motorsearchdl

دانلود فایل

پروژه کارآفرینی تولید ابزار دقیق آزمایشگاهی (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات42
حجم فایل1 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 مقدمه :

این گزارش شامل طرح پیش امكان سنجی برای تولید یكی از ابزارهای دقیق آزمایشگاهی با عنوان فاصله یاب لیزری می باشد . بدیهی است با توجه به تنوع ابزارهای دقیق آزمایشگاهی، تهیه یك طرح پیش امكان سنجی برای همه آنها، مقدور نمی باشد و از اینروی با توجه به اهمیت و كاربرد فرآوان فاصله یابهای لیزری در كارهای آزمایشگاهی، در این طرح تولید آن مورد برر سی و مطالعه اولیه قرار گرفته است . گرچه نتایج حاصل حاكی از مقروت به صرفه بودن تولید این ابزار است، لیكن مشاور توصیه می نماید مطالعات تكمیلی امكان سنجی برای محاسبه دقیق سود و زیان طرح و نرخ بازگشت سرمایه و سایر شاخصهای موردنیاز برای تصمیم گیری صورت پذیرد.

 

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید ابزار دقیق آزمایشگاهی ( فاصله یاب لیزری )

 

محل اجرا :

 

مشخصات متقاضیان :

 

 

دلایل انتخاب طرح :

در بخش تولید توجه به استانداردهای تولید بسیار با اهمیت می باشد به خصوص تولید در زمینه ماشین آلات و همچنین قطعات ماشین آلات تولید و قطعات نظامی دقت فراوان برای تولید مورد نیاز است . وجود فاصله یاب در تولید این محصولات بسیار موثر می باشد خصوصاً آنكه فاصله یاب های قابل نصب در خطوط تولید دارای دقت بسیار بالا می باشند.

تولید مناسب قطعات می تواند موقعیت استراتژیك كشور را تثبیت كرده و ایران را به عنوان یكی از تولیدكنندگان معتبر معرفی نماید.

 

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 25 نفر میباشد .

 

 

 

 

 

 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

امروز در صنایع مختلف وسایط گوناگونی جهت افزایش دقت تولید و سیستمهای  وناگونساخته شده است . مسافت یاب لیزری یا فاصله یاب لیزری یكی از این سیستم ها می باشد . بكارگیری فن آوری نوین پردازش اطلاعات و سیستمهای الكترونیكی پیشرفته، تولیدكنندگان را قادر می سازد از این وسائل جهت كنترل هوشمند خط تولید خود استفاده كنند . اولین قدم در این راه، تولید حسگرهای لازم جهت حس كردن شراط خطرناك می باشد كه از جمله اساسی ترین آنها سنسورهای فاصله یاب هستن د. این سنسورها باید قادر به درك فاصله مناسب بوده و قابل استفاده در شرایط گوناگون آب و هوایی و شدت نورهای مختلف باشند.

اطلاعات جمع آوری شده از این سنسورها توسط مدارهای واسط به یك پردازشگر ارائه می گردند. این پردازشگر بر اساس یك سری محاسبات و قواعد، شرایط ر ا بررس و تحلیل نموده و در صورت وجود خطر تصادف، راننده را آگاه می نماید.

طرز كار فاصله یاب لیزری براساس همان اصولی است كه در رادارهای معمولی بكار می رود. یك تپ لیزری YAG و یا CO2  به هدفی كه نشانه روی شده است ارسال می شود . سپس تپ ارسالی به هدف خورده باز می گردد و سپس توسط یك سیستم مناسب گیرنده نوری آشكار می شود. فاصله مورد نظر با تعیین مدت زمانی كه طول می كشد تا تپ ارسالی مسیر رفت وبرگشت را طی كند، بدست می آید . طرح كلی یك فاصله یاب Nd:YAG متشكل از فرستنده )لیزر( گیرنده و دوربین است . سپس با ارسال تپ ارسالی به هدف ، نور پراكنده شده از هدف توسط عدسیهای L1 و L2 روی یك آشكار ساز تمركز یافته و یك سیگنال الك تریكی حاصل می شود . اگر لحظه t0 تپ لیزری از سیستم به سمت هدف ارسال شود و سیگنال بازگشتی در لحظهt1 آشكار شود، با توجه به اینكه نور با سرعت c در مدت زمان t1-t0 فاصله را پیموده است, فاصله x بدت می آید. مشاهده میشود كه دقت در تعیین فاصله به دقت در تعیین زمان بستگی دارد

 

 

 

شماره تعرفه گمركی

دستگاه فاصله یاب لیزری در با شماره تعرفه 90151000 به كشور وارد می شود.

 

شرایط واردات

طبقه بندی كالاهای وارداتی و صادراتی براساس تعرفه "سیستم هماهنگ توصیف و كد گذاری كالا انجام می گیرد. به كالای وارداتی حقوق گمركی و سود بازرگانی تعلق م ی گیرد كه میزان آن به موجب قانون مقررات صادرات و واردات، تعیین می گردد مسافت یاب با حقوق ورودی 15 درصد اجازه ورود به كشور را دارند.

 

استاندارد ملی یا بین المللی

در داخل كشور و سایركشور هیچگونه استانداری برای این محصول یافت نمی شود.

 

 بررسی و ارایه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول

قیمت محصول مورد نظر كه دارای دقت فراوان (سانتی متر) باشد با قیمت 100 هزار ریال در بازار قابل دسترسی می باشد.

موارد مصرف و كاربرد

این نوع ح سگر در خطوط تولید مورد استفاده قرار می گیرد تا دقت در تولید را افزایش داده و میزان خطا را كاهش دهد.

 

كالاهای جایگزین

با توجه به اینكه خطا در فاصله یاب های لیزری بسیار پائین می باشد لذا هیچ محصول جایگزین برای آن وجود ندارد.

 

شرایط صادرات

كالاهای صادراتی از پرداخت حقوق گمركی و سود بازرگانی معاف هستند لكن مشمول پرداخت هزینه های تخلیه و بارگیری و انبار داری می باشند.

 

بررسی ظرفیت واحدهای فعال تولیدی

براساس لوح فشرده سازندگان محصولات صنعتی وزارت صنایع و معادن كد ISIC به شماره33121132 هیچ واحد فعال تولیدكننده در زمینه تولید محصول طرح در كشور وجود ندارد.

 

واردات

واردات محصول طرح در سالهای اخیر با شماره تعرفه 901510 به شرح جدول زیر می باشد.

 

 

همانگونه كه مشاهده می شود میزان واردات در سالها ی گذشته متغیر بوده است با توجه به تغییر برنامه پنجساله توسعه و روند افزایش احداث كارخانه ها در كشور قطعا میزان واردات در سالهای اخیر افزایش خواهد یافت خصوصا اینكه 2 واحد دارای مجوز تولید هنوز در پیشرفت صفر درصد قرار دارند.

 

 

صادرات

با توجه به عدم تولید محص ول در كشور، میزان صادرات در سالهای گذشته همواره صفر بوده است. با توجه به میزان واردات صورت گرفته در سالهای اخیر و عدم تولید آن در كشور، به نظر می رسد صادرات همچنان صفر باقی بماند.

 

مصرف

موارد كاربرد محصولات این طرح عمدتاً خطوط تولید می باشد اما از آنجا كه ت خمین میزان نیاز براساس مورد مصرف در كشور تقریبا غیرممكن به نظر می رسد، پیش بینی میزان نیاز را براساس جایگزینی واردات در نظر می گیریم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:47 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی آموزشگاه نقاشی (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات48
حجم فایل1.472 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

1 مقدمه :

در هنر تجسمی وقتی از نقطه نام برده می شود، منظور چیزی است كه دارای تیرگی یا روشنی، اندازه و گاهی جرم است و در عین حال ملموس و قابل دیدن است. از این نظر در ظاهر تشابهی میان این مفهوم از نقطه با آن چه كه در ریاضیات به نقطه گفته می شود، وجود ندارد. در ریاضیات موضوعی ذهنی است كه در فضا یا بر صفحه تصور می شود، بدون اینكه قابل دیدن و لمس شدن باشد. نقطه در زبان هنر تجسمی چیزی است كاملاً ملموس و بصری كه بخشی از اثر تجسمی را تشكیل می دهد و دارای شكل و اندازه نسبی است. به عنوان مثال وقتی از فاصله ی دور به یك تك درخت در دشت نگاه می كنیم. به صورت یك نقطه تجسمی دیده می شود. اما وقتی به آن نزدیك می شویم یك حجم بزرگ می بینیم كه از نقاط متعدد ( برگ ها) و خطوط ( شاخه ها) شكل گرفته است. بنابراین محدوده ی فضا یا سطح كه همان كادر است نقش تعیین كننده ای در تشخیص دادن نقطه ی تجسمی و معنا پیدا كردن آن دارد. در صورتی كه اندازه لكه یا عنصر بصری نسبت به كادر به قدری كوچك باشد كه به طور معمول نتوانیم جزئیات آن ها را به صورت سطح یا حجم تشخیص بدهیم، می توانیم به آن نقطه تجسمی یا بصری بگوییم

 

1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

آموزشگاه نقاشی

 

محل اجزا :

 

 

1 3 مشخصات متقاضیان :

 

1 4 دلایل انتخاب طرح :

علاقه به شاخه هنر و آموزش نقاشی یکی از عمده ترین دلایل انتخاب این طرح بوده ، نیاز جامعه به آموزش در تمامی زمینه های امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است و گرایش روز افزون کشور به پیشرفت در رشته های مختلف هنری و علاقه مندی جامعه به آموزش این شاخه از هنر می تواند دلیل محکمی برای انتخاب این طرح باشد .

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

1 خودکفایی

2 اشتغالزایی مناسب

3 سوددهی ایده آل

 

1 6  - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح  91  نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح و مراحل انجام کار :

تاریخچه آموزش هنردر ایران و جهان به سده های 15 و 16 میلادی باز می گردد و آغاز به کار اولین آموزشگاه رستمی نقاشی در انگلستان به سیر رشد و پیشرفت این رشته در کشور های دیگر ...

پیت مندریان ( ۱۸۷۲-۱۹۴۴ ) از پایه گذاران اصلی حرکت de Stijl در هلند بود، اما بعد نقش مبلغ اصلی را به Van Doesvurg واگذار نمود. او پس از جنگ به پاریس بازگشت و در سال ۱۹۲۰ اولین مقاله خود با نام Le Neo-Plasticisme را منتشر ساخت، او در نوشته های بعدیش از جمله همین مقاله‚ مسائل مطرح شده در مقاله منتشر شده در سال ۱۹۳۷ را پی گیری می كند. او تا سال ۱۹۳۸ در پاریس بود، بعد از آن دو سال در لندن زندگی کرد، پس ازآغاز جنگ به نیویورک رفت و تا زمان مرگش در سال ۱۹۴۴ در آنجا زیست. سالهای جنگ جزو سالهای فعالیت وی بشمار می روند، او تنها در سال ۱۹۴۲ سه مقاله منتشر ساخت.

مقاله حاضر اثری درخشان است که مانند نقاشی های او حاوی هیچ نوع سازشی نبوده و درحقیقت نهایت گراست. او تعاریف جدیدی برای " عینی" و " ذهنی" ارائه می دهد و همچنین در مورد مفهوم " واقعیت " نیز به بحث می پردازد.

این مقاله اولین بار توسط نوم گابو،جی.ال. مارتین و بن نیکلسون ویرایش ودر انتشارات Circle در لندن در سال ۱۹۱۳ انتشار یافت. نوشته حاضر برگرفته از مقاله فوق چاپ شده در سری مقالات " مدارک هنر مدرن" ویرایش شده توسط رابرت مادرورب توسط انتشارات ویترن برن در نیویورک در سال ۱۹۴۵ است.

بااینکه اصولاً هنر همه جا هست و همیشه یکسان است، با این وجود دو گروه اصلی از گرایش های انسانیکه کاملاً با یکدیگر مخالفند، در تفاسیر گسترده هنر دیده می شوند. قصد یکی در آفرینش مستقیم زیبائی جهانی و قصد دیگری در تفسیر هنر شناختی از خود است. به عبارت دیگر تفاوت در نوع فکر و تفاسیر است. هدف گروه اول ارائه واقعییت بصورت عینی و هدف گروه دوم ارائه آن بصورت ذهنی است. بنابراین در تمام آثار هنر تصویری آرزوی معرفی عینی هنر را فقط از طریق فرم و رنگ در چارچوب روابط متقابل آنها و تلاش همزمان برای اثبات اینکه این فرمها، رنگها و روابط برخاسته از درون ما هستند می بینیم که در مورد دوم ناگزیر به بیانی فردی منتهی می گردد که ارائه ای خالص از زیبائی را در خفا قرار خواهد داد.

با این وجود، اگر اثری احساس برانگیز باشد وجود هر دو عنصر مخالف (جهانی و فردی ) لازم و ضروری است. هنر باید راه حل درست را بیابد، برخلاف طبیعت دوگانه استعداد خلاق، هنر تصویری از طریق ارتباط بین عقاید هنر عینی و باطنی، هماهنگی بین این دو را نشان می دهد. با این وجود، برای تماشاگری که خواستار ارائه درست زیبائی است تفاسیر فردی برتری بیشتری دارند. برای هنرمند که به دنبال تعبیری واحد است و می خواهد از طریق ایجاد تعادل بین دو گروه مخالف به آن دست یابد، کشمکشی دائمی وجود دارد.

در تاریخ فرهنگ و هنر، اثبات شده که این زیبائی جهانی از شخصیت یا فرم به وجود نیامده، بلکه از رسم پویای روابط ذاتی یا متقابل فرم ها ایجاد شده است.هنر به ما می گوید که تنها هدف از وجود فرمها خلق روابط است؛ این که فرمها روابط را خلق می کنند و روابط فرم ها را می آفرینند و از این نظر هیچ کدام از آن ها بردیگری برتری ندارد. تنها مسئله در هنر دستیابی به تعادلی بین هنر عینی و ذهنی است. اما اهمیت موضوع در این است که این مسئله باید در حیطه هنر تجسمی، نه فقط در حیطه تفکر، حل شود. کارهنر باید " سازنده " باشد و تا حد ممکن رابطه ای عینی بین فرم ها و واقعیت ایجاد نماید. چنین کاری نمی تواند تهی باشد، چون تضاد عناصر سازنده آن و نحوه اجرای آن احساسات را بر می انگیزد.

اگر عده ای ویژگی های ذاتی هنر را فراموش کرده اند، دیگران این حقیقت را که بیان فردی-که بر پایه احساسات ما قرار دارد- از طریق ارئه تصویری نمی تواند به بیانی جهانی تبدیل شود، خواه کلاسیک، مذهبی و یا سورئالیست نادیده گرفته اند. هنر به ما می گوید که این بیان جهانی تنها از طریق برقراری تعادلی حقیقی بین بیان فردی و جهانی میسر خواهد بود.

هنر رفته رفته معانی تجسمی خود را روشن می کند و روابط بین آنها را نشان می دهد. با این وجود، در زندگی ما، دو گرایش وجود دارد: یکی به تصویر می پردازد و دیگری آن را حذف می کند در حالیکه اولی فرم های مخصوص و با پیچیدگی های بیشتر و کمتر را به کار می برند و دومی از فرم های ساده و خنثی یا نهایتاً خط های آزاد و رنگهای خالص استفاده می کند. بدیهی است که دومی (هنر غیر تصویری) می تواند راحت تر خود را از مفاهیم ذهنی آزاد نماید. در مقایسه بافرمهای خنثی با سهولت بیشتری می توان از فرمها و رنگهای خاصی (هنر تصویری) استفاده نمود.

لازم به توضیح است که تعاریف "تصویری" و " غیر تصویری" تقریبی و نسبی هستند. چرا که هر فرمی، حتی یک خط نشان دهنده یک تصویر است؛ هیچ فرمی صد درصد خنثی نیست. واضح است که همه چیز باید نسبی باشد، اما از آنجا که ما برای بیان خود به کلمات نیاز داریم باید به استفاده از این واژه ها ادامه دهیم.

به فرمهایی خنثی گفته می شود که نه دارای پیچیدگی و نه ویژگی های کلی فرمهای طبیعی یا انتزاعی ( آبستره) باشند. ممکن است ما فرمهایی را که هیچ نوع ایده یا حسی را در فرد بوجود نیاورند خنثی بنامیم. فرمهای هندسی که دارای پیچیدگی هستند نیز می توانند خنثی باشند و حتی ممکن است برپایه خلوص طرح کلی آنها به دیگر فرمهای خنثی ترجیح داده شوند.

اگر مفهوم هنر غیر تصویری را نتیجه تاٌثیرمتقابل دوگانگی های انسانی بدانیم، می توان این هنر را نتیجه تاٌثیر متقابل عناصر سازنده و روابط ذاتی آنها دانست. این پروسه که شامل پالایش متقابل عناصر است؛ عناصر سازنده پالایش یافته روابط خالص را بوجود می آورد، و این روابط به نوبه خود به آن عناصر نیازمندند. هنر تصویری امروز حاصل هنر تصویری دیروز است و هنر غیر تصویری نتیجه هنر تصویری امروز است؛ و این به معنای یگانگی هنر است. اگر هنر غیر تصویری زائیده هنر تصویری باشد، واضح است که دو عامل دوگانگی انسان ها فقط تغییر نیافته اند، بلکه در یک تعادل متقابل در حیطه یگانگی به یکدیگر رسیده اند.

صحبت از تکامل در هنر تجسمی کاملاً به جا است. تکامل جزء جدایی ناپذیر هنر است؛ و حقیقت تنها راه پیشرفت آن. تکامل هنرهای تجسمی نشان دهنده نسبی بودن دوگانگی است که خود را در هنر نمایان می سازد. علم وهنر با کشفیاتشان این حقیقت را به ما گوش زد می کند که زمان چیزی نیست مگر مسیر تشدید هر پدیده، تکامل فردیت بسوی جهان شمولی، ذهنی به سوی عینی، تکاملی به سوی ذات و حقیقت اشیاء و ما.

بررسی دقیق هنر و پیدایش آن به ما نشان می دهد که بیان هنری آنطور که از بیرون به آن نگریسته می شود پدیده ای بیشتر با هدف تشدید و نه تنبیه اشیاء، زیبائی جهانی؛ اما اگر از درون به آن نگاه کنیم نشان دهنده یک روند رشد است. نتیجه تمدید یا گسترش تکرار ادامه دار طبیعت است و این کاری نیست که بشر قادر به انجام آن باشد؛ از این روی هنر نمی تواند چنین هدفی داشته باشد. بسیاری از این تکرارها که با عنوان " هنر " ارائه می شوند برانگیزاننده هیچ حسی نخواهند بود.

تشدید باعث خلاقیت در سطوحی جدید می گردد، اما تمدید همیشه در یک درجه باقی می ماند. تشدید و تمدید بصورت قطری مقابل یکدیگر قرار دارند و می توان گفت با یکدیگر زاویه ای قائمه می سازند مانند طول و عمق. این حقیقت به وضوح تضاد فیزیکی هنر تصویری و هنر غیر تصویری را نشان می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:47 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت (فصل سیزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و ن

دسته بندیحسابداری
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات21
حجم فایل440 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت (فصل سیزدهم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف جونز ترجمه تهرانی و نوربخش)

دسته: مدیریت سرمایه گذاری، مدیریت سرمایه گذاری پیشرفته- مدیریت مالی-حسابداری- اقتصادفرمت: پاورپوینت(Powerpoint)

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

کتاب مدیریت سرمایه گذاری تالیف جونز ترجمه دکتر رضا تهرانی و عسکر نوربخش از جمله منابع مهم درس مدیریت سرمایه گذاری در سطح کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این فایل شامل پاورپوینت  فصل سیزدهم این کتاب با عنوان  تجزیه و تحلیل صنعت " بوده که در  21 اسلاید طراحی شده و شامل بخشهای عمده زیر می باشد:

مقدمه

صنعت چیست؟

طبقه بندی صنایع

تجزیه و تحلیل صنعت

چرخه عمر صنعت

مرحله رشد

مرحله توسعه

مرحله تثبیت

ارزیابی چرخه عمر صنعت

مفاهیم کاربردی تحلیل چرخه عمر صنعت

تجزیه و تحلیل چرخه تجاری

پنج نیروی رقابتی مایکل پورتر که عامل تعیین کننده در وضعیت صنعت هستند

عوامل ساختار صنعت

ارزیابی چشم اندازهای آتی صنعت

تعیین عملکرد صنعت در کوتاه مدت

پیش بینی عملکرد صنعت دربلندمدت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 9 (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل96 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مقالات مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد.

توجه داته باشید در صورتی که بخواهید هر مقاله را جدا تهیه کنید چقدر باید برای آن هزینه کنید . ولی ما 5 مقاله با ارزش را در یک فایل آفیس قابل ویرایش قرار دادیم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 8 (علوم انسانی)

دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل149 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مقالات مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد.

توجه داته باشید در صورتی که بخواهید هر مقاله را جدا تهیه کنید چقدر باید برای آن هزینه کنید . ولی ما 5 مقاله با ارزش را در یک فایل آفیس قابل ویرایش قرار دادیم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 7 (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل142 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مقالات مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد.

توجه داته باشید در صورتی که بخواهید هر مقاله را جدا تهیه کنید چقدر باید برای آن هزینه کنید . ولی ما 5 مقاله با ارزش را در یک فایل آفیس قابل ویرایش قرار دادیم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 6 (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل141 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مقالات مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد.توجه داته باشید در صورتی که بخواهید هر مقاله را جدا تهیه کنید چقدر باید برای آن هزینه کنید . ولی ما 5 مقاله با ارزش را در یک فایل آفیس قابل ویرایش قرار دادیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 5 (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل139 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مقالات مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد.توجه داته باشید در صورتی که بخواهید هر مقاله را جدا تهیه کنید چقدر باید برای آن هزینه کنید . ولی ما 5 مقاله با ارزش را در یک فایل آفیس قابل ویرایش قرار دادیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:46 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 4 (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل114 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]

5 مقاله رشته حقوق 3 (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات1
حجم فایل146 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این مقالات مناسب برای دانشجویان کارشناسی و کارشناس ارشد رشته حقوق می باشد.

توجه داته باشید در صورتی که بخواهید هر مقاله را جدا تهیه کنید چقدر باید برای آن هزینه کنید . ولی ما 5 مقاله با ارزش را در یک فایل آفیس قابل ویرایش قرار دادیم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 0:45 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد