motorsearchdl

دانلود فایل

پروژه کارآفرینی پرواربندی جوجه شترمرغ (دام و طیور)

دسته بندیدام و طیور
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات16
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه :‌

    طرح پرورش آهو و پرورش شترمرغ طرحهایی هستند كه در بحث كارآفرینی مطرح بوده و توسعه آنها از اهداف دولت جمهوری اسلامی بوده و دولت همواره توجه خاص و حمایت نسبت به آن را ابراز داشته حال آكه پروژه پرواربندی جوجه شترمرغ مد نظر این طرح پروژه بوده در قسمت های بعدی به بحث مفصل این طرح پرداخته شده است و یكی از معایبی كه شروع این طرح دارد این است كه دولت هیچ نوع تسهیلات بانكی در اختیار كارآفرینان قرار نداده و هركار آفرینی باید علاوه بر ریسك و خصوصیات دیگر كار آفرینان از سرمایه نیز برخوردار باشد . شترمرغ حیوانی است استرالیایی اما پرورش و زندگی این حیوان تنها به یك كشور و محدوده جرافیایی خاص محدود نمی شود و در هر نقطه آب و هوایی گرم ( استرالیا )‌ و سرد كانادا و روسیه قابل زیست و تولید مثل بوده زیرا ساختار بدنی این حیوان بگونه ای است كه بین پر و پوست این حیوان لایه ای وجود دارد كه هر نوع آب و هوا را تحمل كرده چه گرم و چه سرد می تواند سریعا خود را با آب و هوای محیط وفق دهد .

در این طرح بحث پروار بندی مدنظر است نه پرورش و تكثیر .

جوجه شترمرغ كه 20% حسیاسیت جوجه مرغ معمولی را دارد برای پرواربندی خریداری شده و پس از 9 ماه پروارشده آماده فروش می گردد. پرورش شتر مرغ خواهان سرمایه گذاری بلند مدت بوده حال آنكه در پروار بندی زودتر به سوددهی خواهیم رسید . شترمرغ حیوانی است بیابانی و برای پرورش نیاز به مكانی است محصور شده برای جلوگیری از فرار این پرنده و بصورت چریدن رشد و نمو می نماید خوراك این حیوان متشكل از جو ،‌سبوس و ذرت می باشد .

در معرفی محصول این حیوان می توان گفت هیچ چیز این پرنده دور ریختنی نیست : پر ،‌ گوشت ،‌ چرم ، كود و حتی چشم این حیوان خواص دارویی دارد ، چرم این حیوان در نوع خود بی نظیر و گرانبهاست .

برای استفاده از این محصول هیچ رده سنی نیاز نبوده و كلسترل كمتری نسبت به گوشت قرمز دارد و از نظر جمعیت مشتری در ایران هر روز به جمعیت مشتریها افزوده می شود .

از نظر رقبا این محصول در بازارهای داخلی تقریبا هیچ رقیبی نداشته و تمام كسانی كه در این راستا فعالیت چشمگیر داشته با سایر تولید كنندگان جنبه همكاری برای پیداكردن بازار بهتر و زیادتر شدن محصول دارند شاید در آینده تولید این محصول و ارائه آن بصورت رقابتی شود .

در بحص معیار های انتخاب مكان بدلیل كاهش هزینه این طرح چون مورد توجه دولت می باشد از طریق منابع طبیعی می توان بصورت رایگان در محدوده هایی كه جزء حریم شهری نبوده دریافت و شروع به كار نمود.

 

 

 

 

خلاصه طرح :

موضوع طرح : پروار بندی جوجه شترمرغ

نوع تولیدات :‌شتر مرغ

تعداد شاغلین : 8 نفر

مشخصات سرمایه گذاری طرح ( ارقام به میلیون ریال)

سرمایه گذاری كل طرح :‌ 8/7546

سرمایه گذاری ثابت :‌ 8/7285

سرمایه در گردش :‌ 3/76

درآمد سالیانه :‌ 000/90

سود ویژه :‌ 5162.5

دروه بازگشت سرمایه :‌ 20 ماه

نرخ بازدهی سرمایه :  48%

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی آموزشگاه موسیقی (خدماتی و آموزشی)

دسته بندیخدماتی و آموزشی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات62
حجم فایل331 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشگفتار«كارآفرینی فرایندی است كه فرد كارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع ،‌مبادرت به ایجاد كسب و كار و شركت‌های نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده كه توأم با پذیرش مخاطره و ریسك است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می‌گردد.» کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.ضرورت كار آفرینی در دانشگاهها: بعضی از صاحبنظران* معتقدند كه فناوری پیشرفته محصول كار آفرینی است . هر مدیر كار آفرین می كوشد از پیشرفته ترین فناوریهای قبلاً خلق شده در كار خود بهره جوید . اما حاصل فعالیت او نیز خود به ابداع فناوری جدید تری می انجامد . فناوری دارای سه بعد (دانش ، ابزار و روش ) است. تحول در هر یك از این ابعاد منجر به تحول در فناوری می شود . به عبارت دیگر تغییر هر بعد به طور طبیعی ابعاد دیگر را نیز متناسب با خود تغییر می دهد . فناوری همانند مثلثی است كه دارای سه وجه دانش ـ روش ـ ابزار است . تحول در هریك از ساق های مثلث ، دو ساق دیگر را نیز متحول می كند . هر اقدامی كه یكی از ابعاد این مثلث را تحول بخشد كار آفرینی تلقی می شود . بنابراین كار آفرینی عبارت است از (مهندسی مثلث دانش ـ روش ـ ابزار ـ ) . مدیران متعارف می كوشند در درون یك مثلث قبلاً تشكیل شده فعالیت كنند ، اما كار آفرینان می كوشند ابعاد مثلث فناوری را تغییر دهند و مثلث فن آوری به ندرت قابل انقباض است ، جز در مواردی كه روش¬ها ممكن است سیر انحطاطی پیدا كنند كه ضلع روش كوچك می شود - مثلث فناوری - و بنابراین توانمندی فناوری كاهش می یابد . در عموم موارد بعد دانش یا ابزار رو به گسترش است بنابراین مساحت مثلث را افزایش می دهد و مساحت مثلث شاخص گسترش فنّاوری است . كار آفرین مدیری است که علاوه بر داشتن دانش (یا بینش ) و تجربه ، نوآور نیز هست و این نوآوری خطر پذیری دارد . جهانی شدن بازارها ، تشویق و پشتیبانی از كار آفرینی در كشورها را به عنوان امری ضروری ساخته است . ایجاد مركز و جایگاهی برای كارآفرینان كه منابع تولید ثروت اند به سود جامعه است . ایجاد این مراكز ، انتقال فنّاوری از دانشگاها به بازار و استخدام دانشجویان خالق ایده است كه به این سبب ایجاد این مراكز برای دانشگاهیان نیز سودمند است . یكی از ضرورت های ایجاد دانشگاه كار آفرین ایجاد سرمایه است . كار آفرینان برای عملی ساختن ایده های خود با مشكل مواجهند . از یك سو ، سرمایه داران بزرگ فرصت شنیدن ایده های كار آفرینان و پرداختن به كار های كوچك را ندارند و از سوی دیگر سرمایه های خود را صرف پروژه های كلان می نمایند در نتیجه وجود دانشگاه كه نقش مركز پشتیبانی از كار آفرینی را به عنوان پل ارتباطی بین كارآفرینان و سرمایه داران ایجاد می كند ، ضروری است . (اكبری ، 1380 ) معتقد است كه به رغم آنكه برخی از صاحب¬نظرآن معتقدند كار آفرینی با آموزش مستقیم حاصل نمی شود و باید به روش پرورشی كار آفرینان را تربیت كرد . اما هیچ كس منكر این مطالب نیست كه استفاده از فنّآوری¬های نو وایجاد كسب و كار جدید بدون آموزش و پژوهش در عمل دست ¬نیافتنی است . با مراجعه به اطلاعات موجود دربارة افزایش رشته های دانشگاهی ، كار آفرینی در كشور های توسعه یافته و در حال توسعه ، اهمیت نظام آموزشی و پژوهشی در توسعة كار آفرینی و تربیت كارآفرینان بیشتر مشخص می شود . به عبارت دیگر ارتباط مستقیمی بین پیشرفت فنّاوری و ضرورت آموزش كارآفرینان وجود دارد . اولین مركزی كه در دنیا ، دورة آموزش ویژه كار آفرینی درون سازمانی را برگزار كرد مؤسسة كار آفرینی در هند) EDI-I ) است از جمله هدفهای اصلی این دوره می توان به نمونه های زیر اشاره كرد :- آگاهی شركت كنندگان از استعدادهای نهفته كار آفرینی و هدایت آنها به سوی نوآوری - توسعه و ایجاد جو كار آفرینی درون سازمانی. - كسب اطمینان از بینش و بصیرت به وجود آمده برای توسعة بیشتر . - كمك به توسعه شیوة رهبری كارآفرینان در سازمان - انگیزه افراد برای تبدیل شدن به مدیران موفق در سازمان .مقدمه:یكی از مسایل فرهنگی مهم در هر جامعه ای هنر و آموزش هنر می باشد . چرا كه نیروی حیات و شادمانی در جامعه تزریق كرده باعث نشاط و آ ر امش اعضای جامعه می گردد در این میان هنر اول یعنی موسیقی جایگاه ویژه ای را دارد چرا كه بیشترین اثرات در باز شدن ذهن و بالا بردن قدرت فراگیری برای محصلان و ایجاد ثبات شخصیت و بالا بردن اراده و اعتماد به نفس و جلوگیری از افسردگی در بین جوانان وآحاد جامعه می گردد.همچنین اینكه یكی از ابزارهای تجارت و تبلیغات عنصر موسیقی است كه نباید نادیده گرفته شود و نیز اكنون كه دنیای تبلیغات غرب با انواع روشها با یك هجوم فرهنگی غربی مابی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و جوانان ما را تهدید می كند استفاده وآموزش به جای هنر موسیقی در این راستا می تواند نقش مهمی را بر عهده داشته باشد. لذا می با یست با برنامه ریزی صحیحی ، منطقی،ارزشی و بلند مدت و ایجاد و حمایت از تشكلهای فرهنگی و هنری و سرمایه گذاری درست و عاقبت اندیشانه در این حوزه بستری مناسب برای جهش هنری و ارزشی و مبارزه ای فرجام انگیز برای جلوگیری از هجوم فرهنگ منحط بیگانه بوجود آ وریم . اكنون زمان مبارزه اندیشه است و این زمان بیش از هر چیز به نوع آوری و آموزش و پرورش در حوزه فرهنگو هنر نیازمندیم تا بتوانیم سرزمینی آ باد با فرهنگی دیرینه را برای مردمی شاد و آگاه و وطن شناس و وطن دوست با اراده و قوی برای همیشه به ارمغان آوریم.تاریخچه آموزشگاه آموزشگاه موسیقی آوا واقع در شیراز پل معالی آباد طبقه فوقانی نان بهنان که در تاریخ 1380 تاسیس و شروع به کار کرده است . بیان مسئله هنر موسیقی و تاسیس آموزشگاه موسیقی برای پایداری هنر موسیقی در کشور

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:05 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی ) (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات15
حجم فایل19 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

عنوان                                           صفحه

  1. شرح پروژه                                      3
  2. نرم افزارهای مورد استفاده                          7
  3. طراحی فرم ها                                       8
  4. امکانات                                        10
  • بازیابی                                    10
  • اعطای اشتراک                                11   
  • گزارش گیری                                11
  • وضعیت مالی                                11
  • ورود به بانک                              12

5- سخن آخر                                15


شرح پروژه

تمامی اختراعات، اکتشافات و پیشرفت های بشر زمانی توجیه شده و مفید واقع می شوند که از آنها استفاده شود و به صورت کاربری دربیایند.

یکی از مهمترین و پرکاربردترین این اختراعات کامپیوتر است که به جرأت می توان آن را پدیده قرن نامید. پدیده ای که امروزه در تمامی زمینه ها برای خود جایی باز نموده است.

در اینجا نیازی به برشمردن فواید و کاربردهای کامپیوتر نمی باشد زیرا که امروزه برای همگان پدیده ای توجیه شده است و در کمترین زمان ممکن بصورت یکی از لوازم ضروری زندگی انسان در آمده است.

زندگی ماشینی ای که بدون کامپیوتر اگر متوقف نشود، حتماً مختل خواهد شد. بارزترین ویژگی کامپیوتر که امروزه انسانها را ناچار به استفاده گسترده از آن نموده است، انجام عملیات تکراری، حجیم و کسالت آور به دفعات و در زمانی بسیار کم است.

ایده انجام این پروژه نیز بر اساس همین تفکر شکل گرفته است یعنی انجام حجم زیادی از عملیات تکراری در زمانی کم. درست است که این طرح، طرح جدید و تازه ای نیست و در گذشته نیز اجرا شده است، اما به نظر من تمرین بسیار خوبی است برای آشنایی با روش ها، اصول و مراحل ایجاد یک پروژه و ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مسائلی که در رابطه با هر پروژه وجود دارد.

اولین گام برای بررسی پروژه، آشنایی با محیط های کاری و مکانهایی است که از این نوع نرم افزارها استفاده می کنند. ارتباط نزدیک با این مکانها، باعث می شود که به طور دقیق و کامل بتوان سیستم را ارزیابی نمود و از نقائص و نیازهای سیستم با خبر شد تا با آگاهی کامل، سیستمی جدید و کارآمد، جایگزین سیستم های قبلی ناکارآمد شود. شاید نیاز به این نرم افزار در محیط های کوچک کاری و آژانس هایی که محدوده بسیار کوچکی را تحت پوشش دارند، احساس نشود و سیستم های قبلی به نظر مفیدترباشند. اما این سیستم های ناچیز، مدنظر این پروژه نیست. پروژه به طور قطع جوابگوی سیستم های بسیار بزرگتر و عظیم تر از این تفکر محدود است.

به عنوان مثال شبکه تاکسی 133 و یا 129 که محدوده فعالیتشان بسیار وسیع است و تمامی شهر را در بر می گیرد ، مد نظر ماست.

با ارزیابی و بررسی دقیق این دو شبکه، در جریان روند کار و سرویس دهی آنها از سالهای ابتدایی تأسیس تا کنون که چیزی قریب به پنج سال می باشد قرار گرفتم . یک سیر صعودی پیشرفت بسیار جالب توجه که پرداختن به آن خالی از لطف نیست. به عنوان مثال، شبکه تاکسی 133 را بررسی می کنیم که در هر روز با هجده اپراتور تلفنی و ده اپراتور بیسیم، 6000 مشترک را در سطح شهر، سرویس دهی می کند. در سالهای ابتدایی تأسیس شبکه روند کار به این صورت بود که اپراتور تلفن، پس از تماس مشتری، کلیه اطلاعات لازم را به صورت دستی در فرم هایی که مخصوص همین کار طراحی شده بود، ثبت می نمود. سپس فرم را به اتاق دیگری که مخصوص اپراتور بیسیم بود بصورت فیزیکی منتقل می کرد تا سرویس مربوطه اعزام شود و در انتها این فرمها همه در جایی نگهد اری می شدند و بصورت پرونده مشترکین در می آمدند. از همین توضیح مختصر می توان شاهد اتلاف حجم وسیعی از زمان و انرژی بود. انتقال فیزیکی فرمها از مکانی به مکان دیگر، ثبت دستی فرمها که معمولاً عاری از اشتباه نیست، نگهداری از حجم روز افزون پرونده ها، همه و همه مسائلی بود که این شبکه را به سمت استفاده از فن آوری سوق داد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی (شرکت بیمه ای پوشش گر شرق) (خدماتی و آموزشی)

دسته بندیخدماتی و آموزشی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات81
حجم فایل45 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

عنوان                                                                                               صفحه

قسمت اول : کلیات بیمه       

فصل اول : تاریخچه بیمهَ

بخش اول:تاریخچه بیمه در جهان...........................................................  11

پیشینه..........................................................................................................................    11

پیدایش بیمه................................................................................................................... 12

لویدز لندن......................................................................................................................13

بیمه در عصر حاضر........................................................................................................ 14

بخش دوم: تاریخچه بیمه درایران ........................................................... 14

سابقه .........................................................................................................................    14

نخستین گام...................................................................................................................  15

شروع فعالیت...............................................................................................................   15

تاسیس شرکتهای بیمه ایرانی ...........................................................................................16

عنوان                                                                                                                    صفحه

بیمه پس از انقلاب اسلامی.............................................................................................. 16

فصل دوم : مفاهیم کلی

بخش اول:تعریف بیمه.............................................................................  18

تعریف لغوی ................................................................................................................  18    

تعریف فرهنگستان ایران.................................................................................................  18

تعریف قانون بیمه............................................................................................................ 18

تعریف فنی ...................................................................................................................  19

بخش دوم:عقد بیمه.................................................................................. 19

تعریف ..........................................................................................................................  19

شرایط صحت عقد ..........................................................................................................19

خصوصیات عقد بیمه ..................................................................................................... 21

بخش سوم:اجزای بیمه............................................................................. 22

بیمه گر........................................................................................................................    22

عنوان                                                                                                                    صفحه

بیمه گذار.....................................................................................................................   22

بیمه نامه ........................................................................................................................  22

موضوع بیمه ..................................................................................................................  23

حق بیمه ....................................................................................................................... 23

خسارت ....................................................................................................................... 23

فرانشیز ..........................................................................................................................23

بخش چهارم:شرایط بیمه نامه.................................................................. 24

  1. شرایط عمومی ................................................................................................. 24

2- شرایط خصوصی ............................................................................................... 24

3- شرایط ویژه........................................................................................................ 24

بخش پنجم : انواع بیمه ......................................................................25

بیمه های اجتماعی................................................................................................... 25

بیمه های بازرگانی ...................................................................................................26

    عنوان                                                                                                                صفحه

فصل سوم: اصول بیمه

  1. اصل حسن نیت..................................................................................................27
  2. اصل غرامت ......................................................................................................28
  3. اصل نفع بیمه ای................................................................................................  28
  4. اصل جانشینی ....................................................................................................28
  5. اصل مشارکت .................................................................................................. 29
  6. اصل داوری .......................................................................................................29
  7. اصل علت نزدیکی .............................................................................................29
  8. اصل اتکایی ......................................................................................................30

فصل چهارم: چارت سازمانی شرکت بیمه................................................. 32

شرح وظایف...........................................................................................33

قسمت دوم : انواع بیمه

فصل پنجم: بیمه آتش سوزی

     عنوان                                                                                                                صفحه

بخش اول: بیمه آتش سوزی ..............................................................37

تعریف بیمه آتش سوزی .........................................................................................37

خطرات مورد تعهد ...................................................................................................37

خطرات خارج از تعهد ..............................................................................................38

اموالی که بیمه نمی شوند ..........................................................................................38

مراحل صدور بیمه نامه آتش سوزی ..........................................................................38

محاسبه حق بیمه .......................................................................................................39

مدت بیمه نامه  ........................................................................................................40

فسخ بیمه نامه ...........................................................................................................40

ابطال بیمه نامه ........................................................................................................ 40

بخش دوم : خطرات اضافی ................................................................41

  1. بیمه زلزله ..........................................................................................................41
  2. بیمه سیل ...........................................................................................................42

      عنوان                                                                                                              صفحه

  1. بیمه توفان .........................................................................................................42
  2. بیمه دزدی با شکستن حرز ................................................................................43
  3. بیمه شکست شیشه ............................................................................................43

7- بیمه سقوط هواپیما ........................................................................................... 43

فصل ششم: بیمه اتومبیل

تعریف ..................................................................................................................45

بخش اول: بیمه بدنه .........................................................................46

تعریف ...................................................................................................................46

خطرات مورد تعهد .................................................................................................46

خطرات خارج از تعهد ..............................................................................................46

مراحل صدور بیمه نامه ..............................................................................................47

پرداخت خسارت ......................................................................................................47

بخش دوم : بیمه شخص ثالث ..............................................................48

     عنوان                                                                                                              صفحه

اشخاص ثالث ...........................................................................................................48

اشخاصی که ثالث محسوب نمی شوند .....................................................................48

خطرات مورد تعهد .................................................................................................49

خطرات خارج از تعهد ............................................................................................49

بیمه دیه ...................................................................................................................50

کارت سبز ............................................................................................................. 50

  بخش سوم: بیمه حوادث سرنشین ...........................................................51

تعریف سرنشین .............................................................................................................51

بیمه حوادث سرنشین ....................................................................................................52

خطرات مورد تعهد .......................................................................................................52

خطرات خارج از تعهد .................................................................................................52

فصل هفتم: بیمه های زندگی

مقدمه ....................................................................................................................53

     عنوان                                                                                                              صفحه

بخش اول: بیمه عمر ............................................................................53

تعریف .....................................................................................................................54

انواع بیمه عمر ..........................................................................................................54

خطرات تحت پوشش ..............................................................................................55

بخش دوم : بیمه حوادث ....................................................................55

تعربف حادثه ...........................................................................................................55

انواع خطر ...............................................................................................................56

خطرهایی که بیمه می شوند ....................................................................................56

خطرهایی که بیمه نمی شوند .....................................................................................56

فصل هشتم: بیمه مسئولیت

مقدمه .....................................................................................................................58

تعریف مسئولیت .....................................................................................................58

تعریف بیمه مسئولیت مدنی ......................................................................................59

     عنوان                                                                                                              صفحه

انواع بیمه مسئولیت مدنی ..........................................................................................59

خسارت های قابل پرداخت ...................................................................................60

خسارت های غیر قابل پرداخت ..............................................................................60

فصل نهم: بیمه هواپیما:

 بخش اول : بیمه بدنه هواپیما .................................................................62

تعریف .........................................................................................................................62

خطرات مورد تعهد .......................................................................................................62

خطرات خارج از تعهد ...................................................................................................63

عوامل موثر در تعیین حق بیمه بدنه .................................................................................63

فرانشیز .........................................................................................................................64

بخش دوم : بیمه مسئولیت مدنی هواپیما ..................................................64

  1. در قبال مسافر وبار مسافر ...................................................................................64
  2. حمل کالا ومحمولات پستی ..............................................................................65

مسئولیت قانونی عمومی ................................................................................................65

 

قسمت اول :  فصل اول

تاریخچه بیمه:

بخش اول: تاریخچه بیمه در جهان

پیشینه:

بیمه كه شكل تكامل یافته تعاون وهمكاری بین افراد است از روزگار قدیم وبه اشكتل مختلف وجود داشته كه در اینجا به چند نمونه اشاره میشود:

1- هامورابی پادشاه بابل در2000 سال قبل از میلاد مسیح قوانینی وضع كرده بود كه بر اساس آن كاروان هایی كه كالاهای تجاری حمل می كردند مورد حمایت قرار می گرفتند؛ بدین صورت كه اگر مال التجاره های آنان مورد دستبرد،سرقت ویا حتی سایر حوادث قرار می گرفت وبه آنها خسارت وارد می شد اهالی شهر بلبل آن خسارتها را جبران می كردند.

2- در مصرقدیم، سنگتراشان ومومیاگران قوانینی وضع كرده بودند كه در صورت فوت هر یك از اعضا سایرین هزینه های كفن ودفن او را بپردازند ویا وراث اورا مورد حمایت قرار دهند .

3- بیمه كه شكل واقعی – ونه امروزی – اولین بار برای حمایت كشتی های تجاری در برابر خطرات دریا و دزدان دریایی بوجود آمد . ساز وكار این حمایت نیز از طریق وام دریایی بود؛ بدین صورت كه وام گیرنده متعهد بود چنانچه كشتی حامل كالای او سالم به مقصد برسد مبلغی را به عنوان حق التضمین به وام دهنده بدهد ، اما اگر كشتی در اثر این دو عامل از بین می رفت وام دهنده از اصل وفرع وام خود صرفنظر         می كرد.

پیدایش بیمه:

تا قرن 14 میلادی بیمه به شكل كنونی وجود نداشت وحتی بیمه های حمل ونقل دریایی كه قبل از این زمان رایج بود منضم به قرارداد حمل ونقل كالا در كشتی بود وبه شكل مستقل نبود . قرن 14 مبدا پیدایش بیمه به شكل كنونی است ،از اواخر این قرن قرارداد بیمه از قرارداد حمل كالا در كشتی جدا شد وپس از آن بیمه های مستقل به سرعت رشد كردند.

یك قرن پس از آن عده ای از بازرگانان وتجار حرفه خود را منحصرا بیمه گری قرار دادند وبدین ترتیب بیمه گری حرفه ای رسما از قرن 15 شروع شد.

از نظر تاریخی بیمه های دریایی قدیمی ترین نوع بیمه ها هستند . پس از آن به ترتیب بیمه های آتش سوزی ، عمروسایر بیمه ها بوجود آمدند .

در مورد بیمه های آتش سوزی باید بگوییم كه این بیمه از گذشته های دور در برخی كشورهای اروپایی  نظیر بلژیك وآلمان وجود داشته است. مثلا در قرن 16 میلادی در شهرهای شمالی آلمان نظیر هامبورك، شهرداری ها اداراتی بنام دفتر آتش تشكیل داده بودند كه در مقابل دریافت مبلغی ، خسارتهای وارده به افراد بیمه شده را كه ناشی از آتش سوزی بود جبران می كردند. اما رشد وتوسعه بیمه آتش سوزی به آتش سوزی بزرگ لندن در سال 1666 باز می گردد. اولین بیمه نامه عمر نیز در سال 1583 میلادی (قرن 16) در كشور انگلستان صادر شد. بیمه های تامین اجتماعی نیز در یكصد ساله اخیر پا به عرصه وجود گذاشتند.

لویدز لندن:

 در قرن 17 میلادی قهوه خانه های لندن نه فقط به عنوان قهوه خانه بلكه به عنوان مراكزی شده بود برای دور هم جمع شدن افراد واز مسائل مختلف سخن به میان آوردن وحتی انجام كارهای مختلف نظیر حراج كردن كالا ویا انجام معاملات بزرگ اقتصادی .در آن زمان صاحب یكی از قهوه خانه ها ادوارد لویدز بود كه به كار بیمه گری نیز می پرداخت. قهوه خانه وی كه در سال 1691 تاسیس شده بود به زودی شهرت یافت ومركز بیمه های دریلیی گردید. پس از فوت لویدز خانواده اش حرفه اورا تا به امروز ادامه داده اند وهم اكنون موسسه لویدز از مراكز معتبر بیمه ای جهان است ودر بسیاری از كشورهای جهان شعبه یا نمایندگی دارد.

 

بیمه در عصر حاضر:

دو قرن اخیر نقطه اوج وگسترش صنعت بیمه در جهان بوده است . این امر با تشكیل شركتهای متعدد بیمه در قرن 18 میلادی در انگلستان واروپای شمالی شكل گرفت. عمده رشته های بیمه ای كه هم اكنون وجود دارند در همین یكی دو قرن اخیر پدید آمده اند. 

بخش دوم: تاریخچه بیمه در ایران

سابقه:

سابقه بیمه در ایران- البته نه به شکل امروزی آن- به بیش از 300 سال پیش میرسد. بر اساس اسناد تاریخی,در زمان شاه عباس صفوی (در حدود سال 1047ه ش) نوعی بیمه باربری در ایران مرسوم  بوده است ؛ بدین صورت که کاروان سرادار در نقش بیمه گر محموله کالای بازرگانان را در مقابل خطر دزدی و سرقت در داخل شهر وهمچنین جاده های خارج شهر بیمه می کرده است .حق بیمه نیز معادل 2درصد ارزش کالا بوده است .

اما به رغم این سابقه , تا اوایل قرن نوزدهم که انواع مختلف بیمه به شکل نوین آن در کشورهای اروپایی, آمریکا وحتی هندوستان رایج بود در کشور ما خبری از آنها نبود.

 

نخستین گام :

نخستین گام در راه شروع فعالیت های بیمه ای در لیران در سال 1269 ه.ش برداشته است در این سال , ناصر الدین شاه قاجار امتیاز تاسیس اداره بیمه و حمل ونقل را در سراسر ایران به لازار پولیا کف روسی برای مدت 75 سال وبه بهای ناچیزی فروخت . اما چون پولیا کف نتوانست ظرف مدت مقرر در قرارداد اداره بیمه را راه اندازی کند امتیاز مذکور خود به خود لغو شد .

شروع فعالیت:

شروع فعالیت بیمه ای در ایران به اوایل قرن 20 باز می گردد. در اوایل سلطنت احمد شاه قاجار دو شرکت بیمه روسی بنام های (نادژدا)و(کافکاز مرکوری) اولین شرکتهای بیمه ای بودند که در ایران شروع به کار کردند. هر چند این دو شرکت همزمان با انقلاب اکتبر جماهیر شوروی به کشور هایشان باز گشتند, اما پس از آنها شرکتهای دیگری از کشورهای انگلیس , آلمان و سوئیس فعالیت های بیمه ای را در ایران پی گرفتند.

سال 1310 نقطه عطفی در فعالیت بیمه ای در ایران است؛ در این سال قانون ونظام نامه ثبت شرکتها به تصویب رسید ومتعاقب آن بسیاری از شرکتهای خارجی اقدام به تاسیس شعبه یا نمایندگی در ایران نمودند.

تاسیس شرکتهای بیمه ایرانی:

"شرکت سهامی بیمه ایران " به عنوان اولین شرکت بیمه ایرانی در16 شهریور 1314 پا به عرصه وجود گذاشت. در تاسیس این شرکت از تجربیات و امکانات شرکت بیمه انگلیسی پولند استفاده شد. متعاقب این امر, قانون بیمه ایران در اردیهبشت 1316 و در 36 ماده به تصویب مجلس رسید. ابن قانون هم اکنون قابلیت اجرایی خود را حفظ کرده است. اولین شرکت بیمه به نام " بیمه شرق" در سال 1329 وپس از آن شرکتهای بیمه " البرز" و "آسیا" , نیز در سال 1338 تاسیس شدند.

بیمه  پس از انقلاب اسلامی ایران :

در سال 1357 وقبل از پیروزی انقلاب اسلامی , در مجموع 15 شرکت بیمه با ترکیب یک شرکت بیمه دولتی ( بیمه ایران ) ,12شرکت بیمه ای خصوصی ( شامل: آسیا, البرز, دانا, آریا,امید, توانا,پارس,تهران,حافظ,شرق,ساختمان,ملی,کار) ودو نمایندگی بیمه خارجی ( اینگستراخ روسی, یورکشایرانگلیسی) در کشورفعالیت می کردند. با پیروزی انقلاب اسلامی صنابع مهم و بزرگ و از جمله صنعت بیمه, ملی شدند وفعالیت نمایندگی های خارجی نیز ممنوع شد.

13 آذر 1367 روز مهمی برای صنعت بیمه ایران محسوب می شود, زیرا در این روز قانون اداره بیمه به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید وبه موجب آن , چهار شرکت بیمه ایران, آسیا, البرز, دانا در بازار کشور فعال شدند. در ضمن این روز , " روز بیمه" نام گرفت. در سال 1337 نیز شرکت بیمه " صادرات و سرمایه گذاری " با مشرکت بیمه مرکزی ایران , شرکتهای بیمه وبانکها تاسیس شد که در ابتدا فقط در  زمینه بیمه های اعتباری فعالیت می کرد, اما بعدا در سایر زمینه ها  نیز بیمه نامه صادر نمود .

در تاریخ 6/6/1380 قانون تاسیس شرکتهای بیمه غیر دولتی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید وهم انون زمینه برای حضور مجدد شرکتهای بیمه خصوصی فراهم گردیده وتعدادی از جمله شرکت سهامی بیمه رازی , کار آفرین , توسعه وپارسیان پابه منصه ظهور گذاشته اند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی - یخچال خانگی(شركت تولیدی گلسان) (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات64
حجم فایل42 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

میزان اشتغال زایی طرح:                                  

 نیروی انسانی مورد نیاز:

نیروی انسانی مورد نیاز ذیلا به تفکیک عنوان شغل و بر اساس یک شیفت آمده است. با توجه به اینکه نیروی انسانی خط تولید، مونتاژ و بسته بندی در جدول شماره 3 به تفکیک آورده شده از ذکر مجدد آن خودداری شده و صرفا نتایج جدول فوق به تفکیک کارگر ساده، ماهر و کارگر بسته بند آورده شده است.

عنوان کالا: یخچال خانگی

_تعریف کالا: دستگاهی است دارای یک یا چند محفظه که درجه حرارت آن با استفاده از یک سیکل تبرید ترمودینامیکی و با مصرف انرژی الکتریکی به مقدار مورد نیاز کاهش داده میشود و برای نگهداری مواد غذایی بکار می رود.

ظرفیت تولید : 15000 دستگاه در سال

مشخصات اجرای طرح:

استان:خراسان رضوی   شهرستان:مشهد

ابعاد ومساحت محل اجرای طرح:

زمینی به مساحت 500متر  شهر نزدیك:مشهد            

فاصله تاجاده اصلی:2كیلومتر به بزرگراه

نام ونشانی متقاضیان:

حقوقی:

نام شركت:گلسان  نوع شركت:سهامی خاص

تعداد سهام:10000  شماره ثبت:7865

محل ثبت:مشهد      تاریخ ثبت:7/7/87

نام ومشخصات سهامدران عمده:

نام ونام خانوادگی :اعظم عادلی            تعداد سهام:3500    مبلغ سهام:5000

نام ونام خانوادگی :مریم غنی ابادی            تعداد سهام:3500    مبلغ سهام:5000

بخش معرفی:


فهرست:

1)بخش معرفی....................................................4

(1-1)نام ونشانی متقاضیان

(2-1)مشخصات اجرای طرح

(3-1)ترسیم كروكی

(4-1)عنوان کالا: یخچال خانگی

(5-1)میزان اشتغال زایی طرح                                 

 2)خلاصه مدیریتی.............................................7

(1 ـ2) چگونگی بکارگیری به عنوان كالای سرمایه ای،واسطه ای ومصرفی

3) تجزیه وتحلیل صنعت:..........................................8

  (1ـ3)برآورد مشکلات فعلی در زمینه ی تولید کالا در داخل کشور و

چگونگی رفع آن

(2-3)ه دیدگاههای کلی درمورد جهت و بازار فروش

4- معرفی محصول............................................24

(1-4) تعریف محصول،ویژگی ها و مشخصات

5-برنامه عملیاتی تولید......................................25

(1-5) روشهای مختلف تولید محصول

(2-5) روشهای مختلف مونتاژ محصول و انتخاب روش مناسب

 (3-5) خط تولید یخچال ـ فریزر

 (4-5) دستگاه ها وتجهیزات مورد نیاز تولید و مونتاژ

(5ـ5)تجهیزات و تاسیسات عمومی وآزمایشگاهی

(6-5) سازندگان مواد اولیه و قطعات

(7-5) شركت تولیدی گلسان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی - کارخانه ماکارانی 114شیروان (صنایع غذایی)

دسته بندیصنایع غذایی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات24
حجم فایل9.064 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:

با رشد علم و همچنین به وجود امدن ذائقه هاوسلیقه ای گوناگون وبا متعدد شدن نیاز آدمی مواد غذایی خام طبیعی جواب گوی نیاز بشری نشد و از آنجا بشربا اجرای روشهاوشیوه های متعدد توانسته است نیاز های غذایی خود را بر اورده ساخت.

انسان برای تبدیل وساخت این گونه مواد غذایی خام نیاز به دستگاه ها وتجهیزات دارد.ماکارونی نیز محصولی است که مواد اولیه آن آرد و آب است که توسط دستگاه ها با همدیگر مخلوط شده اند تبدیل ماکارونی می شود .

اکنون ما می خواهیم وظیفه فنی یک کارخانه غذایی که عبارتست از تبدیل مواد خام فساد پذیر حاصل از مزارع باغات و غیره به یک فراوردههای غذایی پایدار ، بعنوان مثال تبدیل یک ماده خام غیرخوراکی (آرد )به یک فراورده خوراکی (ماکارونی ) تبدیل کرد .

نقش اقتصادی یک کارخانه مواد غذایی ، عبارتست از افزودن ارزش محصولات خام (یا به عبارتی تولید محصولی با ارزش افزوده بالا ).

دادن سود به سرمایه گذاران ، اشتغال زایی جهت مدیران ، گارگران و مزرعه داران ، فراهم نمودن زمینه فعالیت برای تولید کنندگان وسازندگان ترکیبات مصرفی ، مواد بسته بندی و ماشین الات .

بازار مصرف ملاحضات اقتصادی ، نیروی انسانی مورد نیاز ، مبنای طراحی کارخانه شرح فرایند و جدولهایی که حاوی اطلاعاتی در رابطه با هزینه کلی کارخانه (سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز )هزینه ماشین آلات ، مووارد جانبی وهزینه جانبی می باشند .

اکنون می خواهیم اطلاعاتی درباره کارخانه ماکارونی 114 شیروان شرح دهیم

موقعیت جغرافیایی این کارخانه واقع در کیلومتر6 جاده شیروان، قوچان است .

جواز های کسب این کارخانه شامل 1.پروانه ساخت 2. پروانه بهره برداری و پروانه تولید 4. پروانه مسئول فنی است .

بدون پروانه مسئول فنی هیچ کاری برای این کارخانه نمی شود انجام دهیم زیرا این پروانه در گرو پروانه های مسئول کنترل کیفیت یا مسئول فنی اداره نظارت است .

شماره ثبت این کارخانه 185 است وتاریخ تاسیس این کارخانه شامل دو مرحله است 1. در تاریخ 1374 عملیات کلنگزنی انجام شد در سال 6/6/1379 به بهره برداری رسید و در سال 1380 موفق به دریافت مهر استاندارد ملی شد که با رعایت استاندارد 213 ، 2393 از علامت استاندارد ایران برای فرآورده های ماکارونی رشته ای با نام تجاری 114 استفاده می کند .

ظرفیت اسمی و ظرفیت عملی این کارخانه 5 تن در روز 125 در ماه و 1500 تن درسال است .

نیرو های انسانی که در این کارخانه مشغول به کار هستند شامل 26 نفرند که این 26 نفر در قسمت های  مختلف کارخانه مشغول به کار هستند

1. 7 نفر در قسمت تولیدکارخانه مشغول به کارند  

2. 4نفر در قسمت بسته بندی کارخانه مشغول به کارند  

3. 5نفر در قسمت برش کارخانه مشغول به کارند  

4. 1 نفر مسئول تاریخ زدن است

5. 4 نفر مسئول کارهای جانبی وحمل واگن ها هستند

6. 4 نفر مسئول نگهداری و پخش هستند

7. 1 نفر هم که مسئول کنترل کیفیت به عنوان مهندس شیمی صنایع غذایی در کار خانه مشغول به کار است و25 نفر دیگر نیروی ماهر در کار هستند

   همه این کارکنان طبق قانون کار حقوق دریافت میکنند که کل حقوق دریافتی این 25 نفر 40000000 ریال است .

 

سرمایه:

سرمایه اولیه این شرکت 60000000  ریال بود .

در حال حاضر کل سرمایه این شرکت 4500000000 ریال است که این سرمایه شامل 3000000000 ریال سرمایه ثابت و  1500000000 ریال سرمایه متغییر است

 

 

 

تاسیسات :

این کارخانه شامل تاسیسات حرارتی است در اینجا تاسیسات سرمایش بدرد نمی خورد و هر چه که وجود دارد تاسیسات گرمایش است که نحوه گرمایش به شرح ذیر است:

گرمایش در داخل موتور خانه انجام میشود . دیگ ها که در زیر آنها شعله روشن است آب را گرم می کند چرخه دیگ آبی را که گرم میشود را توسط پمپهایی دور کارخانه و داخل خود گرم خانه می چرخاند و نیز آب دور دستگاههای سه سیلندر وچهار سیلندر می چرخاند  که گرمایش از این طریق گرفته میشود . فن ها کار می کنند و گرمای تولید شده را به جریان در می آورند . پس ابتدا آب داخل دیگها گرم می شود و این آب گرم که داخل دیگها است توسط پمپهایی دور خود گرمخانه می چرخاند گرمای آن را خود گرمخانه ها می گیرند و باز آبی که نسبتا سرد شده میریزد داخل خود دیگها که این چرخه پیوسته ادامه دارد . درزیر لوله هایی که گرما را در داخل قسمت تولید انتقال میدهند را مشاهده می کنید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی - شرکت کامپیوتر (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات65
حجم فایل1.685 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:

نیاز به موفقیت (NEED FOR ACHIEVEMENT) یک عامل بالقوه در کارآفرینی است که می تواند باعث رشد و توسعة اقتصادی شود. نیاز به موفقیت گونه ای ویژه از انگیزه به شمار می‌آید که شامل یک احساس درونی و قوی نسبت به موفقیت است. این نیاز برمبنای انتظار انجام کارهای بهتر و سریع تر از دیگران یا انجام بهتر این کارها نسبت به گذشته است. شواهد متعددی، وجود ارتباط بین سطح انگیزة موفقیت و قابلیت پیشرفت یک جامعه را نشان می دهند. این شواهد به این موضوع اشاره دارند که انگیزة موفقیت می‌تواند پیشرفت اقتصادی و تکنولوژیکی را تغذیه کند و موجب گسترش آن شود

کارآفرینی، مفهومی است که همراه با خلقت بشر وجود داشته است. به تعبیری دیگر، کارآفرینی، کانون و مرکز ثقل کار و تلاش و پیشرفت بشر در عصر مدرنیته، تلقی می‌شود. به زبان ساده، ”کارآفرینی“ همان فرایند تاسیس و یا توسعه کسب‌وکار، برمبنای یک فکر و ایده نو است. کارآفرینی، به منظور رشد و نمو در جوامع، نیازمند وجود فرهنگ خاصی است. با توجه به اهمیت کلیدی کارآفرینی در اقتصادهای نوین (ایجاد شرکتهای کوچک و متوسط)،‌ کشورهای مختلف، برنامه‌های مفصلی را برای بسط چنین فرهنگی در جامعه خود تدارک دیده‌اند تا بتوانند همچنان مسیر رشد و پویایی‌شان را ادامه دهند. بنابراین، شناسایی عوامل موثر بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و نیز ویژگیهای منحصر به فرد کارآفرینان در سازمان شغلی یک فرد در دنیای امروزین به عنوان عنصر رشد و توسعه از ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی محسوب می­شود؛ به گونه­ای که عنصر کارآفرینی به عنوان موتور حرکتی تولید و توسعه اقتصادی و از سویی پرورش‌دهنده و تقویت کننده روحیه سرمایه­گذاری و بهره­وری در نیروی انسانی تلقی می­شود. از همین رو مقاله حاضر نیز با دیدگاه توصیفی- تحلیلی، مؤلفه­ها و عوامل تأثیرگذار بر ایجاد و توسعه فرهنگ کارآفرینی در سازمانها را برشمرده و به تشریح هر یک از آنها می­پردازد.

لذا در صدد شدیم با توجه به نیاز بازار و پیشرفت سریع و روزافزون علم کامپیوتر و دیجیتال در ایران و بالاخص خراسان شمالی طرحی را مبنی بر افتتاح شرکت کامپیوتر در شهرستان بجنورد ثبت و فعالیت خود را آغاز کنیم و این طرح را با تطبیق دادن اصول طرح کارآفرینی کسب و کار به صورت مکتوب به مرحله اجرا درآورم.


1- بخش معرفی

الف نام و نشانی متقاضیان

 

* حقیقی :

ردیف

نام و نام خانوادگی

نوع پست/ سمت

تحصیلات

تجربه

1

رضا صادقی

مدیر عامل

لیسانس

1سال

 

 

* حقوقی :

نام شرکت

نوع شرکت

تعداد و نوع سهام

شماره ثبت

محل ثبت

تاریخ ثبت

صبا رایانه

خصوصی

خاص

2040

بجنورد

16/1/1388

 

 

*نام و مشخصات سهامداران عمده:

ردیف

نام و نام خانوادگی

سمت

درصد سهام

تعداد  سهام

مبلغ سهام

1

رضا صادقی

مدیر عامل

50%

50

000,000,30

2

جعفر رضایی

نایب ریس

50%

50

30.000.000

 

 

ب - مشخصات محل اجرای طرح :

 

* استان :                                خراسان شمالی

* شهرستان :                                     بجنورد

*بخش:                                   مرکزی

 

*- ابعاد و مساحت محل اجرای طرح :

یک واحد اپارتمان تجاری به مساحت 60 متر مربع ویک واحد آپارتمان مسکونی

* نزدیک ترین شهر و فاصله آن تا محل کسب و کار:

نزدیک ترین شهر به حوزه فعالیت آشخانه و دورترین آن شهرستان جاجرم است

*فاصله محل استقرار کسب و کار تا جاده اصلی ،نوع راه و جاده مربوطه:

محل کسب وکار در محدوده شهر بوده و فاصله تا جاده اصلی ندارد

*امکانات تامین مواد و لوازم در محل:

شامل 2 نوع میباشد:

1- امکانات رفاهی:در همان آپارتمان استقراری محل کسب وکار

2- امکانات مربوط به کسب وکار که مواد اولیه آن از طریق شرکت های معتبر در تهران تهیه میشود

*امکانات تامین نیروی کار ماهر در منطقه

برای راه اندازی شرکت نیاز به حداقل 4 نفرنیروی کار به طور تمام وقت نیاز داریم که میتوان از طریق آزمون استخدام ویا از طریق روزنامه های استانی اقدام نمود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی - شرکت آجر ماشینی (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات39
حجم فایل43 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

صنعت و تکنولوژی عطیه خداوند متعال برای گذران زندگی مردم است و بدون اتکا به فن آوری روز تحقق عدالت اجتماعی امکان پذیر نیست، یا بسی دشوار است. اندیشه حکومت اسلامی موید علم و صناعت برای اداره مطلوب و عادلانه جامعه است. استخدام تکنولوژی مناسب برای رونق اقتصادی و افزایش تولید از سویی و تسلط کامل بر اطلاعات اجتماعی و ایجاد زمینه توزیع (عادلانه ثروت) و کالا با توجه به رشد جمعیت در جهان کنونی در جهت تحقق اهداف نظام ارزشی اسلام ضروری است. تولید بدون اتکا بر علم و تکنولوژی جان نمی گیرد پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم مشکل آفرینش های استکبار جهانی، حرکت در مسیر رشد و توسعه و استفاده روز افزون از تکنولوژی مدرن بی وقفه در کشور جریان داشته است و تولید هر روز رونق بیشتری یافته که شاخص های رشد به ویژه در برنامه های توسعه عمرانی کشور موید این حقیقت است و اما امروز که کشور گام در راهی بسی دشوار و طولانی نهاده است این صنعت وعلم است که می تواند دوشادوش مسئولان حرکت کرده و موجب اعتلای ایران اسلامی گردد، بنابراین با توجه به اشتیاق دولت در امر خصوصی سازی و واگذاری سرمایه به صاحبان خصوصی به ویژه در بخش صنعت این امکان فراهم گردیده تا صاحبان علم و دانش با تکیه بر همکاری دولت تحولی عظیم در حیطه صنعت و تولید ایجاد کنند.

طرح حاضر قطره ای از دریای بیکران است که اگر به دریاچه حرکت و تلاش بپیوندد و یاری لطف الهی به اقیانوس تحول خواهد رسید و این تحول ثمره ای بس شیرین برای کشور همیشه جاودانمان ایران خواهد داشت.

بخش اول: معرفی

1- نام و مشخصات سهامداران:

فاطمه بهادری با 30% سهام شرکت، سمت مدیریت را در دست گرفته است.

آمنه شجاعی با داشتن 52% درصد سهام شرکت، سمت مدیرعامل را در شرکت داراست

مابقی سرمایه شرکت توسط افراد خارج از شرکت تأمین گردیده است.

2- مشخصات محل اجرای طرح:

استان خراسان شمالی در شهر بجنورد در ابعاد و مساحت هزار و ششصت متر مربع- کیلومتر یا جاده بجنورد، شیروان سمت چپ جاده خاکی واقع است محیط تولیدی

و محل استرار و کارمندان هفده شهریور جنب دبیرستان سمیه است.

3- عنوان محصول یا محصولات و ظرفیت تولید:

ردیف

نام محصول

ظرفیت تولید سالانه

واحد

قیمت فروش کنونی هر واحد در بازار

1

آجرسفال استاندارد

-

قالبی

550

2

آجر تیغه 20-10

-

قالبی

1300

3

آجر تیغه 23-5/13

-

قالبی

1950

4

آجر تیغه 23-15

-

قالبی

2190

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی راه اندازی كارگاه حلقوی پودی (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات50
حجم فایل949 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه

بافندگی حلقوی روشی از تهیه‎ی پارچه است. كه در این روش، با خمیده كردن طولی از نخ به شكل حلقه، و عبور حلقه‎ها از داخل یكدیگر با شیوه‎های مختلف، پارچه  تولید می‎شود. هنر بافتنی دستی و اتصال و درگیری نخ‎ها با یكدیگر از هنرهای بسیار قدیمی است كه به قرن‎ها قبل از میلاد مسیح باز می‎گردد. آثار به دست آمده در مصر كه متعلق به قرن پنجم قبل از میلاد می‎باشد، پیشرفته بودن این هنر دستی را، در آن زمان، نشان می‎دهد.

اولین دستگاه بافندگی حلقوی پودی را در سال  1589، شخصی به نام ویلیام‎لی[1] در انگلستان اختراع كرد. سرعت این دستگاه ده برابر بیش‎تر از سرعت تولید بافت با روش بافتنی دستی بود.  اختراع این دستگاه باعث پیشرفت و تكامل بافندگی حلقوی شد. ساخت اولین دستگاه بافندگی حلقوی تاری نیز در سال 1775 انجام گرفت.

صنعت بافندگی حلقوی به دو قسمت مجزای بافندگی حلقوی تاری و بافندگی حلقوی پودی تقسیم شده است. سازندگان ماشین‎آلات نیز هر یك، فناوری خاص خود را دارند و غالباً خصوصیات بافت‎ها و موارد مصرف تولیدات آن‎ها نیز با هم متفاوت است.

در بخش بافندگی حلقوی پودی، در این كتاب، سعی شده است هنرجویان عزیز با اصول اولیه‎ی بافندگی حلقوی پودی آشنا شوند. لذا در مورد هر یك،‌ توضیحات مختصری به شرح زیر داده شده است.

 در فصل اول: تعاریف بافندگی حلقوی پودی و تاری، تفاوت و مصارف هر یك، تعاریف اصطلاحات متداول، انواع سوزن، انواع حلقه و چگونگی تشكیل هر یك توسط سوزن‎ زبانه‎دار در ماشین‎های حلقوی ارائه شده است.

و فصل دوم به معرفی انواع ماشین‎های بافندگی حلقوی پودی و توضیح مختصری راجع به هر یك، عوامل اصلی بافت، عملیات بافندگی، بافت‎های پایه و محاسبه‎ی تولید و وزن اختصاص یافته است.

 

بافندگی حلقوی پودی

در بافندگی حلقوی پودی  حلقه‎ها در جهت افقی (یك رج) تشكیل می‎شوند به طوری كه اتصال یك حلقه به حلقه‎ی بعدی  در یك سطر افقی انجام می‎شود (شكل 9-1). همچنین امكان تولید پارچه با استفاده از یك بسته نخ وجود دارد، اگرچه روی پاره‎ای از ماشین‎ها امروزه تا 192 بسته نخ، برای تولید پارچه، به كار می‎رود. صنعت بافندگی حلقوی پودی در ایران به نام‎های «كش‎بافی» و «تریكوبافی» مصطلح است.

فهرست مطالب

 عنوان                                                                                      صفحه

مقدمه .............................. 1

بافندگی حلقوی پودی ................. 3

بافندگی حلقوی تاری ................. 4

مقایسه‌ی بافندگی حلقوی پودی و تاری و مصارف هر یك     4

سوزن و انواع آن .................... 6

گیج ماشین ........................... 12

انواع حلقه ......................... 13

طرز تشكیل حلقه‌ی بافت به وسیلة سوزن زبانه دار    13

ساختمان حلقة بافت .................. 15

اصطلاحات متداول در بافندگی حلقوی پودی 16

ماشین های گردباف یك سیلندر مجهز به سوزن زبانه دار     18

ماشین های گردباف دوسیلندر مجهز به سوزن زبانه دار 25

راه اندازی كارگاه حلقوی پودی (تریكوبافی) 31

هزینه های ثابت ..................... 32

 



[1] - William Lee

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروژه کارآفرینی تولیدی انواع نان (فانتزی وصنعتی) (صنایع غذایی)

دسته بندیصنایع غذایی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه طرح: ایجاد واحد تولید کننده انواع نان فانتزی شامل باگت، نان همبرگر،‌نان ساندویچی،‌قابلیت بالای این محصول و راحت در دسترس قرار گرفتن این محصول

 

موضوع طرح                                  تولید نان فانتزی

 

دستگاه صادر کننده مجوز:             اداره تعاون

 

ظرفیت اسمی تولیدات :              500 تن سالیانه

نوع تولیدات :                                  انواع نان فانتزی

تعداد شاغلین :                               11 نفر     

مشخصات سرمایه گذاری طرح:‌(ارقام به میلیون ریال)

- سرمایه گذاری کل طرح:‌         

 

- سرمایه گذاری ثابت:‌  1498

 

-:سرمایه درگردش    :             35/239

 

  - درامد سالیانه :   4/1261

 

-    سود ویزه  :  2/1099

 

    - نرخ بازدهی سرمایه   :  73%           

 

دوره بازگشت سرمایه:      4/1           


مقدمه

بی شک غلات بیشترین سهم را در سبد عذایی جوامع بشری دارا هستند دز این میان گندم به لحاظ دارا یودن حواص ویزه خود که قابلیت تبدیل  شدن به  نان را دارد  از اهمیت بسزایی برخوردار است . با توجه  به اینکه امروزه نیز قوت اصلی ایرانیان نان می باشد و مصرف ان با توجه  به  رشد جمعیت افزابش روز افزونی دارد توجیه اقتصادی اجرای این طرح مناسب بوده وضمن اینکه با اجرای این طرح می توان  بستر  مناسبی را برای  اشتغال نیروهای ماهر ونبمه ماهر فراهم اورد    

واژه نانوایی در واقع عبارتست از عملیات حرارت دادن فرآورده های خمیری در یک فر،‌ولی چون مراحل متعددی قبل از مرحله حرارت دادن در فر وجود دارد،‌واژه نانوایی به تمام علم و تکنولوژی قبل از مرحله حرارت دادن و همچنین بعد از آن اطلاق می شود.

با توجه به اینکه انواع زیادی از فرآورده های نانوایی وجود دارند،‌در جه بندی آنها  برحسب ضابطه سازی( فرمولاسیون)، آماده سازی و ویژگیهای محصول امکان پذیر نمی باشد. از اینرو محصولات را براساس روش ور آمدن تقسیم بندی می کنند. چنین تقسیم بندی را می توان به شرح ذیل انجام داد.

1) کالای ور آمده با مخمر شامل نان و خمیرهای شیرین بوده و بوسیله گاز کربنیک عمل می آیند.

2)کالاهای ورآمده با مواد شیمیایی،‌شامل کیک های لایه ای،‌دونات ها و بیسکویت. ورآمدن این فرآورده ها به کمک گازکربنیک حاصل از پودرهای نانوایی و عوامل شیمیایی انجام می گیرد.

3)‌کالاهای ور آمده با هوا،‌شامل آنژل و کیک های اسفنجی و نانهای فانتزی

 

4) کالاهای نیمه ورآمده ،شامل خمیرپای و بعضی از کراکرها که در اثر  بخار متصاعد شده و گازها درطی پخت کمی حالت ورآمدن بوجود می آید.

 

 

 

 

 

در اینجا کالاهای ورآمده با هوا مانند نان فانتزی مورد بررسی قرار می گیرد.

روش تولید:

به سه روش تولید (سنتی،‌نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک)‌می توان انواع نان فانتزی را تولید نمود که این طرح با استفاده از نیروی ماهر و دستگاههای نسبتاً مدرن برای تهیه خمیر و پخت نان از روش نیمه اتوماتیک استفاده می گردد.

ابتدا مواد اولیه الک و سپس مخلوط می گردند. سپس این مواد بصورت خمیر در می آیند بعد از این مرحله چانه گیری و قالبگیری انجام می شود سپس وارد دستگاه رول کن خمیر می شود که بعد عمل پخت انجام می گیرد.  بعد از عمل پخت کنترل انجام می گیرد. بعد از آن محصول حاصل بسته بندی و سپس انبار می شوند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 2:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد