motorsearchdl

دانلود فایل

جزوه آموزشی تدارکات همکاران سیستم راهنمای کاربری نسخه 2.7 (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلzip
تعداد صفحات207
حجم فایل3.142 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جزوه آموزشی نرم افزار تدارکات همکاران سیستم راهنمای کاربری نسخه 2.7

تعداد کل صفحات 207

فایل جزوه آموزشی PDF

حجم فایل  4.55MB

فصل اول : آشنایی با سیستم تدارکات داخلی

فصل دوم : اطلاعات پایه

فصل سوم  : آشنایی با عملیات جاری سیستم تدارکات داخلی

فصل چهارم : گزارشات سیستم تدارکات داخلی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:06 ] [ جمشید راد ]
[ ]

جزوه آموزشی اتوماسیون اداری همکاران سیستم راهنمای کاربری نسخه 2.7 (حسابداری)

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلzip
تعداد صفحات237
حجم فایل4.588 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

جزوه آموزشی نرم افزار اتوماسیون اداری همکاران سیستم راهنمای کاربری نسخه 2.7

تعداد کل صفحات 237

فایل جزوه آموزشی PDF

حجم فایل  4.48MB

فصل اول : آشنایی با سیستم اتوماسیون اداری

فصل دوم : راهنمای تنظیم عمومی نرم افزار

فصل سوم  : راهنمای عمومی استفاده از نرم افزار

فصل چهارم : خطاهای عمومی سیستم اتوماسیون اداری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:06 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات35
حجم فایل254 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

مشتریان, کیفیت, خدمات, رضایتمندی, مشتری, بانکداری, الکترونیک,کیفیت خدمات سنتی,کیفیت خدمات الکترونیک,صنعت بانکداری

 

بیان مسئله

 بقاء در گردونه رقابت پر تلاطم امروزی سازمانها را ناگزیر از پذیرش تغییر کرده است. خاستگاه تغییر در بیرون از مرزهای سازمان و جولانگاه آن درون سازمان است، و تغییر و عدم تعادل به تعالی ختم نخواهد شد مگر با برنامه ریزی جهت خراج شدن از تعادل، تعیین استراتژی و اهداف بلند مدت، اجرای منظم و ساختارمند برنامه های مدون در حوزه های مختلف، ارزیابی نحوه برنامه ریزی و اجرای برنامه های مورد نظر و بر طرف کردن نقاط ضعف ، تقویت نقاط قوت، استفاده از قرصت ها و مقابله با تهدیدات جهت بهبود عملکرد سیستم تصمیم گیری.

بانک به عنوان نهادی خدماتی در جامعه مطرح است و از حساسیت زیادی در ارتباط با ارکان فوق هنگام بحث پیرامون حوزه رضایتمندی مشتریان برخوردار است، چرا که موفقیت این نهاد در گرو شناسایی نیازمندیهای مشتریان، درونی نمودن نیازها در قالب برنامه های جلب وجذب و پرورش مشتریان، اجرا و در نهایت بهبود اقدامات پیشین است. بر اساس مدل کانو خدمات قابل ارائه در سازمانهای خدماتی همچون بانک را می توان بر اساس میزان رضایت مشتریان و همچنین اهمیت آن در سه گروه خدمات اساسی، خدمات عملکردی و انگیزشی دسته بندی کرد. حال با توجه به اینکه این دسته بندی به تنهایی کمکی به برنامه ریزی و تعیین استراتژی نمی نماید، می بایست از طریق به کارگیری مدلهایی همچون مدل تحلیل شکاف به بررسی فرصتها و تهدیدات موجود در خصوص شناخت نیازهای مشتریان و برنامه ریزی برای جلب رضایتمندی آنها نمود. بنابراین مسئله اصلی این تحقیق عبارت است از تحلیل شکاف بین انتظارات و ادراک مشتریان از خدمات المترونیکی بانک  در شهر زاهدان بر اساس ابعاد مدل کانو.

هدف اصلی:

بررسی تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان

اهداف فرعی:

1-  ششناخت میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط بانک

2-  شناخت انتظارات مشتریان در خصوص خدماتی که باید توسط بانک  به صورت الکترونیکی ارائه شود.

3-  ارزیابی ادراکات مشتریان در خصوص خدماتی که بانک  ارائه می دهد.

4-  بررسی ارتباط بین ابعاد کیفیت خدمات و رضایت مشتریان

5-  تعیین زمینه های برای بهبود عملکرد سازمان در فراگرد خدمت رسانی از طریق شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدهای پیش روی سازمان از منظر  مشتریان.

کیفیت خدمات سنتی,کیفیت خدمات الکترونیک,صنعت بانکداری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:06 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال جایگاه آموزش محیط زیست در قوانین برنامه ای جمهوری اسلامی ایران (منابع طبیعی)

دسته بندیمنابع طبیعی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات29
حجم فایل155 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال جایگاه آموزش محیط زیست در قوانین برنامه ای جمهوری اسلامی ایران

بررسی جایگاه آموزش محیط زیست در قوانین برنامه ای جمهوری اسلامی ایران

 

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

پروپوزال , جایگاه آموزش در محیط زیست,محیط زیست , قوانین محیط زیست,بررسی,برنامه,جمهوری,اسلامی,ایران

 

بیان مسئله

 امروزه جهان به نحو قابل ملاحظه ای با دو رویكرد مهم برنامه ریزی و آموزش محیط زیست در راستای تحقق توسعه پایدار روبروست، كه در برآیند حاصل از آنها، شاهد شكل گیری ترمی جدید به نان آموزش محیط زیست هستیم كه، قوانین برنامه ای كشور بخشی از آن است.

توسعه كشورها، بر اساس تدوین راهبردها، سیست ها و برنامه هایی( بلند مدت، میان مدت، كوتاه مدت) صورت میپذیرد كه با تكیه بر آرمانها، توانایی ها، امكانات و شرایط محیطی حاكم بر كشورها تدوین شده است.

با بررسی قوانین برنامه ای كشور ایران، شامل 6 برنامه قبل از انقلاب اسلامی و برنامه های توسعه ای 5 برنامه پس از انقلاب اسلامی، آنچه محرز میباشد، جایگاه سیر صعودی و توسعه حقوق محیط زیست در روند تدوین و تصویب قوانین محیط زیستی در كشور است.تعهد دولتها به محیط زیست، یعنی تعهد آنها بر خود داری از آلوده ساختن مناطق واقع خارج از صلاحیت آنهاست.دولتها باید با دادن اطلاعات و آموزش علمی و همگانی محیط زیست در تمام دوران، و وضع قوانین جاری مملكتی، به یك مواظبت زیست محیطی پایدار اقدام نمایند.( برنامه پنجم توسعه- 1390~1394)

سؤالات تحقیق:

1-  آیا وضع قوانین آموزش  زیست محیطی در حفظ محیط زیست میتواند موثر باشد؟

2- آیا بالا بردن سطح آگاهی عموم مردم از طریق آموزش محیط زیست، به مواظبت زیست  محیطی اصولی میتوان دست یاقت؟

3- آیا روش های آموزشی مناسب با وضع قوانین برنامه ای می تواند راهكار مناسبی باشد؟

4- آموزش تا چه میزان در كاهش آلودگی زیست محیطی شهرها ، نقش دارد؟

5- قوانین مناسب برای آموزش محیط زیست، چه قوانینی  هستند؟

6- چه اصولی در جلب مشاركت شهروندان برای مشاركت در آموزش محیط زیست و پایندی به قوانین وضع شده، میبایست مورد توجه قرار گیرد؟

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی تاثیر گروه درمانی بر بهزیستی روانی دانشجویان (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات29
حجم فایل169 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی تاثیر گروه درمانی بر بهزیستی روانی دانشجویان

پروپوزال بررسی تاثیر گروه درمانی مبتنی بر رویكرد مهارت های ارتباطی بر بهزیستی روانی دانشجویان

هرگونه استفاده برای نمره و یا ارائه مستقیم به استاد مورد تایید ما نمی باشد و شرعا و اخلاقا کار درستی نمی باشد لطفا از این پروژه برای آموزش و نمونه تحقیق استفاده شود.

تاثیر گروه درمانی بر بهزیستی

بیان مسئله

تامین بهداشت همه افراد جامعه از مهم ترین مسایل اساسی هر کشور است، این امر در سه جنبه جسمانی، روانی و اجتماعی مورد ملاحظه قرار می گیرد، در صورتی که بعد روانی بهداشت به اندازه کافی مورد توجه قرار نگیرد، فراوانی مشکلات روانی و رفتاری رو به فزونی خواهد گذاشت تا حدی که عوارض ناشی از بی توجهی به آن در ابعاد فردی و اجتماعی، خانوادگی و انسانی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اثرات سوء و غیر قابل جبران رادر پی خواهد گذاشت( نوابی نژاد،1376).

در دهه­های اخیر، روان­شناسی مثبت­نگر[1] به عنوان تلاشی جهت بررسی توانمندی­های انسان است که هم اکنون این علم مطالعات مناسبی برای بهزیستی[2] و شادمانی در حوزه­های مختلف آموزشی، بهداشتی، درمانی و دانشگاهی فراهم نموده است Linley, P. A., & Joseph, S. ,2004).). روان­شناسی مثبت­نگر، حركتی شناخته شده در جهت سوق دادن انسان به سمت رشد، شكوفایی و بالندگی است كه نمی­خواهد جایگزین هیچ یك از انواع درمان­های روان­شناختی شودSeligman, M. E. P. ,2006).). جامعه علمی، در طول دهه­های اخیر، شاهد مطالعات و تحقیقاتی در زمینه درك و مفهوم­سازی جنبه­های مختلف روان­شناسی مثبت­نگر به ویژه بهزیستی بوده است. بهزیستی روان­شناختی به طور گسترده­ای مورد بررسی و به روش­های مختلفی مفهوم­سازی شده است.

در دنیای امروز افراد مهارت هایی را لازم دارند تا بتوانند در فضای مطلوب زندگی با مسایل سازگاری یابند و این مهارت ها توسط سیستم تعلیم و تربیت به افراد عرضه می شود. یکی از عوامل و مشکلات اساسی افراد، فقدان توانایی های ارتباطی لازم و اساسی در مواجهه با مسایل و مشکلات زندگی روزمره است، بسیاری از افراد در رویارویی با مسایل زندگی فاقد توانایی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنان را در مواجهه با مسایل و مشکلات زندگی روزمره آسیب پذیر کرده است. افسردگی، اضطراب تنهایی، طردشدگی، کمرویی، خشم و تعارض در روابط بین فردی، از جمله مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد جامعه با آن دست به گریبان هستند، این قبیل مشکلات به نوعی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی نیز محسوب می شوند. عقیده بر این است که ارتقاء مهارت های ارتباطی در بهبود و سلامت روانی افراد موثر است. این توانایی ها افراد را برای مقابله موثر با موقعیت ها یاری می کنند و آنها را قادرمی سازند تا در ارتباط با سایر افراد جامعه به گونه ای مثبت و سازگارانه عمل نموده و سلامتی، به ویژه سلامت روانشناختی خود را تامین نمایند (سلبی، 1379).

     یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی(بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی(بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. ودارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریت محیط پیرامون فرد و ...)2- رشد شخصی(داشتن رشد مداوم و ...)3- روابط مثبت با دیگران(داشتن روابط گرم و ...)4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در زندگی)5-پذیرش خود(داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و...) می باشد.

تعاریف مزیت احساس بی كفایتی، عدم فهم دروس و گرفتن نمرات كم زمینه‌ی‌ یكسری اضطرابها و نگرانی ها را دردانشجویان فراهم می كند . با توجه به اینكه دانشجویان در هر جامعه ای آینده سازان و برنامه ریزان و مدیران آن جامعه خواهند بود سلامت روانی آنان می تواند نقش مؤثری در فرآیند توسعه داشته باشد . در صورتی كه آنان از بهداشت روانی برخوردار نبوده و به خاطر مشكلاتی كه ذكر آن رفت دچار اختلالات روحی و عاطفی از جمله افسردگی شوند ،نه تنها خود دراین جریان ضربه می بینند ، بلكه در نهایت جامعه نیز متضرر می گردد . شناخت عواملی كه مشكلات روانی دانشجویان را فراهم می آورد مستلزم مطالعات علمی است. از طریق شناخت این عوامل است كه می توان به برنامه ریزی در جهت مرتفع ساختن مشكلات عاطفی دانشجویان همت گماشت و بهداشت روانی آنان را تأمین كرد . تا زمانی كه بهداشت روانی درمیان دانشجویان وجود نداشته باشد نه تنها انواع اختلالات روحی از جمله افسردگی ، از خود بیگانگی و … گریبان گیر آنها خواهد شد، بلكه این امر منجر به افت تحصیلی و هدر رفتن سرمایه گذاریهایی خواهد شد كه در این راه به كار گرفته شده است . ضرورت این پژوهش از آنجا ناشی می شود كه بهزیستی روان شناختی دانشجویان موضوع مهمی برای همه ی اقشار جامعه به شمار می آید و لذا اگر بتوانیم از طریق پژوهش های مختلف به بررسی ها و راهكارها و نتایجی دست یابیم كه بتواند میزان بهزیستی روان شناختی دانشجویان را ارتقاء بخشد می توانیم در این مهم قدم برداریم. با توجه به مبانی نظری و پژوهشی ذكر شده، پژوهش حاضر در پی پاسخ گویی به این سؤال است كه آیا گروه درمانی مبتنی بر رویكرد مهارت های ارتباطی باعث بهزیستی روان شناختی در دانشجویان می شود؟

فرضیه اصلی:

گروه درمانی مبتنی بر رویكرد مهارت های ارتباطی بر بهزیستی روانی دانشجویان تاثیر مثبت دارد فرضیات فرعی:

مهارت درمانی به شیوه ی گروهی باعث افزایش مهارت های ارتباطی و بهزیستی روان شنا ختی دانشجویان می شود

آموزش گروهی موجب افزایش سلامت  روانی و مؤلفه های آن در دانشجویان می شود

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش) (

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات14
حجم فایل421 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت بازارهای کارا (فصل دهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصادفرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل دهم  این کتاب با عنوان  بازارهای کارا " بوده که در  14 اسلاید طراحی شده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:svr

     مقدمه

مفهوم بازار کارا

بازار کارا چه زمانی به وجود خواهد آمد؟

اشکال مختلف بازار کارا

شکل ضعیف بازار کارا

شکل نیمه قوی بازار کارا

شکل قوی بازار کارا

      سطوح تجمعی کارایی بازار و اطلاعات مربوط به هر سطح

کاربردهای فرضیه بازار کارا

      وظایف مدیران پرتفلیو در بازارهای کارا

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

ارت و چگونگی طراحی و اجرای آن در ساختمان و تاسیسات_ (مهندسی)

دسته بندیمهندسی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات50
حجم فایل1.087 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

زمین الکتریکی

در مهندسی برق، واژه زمین یا ارت با توجه به کاربردهای آن دارای معانی متفاوتی است. زمین در یک مدار الکتریکی می‌تواند نقش یک نقطه مبدا را داشته باشد که بر طبق آن بقیه ولتاژهای الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کنند. واژه زمین همچنین به مسیری کلی برای بازگشت جریان به منبع نیز اطلاق می‌شود. این واژه در مورد یک اتصال مستقیم به زمین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک مدار الکتریکی ممکن است به دلایل مختلفی به زمین متصل شده باشد. در مدارهای قدرت این اتصال‌ها معمولاً برای بالا بردن ایمنی و محافظت افراد یا دستگاه‌ها از تاثیرات معیوب بودن عایقکاری هادی‌ها ایجاد می‌شود. اتصال به زمین در مدارهای قدرت از آسیب دیدن عایق‌های مدار در اثر افزایش ولتاژ بین زمین و مدار جلوگیری کرده و این ولتاژ را در یک حد معین محدود می‌کند. از اتصال زمین برای جلوگیری از افزایش الکتریسیته ساکن در هنگام حمل مواد قابل اشتعال یا تعمیر تجهیزات الکترونیکی نیز استفاده می‌کنند. در برخی از انواع تلگراف‌ها و شبکه‌های انتقال زمین به تنهایی نقش یکی از هادی‌ها را ایفا می‌کند و به عنوان مسیر بازگشت جریان به منبع مورد استفاده قرار می‌گیرد با این کار در هزینه ایجاد یک خط جداگانه برای بازگشت جریان صرفه‌جویی می‌شود. در اندازه‌گیری از زمین به عنوان یک پتانسیل الکتریکی ثابت استفاده می‌کنند که با توجه به اختلاف پتانسیل هر قسمت از مدار از زمین میزان پتانسیل آن قسمت را مشخص می‌کنند. یک زمین الکتریکی باید از ظرفیت انتقال جریان مناسبی برخوردار باشد تا بتوان از آن به عنوان مبدا صفر ولتاژ استفاده کرد.

معنی واژه زمین یا ارت در برق و الکترونیک بسیار گسترده‌است و حتی ممکن است در وسایل نقلیه‌ای مانند کشتی، هواپیما یا فضاپیما که عملاً اتصال مشترکی با زمین ندارند نیز از این واژه به عنوان پتانسیل صفر استفاده شود. در عمل بدنه هادی تجهیزات الكتریكی از نقطه نظر حفاظتی و سیستم های الكترونیكی شبكه های دیتا و مخابرات از نظر عملكرد آنها، به طور مستقیم و هادی های فعال نیز از طریق ارسترهای حفاظتی به این مرجع ثابت پتانسیل(زمین) متصل می شوند. یك سیستم زمین خوب می‌بایست موجب قطع به موقع تجهیزات حفاظتی در هنگام اتصالیهای زمین و خطاهای حادث در سیستم تغذیه شده و با كاهش ولتاژ گام و تماس در مواقع بروز اختلاف پتانسیل های خطرناك ناشی از القائات الكترومغناطیسی (LEMP) و تخلیه الكتریسته ساكن (ESD) ، حفاظت انسانها و تجهیزات را تضمین نماید.

تاریخچه

 

سیستم الکترومغناطیسی تلگراف راه دور که از سال ۱۸۲۰ مورد استفاده قرار می‌گرفت از دو یا چند سیم برای انتقال پیام‌ها به صورت پالس‌های الکتریکی استفاده می‌کرد. سپس این موضوع روشن شد (احتمالاً به وسیله دانشمند آلمانی استین‌هیل) که از زمین می‌توان به عنوان مسیر برگشت برای کامل کردن مدار پیام‌ها استفاده کرد؛ به این ترتیب نیازی به سیم بازگشت نخواهد بود اما این روش در طول مسیرهای درون‌قاره‌ای که در سال ۱۸۶۱ بین سنت ژوزف، میسوری و ساکرامنتو کالیفرنیا ایجاد شده بود یک مشکل داشت. در طول فصل‌های خشک سال به علت خشک بودن زمین مقاومت آن به شدت افزایش می‌یافت که باعث اختلال در کارکرد تلگراف می‌شد.

بعدها زمانی که تلفن می‌رفت تا جایگزین تلگراف شود این نکته روشن شد که جریانی که به وسیله شبکه‌های قدرت، خطوط راه‌آهن برقی و دیگر مدارهای تلفن و تلگراف ایجاد می شد موجب ایجاد اختلال در سیگنال‌های فرستاده شده می‌شود و به این ترتیب استفاده از سیستم‌های دو سیمه دوباره جایگزین شد.

ارتباطات رادیویی

اتصال الکتریکی به زمین می‌تواند به عنوان یک مبدا پتانسیل الکتریکی برای سیگنال‌های بسامد رادیویی در نوع خاصی از آنتن مورد استفاده قرار گیرد. قسمتی که مستقیماً با زمین در ارتباط است می‌تواند از یک جسم ساده مانند یک میله هادی که در زمین فرورفته تشکیل شده باشد و یا از اتصال با لوله‌های فلزی آب ایجاد شده باشد (در این موارد این خطر وجود دارد که بعدها لوله‌ها با لوله‌های پلاستیکی تعویض شوند). یک الکترود زمین ایده‌آل باید صرف نظر از میزان جریانی که به زمین وارد می‌شود یا از آن خارج می‌شود هنواره ولتاژی برابر صفر داشته باشد. در واقع میزان مقاومت یک سیستم زمین است که می‌تواند کیفیت آن را مشخص می‌کند و این کیفیت را می‌توان به راه‌های مختلفی افزایش داد برای مثال با افزایش سطح در تماس الکترود با زمین، افزایش عمق دفن الکترود، استفاده از میله‌های الکترود متعدد، افزایش رطوبت زمین، افزایش میزان مواد معدنی رسانا در خاک و یا افزایش سطح پوشیده شده به وسیله سیستم زمین می‌توان مقاومت زمین را کاهش داد.

برخی سیستم‌های آنتن‌های فرستنده در VLF، LF، MF و یا پایین‌تر از رنج SW برای عملکرد مناسب خود نیازمند یک زمین خوب هستند. برای مثال یک آنتن عمودی تک قطب نیازمند یک سیستم زمین است که معمولاً از شبکه‌ای به هم پیوسته از سیم‌ها که به طور شعاعی از مرکز به فاصله تقریباً برابر با طول آنتن دور می‌شوند، تشکیل شده‌است. در برخی موارد این سامانه زمین در بیرون تقویت می‌شود تا از تلفات جلوگیری شود.

تاسیسات سیم‌کشی قدرت

با وصل بدنه تجهیزات الکتریکی بروز خطا در هر یک از تجهیزات موجب جاری شدن جریان در سیم زمین شده و از برق دار شدن بدنه جلوگیری می‌کند. یک اتصال مناسب به زمین باید مقاومت پایینی داشته باشد تا در صورت بروز خطا، جریان جاری در زمین موجب عمل کردن سیستم حفاظت در شبکه شود. با وصل تمامی اجسام هادی در خطر برقدار شدن می‌توان از بروز شوک الکتریکی در اثر تماس با این اجسام جلوگیری کرد.

سیم زمین سیمی است که (مستقیماً یا غیر مستقیم) به یک یا چند الکترود زمین اتصال دارد. این الکترودها ممکن است در نزدیکی محل استفاده از سیم زمین یا در محلی دورتر قرار داشته باشند. این سیم (یا شینه داخل تابلو) زمین در

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی علل و عوامل دین گریزی پسران در دانشگاه پیام نور اهواز (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات80
حجم فایل3.487 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد تعداد صفحات :80

مقدمه :

نوع انسان به حکم یک غریزه فطری که در نهاد او متمکن است ، همیشه به یک عقیده روحانی     می گراید اقوام بنی آدم بر هر مرحله از مدنیت که رسیده اند و منشب بر هر جنس و نژاد و خون و رنگ که بوده اند و در هر صنفی از اجتماع جهان که زندگی کرده اند ایشان را دغدغه ایی باطنی در ضمیر موجود بوده است و هست که منتهی به غیب می شود و تصویری از صور روحی و ایمان در می آیند ، این خار ، خار باطنی اندیشه نهانی اوست ظاهرا اشاره به همین معنی در آیه شریفه آمده است : فاقم و جهک للدین حنیفا فطره الله الذی فطر الناس علیها لا تبدیل لخلق الله ذلک الدین القیم ( سوره روم 30 ـ 29) .

امروزه همه جا صحبت از این است که دیگر فلان عقیده یا اصل ، متناسب با دنیای جدید نیست و این به اندازه ایست که انسان هم حقیقت اصلی افکار و اصولی را که اعتبار جاودانه دارد از یاد می برد و هم احتیاجات واقعی این دنیای جدید را فراموش می کند .

در این هنگام که هر چند دستخوش تغییرات سطحی شده است هر آنچه مورد پسند نباشد کهنه و نامتناسب قلمداد می شود . غافل از آنکه آنچه نا متناسب و ناروا است یک نوع جهان بینی فکری وجود فکری غلطی است که حقایق جاویدان و ازلی را که همیشه برای بشر با معنا بوده و جوابگوی اصل باقی و فنا پذیری در انسان بوده است نادیده می گیرد ، انکار می کند اگر قسمت اعظم بشریت در عصر جدید ، دیگر حقایق ثابت دین و عقل که قرن های بسیاری دست اندیشمندان بسیار بارور گشته ، پذیرفته شده و پر معنی شناخته شده است ، معتبر نمی داند قبل از هر چیز به خاطر این است که خود وجود این قسمت از بشریت از معنی محروم مانده است .

هدف تحقیق :

یکی از هدفهای عمده تحقیق درعلوم انسانی . کشف اصول و آگاهیهای معتبری است که قابلیت تعمیم به جامعه مادر را داشته باشیم . چون جمع آوری اطلاعات از همه اعضای جامعه تقریبا غیر ممکن است بنابراین ناگریز به انتخاب نمونه از جامعه مادر هستیم .

از نظر نگارندگان شاید بتوان گفت ، هدف یا اهداف تحقیق تفاوت چندانی با ضرورت تحقیق ندارد و بالعکس می باشد ، از طرفی هدف از انجام پژوهشی خاص را می توان در چند مقوله دسته بندی کرد ، گاهی شخصی هدفش را از انجام تحقیق براساس علاقه اش به آن موضوع و مسئله قرار می دهد و یا برای ارضای یک کنجکاوی و برخی هم برای حل یک مشکل که مربوط به حال است یا رفع یک نیاز که مربوط به آینده می باشد و گاهی هم مشاهدات و خوانده ها موضوعی را به ذهن محققین القاء می کند و پژوهشگران اهدافی را در آن موضوع خاص دنبال می کنند و در برخی از پژوهشها مشاهده شده که چندین مقوله با هم تشکیل دهنده هدف یا اهداف پژوهشگران بوده اند .

هدف کلی تحقیق: بررسی علل و عوامل دین گریزی پسران در دانشگاه پیام نور اهواز می باشد .

اهداف جزئی :

1ـ بررسی تاثیر استفاده مرتب از رسانه های جمعی در گرایش پسران

2ـ بررسی گرایش افراد جامعه به ارزش های مادی و تاثیر آن در دین گریزی پسران

3ـ بررسی عدم توجه خانواده ها و تاثیر آن در دین گریزی پسران

4ـ بررسی نبود زمان مناسب برای پخش برنامه های دینی و تاثیر آن در دین گریزی پسران

5ـ بررسی تاثیر دوست ناباب و گرایش پسران به دین گریزی

6ـ بررسی تاثیر برخورد خوب از جانب متولیان امور دین در کاهش دین گریزی پسران

فرضیه های تحقیق :

1ـ به نظر می رسد بین عدم توجه والدین و دین گریزی پسران رابطه معنا داری وجود دارد .

2ـ به نظر می رسد بین عدم ارائه تبلیغ مناسب و دین گریزی پسران رابطه معنا داری وجود دارد .

3ـ به نظر می رسد بین کهنه دانستن عقاید دینی از طرف پسران و دین گریزی آنها رابطه معنا داری وجود دارد .

4ـ به نظر می رسد بین مهجور ماندن ارزش های دینی و دین گریزی رابطه معنا داری وجود دارد .

5ـ به نظر می رسد بین تکنولوژی و رسانه های پیشرفته امروز و دین گریزی پسران رابطه معنا داری وجود دارد .

مقدمه :

طرح تحقیق :

بیان مسئله :

ضرورت تحقیق :

هدف تحقیق :

اهداف جزئی :

فرضیه های تحقیق :

روش تحقیق :

جامعه آماری :

روش نمونه گیری :

ابزار تحقیق :

روش جمع آوری اطلاعات :

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات :

تعریف واژه ها و اصطلاحات :

مقدمه

تعریف دین از دیدگاه متفکران

علل انحرافات جوانان در جنبه عقیدتی :

عدم ارائه الگوی مناسب :

تبلیغات ناروا :

عوامل موثر در تضعیف نقش دین در شرایط کنونی ایران

تکنولوژی و رسانه های پیشرفته امروز و تاثیر آن بر مذهب :

نظریه های دین :

مارکس و دین

دورکهایم و شعایر دینی :

وبر و ادیان جهان :

جامعه شناسی دین چیست ؟

دین و فرآیند عقلانی شدن :

دین محافظه کار / دین مقاومت

نتایج

جنسیت و دین

. جامعه شناسی بدعت :

چیستی

دنیا گرایی [1]

فرقه ها [2] ، کیشها [3] ، جنبشها [4]

جنبشهای مذهبی نوین :

به سوی عرفی شدن :

1ـ دیدگاه نفی

2ـ دیدگاه اثبات

آیا جامعه ایران یک جامعه دینی است ؟

تعیین شاخص فرضیه های تحقیق :

متغیر وابسته : علل و عوامل دین گریزی پسران    

توصیف داده های آماری :

تجزیه و تحلیل داده های آماری :

سوال 1

سوال 2

سوال 3

سوال 4

سوال 5

سوال 6

سوال 7

سوال 8

سوال 9

سوال 10

سوال 11

سوال 12

سوال 13

سوال 14

سوال 15

سوال 16

سوال 17

سوال 18

فرضیه 1

فرضیه 2

فرضیه 3

فرضیه 4

فرضیه 5

شکل

نتیجه گیری :

منابع :


[1]ـ Secularisa tion

[2]ـ Sect

[3]ـ Cult

[4]ـ morement

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

بررسی رابطه بین سبكهای رهبری مدیران آموزشی و کاربرد گسترش نوآوری های آموزشی (روانشناسی و علوم تربیتی

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات67
حجم فایل129 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 67 صفحه

چکیده

موضوع پژوهش حاضربررسی رابطه بین سبكهای رهبری مدیران آموزشی و کاربرد گسترش نوآوری های آموزشی میباشد. این پژوهش توصیفی وازنوع همبستگی است. جامعةآماری مورد پژوهش، معلمان مدرسه میباشدكه50 نفرنمونه دردسترس انتخاب شدند. ابزارجمعآوری اطلاعات شامل پرسشنامةسبك رهبری وپرسشنامةنوآوری اقتباس شده از کتاب راهبردهای مدیریت نانچیان ،توکلی، و موسوی قرامشلومیباشد. که نتایج زیربه دست آمد: بین سبك رهبری وظیفه مدار و گسترش نواوری های آموزشی رابطه ی معناداری وجود دارد و این رابطه قوی و مستقیم می باشد که R پیرسون در این فرضیه 0.6 می باشد و در فرضیه ی دیگر بین سبک رهبری انسان گرا و نوآوری های آموزشی رابطه ی معناداری وجود دارد چون Sig آن 0.00 بود و کمتر از 0.05 است که این رابطه قوی و مستقیم می باشد و R پیرسون آن 0.6 می باشد.که هر دو فرضیه در این پژوهش قابل قبول هستند. میزان نوآوربودن و وظیفه گرایی در سطح پایین (از بین سه سطح بالا،متوسط و پایین) و انسان گرا بودن در سطح متوسط به ترتیب با(52-44-48) بیشترین درصد فراوانی و میزان نوآوربودن و وظیفه گرایی در سطح بالا و انسان گرا بودن در سطح پایین به ترتیب با (12-16-16) کمترین درصد فراوانی را به خود اختصاص داده است. واریانس و انحراف معیار در میزان نوآور بودن بالاترین(119.8-10.9) و در میزان انسان گرا بودن کمترین مقدار(22.2-4.7) می باشد.  

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                صفحه

چکیده

فصل اول

مقدمه                                                                                                           7

بیان مسئله                                                                                                     11

اهداف پژوهشی                                                                                                15

اهداف جزئی                                                                                                    15

تعاریف واژه ها واصطلاحات                                                                                 15

فصل دوم

تعریف مدیریت                                                                                                18

مدیریت عملی (کلاسیک)                                                                                   31

روابط انسانی                                                                                                    31

نقش ومسئولیت های مدیران در فرآیند تغییر                                                 32     

 سبک تغییر مشارکتی                                                                                       33

تغییر نوآوری                                                                                                   33

منابع قدرت مدیر                                                                                              35

فصل سوم

روش انجام پژوهش                                                                                           40

روش وابزار گردآوری پژوهش                                                                               45

فصل چهارم

اعتبار وپایابی پرسشنامه                                                                                     47

تجزیه و تحلیلاطلاعات                                                                             47

4-1 مقدمه                                                                                                     47

4-2  یافته های توصیفی                                                                                    48              

4-2-2  تحصیلات                                                                                            49

 4-2-3 : میزان نوآور بودن مدیر                                                                          50

 4-2-4 : میزان وظیفه گرایی مدیر                                                                       52

 4-2-5 : میزان انسان گرایی مدیر                                                                        53

4-3 :نتایج شاخص های مرکزی و پراکندگی نمره  های متغیرهای مستقل و وابسته 56

4-4 : یافته های استنباطی                                                                                  57

4-4-1- آزمون فرضیه ها                                                                                   57

فصل پنجم

5-1 : بحث و نتیجه گیری                                                                                  60

5-2 : راهکارها و پیشنهادات                                                                                62

5-3 : محدودیت ها و مشکلات پژوهش                                                                  62

فهرست منابع                                                                                                  63

پیوست ها

پرسشنامه میزان نوآور بودن                                                                                67

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه تشریح عملیات مربوط به درخواست و تحویل جنس مربوط به نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا (مکانیک)

دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل28 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فرمت ورد 

تعداد صفخات 20

چکیده

مواد مصالح یکی از مهمترین عوامل هزینه است که بطور متوسط 55 درصد بهای تمام شده کالای ساخته شده را تشکیل می دهد. به این جهت موفقیت موسسات صنعتی تا حدی صنعتی تا حدی منوط برداشتن سازمان مجهز برای تدارک و خرید و انبار کردن مواد و ایجاد دستگاه حسابداری کالا برای اعمال نظارت موثر روی مصرف مواد و موجودی جنسی خواهد بود. اجناس و موجودی های انبار باید تحت اختیار و ابواب جمعی یک انباردار مسئول باشد.

کار انبارداری یک شغل مهم و پرمسئولیتی است چه غالبا مواد و مصالح و اجناس انبار بزرگترین رقم دارائی اکثر موسسات صنعتی و بازرگانی را تشکیل داده و مسئولیت صندوقدار بنگاه می باشد. موجودی های انبار باید در محل های محفوظ و دور از خطر به طرز منظم طوری نگهداری می شود که دسترسی به آنها در موقع لزوم به آسانی میسر باشد. اقلام وارده و صادره باید به سرعت تحویل و تحول شده و در صورت مخصوص ثبت گردد و اقلام راکد و زائد و ناباب انبار به روسای مسئول بنگاه گزارش شود.

نوع و مقدار مواد و حداقل و حداکثر موجودی هر یک از اقلام که میزان آن توسط مدیران فنی تعیین می شود باید پیوسته مطمع نظر انباردار قرارگیرد.

در کارخانجات و موسسات بزرگ غالبا انبارهای جداگانه برای مواد نیم سوخته مواد کمکی-مواد ساخته شده- مواد خام و مواد مصرف شدنی وجود دارد و بعضی اوقات انبارهای فرعی برای موادی که مرتبا و به مقادیر زیاد مورد احتیاج می باشد تاسیس شده و زیر نظر کمک انباردارهائی که زیر نظر سرانباردار می باشند قرار می گیرد چه مسئولیت انبار داری را نمی توان به عهده اشخاص ناوارد به انبارداری مانند سرکارگر یا سرپرست کارگاه محول نمود.

بنابر این در امور تدارکات سیستم انبارداری و امور مربوط به مخازن و ذخاییر و انبار ها اهمیت بسیار دارد.

اداره انبار های سازمان در برآورد و پیش بینی و تهیه وتامین احتیاجات و نیازمندی های سازمان و وظایف مهمی به عهده دارد و باید مراقبت و توجه نمود که در تمام اوقات کالا و اجناس لازم برای رفع احتیاجات واحدهای سازمانی در انبارهای مروبط موجود باشد و در عین حال در تهیه وتدارک اجناس غی ضروری و سرمایه گذاری زائد خوداری گردد و بهرحال متناسب با فعالیت و نوع عملیات واحدهای سازمان حاضر و آماده برای انجام کار باشد.

طبقه بندی و شماره گذاری و تنظیم و ترتیب اجناس و حفظ و نگهداری آنها بر طبق روشهای نوین انبارداری به عهده واحد انبارهای سازمان است این توضیح نیز ضروری استفاده که هر انبار برای احتیاجات یک واحد سازمانی تشکیل می گردد و از ترکیب چند انبار یک مخزن به وجود می آید و مخازن موجود در سازمان اداره انبارها راتشکیل می دهد و این اداره دارای سازمان اداری مرکزی خواهد بود و مراد از انبارهای ذخیره انبارهائی می باشند که احتیاجات کلی سازمان در آنجا گرد آمده و به مرور برای مصرف به انبارهای جز انتقال داده می شود.

 

فهرست مطالب

 

انبار داری.. 1

 

تعریف: 1

 

خط مشی: 2

 

سایپا: 3

 

شیوه ورود کالا به انبارنمایندگی های مجاز. 6

 

بازار انبار: 9

 

انتقال کالا بین انبارهای نمایندگی ها 9

 

طبقه بندی و شماره گذاری اجناس: 11

 

کد میله ای (بار کد bar cde): 13

 

دفتر وکارت انبار. 14

 

دفتر واردات: 15

 

اطلاعات دفتر واردات انبار: 15

 

تامین و تکمیل ذخیره انبار: 16

 

خروج کالا از انبار. 18

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد