motorsearchdl

دانلود فایل

کتاب و پاورپوینتppt- powerpoint- ارگونومی در ورزش و محیط کار-pdf در105 صفحه و 50 اسلاید پاورپوینت (ب

دسته بندیبهداشت عمومی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات150
حجم فایل5.166 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ارگونومی (به انگلیسی :Ergonomics) عبارت است از دانش بکار بردن اطلاعات علمی موجود دربارۀ انسان (و روش های علمی تولید چنین اطلاعاتی) در طراحی محیط کار. ارگونومی ظرفیت ها و توانمندی های انسان را بررسی می کند و سپس اطلاعات به دست آمده را در طراحی مشاغل، فراورده ها، محیط های کار و تجهیزات به کار می بندد.[۱]معمولا از اصطلاحات ارگونومی و عوامل انسانی (Human Factors) به طور مترادف بهره گرفته می شود. هر دو اصطلاح رابطۀ دوسویۀ کار و نیازمندی های شغلی را بازگو و تشریح می کند و هر دو درصدد کاهش فشارهای جسمانی و روانی در محیط کار هستند. آشکارترین اثر مثبت طراحی درست و مناسب مشاغل، تجهیزات و محیط کار، بالارفتن سطح ایمنی، بهداشت، تطبیق کار با کارگر و در نهایت رضایت شغلی و بهبود بهره‌وری است.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

فلزات سنگین در محیط زیست (محیط زیست)

دسته بندیمحیط زیست
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات14
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در دهه گذشته ورود آلاینده ها با منشاء انسانی مانند فلزات سنگین درون اکوسیستم، به مقدار زیادی افزایش یافته است که این به عنوان یک خطر جدی برای حیات اکوسیستم زمین به شمار می آید. فلزات سنگین در یک مقیاس وسیع، از منابع طبیعی و انسان-ساخت وارد محیط زیست می شوند. میزان ورود این فلزات سنگین به داخل محیط زیست، بسیار فراتر از میزانی است که به وسیله فرایندهای طبیعی برداشت می شوند. بنابراین تجمع فلزات سنگین در محیط زیست قابل ملاحظه است. اولین عامل اثرات آلودگی فلزات در یک اکوسیستم، وجود فلزات سنگین در بیومس یک منطقه آلوده است که سلامت انسان را به مخاطره می اندازد. تجمع فلزات سنگین در آب، هوا و خاک، یک مشکل زیست محیطی بسیار مهم می باشد.   
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت راهنمای تکمیل فرم داوری بدمینتون (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات18
حجم فایل1.121 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت راهنمای تکمیل فرم داوری بدمینتون

اولین چیزی که یک مربی در کوچینگ بازیکنان خود باید از آن آگاه باشد مربوط به قوانین داوری بدمینتون می باشد و همچنین باید تمام موارد را به بازیکنان تحت آموزش خود انتقال دهد.

 

عناوین اسلایدها

نحوه جابجایی در بازی دونفره

برگه داوری بدمینتون

مقدمه

جزئیات ثبت برگه داوری

ثبت در طول بازی

ثبت شرایط در طول بازی

ثبت رفتار ناشایست در طول بازی

ثبت اشتباهات محوطه سرویس در طول بازی

ثبت پایان گیم

ثبت پایان بازی

ارسال برگه داوری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

رابطه شیوه های دلبستگی با رضایتمندی زناشویی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات21
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خانواده اصلی ترین هسته هر جامعه و کانون حفظ سلامت وبهداشت روانی است و نقش مهمی در شکل گیری شخصیت فرزندان یعنی پدران و مادران اینده جامعه دارد و هیچ نهاد و مرجعی نمی تواند جایگزین خانواده به ویژه مادر شود...

خانواده را موسسه یا نهاد اجتماعی معرفی کرده اند که ناشی از پیوند زناشوئی زن و مرد است و در ان اعضای خانواده که شامل زوجین و فرزندان و گاهی هم اجداد و نوه هاست براساس همزیستی مسالمت امیز, صفا , صمیمیت , انس و تفاهم مشارکت و تعاون زندگی می کنند. خانواده ها معمولا واحدی کوچک متشکل از حداقل دو یا سه نفر است ولی از نظر اهمیت ان را از مهمترین نهادهای اجتماعی و نخستین منبع سازندگی و پرورش نسل و عالی ترین سرچشمه خوشبختی و غنی ترین منبع عاطفه دانسته اند.

از جمله مظاهر زندگی اجتماعی انسان , وجود تعامل های سالم و سازنده میان انسان ها و برقرار بودن عشق به همنوع و ابراز صمیمیت وهمدلی به یکدیگر است, انسان موجودی چند بعدی است که بخش مهمی از ماهیت پیچیده او را میل به زندگی جمعی و پیوند جویی با همنوع تشکیل می دهد. روان شناسان و سایر متخصصان علوم رفتاری از جمله متخصصانی هستند که با مطالعه ابعاد پیچیده رفتار و انسان و دنیای روانی او برای بهزیستی و دستیابی به سلامت تن و روان اطلاعات و راهبردهای سودمندی را ارایه می دهند تا از این راه رسیدن به زندگی صلح اینده و توام با اسایش برای فرد فرد ادمیان امکان پذیر گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی حقوقی دیات و خسارت های ناشی از صدمات بدنی (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات10
حجم فایل87 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی حقوقی دیات و خسارت های ناشی از صدمات بدنی

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

مقدمه

صدمات جانی تنها به خسارات غیر مادی  مجنی علیه منحصر نمی شود و در پی صدمه جانی معمولاً خسارات مادی و اقتصادی  بر مصدوم تحمیل می‌شود، كه از نظر ماهیت و قابلیت ارزیابی با خسارات غیر مالی كاملاَ متفاوت است. بدین نحو بحث از جبران خسارات ناشی از صدمات جانی در دو بخش مجزی قابل بررسی می‌باشد : از طرفی، خسارات معنوی وغیر مالی (از جمله ناراحتی تحمل صدمه و درد های ناشی از آن، محرومیت موقت یا دائم از عضو، کسر زیبایی ، عدم توانایی پرداختن به تفریحات و ورزش)که قابل اندازه گیری مادی و پولی نیستند و لذا جایگزینی آن عملاً غیر ممکن است. به همین دلیل نظامهایی که جبران این خسارات معنوی را مدّ نظر قرار داده اند، حكم به پرداخت مبلغی از این بابت را نه به عنوان جبران خسارت بلكه تشفی خاطر مصدوم لحاظ کرده اند. از طرف دیگر، خسارات مادی و اقتصادی که در پی صدمات جانی ایجاد می‌گردد، قرار دارد. این خسارات شامل هزینه درمان، تلف منفعت کاری و از کارافتادگی، هزینه های استخدام دیگری برای مراقبت و پرستاری دائم یا موقت از زیان‌دیده بوده و طبیعتی كاملاَ مادی و پولی دارند و كسر دارایی محسوب می‌شوند و لذا قابل اندازه گیری و جایگزینی با پول می‌باشد.

نظامهای حقوقی جدید بر اساس این تقسیم بندی، به تفكیك،  میزان خسارات مالی و غیر مالی ناشی از خسارات جانی را تعیین می‌نمایند. این نگرش به واسطه قانون مسئولیت مدنی مصوب 1339 در حقوق ایران وارد گردید. این قانون که از قوانین آلمان و سویس الهام گرفته، نظامی مشابه نظام جدید برآورد خسارات جانی (مالی و غیر مالی) را پذیرفته است. مطابق ماده 5 این قانون :

اگر در اثر آسیبی که به بدن یا سلامتی کسی وارد شده در بدن او نقصی پیدا شود یا قوه کار زیان دیده کم گردد و یا از بین برود و یا موجب افزایش مخارج زندگی او بشود وارد کننده زیان مسئول جبران کلیه خسارات مزبور است. دادگاه جبران زیان را با رعایت اوضاع و احوال قضیه بطریق مستمری و یا پرداخت مبلغی دفعتاً واحده تعیین مینماید ...

ماده 6 قانون مقرر می‌دارد :

در صورت مرگ آسیب دیده زیان شامل کلیه هزینه ها مخصوصاً هزینه کفن و دفن میباشد. اگر مرگ فوری نباشد هزینه معالجه و زیان ناشی از سلب قدرت کارکردن در مدت ناخوشی نیز جزء زیان محسوب خواهد شد ...

 مقررات این قانون تفكیك جبران خسارات مادی و غیر مادی ناشی از خسارات جانی را به رسمیت می شناسد و تعیین مبالغ قابل پرداخت را براین اساس و با توجه به اوضاع و احوال هر مصدوم تعیین می‌کند. روش ترسیم شده در این قانون كاملاَ با نظام پرداخت دیه، كه بر تعیین مبلغی قطعی خسارت جانی و صرف نظر از اوضاع و احوال و شخصیت مصدوم استوار است، متفاوت است و از منطق دیگری پیروی می‌نماید.

سوالات تحقیق

1-  مهمترین قوانینی حاکم بر صدمات بدنی و دیه خسارت های ناشی از صدمات بدنی کدامند؟

2- مهمترین قوانینی که تا پیش از تدوین و اجرای مقررات یاد شده در موارد بروز صدمات بدنی خواه عمدی و خواه غیر عمدی مورد استناد دادگاه ها قرار می گرفته و براساس آن ها به صدور حکم مجازات و یاجبران ضرر و زیان ناشی از صدمات بدنی می پرداخته اند،کدامند؟

3- چه تفاوت بین حقوق ایران و حقوق بین الملل در زمینه دیات و خسارت های ناشی از صدمات بدنی وجود دارد؟

فهرست مطالب

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات تحقیق

 فرضیات تحقیق

تعاریف واژه ها

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:50 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تحقیق حقوقی آدم ربایی (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل55 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

- چکیده

جرم آدم ربایی و مخفی کردن دیگری دو مصداق از جرایم علیه اشخاص است که علاوه بر سلب آزادی و صدمات بدنی که ممکن است به مجنی علیه وارد شود، بیشتر شخصیت معنوی قربانی جرم، مورد تعرض قرار می گیرد. این جرم که به صورت خاص، یک ماده و به صورت عام، چند ماده از قانون مجازات اسلامی را به خود اختصاص داده و در منابع قوانین کیفری ایران، مصوبات فراوانی در مورد آن دیده می شود، کمتر در نوشته های حقوقی، مورد کنکاش وبررسی قرار گرفته است. این مقاله سعی دارد ضمن بررسی عناصر عمومی و اختصاصی این دو جرم، به وضعیت قوانین و مقررات موجود هم اشاره شود تا ناسخ و منسوخ و عام و خاص این مقررات مشخص شود و این مطلب، بخش زیادی از مقاله را به خود اختصاص خواهد داد؛ زیرا ابهامهای فراوانی در این زمینه وجود دارد که نیازمند تنقیح جدی می باشد. همچنین تبیین دیدگاههای فقهی، ارتباط این دو جرم با جرایم مشابه (مانند توقیف و حبس غیرقانونی) علل تشدید مجازات، شروع در جرم و تعلیق مجازات از مباحث دیگری است که بخشی از مقاله را به خود اختصاص خواهند داد.

 

واژگان کلیدی: آدم ربایی، مخفی کردن دیگری، سرقت، توقیف غیر قانونی، آزادی شخصی، سلب آزادی تن دیگری، ربودن طفل.

این تخقیق  مقدمه نتیجه گیری و منابع نیز دارد.

 چکیده

مقدمه

 عنصر قانونی جرم آدم ربایی وبررسی قوانین ناسخ ومنسوخ

 صور خاص آدم ربایی و جرایم مشابه

4- مخفی کردن اموات

 ربودن اتباع ایرانی

 توقیف غیر قانونی

 عنصر مادی آدم ربایی و مخفی کردن

 آدم ربایی

 عنصر معنوی آدم ربایی

 علل تشدید مجازات آدم ربایی

 ربودن با وسیله نقلیه

 آسیب جسمی به مجنی علیه

 آسیب حیثیتی به مجنی علیه

 شروع به آدم ربایی

 دفاع در مقابل آدم ربایی

 غیر قابل تعلیق بودن مجازات آدم ربایی

 جرم آدم ربایی از دیدگاه فقهی

 آدم ربایی به عنوان سرقت

.  آدم ربایی به عنوان افساد فی الارض

 آدم ربایی به عنوان جرم مستوجب تعزیر

 غصب انسان

نتیجه گیری

منابع:

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:49 ] [ جمشید راد ]
[ ]

سمینار نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات (کشاورزی و زراعت)

دسته بندیکشاورزی و زراعت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات87
حجم فایل204 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سمینار نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات

سمینار نگرش کشاورزان به کاربرد فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

 ترویج کشاورزی, آموزش کشاورزی,کنفرانس های کشاورزی و دامپروری,همایش های کشاورزی و دامپروری,سمینار, سمینار

چکیده

 امکانات بالقوه فراوانی برای کاربرد فناوری اطلاعات در نظام ترویج و آموزش کشاورزی وجود دارد. یکی از عواملی که برای به فعل در آمدن این امکانات نقش اساسی دارد، دیدگاه ها و نگرش های افراد استفاده کننده از آن می باشد. نگرش مثبت به فناوری اطلاعات باعث می گردد حتی اگر کاربران میزان مهارت اندکی در این رابطه در محیط کاری خود داشته باشند، برای استفاده از این فناوری در محیط کاری شان از خود علاقه نشان دهند. بدین منظور تحقیق حاضر با هدف بررسی نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی انجام گردیده است. تحقیق حاضر از لحاظ هدف،کاربردی است و از لحاظ میزان نظارت و درجه کنترل متغیرها میدانی است. هم‌چنین این تحقیق از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، از نوع تحقیقات توصیفی است چون هدف آن توصیف شرایط شرایط مورد بررسی می باشد از بین روش های توصیفی نیز این تحقیق از روش تحقیق همبستگی بهره برده است . جامعه آماری تحقیق را تمام کشاورزان شهرستان اهواز تشکیل داده اند و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی با انتساب متناسب تعداد 241 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات از ابزار پرسش نامه استفاده گردید که روایی محتوایی آن توسط متخصصان تایید گردید. هم چنین با توجه به این که حداقل ضریب آلفای کرونباخ به دست آمده در بخش های گوناگون پرسش نامه 0.75 بود به نظر می رسد ابزار تحقیق از پایایی مناسبی برخوردار باشد. در نهایت داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج تحلیل هم بستگی نشان داد که بین نگرش کشاورزان  و متغیرهای تحقیق رابطه معنی داری وجود دارد. هم چنین نتایج آزمون t نشان داد که زنان نگرش مثبت تری نسبت به مردان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی داشتند. نتایج حاصل از مقایسه میانگین ها تفاوت معنی داری را بین نگرش کشاورزان با مدرک تحصیلی بالاتر نشان می دهد.

کلمات کلیدی: نگرش کشاورزان،فناوری اطلاعات،ترویج و آموزش کشاورزی،شهرستان اهواز

اهداف سمینار

هدف اختصاصی:

بررسی و واکاوی نگرش کشاورزان به کاربرد  فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی  اختصاص دارد .

اهداف کلی:

1-بررسی و تحلیل نگرش کشاورزان به نقش فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی در شهرستان اهواز

2-ارزیابی کاربرد  فناوری های جدید در افزایش ترویج و آموزش کشاورزی در کشور

3- ارائه راهکارها و پیشنهاد جدید در افزایش کیفیت آموزش و ترویج کشاورزی در بین کشاورزان

فهرست مطالب

عنوان                                                                                    صفحه

فصل 1-    کلیات موضوع. 1

1-1-   مقدمه........... 2

1-2-   بیان مسئله. 3

1-3-     سوالات تحقیق.. 5

1-4-     اهمیت و ضرورت سمینار 6

1-5-     اهداف سمینار 6

1-6-   تعاریف عملیاتی.. 7

1-7-   منطقه مورد پژوهش.... 8

فصل 2-    پیشینه موضوع. 9

2-1-   مفهوم ترویج و آموزش کشاورزی.. 10

2-2-   ماهیت ترویج و آموزش کشاورزی.. 11

2-3-   اهداف ترویج و آموزش كشاورزی.. 13

2-4-   نقش ترویج و آموزش کشاورزی در بهره وری کشاورزان.. 15

2-5-   روش های ترویج کشاورزی.. 16

2-6-   آموزش نیروی انسانی برای ترویج و آموزش كشاورزی.. 19

2-7-   اهمیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ترویج و آموزش كشاورزی.. 20

2-8-   فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در ترویج و آموزش کشاورزی.. 23

2-8-1-   نقش اینترنت و آموزش online در ترویج و آموزش كشاورزی.. 24

2-8-2-   آموزش از راه دور - ترویج و آموزش کشاورزی.. 28

2-9-   رویکردها، تحولات و زمینه‌های مناسب برای کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی.. 33

2-9-1-   اهداف فناوری اطلاعات در آموزش کشاورزی.. 35

2-9-2-   رویکردهای توسعه فناوری اطلاعات در مراکز آموزش کشاورزی.. 38

2-9-3-   نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتقای کشاورزان.. 39

2-10- نقش فن آوری اطلاعات بر نگرش کشاورزان و توسعه كشاورزی.. 40

2-11- نقش دانش بومی در ترویج و آموزش کشاورزی.. 44

2-12- نقش فناوری های اطلاعات در احیای دانش بومی کشاورزان.. 47

2-13- نقش پیوندهاى موردى در تنظیم الگوى ترویج کشاورزی.. 48

2-14- مروری بر تحقیقات انجام شده 53

فصل 3-    روش شناسی پژوهش.... 55

3-1-   مقدمه..... 56

3-2-   روش تحقیق.. 56

3-3-   جامعه آماری.. 57

3-4-   روش نمونه گیری.. 57

3-5-   روش و ابزار گردآوری اطلاعات... 57

3-6-   روائی و پایائی پرسشنامه. 58

3-7-   تبیین متغیرهای تحقیق.. 59

3-8-   فرضیات تحقیق.. 60

3-9-   روش‌های تجزیه و تحلیل داده ها 60

فصل 4-    تجزیه و  تحلیل اطلاعات... 62

4-1- یافته های توصیفی مربوط به متغیرهای تحقیق.. 63

4-2-   یافته های تحلیلی مربوط به فرضیه های تحقیق.. 67

فصل 5-    نتیجه گیری و پیشنهادات... 72

5-1-   خلاصه ای از سمینار 73

5-2-   یافته ها و نتایج سمینار 74

5-3-   پیشنهادات... 75

فهرست منابع.. 78

 

فهرست جداول

جدول 3-1 مقادیر آلفای کرونباخ برای تعیین پایایی مقیاس در بخش های مختلف تحقیق.. 58

جدول‏4‑1 توزیع فراوانی پاسخگویان از نظر ویژگی های فردی و حرفه ای.. 63

جدول‏4‑2 میزان آشنایی کشاورزان با رایانه به تفکیک زمینه و اولویت... 64

جدول‏4‑3 میزان آشنایی کشاورزان با خدمات اینترنتی به تفکیک زمینه و اولویت... 65

جدول‏4‑4 اولویت بندی نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی به تفکیک گویه ها(نگرش) 67

جدول‏4‑5 توزیع فراوانی نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی  68

جدول‏4‑6 رابطه بین نگرش کشاورزان در زمینه به کارگیری فناوری اطلاعات در ترویج و آموزش کشاورزی با متغیرهای مورد مطالعه. 69

جدول‏4‑7 مقایسه کشاورزان زن و مرد از نظر نگرش نسبت به فناوری اطلاعات... 70

جدول‏4‑8 مقایسه کشاورزان با نظر میزان تحصیلات متفاوت  نسبت به فناوری اطلاعات... 71

جدول‏4‑9 مقایسه کشاورزان زن و مرد با دسترسی متفاوت به فناوری  نسبت به فناوری اطلاعات... 71

فهرست شکل ها

شکل ‏4 1 برخی از متغیرهای مرتبط با نگرش کشاورزان نسبت به فناوری اطلاعات............................... 59

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:49 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تحقیق در مورد روستای حمید آباد (جغرافیا)

دسته بندیجغرافیا
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات18
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

1ـ1ـ ویژگی کالبدی روستای حیمد آباد

1ـ1ـ1ـ مراحل توسعه

الف ) هسته اولیه : بدنبال تصمیم به انتقال روستا به موقعیت فعلی نخستین افراد در فاصله 200 متر جاده هسته اولیه آنرا ایجاد کردند .

ب ) مرحله اول : بلافاصله در طی 5 سال بقیه اهالی روستا به این نقطه منتقل و پیکره اصلی روستا را شکل دادند ، که حدود 85 درصد سطح موجود در روستا را شامل می شود .

ج) مرحله دوم : طی 10 ساله گذشته چند واحد مسکونی در غرب واحدهای خدماتی نظیر مدرسه و خانه بهداشت در جنوب شرقی آن شکل گرفتند .

2ـ1ـ1ـ محله بندی روستا

بافت کالبدی سکونتگاه های انسانی براساس عوامل و شاخصه های مختلف به بخشهای کوچکتر تقسیم می شود . منشاء این تقسیم بندی اغلب توزیع خدمات و امکانات در موقعیت مناسب نسبت به واحدهای مسکونی است . جدایی گزینی قومی نیز می توانند بافت کالبدی را به اجزاء نوعی تقسیم نمایند . در روستای حمید آباد براساس اطلاعات محلی علاوه بر مرکز روستا که در بین اهالی نیز تحت همین عنوان شناخته می شود سه محله قابل تفکیک می باشد :

الف ) محله سگوند :

محدوده هسته اولیه و بخشی از مرحله نخست مرحله دوم توسعه روستا را در بر گرفته و عناصر خدماتی اصلی روستا نیز در این محدوده قرار می گیرد . مسجد اولین عنصر خدماتی است که در این محدوده ایجاد شده است . علاوه بر آن مدرسه و اخیرا خانه بهداشت عناصر مهم و اصلی هستند که به این محدوده هویت خاصی قائل شده اند .

ب ) محله بیت عرب نیسی :

محدوده کالبدی غربی روستا که محل اسکان طایفه ای به نام اعراب نیسی بوده محله ای به همین نام را شکل داده است . توسعه بعدی کالبدی در این محدوده نیز همچنان با همین عنوان شناخته می شود هیچگونه خدماتی دراین محدوده وجود ندارد . اما جهت توسعه آتی روستا در این محدوده قرار دارد .

3ـ1ـ1ـ مالکیت زمین واملاک :

تخصیص زمین برای نیازهای آتی مراکز جمعیتی یا فعالیتی بدون توجه به مالکیت اراضی مورد نظر و امکان تملک آن ضمانت اجرایی پیشنهادات طرح را پایین می آورد معمولا اراضی واقع درمحدوده کانون های جمعیتی به چهار دسته ؛ دولتی ، عمومی ، خصوصی و موقوفه تقسیم می گردند . و استفاده از هر کدام تابع قوانین و ضوابط و اصول خاص خود می باشد . وضعیت مالکیت اراضی این روستا براساس اطلاعات محلی به شرح ذیل قابل تبیین است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:49 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت انکوباتور 25 اسلاید (مامایی)

دسته بندیمامایی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات25
حجم فایل144 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نوزادان تازه متولد شده بخصوص نوزادان نارس و كم خون به شدت در خلسه هیپنوتیزمی هستند

راه های اتلاف گرما

هدایتی

تابشی

القایی

تبخیری

نوزاد در داخل انكوباتور در یك محیط گرم ، تمیز و به مقدار كافی رطوبت نگاه داشته می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:49 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت-ppt-برق گیرچیست؟ Lightening rod-در 23 اسلاید-powerpoint (مهندسی)

دسته بندیمهندسی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات23
حجم فایل2.545 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برق گیر اصطلاحی در فارسی برای نامیدن دو وسیله الکتریکی متفاوت استفاده است:

  1. میله‌های فلزی که در بالای ساختمانها یا در پستهای فشار قوی نصب می‌شوند تا با برخورد صاعقه با این میله‌ها از برخورد مستقیم صاعقه به تجهیز جلوگیری شود. این وسیله (Lightening rod) در مهندسی برق نیزه نیز نامیده می‌شود. این وسیله اولین بار توسط بنیامین فرانکلین مخترع آمریکایی ابداع شد.[۱]
  2. وسیله‌ای است که در شبکه‌های الکتریکی برای حفاظت تجهیزات در مقابل صدمات ناشی از اضافه ولتاژهای ناگهانی همچون صاعقه و رعد و برق به کار برده می‌شود. برق‌گیر (Lightning arrester) در مقابل ولتاژهای معمولی یک مقاومت بسیار زیاد در حد عایق از خود نشان می‌دهد و در مقابل ولتاژهای آنی مقاومت کمی از خود نشان می‌دهد و موجهای الکتریکی را اتصال به زمین می‌کند. برقگیرها نسبت به سایر وسایل حفاظتی بهترین حفاظت را انجام می‌دهند و بیشترین مقدار حذف امواج گذرا را فراهم می‌کند. برقیگرها به صورت موازی با وسیله تحت حفاظت یا بین فاز و زمین قرار می‌گیرند انرژی موج اضافه ولتاژ به وسیله برقگیر به زمین منتقل می‌شود.

از وسایل حفاظتی محدود کننده ضربه برای حفاظت تجهیزات سیستمهای قدرت در برابر اضافه ولتاژها استفاده می‌شود یک وسیله حفاظتی محدود کننده ضربه باید اضافه ولتاژهای گذرا یا اضافه ولتاژهای که باعث تخریب تجهیزات شبکه می‌شوند را محدود و به زمین هدایت کنند و بتواند این کار را بدون اینکه آسیبی ببیند به دفعات تکرار کند. برقگیرها نسبت به سایر وسایل حفاظتی بهترین حفاظت را انجام می‌دهند و بیشترین مقدار حذف امواج گذرا را فراهم می‌کنند. برقیگرها به صورت موازی با وسیله تحت حفاظت یا بین فاز و زمین قرار می‌گیرند. انرژی موج اضافه ولتاژ به وسیله برق گیر به زمین منتقل می‌شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ دوشنبه 25 دی 1396 ] [ 23:49 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد