motorsearchdl

دانلود فایل

آموزش مطالعه (11) {اصول اساسی} (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات2
حجم فایل130 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

برای یک مطالعه ی موثر و مفید چه اصولی باید رعایت شود؟ چگونه می توان بهره وری مطالعه را افزایش داد؟

نکاتی که در این قسمت مطرح می شوند شاید خیلی ساده به نظر برسند، اما همین نکات ساده به میزان غیرقابل تصوری در کیفیت مطالعه تاثیر دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:04 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش مطالعه (10) (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات2
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آیا می توان احتمال موفقیت را تعیین کرد؟

بلی! به شرطی که معلوم باشد چه قدر به خودتان اطمینان دارید و چقدر خود را باور کرده اید.

این قسمت از کتاب شامل: نقش باورها و تفکر منطقی، قدرت باورها، قدرت شک ها، فدرت شانس، منفی اندیشی و پربرنامه گی، می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش مطالعه (9) {مدیریت زمان} (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات2
حجم فایل85 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مدیریت زمان در یک تعبیر ساده یعنی: توانایی اداره ی زمان.

بحث مدیریت زمان فقط به کنترل زمان و افزایش ساعات مطالعه اختصاص ندارد، بلکه آن به هرچیزی که منجر به افزایش بهره وری مطالعه شود ارتباط دارد.

مباحث کتاب: درست درس خواندن، خروج از بن بست افزایش ساعات و فضای ذهنی می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش مطالعه (8) {هدف یابی} (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات3
حجم فایل81 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

هدف شما از درس خواندن و یا شرکت در کنکور چیست؟ آیا به اهمیت این پاسخ آگاهی دارید؟ آیا می دانید نوع هدف تا چه حد در مسیر فعالیت تاثیر دارد؟

توضیحات این قسمت از کتاب راجع به موارد زیر می باشد :

ابهام در هدف، رضایت به حداقل، دلیل حضور، قبولی صددرصد و منطقی ترین هدف می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش مطالعه (7) {تست زنی} (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات6
حجم فایل144 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فنون تست زنی، یکی از مهارتهای لازم در دوران دبیرستان و به خصوص کنکور است. تسلط بر تست زنی در موفقیت کنکور تاثیر غیرقابل انکاری دارد. بحث درباره ی مجموعه مهارتهایی که منجر به افزایش توانایی عملکرد تست زنی می شود، بخشی چندبعدی خواهد بود.

کتاب معرفی شده شامل :

طراحی و طراحان تست ها، آمادگی برای هرنوع احتمال، تستهای یک ستاره و دوستاره، جرأت گذشتن از تست، قدرت ریسک، خواندن کل اجزای تست، پیش بینی قبل از جواب، فریب نخوردن، تقسیم زمان و... می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش مطالعه (6) (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات2
حجم فایل72 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

وقتی از دانش آموزان سوال می کنیم که: از چند درصد توانایی های خود استفاده می کنید؟ اگرچه پاسخها متفاوت است، اما کمتر کسی ادعاد دارد که به طور کامل از توانایی های خود بهره می برد. تجربه نشان داده است که ارزیابی دانش آموزان درباره ی استفاده از توانایی های شان بین 40-80 درصد است...

توضیحات کتاب شامل موارد زیر است :

استفاده از توانایی ها

تقسیم انرژِی

کنترل انرژِی

عادت های مهار نشده

افکار مزاحم

و نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش خط اوستایی (آموزشی)

دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات39
حجم فایل1.525 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خط اوستایی که یکی از کهن ترین، ساده ترین و کامل ترین خطهای دنیاست دارای 48 حرف می باشد که 14 حرف آن صدادار و 34 حرف آن بی صدا می باشد. حروف صدادار به طور کامل و مجزا نوشته می شوند و این امکان را می دهند که واژگان با تلفظ دقیق خوانده شوند.

این کتاب شامل 48 درس به شرح زیر می باشد :

الفبای فارسی، کاربرد حروف با صدا و... به علاوه داشتن تمرین در پایان هر درس و خودآزمایی در انتهای کتاب جهت یادگیری هرچه بهتر این زبان.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:03 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود طرح کارآفرینی آموزشگاه موسیقی (کارآفرینی)

دسته بندیکارآفرینی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات55
حجم فایل331 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ضرورت كار آفرینی در دانشگاهها:

 بعضی از صاحبنظران* معتقدند كه فناوری پیشرفته محصول كار آفرینی است . هر مدیر كار آفرین می كوشد از پیشرفته ترین فناوریهای قبلاً خلق شده در كار خود بهره جوید . اما حاصل فعالیت او نیز خود به ابداع فناوری جدید تری می انجامد . فناوری دارای سه بعد (دانش ،  ابزار و روش ) است. تحول در هر یك از این ابعاد منجر به تحول در فناوری می شود . به عبارت دیگر تغییر هر بعد به طور طبیعی ابعاد دیگر را نیز متناسب با خود تغییر می دهد . فناوری همانند مثلثی است كه دارای سه وجه دانش ـ روش ـ ابزار است . تحول در هریك از ساق های مثلث ، دو ساق دیگر را نیز متحول می كند . هر اقدامی كه یكی از ابعاد این مثلث را تحول بخشد كار آفرینی تلقی می شود . بنابراین كار آفرینی عبارت است از (مهندسی مثلث دانش ـ روش ـ ابزار ـ ) . مدیران متعارف می كوشند در درون یك مثلث قبلاً تشكیل شده فعالیت كنند  ، اما كار آفرینان می كوشند ابعاد  مثلث فناوری را تغییر دهند و مثلث فن آوری به ندرت قابل انقباض است ، جز در مواردی كه روش­ها ممكن است سیر انحطاطی پیدا كنند كه ضلع روش كوچك می شود - مثلث فناوری - و بنابراین توانمندی فناوری كاهش می یابد  . در عموم موارد بعد دانش یا ابزار رو به گسترش است بنابراین مساحت مثلث را افزایش می دهد و مساحت مثلث شاخص گسترش فنّاوری است  . كار آفرین مدیری است که  علاوه بر داشتن دانش  (یا بینش ) و تجربه ، نوآور نیز هست و این نوآوری خطر پذیری دارد . جهانی شدن بازارها ، تشویق و پشتیبانی از كار آفرینی در كشورها را به عنوان امری ضروری ساخته است . ایجاد مركز و جایگاهی برای كارآفرینان كه منابع تولید ثروت اند به سود جامعه است . ایجاد این مراكز ، انتقال فنّاوری از دانشگاها به بازار و استخدام دانشجویان خالق ایده است كه به این سبب ایجاد این مراكز برای دانشگاهیان نیز سودمند است  . یكی از ضرورت های ایجاد دانشگاه كار آفرین ایجاد سرمایه است . كار آفرینان برای عملی ساختن ایده های خود با مشكل مواجهند . از یك سو ، سرمایه داران بزرگ فرصت شنیدن ایده های كار آفرینان و پرداختن به كار های كوچك را ندارند و از سوی دیگر سرمایه های خود را صرف پروژه های كلان می نمایند در نتیجه وجود دانشگاه كه نقش مركز پشتیبانی از كار آفرینی را به عنوان پل ارتباطی بین كارآفرینان و سرمایه داران ایجاد می كند ، ضروری است . (اكبری ، 1380 ) معتقد است كه به رغم آنكه برخی از صاحب­نظرآن معتقدند كار آفرینی با آموزش مستقیم حاصل نمی شود و باید به روش پرورشی كار آفرینان را تربیت كرد . اما هیچ كس منكر این مطالب نیست كه استفاده از فنّآوری­های نو وایجاد كسب و كار جدید بدون آموزش و پژوهش در عمل دست ­نیافتنی است .  با مراجعه به اطلاعات موجود دربارة افزایش رشته های دانشگاهی ، كار آفرینی در كشور های توسعه یافته و در حال توسعه ، اهمیت نظام آموزشی و پژوهشی در توسعة كار آفرینی و تربیت كارآفرینان بیشتر مشخص می شود . به عبارت دیگر ارتباط مستقیمی بین پیشرفت فنّاوری و ضرورت آموزش كارآفرینان وجود دارد .

 اولین مركزی كه در دنیا ، دورة آموزش ویژه كار آفرینی درون سازمانی را برگزار كرد مؤسسة كار آفرینی در هند)   EDI-I ) است از جمله هدفهای اصلی این دوره می توان به نمونه های زیر اشاره كرد :

- آگاهی شركت كنندگان از استعدادهای نهفته كار آفرینی و هدایت آنها به سوی نوآوری

- توسعه و ایجاد جو كار آفرینی درون سازمانی.

- كسب اطمینان از بینش و بصیرت به وجود آمده برای توسعة بیشتر .

- كمك به توسعه شیوة رهبری كارآفرینان در سازمان

- انگیزه افراد برای تبدیل شدن به مدیران موفق در سازمان .

 

مقدمه:

یكی از مسایل فرهنگی مهم در هر جامعه ای هنر و آموزش هنر می باشد . چرا كه نیروی حیات و شادمانی در جامعه تزریق كرده باعث نشاط و آ ر امش اعضای جامعه می گردد در این میان هنر اول یعنی موسیقی جایگاه ویژه ای را دارد چرا كه بیشترین اثرات در باز شدن ذهن و بالا بردن قدرت فراگیری برای محصلان و ایجاد ثبات شخصیت و بالا بردن اراده و اعتماد به نفس و جلوگیری از افسردگی در بین جوانان وآحاد جامعه می گردد.

همچنین اینكه یكی از ابزارهای تجارت و تبلیغات عنصر موسیقی است كه نباید نادیده گرفته شود و نیز اكنون كه دنیای تبلیغات غرب با انواع روشها با یك هجوم فرهنگی غربی مابی فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و جوانان ما را تهدید می كند استفاده وآموزش به جای هنر موسیقی در این راستا می تواند نقش مهمی را بر عهده داشته باشد. لذا می با یست با برنامه ریزی صحیحی ، منطقی،ارزشی و بلند مدت و ایجاد و حمایت از تشكلهای فرهنگی و هنری و سرمایه گذاری درست و عاقبت اندیشانه در این حوزه بستری مناسب برای جهش هنری و ارزشی و مبارزه ای فرجام انگیز برای جلوگیری از هجوم فرهنگ منحط بیگانه بوجود آ وریم . اكنون زمان مبارزه اندیشه است و این زمان بیش از هر چیز به نوع آوری و آموزش و پرورش در حوزه فرهنگ

و هنر نیازمندیم تا بتوانیم سرزمینی آ باد با فرهنگی دیرینه را برای مردمی شاد و آگاه و وطن شناس و وطن دوست با اراده و قوی برای همیشه به ارمغان آوریم.

 

 

تاریخچه آموزشگاه

آموزشگاه موسیقی آوا واقع در شیراز پل معالی آباد طبقه فوقانی نان بهنان که در تاریخ 1380 تاسیس و شروع به کار کرده است .

 

منابع

1-  خبرگزاری میراث فرهنگی

2- دانشنامه رشد

3- واحد های آموزش موسیقی

4- سایت اداره تعاون

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت مود انتقال آسنکرونasynchronous transmit mode-ATM (برق،الکترونیک،مخابرات)

دسته بندیبرق،الکترونیک،مخابرات
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات46
حجم فایل947 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت مود انتقال آسنکرونasynchronous transmit mode-ATM به صورت کامل قابل ارائه در هر سمیناری در 46 اسلاید قوی ترین

لیست برخی از عناوین موجود در این پاورپوینت

ATM، مخفف مد ارسال غیر هم زمان و یک رابط و واسطه برای انتقال بسته های اطلاعاتی می باشد.

تاریخچه ی ATM:

تعریفی:

 ATM چیست و چگونه کار می کند؟

—1-2.شبکه‌های بسیار سریع
—شبکه‌های گسترده ( WAN )
—o        (Broadband ISDN) B-ISDN)
—o       SONET  (Synchronous Optical NETwork)
—o    SMDS  (Switched Multi-Megabit Services)
—·  شبکه‌های محلی ( LAN )
—o       FDDI  (Fiber Distributed Data Interface)
—o     IEEE 802.6 DQDB ( Distributed-Queue Dual-Bus) )
—· معماری‌های ورودی - خروجی
—o       ANSI Fiber Channel
—o   HIPPI  (HIgh Performance Parallel Interface) )
—ساختار شبکه ATM و مشخصات آن :
—اجزاء شبکه ATM عبارتند از : کارت شبکه ATM ، سوئیچ ATM ( به منظور ارسال هر سلول به مقصدش) و یک نرم افزار.
—

درباره ی خصوصیات ATM:

محاسن ATM:

عیب ATM:

انواع لایه های ATM:

q لایه ی فیزیکی:
q لایه ی ATM
q لایه ی انطباق یا AAL:

زیر لایه های پردازش در ATM:

مدارات کانال مجازی یا (virtual circuit chanel)VCC:
مدارات مسیر مجازی یا (virtual path chanel)VPC:

فواید استفاده از VPC:

گره ها در شبکه:

مکانیزم کنترل مسیر مجازی:

مثالهایی برای سه کاربر VCC :

خلاصه و جمع بندی:

و چندین موضوع دیگر...

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]

نقش قرآن در تحول نقد و بلاغت (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل65 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نقش قرآن در تحول نقد و بلاغت

چکیده:

از آغاز حضور قرآن کریم در حوزۀ اندیشه و فرهنگ ، نقد و بلاغت نیز مورد توجه قرار گرفته است که از آن جمله می توان به آثار ادبی و بلاغی ای چون مجاز القرآن از ابوعبیده مَعمَر بن مثنی و کتاب الفصاحه از ابوحاتم سجستانی و اعجاز القرآن از جاحظ بصری و نقد التثر و نقد الشعر از ابوالفَرج قٌدَامة بن جعفر و کتاب الشعر و الشعراء از ابن قتیبۀ دینوری و کتاب الکامل از مبرّد اشاره کرد. همچنین در قرن چهارم هجری عبدالله بن معتز با تأمَل در آرایه های قرآنی به تدوین مباحث علم بدیع پرداخت و آمدی کتاب موازنه و ابوهلال عسکری در میانۀ قرن چهارم کتاب الصّناعتین را نوشت.

تأمل نویسندگان در مقوله هایی چون موازنه و بلاغت از دیدگاه ارسطو ، رمز و رازهای زبان ، فنون زیبایی شناسی ، نحو و کارکردهای آن ، علوم قرآنی و رابطۀ بلاغت و اعجاز قرآن ، متأثر از نقش قرآن در نقد و بلاغت است.

در این تحقیق نقش قرآن را در نقد و بلاغت و لفظ و ترکیب و شکل و محتوا و موسیقی و تصویر و هماهنگی در لفظ و معنی بررسی نمودم.

واژه های کلیدی: قرآن ، نقد ، بلاغت ، و تحوّل و اثرگذاری.

 

منابع:

1- قرآن مجید ، ترجمۀ محمد مهدی فولادوند ، تهران ، دارالقرآن الکریم ، 1384.

2- ابوالفرج ، قدامة بن جعفر ، کتاب نقد النثر ، بیروت ، 1402ھ.ق.

3- اولمن ، استفان ، معناشناسی ، 1972م.

4- بدوی ، احمد. من بلاغة القرآن ، مصر ، دار نهضة المصر للطبع و النشر ، [بی تا].

5- بلاغی ، صدرالدین ، قصص قرآن ، تهران ، امیرکبیر ، 1359ھ.ش.

6- خلیفه ، احمد یوسف ، مصادر الادب و النقد ، قاهره ، مکتبة الآداب ، 1426.

7- رجایی ، محمد خلیل ، معالم البلاغه در علم معانی و بیان و بدیع ، شیراز ، دانشگاه شیراز ، 1372ھ.ش.

8- سلام ، محمد زغلول ، اثر القرآن فی تطور النقد العربی... ، قاهره ، دارالمعارف ، 1964م.

9- زیدان ، جرجی ، العرب قبل الإسلام ، بیروت ، دار مکتبة الحیاة ، 1966م.

10- سلامه ، ابراهیم. بلاغة ارسطو بین العرب و الیونان ، بمصر.

11- ضعیف ، شوقی ، فصول فی الشعر و نقده ، دارالمعارف بمطر.

12- ------------ ، الفن و مذاهبه فی الشعر العربی ، مصر ، مکتبة ابناء مصر ، 2007م.

13- ------------ ، الفن و مذاهبه فی الشعر العربی ، مصر ، دارالکتب العلمیه ، 2008م.

14- طباطبایی ، سید محمد حسین ، قرآن در اسلام ، قم ، هجرت ، 1360ھ.ش.

15- عبدالجلیل ، ج.م. ، تاریخ ادبیات عرب ، ترجمۀ آذرتاش آذرنوش ، تهران ، امیرکبیر ، 1363ھ.ش.

16- عبدالله ، محمد حسن ، اصول النظریة البلاغیة ، مکتبۀ وهبه ، 1966م.

17- فخرالدین ، جودت ، الایقاع و الزمان (کتابات فی نقد الشعر) ، بیروت ، دارالحرف العربی ، 1415ھ.ق.

18- فروزانفر ، بدیع الزمان ، احادیث مثنوی ، تهران: انتشارات دانشگاه تهران ، 1344ھ.ش.

19- فضیلت ، محمود ، زیباشناسی ، قرآن ، تهران سمت ، 1368ھ.ش.

20- قطب ، سید التصویر الفنی فی القرآن ، مصر ، کتب اسلامیه ، دارا الشروق ، 2011م.

21- ------------. مشاهده القیامة فی القرآن ، مصر ، مکتبه الاسکندریه ، 2001م.

22- میرصادقی ، جمال ، قصه ، داستان کوتاه ، رمان ، تهران ، آگاه ، 1360ھ.ش.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:02 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد