motorsearchdl

دانلود فایل

تجربیات مدون دبیر ریاضی :آموزش ریاضی دبیرستان (ریاضی)

دسته بندیریاضی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات33
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه.................................................................................................................................2

مشکلات روش های آموزش ریاضی و راهکارهایی برای بهبود آنها ..............................9

در ارتباط با اطلاع‌رسانی سیستم it و بهره‌وری بهینه از رایانه: ....................................14

رفع آسیبها و چالشهای روند رشد فکر ریاضی می‌توان به دو نکته اساسی

فرضاً برای آموزش هندسه ابتدا توجه به شکلها: .................................................................15

تمرینها...........................................................................................................................................17

   هنر آموزش ریاضیات........................................................................................................17

ساخت‌گرایی در آموزش ریاضیات........................................................................................18

آیا با گسترش روزافزون علم باید زمان تحصیلات مدرسه‌ای را بیشتر كرد و یا از برخی موضوعات علمی‌ و یا آموزش مبانی علوم در مدارس چشم پوشید؟ .................................19

ساخت‌گرایی چیست؟...........................................................................................................19

مفهوم ساخت‌گرایی در آموزش............................................................................................21

تاریخچه................................................................................................................................23

انواع ساخت‌گرایی...............................................................................................................24

ساخت گرایی اجتماعی........................................................................................................26

ساخت‌گرایی فرهنگی..........................................................................................................28

ساخت گرایی منتقدانه........................................................................................................28

نتیجه گیری...........................................................................................................................30

منابع.....................................................................................................................................................................32

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون تدریس دبیر دینی و عربی (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل28 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 31صفحه

مقدمه                                                                                                              3

زبان عربی را چگونه بیاموزیم ؟                                                                                    4

بهترین شیوه های تدریس                                                                               5

  • توسعه روش های تدریس 6
  • یادگیری استدلالی 7

برررسی شیوه های تقویت وتحكیم هویت دینی در دانش آموزان                   8

چكیده                                                                                        9

کلیات موضوع                                                                                                 9

اهداف                                                                                                              12

شرح اقدامات                                                                                                  12

نتایج قابل وصول                                                                                              13

نقش آموزه های دینی در تربیت دانش آموزان                                                 14                                                      

عوامل موثــر بر تربیت دینـی:                                                                      16       
 

اصول حاکم برتربیت دینــی:                                                           17
 

راهکارهای پیشنهادی برای خانواده ها :                                                          18

راهکارهایی برای تعمیق و تقویت باورهای دینی                                     19

چالش ها و موانع آموزش زبان عربی                                                                 21

راهكارهای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان نسبت به درس دینی ، عربی24

نتیجه‌‌ گیری                                                                                                     28

منابع و ماخـــذ:                                                                                                                         31

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون معاون پرورشی (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه                                                                                     2

ویژگیهای مربی از دیدگاه قرآن                                                                   3

بیان مسئله                                                                          8

نیایش 1:                                                                          9

نیایش 2 :                                                                          11

آموزش احکام نماز به صورت غیرمستقیم                                                 13

( احیای وظیفه فراموش شده مربیان پرورشی ! ) :                                      14

   تشکیل صندوق خیریه و جلب کمک افراد خیر :                           15

سرود ، تئاتر بدون تحمیل بار مالی بر مدرسه :                                16

استمرار طریق تربیت ، بیرون از مدرسه :                                        17

ساماندهی مراسم صبحگاهی و ایام ا... با حضور دانش آموزان و مدیریت خودشان : 17

برگزاری یک مسابقه همیشگی اما نه به سبک همیشگی                       18

پیچیدن آوای روحانی قرآن و ادعیه در فضای مدرسه :                        21

شرح وظایف مربیان پرورشی مدارس                                             22

مشاهده                                                                                       25

تعبیر و تفسیر رفتارهای مشاهده شده                                           28

بهار مؤمن                                                                           29

نتیجه گیری                                                                        29

منابع :                                                                               31

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون دبیر ورزشی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات36
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

قدمه                                                                                         2

طرح سه مرحله ای تدریس یکی از طرح های سازماندهی و تنظیم ساعت آموزش تربیت بدنی است .                                                                                                           3

2- مرحله پیاده کردن هدف یا مرحله ی اصلی                                               4

3- مرحله بازگشت به حالت اولیه                                                                   5

7- مدیریت کلاس                                                                                           5

قبل از آموزش                                                                                                 6

حضور و غیاب                                                                               7

1-4) روش های گروه بندی کلاس                                                                   8

3-4) ثبت وضعیت دانش آموزان                                                                    10

5-4) شیوه های استقرار در زمین ورزش                                                        12

9- کاربرد گروهها                                                                                             14

دستورالعمل و اصول كلی روش تدریس تربیت بدنی                                        16

سرپرستی و اداره كردن فعالیت های ورزشی                                             21

1- اطلاع ازسهم سیستمهای انرژی در رشته                                                   25

2- استفاده از اصل اضافه باردرتمرینات                                                           26

4- شناخت روشهای تمرینی                                                                           27

فضای موجود                                                                               30

مشكلات و چاش های معلم تربیت بدنی                                                  32

نتیجه گیری                                                                                  35

منابع                                                                                                                36

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون دبیر شیمی با عنوان: تدریس و یاددهی تعادل شیمیایی (شیمی)

دسته بندیشیمی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات30
حجم فایل220 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 30صفحه

تاریخ تعادل شیمیایی در تحقیق و آموزش                                                3                                  5                                    تعادل شیمیایی در دوره های آموزش شیمی

مشكلاتی كه در درك و فهم تعادل شیمیایی وجود دارند                               7

درك ماهیت تعادل شیمیایی                                                                  9

راهبردهای تدریس پیشنهاد شده                                                             17

ارائه ی تبدیلات شیمیایی ناكامل و برگشت پذیر                                         17

تدریس یا ارائه ی دینامیك تعادل                                                          19

تدریس اصل لوشاتلیه برای پیشبینی تغییرات در تعادل شیمیایی                     23

تدریس قانون تعادل به صورت مدل كمی برای درك تعادل شیمیایی                 25

توسعه ها و تحقیقات آینده                                                                    27

نتیجه گیری                                                                                     30

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان :آموزش شیمی مبتنی بر روشIT (شیمی)

دسته بندیشیمی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات46
حجم فایل63 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 46صفحه

عنوان                                                                                                                 صفحه

چكیده..................................................................................................................................................... 3

مقدمه...................................................................................................................................................... 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله................................................................................... 8

گردآوری اطلاعات (شواهد1)............................................................................................................ 11

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول..................................................................................... 13

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 13

اجرای راه حل، مرحله اول................................................................................................................ 13

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله اول................................................................................... 14

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 17

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله دوم.................................................................................... 17

پیشینه تحقیقات.................................................................................................................................. 18

مفهوم نوآوری در آموزش................................................................................................................... 21

ویژگی های نوآوری در آموزش........................................................................................................ 23

نوآوری و تحول در كلاس درس...................................................................................................... 23

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس.................................................................... 23

استفاده از CD های آموزشی در تدریس..................................................................................... 24

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس.......................................................................................... 25

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس............................................................................................ 26

استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT................................................... 27

اجرای راه حل ، مرحله دوم.............................................................................................................. 28

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله دوم................................................................................... 30

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم.................................................................................................... 33

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله سوم................................................................................... 34

اجرای راه حل، مرحله سوم.............................................................................................................. 34

گردآوری اطلاعات (شواهد2) و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم.................................................. 35

ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن................................................................................ 35

نتایج حاصل از اقدام........................................................................................................................... 36

نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................................................. 37

منابع مورد استفاده.............................................................................................................................. 46

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون مربی پرورشی (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات31
حجم فایل34 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه                                                                                     2

ویژگیهای مربی از دیدگاه قرآن                                                                   3

بیان مسئله                                                                          8

نیایش 1:                                                                          9

نیایش 2 :                                                                          11

آموزش احکام نماز به صورت غیرمستقیم                                                 13

( احیای وظیفه فراموش شده مربیان پرورشی ! ) :                                      14

   تشکیل صندوق خیریه و جلب کمک افراد خیر :                           15

سرود ، تئاتر بدون تحمیل بار مالی بر مدرسه :                                16

استمرار طریق تربیت ، بیرون از مدرسه :                                        17

برگزاری یک مسابقه همیشگی اما نه به سبک همیشگی                       18

پیچیدن آوای روحانی قرآن و ادعیه در فضای مدرسه :                        21

شرح وظایف مربیان پرورشی مدارس                                             22

مشاهده                                                                                       25

تعبیر و تفسیر رفتارهای مشاهده شده                                           28

نتیجه گیری                                                                        29

منابع :                                                                               31

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون تدریس درس دین و زندگی ( الهیات و معارف اسلامی) (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات37
حجم فایل38 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه                                                                                         صفحه

نقش انگیزه و راهكارهای ایجاد آن در فراگیری درس دین و زندگی                              2

برخی از عوامل بر انگیزاننده از طرف معلم عبارتند از :                                  4

اهمیت و فایده روش های تدریس فعال درس دین و زندگی                                      6

انواع روش های فعال تدریس الهیات و معارف اسلامی                                   10

ویژگی های یادگیری مشاركتی (همیاری)                                                 12

روش تدریس به شیوه پرسش و پاسخ                                                     15

تدریس به شیوه مباحثه                                                                     18

تدریس به روش داستان گویی                                                              21

روش الگویی                                                                                  23

روش گردش علمی:                                                                          25

روش تلفیقی :                                                                                26

مهم ترین ویژگی های روش های تدریس فعال :                                          27

استفاده از روش گروهی در روش های فعال تدریس:                                              31

نتایج و پیامد ها                                                                                        32

جایگاه قرآن و راه كارهای ارتقاء آموزش آن                                                         33

نتیجه گیری                                                                                  36

     منابع                                                                                    37

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت متابولیسم لاکتات و فعالیت ورزشی (تربیت بدنی)

دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات24
حجم فایل2.264 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

متابولیسم لاکتات و فعالیت ورزشی

v    اسید لاکتیک یک شهرت بدی دارد. افراد زیادی آن را مسئول خستگی، كوفتگی عضلانی و کرامپ می دانند. این افراد اسید لاکتیک را به عنوان یک محصول زائد می دانند که باید به هر قیمتی از تولید آن جلوگیری شود.

v    اما این محصول سوخت تعداد زیادی از بافت ها را فراهم می آورد، به کربوهیدراتهای رژیم غذایی جهت استفاده شدن کمک می کند و به عنوان سوخت برای تولید گلیکوژن و گلوکز در کبد خدمت می کند در حقیقت اسید لاکتیک یک راه طبیعی برای کمک کردن به شما در موقعیت های استرس زا است.

 

برخی عناوین اسلایدها

 

لاکتات

تبدیل پیروات به لاکتات در یکی از شرایط زیر اتفاق می افتد:

افسانه و حقیقت

اطلاعاتی در مورد اسید لاکتیک

کنترل متابولیسم اسید لاکتیک هنگام فعالیت ورزشی

مطالعات مقطعی بر روی انسان:

آستانه لاکتات

روش های برآورد لاکتات خون

HRmax و HRR

پروتکل

رابطه ای که به نظر نمی رسد تحت تاثیر جنس، نوع تمرین، نوع فعالیت ورزشی، ویژگی تمرین یا شدت تمرین قرار گیرد.

استفاده از معیار بورگ برای RPE .

نقش لاکتات در تغذیه عضلات و نرون ها

عضلات

مغز

در مغز LDHدوایزوفرم آنزیم LDH وجود دارد:

منابع

1-آرترو ولتمن(1995)؛ پاسخ لاكتات خون به فعالیت های ورزشی؛ مترجمان عباسعلس گائینی، محمد فرامرزی(1383)؛نشر چكامه.

2-پیتر یانسن(2001)؛ تمرینات آستانه لاكتات؛ مترجمان شهرام فرج زاده موالو،فریبرزهوانلو،فرزین حلبچی و فرشاد نجفی (1386)؛ انتشارات كمیته ملی المپیك.

3-Jonathan Handy. Lactate- The bad boy of metabolisem, or simply misunderstood?, Current Anaesthesia & Critical Care(2006) 17,71-76.

4- L.H.Bergerson, Is lactate food for neurons? Comparison of monocarboxylate transporter subtypes in brain and muscle,. Neurosclence 145 (2007) 11-19.

5- Tiago R. Figueira, Fabrizio Caputo, Jailton G. Pelarigo, Benedito S. Denadai., Influence of exercise mode and maximal lactate-steady-state concentration on the validity of OBLA to predict maximal lactate-steady-state in active individuals., Journal of Science and Medicine in Sport (2008) 11, 280—286.

6- Marianne Fillenz., The role of lactate in brain metabolism.,  Neurochemistry International 47 (2005) 413–417 .

7-  Chiappa GR, Roseguini BT, Alves CN, Ferlin EL, Neder JA, Ribeiro JP. Blood lactate during recovery from intense exercise: impact of inspiratory loading. Med Sci Sports Exerc 2008;40(1):111-6.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:01 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تجربیات مدون تدریس دبیرزبان انگلیسی- نمونه1 (زبان های خارجی)

دسته بندیزبان های خارجی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات34
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:                                                                                        2

تجربیات مدون :                                                                              2

کلاس زبان یا بسته های آموزشی ؟                                                        3

مهمترین مهارت در یادگیری زبان چیست ؟                                              4

چگونه سئوال درست و خوب طراحی كنیم؟                                              6

دلایل مهم استفاده از یك دیكشنری انگلیسی انگلیسی دركلاس:                     7

چگونه یک معلم فعال ، پرانرژی و تاثیر گذار باشیم ؟                                    11

آموزش زبانانگلیسینیاز به تغییر دارد:                                                   15

مشکلات و موانع آموزش زبان انگلیسی درایران:                                          19

بررسی کتاب های درسی زبان انگلیسی در مدارس ایران :                               26

راهکارهایی برای بهتر فهمیدن زبان انگلیسی :                                            30

نتیجه گیری                                                                                  33

منابع                                                                                         34

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:00 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد