود اختیارات دیوان

بند سوم:شرایط انتخاب قضات و ترتیب رسیدگی در دیوان

نتیجه گیری:

منابع و ماخذ:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:56 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات32
حجم فایل104 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران

بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT در مدارس تهران

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

امروزه مهمترین دغدغه‌ی نظام آموزشی و پرورشی یك كشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه‌های فكری در جامعه‌ی اطلاعاتی و دانایی ‌محور می‌باشد. برای آنكه همه‌ی گروه‌های اجتماعی قادر باشند بطور مؤثّر در چنین جامعه‌ای مشاركت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشاركت فعال و سازنده‌‌ی اجتماعی را بیاموزند. تحقّق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و كاركرد مدارس به عنوان اصلی‌ترین نهادهای آموزشی در جامعه می‌باشد.

امروزه نظام آموزشی كشور به مدرسه‌ا‌ی نیاز دارد كه با بهره‌گیری از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات (فاوا)‌، امکان یادگیری پیوسته را فراهم نموده و فرصت‌های نوینی را در اختیار افراد برای تجربه‌ی زندگی در جامعه‌ی اطلاعاتی قرار ‌دهد، به گونه‌ای كه این فناوری‌ نه به عنوان ابزار، بلکه در قالب زیرساختِ توانمند‌ساز برای تعلیم و آموزش حرفه‌ای محسوب ‌‌شود.

 بكارگیری گسترده‌ی فاوا در فرایند آموزش و پرورش، همزمان با تحوّل در رویكردهای آموزشی درجهان، زمینه‌‌ی شكل‌گیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندی‌های كلیدی جوامع دانش‌بنیان می‌باشند و رویكردهای توسعه‌ی مهارت‌های دانشی و كارآفرینی دانش‌آموزان را دنبال می‌نمایند. در این مدارس‌، فرایندهای یاددهی - یادگیری تقویت شده و محیط تعاملی یكپارچه برای ارتقای مهارت‌های كلیدی دانش‌آموزان با تكیه بر فعالیت‌های گروهی، در عصر دانایی محور فراهم می‌شود.

از دیر باز از آموزش و پرورش انتظار می رود كه نسل های امروز را برای زندگی و جامعه فردا آماده سازد، درجوامع سنتی گذشته، تحولات به كندی انجام می گرفت، بنابراین شناخت فردایی كه باید نسل های امروز را برای زیستن در آن پرورش داد چندان ضرورت نداشت، اما امروزه براثر پیشرفت های علمی فنی كه به انقلاب علمی و تكنولوژیكی تعبیر شده است. و از سی سال پیش از هر 5 یا 7 سال حجم انتشارات علمی دو برابر افزایش یافته این شناخته اهمیت بسزایی یافته است(امیری، 1369). در همین راستا از دستاوردهای آموزش  نوین مبتنی بر ICT محور قرار دادن دانش آموز به جای معلم مد نظر است. و تغییر نقش معلمان به عنوان مربی، راهنما و تسهیل كننده می باشد كه خود محور قراردادن داشن آموز به جای معلم و تغییر نقش معلم موجب می شود كه انگیزه های یادگیری افزایش  یابد و دانش آموز، عنصری فعال، خلاق و موثر شود. میل  و علاقه او به كسب اطلاعات و دانش افزایش یابد و به طور طبیعی محتوای  آموزش در مسیر عملی و واقعی قرارگیرد(عبادی، 1383، ص 66).

    فن آوری های اینترنتی ، با سرعت چشمگیری درحال گسترش است و پدیده آموزشی با تكیه برفناوری های اینترنتی اكنون موضوع توجه و رقابت فزاینده بیشتر دانشكده ها و مدارس دنیا قرار گرفته است.

استفاده از فناوری های جدید اطلاعاتی، توان بالقوه نوینی را در آموزش مبتنی برفناوری به وجود آورده اند كه بهره گیری از آنها در فرایند یاددهی – یادگیری  بسیار موثر است. این فناوری ها همچنین سبب شده اند تا یادگیری مادام العمر به صورت گسترده و عمیق به  كار گرفته شود(چاریانی، 1380). واقعیت ها نشان می دهند كه استفاده از فناوری های نوین در قرن 21 تأثیر عمیقی در زندگی اجتماعی  انسان خواهد داشت و یقیناً آموزش و پرورش نیز از این تغییرات مستثنی نخواهد بود. تحقیقات در آموزش، بیان كننده این مطلب اند، كه فن آوری اطلاعات به صورت عمده ای در نظام آموزش منظم مورد استفاده قرار گرفته است (دالوز، ترجمه افتخارزاده، 1380، ص 22).

فن آوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) وسیله ای برای ذخیره سازی، پردازش و ارائه اطلاعات است که به صورت الکترونیکی و مبتنی بر تعدادی رسانه می باشد (رضوی،1388،ص1).

امروزه مسئله کیفیت آموزش و اثربخشی نظام های آموزشی از مهمترین دغدغه های نظام های آموزشی و دست اندرکاران و تصمیم سازان امر توسعه در هر کشوری می باشد .در کشور ما ایران این مسئله به دلایل عدیده ای از نگرانی مضاعفی برخوردار شده است . به نحوی که دولت ها، طی یک دهه گذشته به سختی توانسته اند حتی هزینه های جاری آموزش و پرورش را بپردازند. فناوری اطلاعات و ارتباطات این ادعا و بلکه توان را دارد که طی یک برنامه مدون و با تغییر در ساختار و روش های آموزش از هزینه ها بکاهد و کیفیت را افزایش دهد و محصولات نظام های آموزشی را با نیاز های جامعه هماهنگ و منطبق نماید و در جهت کاربردی نمودن آموزش قدم بردارد (صالحی امیری و حیدری زاده،1386، ص111).

بسیاری از مشکلاتی که امروزه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور با آن مواجه است از قبیل کمبود بستر های فرهنگی، کمبود نیروی انسانی ماهر، آشنا نبودن با زبانهای خارجی، پایین بودن انگیزه و روحیه جست وجو و کاوشگری، فقدان گرایش به کار و تلاش و عمل و در یک کلمه، کاهش توانمندی های مهارت های زندگی، ناشی از ناتوانی نظام آموزش و پرورش سنتی در پاسخگویی به نیازهای جامعه در حال تغییر و تحول است. نوآوری در روش های تدریس و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس موجب توسعه یادگیری مشارکتی دانش آموزان، تقویت روحیه جست وجوگری و پژوهش، کاربردی نمودن آموزش، فراهم نمودن زمینه آموزش و یادگیری مادام العمر می شود(همان منبع، ص112).

فناوری اطلاعات به عنوان یک رویکرد نوین ، در نقش مکمل نظام آموزشی – بهبود کیفیت تدریس ، تنوع بخشیدن به شیوه های تدریس – فراهم ساختن آموزش مستمر وخودکار- کوتاه نمودن زمان آموزش – کوتاه کردن دوره تحصیل، توجه به استعدادهای فردی – انفرادی کردن آموزش و مقابله با مشکلات آموزش جمعی عمل می کند(ملکی، 1388 ،ص1).

فن آوری اطلاعات پارادایمی است که در تغییر و تحول در آموزش و پرورش نقش اساسی و پایداری داشته و دارد. این پارادایم برای تعیین روش های انجام امور آموزشی به شیوه ای تکرار شونده و پیشرونده بکار می رود( بزاز جزایری، 1375، ص3).

امروز اطلاعات شاخص قدرت است؛ برخلاف گذشته که تمایز میان جوامع بر چهار شاخصه دوران صنعتی (سرمایه، ماشین آلات، مواد اولیه و نیروی انسانی) استوار بود، امروزه آنچـه کـه کشـوری را در سطح اول، دو یا سـوم جهان قرار می­دهد و یا به کار می­گیرد، آغاز هزاره سوم و شروع قرن بیست و یکم، تبلور حقیقی حضور کشورهای پیشرفته اطلاعاتی است(منتظر، 1381، ص 103).

امروزه با دراختیارداشتن فناوری اطلاعاتی و ارتباطی مختلف و پیشرفته، امکان برقراری سریع ارتباط و تبادل سریع اطلاعات بیش ازپیش میسرگردیده است. افراد درهرکجا که باشند می توانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خودرا درهرزمینه ای دریافت کنند. اما بی شک- بیشترین تاثیر پدیدآمدن فناوری های اطلاعاتی  و ارتباطی برمحیط های آموزشی بوده است(اصنافی وحمیدی،1386 ،ص1).

پیدایش فناوری اطلاعات،  شتاب بیشتری به تحولات جهان در عصر اطلاعات و دانایی داده است . اگر چه این پدیده ابتدا از محیط های نظامی آغاز و سپس به مراکز دانشگاهی کشیده شد، اما امروزه عرصه های مختلف زندگی جوامع را تحت تأثیر قرار داده است . اینک قریب به دو دهه است که فناوری اطلاعات در عرصه ی تعلیم و تربیت پا نهاده و نظام های آموزشی و محیط های تحصیلی را نیز به چالش کشیده است . نظام آموزشی کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست . اگر چه به میزان بسیار اندکی از این فناوری در قسمت های مختلف آموزش و پرورش به کار گرفته شده است ، اما اکنون زمان آن رسیده است که ما نیز همپای دیگر کشور های جهان در سیستم های آموزشی خود تغییر اساسی ایجاد کنیم تا هم از این قافله شتابان عقب نمانیم و هم از مزایای عصر اطلاعات بهره گیریم(کیاسی،1386، ص77).

اطلاعات، مهمترین فاکتور تولید در فرآیند شکل گیری جامعه اطلاعاتی است. کشورهایی که قادر به انطباق با تغییرات سریع در جهان و مجهز شدن به ویژگی های برگرفته از شرایط محیطی جدید هستند و نیز از قابلیت دسترسی، تولید و استفاده از اطلاعات نوین برخوردارند، موفقیت های شایانی را بویژه در قرن بیست و یکم به خود اختصاص داده اند. شعار « کامپیوتر برای همه »، « اینترنت برای همه » و « دولت الکترونیک » در حال حاضر، توجه بسیاری از نهادهای علاقه مند به تبدیل شدن به یک جامعه اطلاعاتی را به خود معطوف ساخته است (بایر وکیسر ،2009،ص335).

 

اهداف تحقیق

هدف اصلی:

بررسی شاخص های توسعه فناوری اطلاعات ICT  در مدارس تهران

اهداف فرعی:

1- بررسی نگرش دبیران و مدیران در مورد میزان استفاده ICT درمحتوای کتابهای درسی.

2- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT در تدریس.

3- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT درپژوهش.

4- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد میزان استفاده ICT در فرایند مدیریت و تصمیم گیری.

5- بررسی نگرش دبیران ومدیران در مورد امکانات موجود در مدارس جهت توسعه ICT.

6- بررسی نگرش دبیران ومدیران متوسطه در موردفرایند اجرای ICT در آموزش و پرورش.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ يکشنبه 24 دی 1396 ] [ 21:55 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد