motorsearchdl

دانلود فایل

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان (روانشناس

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات35
حجم فایل176 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان

سؤال‌های مرتبط با هویت در زندگی بسیاری از مردم حیاتی و مهم است به ویژه زمانی كه آن‌ها از كودكی به بزرگسالی منتقل می‌شوند. نوجوان ممكن است مدّت‌ها این سؤال را از خود بپرسد من چه كسی هستم؟ اندیشه‌ها و اهداف من چیست؟ چه چیزی مرا از سایر مردم متفاوت می‌كند؟ و چون انسان موجودی است كه نیازهای فراوان و مختلفی دارد. در پی تلاش فراوان برای یافتن این نیازهاست. از جمله این نیازها یافتن شخصیتی با ثبات و شایسته است تا بتواند در اجتماع خصوصی و عمومی تعاملات رفتاری درستی داشته باشد (آقا سلطانی، 1378).

از جمله عواملی كه بر ایجاد یك هویت درست و موفق تأثیر می‌گذارد، روابط والدین با نوجوانان است. نوجوانانی كه در حالت آشفتگی هویت هستند بیشتر احتمال دارد كه والدین طردكننده یا نادیده گیرنده داشته باشند كه ارتباط صمیمی با آن‌ها ندارند و افرادی كه در حالت‌های هویت موفق و تعلیق قرار دارند، به نظر می‌رسد پایه‌های محكمی از عاطفه همراه با آزادی زیاد برای ابراز نظریات خود را دارند. این ویژگی با سبك فرزندپروری آزادی‌خواه و صمیمی مشابه است و به نظر می‌رسد در این گونه نوجوانان، یافتن هویت موفق و مقابله‌های تنیدگی‌زدایی نیز، قاعدتاً، بیشتر خواهد بود تا مفهوم استواری و عزّت‌نفس را به دست آورند (گروتوانت و كوپر، 1986).

در واقع، كنار آمدن مسئله محور، شامل راهكارها و تلاش‌های مسئله محور جهت تغییر فعالانه‌ی موقعیت بیرونی می‌باشد. كنار آمدن، عمدتاً به صورت یك مفهوم روان‌شناختی تعریف می‌شود، یعنی مبارزه‌ای با تقاضاها، تعارضات و هیجانات. این یك فرآیند همیشه در حال تغییر و تلاش شناختی و رفتاری برای مدیریت تقاضاهای خاص درونی و یا بیرونی می‌باشد (لازاروس و فولكمن، 1984).

نوجوان ما در آینده، یك خانواده كوچك از یك جامعه بزرگ را خواهد ساخت. برای این كه در آینده جامعه سالم و بهنجاری داشته باشیم باید در محیط‌های آموزشی و فرهنگی نظیر مدرسه شیوه‌های كسب هویت مثبت و مقابله با تنش‌های این دوره را به نوجوانان یاد بدهیم و در كنار آن والدین نیز باید شیوه‌های صحیح فرزندپروری را تجربه كنند تا از طریق سبك صحیح فرزندپروری و كسب هویت موفق، نوجوان بتواند در مقابله با تنیدگی و هیجانات این دوره حساس، درست اقدام و تصمیم‌گیری نماید.

تغییرات اساسی كه در خلال سال‌های نوجوانی رخ می‌دهد مانند تغییرات بیولوژیك ناشی از بلوغ، ورود نوجوان به یك رشته ارتباطات وسیع‌تر با همسالان و شروع تصمیم‌گیری‌های بلند مدت در ارتباط با آینده، همگی نوجوان را با این چالش روبرو می‌سازد كه او كیست؟! بدین معنی نوجوان تلاش می‌كند تا هیجانات افكار و رفتار خود را با ثبات كند به طوری كه از یك موقعیت به موقعیت دیگر تغییر چندانی در آن ظاهر نشود. نوجوان در این حال كوشش می‌كند تا مرزهای هویت خود را جستجو كند و احساس یكپارچه‌ای از خودش و بسیاری از نقش‌هایی كه ارتباط با جوانی و بزرگسالی است ارائه دهد.

اگر چه تا اینجا مشخص شده است كه هویت چه نقشی در زندگی آینده فرد می‌تواند داشته باشد. باز جای این سؤال باقی است كه اهمیت هویت در چیست؟ اریكسون دو جنبه از رفتار را مرتبط با هویت می‌داند: نقش‌های جنسیتی (نقش‌های جنسیتی الگوها و كلیشه‌هایی برای انواع رفتارها است.) و انتخاب شغل .

دوره‌ای كه همراه با تنش‌ها و استرس‌های كم و بیش و حس استقلال و فردیّت، نوجوان را وادار می‌كند كه از سیطره خانواده آزاد شود و اینجاست كه تعارض بین والدین با فرزندان و اجتماع شكل می‌گیرد. مثلثی كه می‌توان آن را با ایجاد نظامی هماهنگ در راستای رابطه بین سبك‌های فرزندپروری، هویت‌یابی و مقابله‌ای در نوجوانان به سمت و سویی كاملاً هدفمند سوق داد تا نهایتاً آینده‌ای روشن پیش روی این عزیزان باشد (آقا سلطانی، 1378).

مسئله اصلی پژوهش حاضر این است که آیا بین سبك‌های فرزندپروری والدین با سبك‌های هویت‌یابی و سبك‌های مقابله‌ای نوجوانان دبیرستانی رابطه‌ وجود دارد؟

فرضیه اصلی:

تفاوت معناداری بین سبک های فرزند پروری،سبک های هویت یابی و سبک های مقابله ای دانش آموزان وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1- بین شیوه‌های فرزندپروری و سبك‌های هویت‌یابی دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

2- بین شیوه‌های فرزندپروری و سبك‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان رابطه معناداری وجود دارد.

3- بین سبك‌های فرزندپروری و سبك‌های هویت‌یابی و سبك‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان دختر رابطه معناداری وجود دارد.

4- بین سبك‌های فرزندپروری با سبك‌های هویت‌یابی و سبك‌های مقابله‌ای دانش‌آموزان پسر رابطه معناداری وجود دارد.

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پروپوزال بررسی رابطه ی بین دینداری و کنترل خشم در دانشجویان (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات23
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بررسی رابطه ی بین دینداری و کنترل خشم در دانشجویان

بیان مسأله

 

پرخاشگری به منزله وارد آوردن آسیب آشکار یا رفتارهای تنبیهی مستقیم به سایر افراد یا اشیاء تعریف می شود . کنترل خشم به پذیرش و انجام رفتار و کردار مناسب و موافق محیط و تغییرات محیطی اشاره دارد و مفهوم متضاد آن پرخاشگری است . پرخاشگری ممکن است در بافت ها و موقعیت های مختلف بروز کند و متوجه درون یا بیرون فرد باشد . به همین دلیل معمولاً صفت سازگاری همراه با موصوف خود بکار می رود و در ادبیات مکتوب و محاوره ای از مفهوم سازگاری شغلی ، زناشویی ، تحصیلی ، اجتماعی، هیجانی و جز آن استفاده می شود . خشم مهار نشده اغلب به پرخاشگری و ناسازگاری منجر می شود . ( وفایی ، 1388)

بر اساس توافق بسیاری از صاحب نظران ، خشم یکی از هیجان های اصلی بشر است که بعد از ترس بیشترین مطالعات را به خود اختصاص داده است. در مورد خشم تعاریف متعددی از سوی فلاسفه و روان شناسان ارائه شده است، ولی در تمام آنها می توان دو نکته مشترک را مشاهده کرد :

1- عامل اصلی بروز خشم ، تهدیدها و ناکامی ها و موانعی است که سر راه افراد قرار می گیرد . 2- هدف خشم اغلب دفاع ، جنگ و تخریب است .( شفیع آبادی ، 1378 ) .

ارائه ی تعریف دقیق از پرخاشگری نیز دشوار و در زبان معمول این اصطلاح به طرق مختلف به کار رفته است . اگرچه ساختار خشم مشترکاتی با پرخاشگری و خصومت دارد اما این اصطلاحات با هم مترادف نیستند . دلوکیو و الیوری                ( 2005 ) عنوان می کنند خصومت به نگرش پرخاشگرانه ای اطلاق می شود که فرد را به سوی رفتارهای پرخاشگرانه هدایت می کند . در حالی که پرخاشگری به رفتار قابل مشاهده به قصد آسیب رسانی اطلاق می شود . در حقیقت پرخاشگری یک رفتار است . بطور خلاصه می توان گفت خصومت به عناصر شناختی یا بازخوردها نسبت داده می شود و ممکن است مبنای افزایش خشم و پرخاشگری در افراد باشد . یافته های پژوهشی حاکی از آنند که آموزش جرأت ورزی به عنوان یک مهارت اجتماعی موثر به افراد کمک می کند تا افراد مهارت های مقابله ای مناسب را کسب نموده و به کار بندند . ( شاملو ، 1387)

هدف و انگیزه انجام پژوهش حاضر آن است که با مرور و جمع بندی مبانی نظری و ارائه ی یافته های پژوهشی درباره ی چگونگی تأثیر دینداری بر کنترل خشم دست یابیم .

براساس تعریف  چارلز اسپیلبرگر روانشناسی که متخصص مطالعه خشم است: «خشم حالتی عاطفی است که از نظر شدت از تحریک ملایم تا عصبانیت شدید تغییر می کند.» مانند سایر عواطف همراه با تغییرات فیزیولوژیکی و زیست شناختی است. وقتی عصبانی می شوید ضربان قلب و فشار خون شما بالا می رود و نیز سطوح هورمون های مربوط به انرژی مانند آدرنالین و نورآدرنالین افزایش می یابد. علت خشم می تواند هم رخدادهای بیرونی و هم درونی باشد؛ شما می توانید از دست شخص بخصوصی عصبانی باشید (یک همکار یا رئیس) یا یک رویداد (یک گره ترافیکی، یک پرواز لغو شده) یا خشم شما می تواند به دلیل نگرانی و تشویش در باره مسایل شخصی تان باشد. خاطره رخدادهای دردناک و خشم آو نیز می تواند عصبانیت برانگیزد(2).

  پرخاشگری، به هر گونه رفتار عمدی اعم از کلامی و غیر کلامی گفته می شود که منجر به آسیب رساندن روان شناختی یا جسمانی یا تخریب مالی به خود و دیگران برای رسیدن به هدفی یا به منظور تخلیه هیجانی می شود. پرخاشگری از جمله مسائل عمده و با اهمیتی است که انسان از گذشته های دور تا کنون به صورت گسترده ای با آن سروکار داشته است. رفتار پرخاشگرانه در انسانها به شکل اعمال خشن به سمت به دیگران فرض می شود که ممکن است موجب اجتناب دیگران یا مقابله به مثل بسیاری از آنان گردد (4).

جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

جامعة تحقیق حاضر شامل X دانشجوی دختر و Y دانشجوی پسر كه در محدودة سنی 27ـ19 سالة مجرد می باشد كه از میان اینها با توجه به نسبت هر كدام 300 نفر انتخاب میكنیم .

روش نمونه گیری در این تحقیق استفاده از روش تصادفی ساده و با مراجعه به جدول اعداد تصادفی می باشد كه این انتخاب در دو مرحله و بطور مجزا برای هر دو گروه انجام خواهد پذیرفت . لازم به ذكر است كه این نمونه ازبین X دانشجوی دختر و Y دانشجوی پسر مجرد در محدودة سنی 27ـ19 ساله با مراجعه به مركز كامپیوتر دانشگاه انتخاب شده اند . دلاور (1371) دلایل استفاده از گروه نمونة بزرگ را چنین بیان می كند : اگر كنترل برخی از متغیرها كه در نتایج تحقیق تأثیر دارند ، برای محقق امكانپذیر نباشد و همچنین هر قدر میزان پایائی وسیلة اندازه گیری برای اندازه گیری متغیر وابسته خصوصاً متغیرهای موجود در علوم تربیتی و روانشناسی پائین باشد از نمونه های بزرگ استفاده می شود .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارآموزی کارخانه کمپوت وکنسرورضوی (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل19 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه:

كارخانه كمپوت و كنسرو ممتاز رضوی زیرمجموعه كارخانه كنسرو و سردخانه رضوی است، كه دارای ظرفیت پائین تری نسبت به كارخانه اصلی می باشد و در محدوده جدایی ازكارخانه اصلی واقع شده.

این كارخانه كه از موقوفات آستان قدس رضوی است و در شهرك صنعتی مشهد در خانه 1 واقع شده است.

تولیدات این كارخانه شامل سس مایونز، سس كچاپ انواع كنسرو و كمپوت (بستگی به فصل).

كه در زمان كارآموزی اینجانب تولیدات كارخانه شامل سس مایونز و كچاپ و كنسرو لوبیای آبگوشتی و كمپوت گلابی بوده است.

كارخانه حدوداً 30 نفر پرسنل اصلی و موقت داشته كه در زمان پیك كاری تعدادی كارگر فصلی اضافه می شود.

و آزمایشگاه كنترل كیفی كارخانه در هر شیفت 2 كارشناس فنی دارد.

پروسه تولید كنسرو لوبیای آبگوشتی:

لوبیا بعد از خریداری به وسیله كامیون وارد كارخانه شده، نمونه گیری شده و آزمایشات كنترل كیفی لازم بر روی آن انجام می گیرد. و بعد از مثبت بودن آزمایشات كیفی لوبیای ما كه از نوع آبگوشتی می باشد وارد انبار می شود.

آزمایشات كیفی كه بر روی لوبیا انجام می شود شامل: تست خار و خاشاك، تعداد در 100 گرم و ... می باشد كه در زیر به آنها اشاره می شود.

لوبیا توسط كارگران از كیسه ها تخلیه و وارد دستگاه شن گیر (بوجاری) شده سپس وارد شن شوئی شده و كاملاً شسته و تمیز می شود و سپس در شبكه های بزرگ به مدت 48 ساعت خیس می خورد.

بعد از طی این مدت در روز كاری، ابتدا در حوضچه شستشو لوبیاها شسته شده و سپس با بالابر یا الواتور به دستگاه بلانچ وارد می شوند كه دمائی حدود 120 درجه سانتی گراد دارد سپس بعد از طی مسیر بلانچ بر روی نوار سورت انتقال یافته كه توسط كارگران كاملاً تمیز شده و لوبیاهای خراب جدا می شوند.

بعد از آن به سینی پر كن وارد شده كه دستگاهی چرخان است و دارای مخازنی به وزن قوطی ماست كه توسط اوپراتور و توسط تیغه مربوطه مخازن كاملاً پر شده و به كیل مورد نظر می رسند و در انتدا به داخل قوطی ها تخلیه می شوند.

قوطی ها از طریق نوار مخصوص از قسمت مربوطه كه عملیات استریل بر روی آنها انجام شده وارد خط می شود.

قوطی های پر شده به مرحله بعدی كه تنظیم دقیق وزن است می رسند و توسط كارگر این كار صورت می گیرد. كارگر قوطی ها را فقط چك می كند و در صورت خالی بودن سر قوطی یا افزایش بیش از حد قوطی آنها را تعدیل می نماید و وزن قوطی ها را هر چند دقیقه اندازه می گیرد تا طبق استاندارد مربوطه باشند.

سس كنسرو لوبیا هم كه مخلوطی از انواع ادویه جات می باشد مانند (گلپر، پودر كاری، پودر پیاز، فلفل قرمز، فلفل سیاه و فلفل سفید، سركه و روغن) در این قسمت به قوطی ها توسط فیلر سس اضافه می شود. سپس قوطی به داخل تونل انراست رفته و پس از طی زمان لازم و عبور از آن دربندی شده و سپس اتوكلاونداری صورت می گیرد.

كه در اتوكلاو عملیات استریل بر روی آن انجام می شود. عملیات پخت 70 دقیقه به طول می انجامد و دمای لازم برای این عمل 321 درجه سانتی گراد معادل 2/1 آنگستروم است.

سپس قوطی ها به داخل حوضچه آب سرد منتقل شده و سرد می شوند. بعد از سرد شدن و خشك شدن اتیكت زده شده و تاریخ تولید و مدت انقضاء توسط جت پرینتر بر روی آنها ثبت می شود.

بعد از آن بسته بندی و داخل دستگاه شرینك شده و بسته بندی كامل می شود. انبارگذاری آخرین مرحله تولید است.

قوطی ها 15 روز قرنطینه می شوند تا طی این مدت اگر شكلی برای آنها پیش آید معدوم شوند. و می توان گفت كنسروها مدت 18 ماه تا 2 سال تاریخ انقضاء دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارآموزی شركت مكاترونیك ژاو (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل142 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه ای در ارتباط با مراحل انجام كار آموزی      مشخصات مكانی : نام شركت مكاترونیك ژاو

امكانات : امكانات موجود در شركت با توجه به ظرفیت شركت و سطح علمی و فنی پرسنل و محدودیت مكانی تقریباً مناسب بود با توجه به سفارشاتی كه از كارگاهها یا شركت ها و یا كارخانه ها به آنجا می شد آنها وسیله مورد نیاز خود را در رابطه با ساخت آن دستگاهها موجود داشته و یا حتی الامكان تهیه می كردند كه بستگی به سفارش مورد نیاز داشت كه اگر وسایل مرتبط با ساخت آن دستگاه فراهم نبود آن امكانات را برای ساخت آن دستگاه سفارش شده فراهم می كردند.

توانائیها : توانائیهای اعضای شركت هریك در جای خود قابل ارزیابی بود و هریك دارای تواناییهایی بود كه هم سعی در ساخت دستگاه سفارش شده از سوی شركت یا كارگاه و یا كارخانه مورد نظر را داشتند.

سوابق كاری : با توجه به اطلاعات موجود هریك از اعضاء بهر حال یا اولین تجربه ی كاری خود را در این شركت دارا می بودند و یا سابقه كاری قبل نیز در كارگاهها یا كارخانه ها و یا شركت های دیگری را داشتند مثلاً مسئول انبار آنجا قبلاً چند مدتی در شركت پارت لاستیك انباردار بوده و حالا در اینجا

مشخصات پرسنلی : شركت مكاترونیك ژاو با توجه به اطلاعات موجود دارای مدیرعامل شركت آقای اختراعی و معاون پارك سرشت آقای هجبری و مدیر داخلی آقای عظیمی و مسئول كیفیت شركت آقای هدایتی و مسئول انبار آقای پاك سرشت و دو عضو دیگر شركت به نام آقای هجبری كه البته شركت دارای دو منشی بود كه یكی در قسمت مدیریت شركت و دیگری در قسمت دفتر مهندسی كه به كارهای كامپیوتری نیز در حد معلوماتشان می پرداختند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:36 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارآموزی شرکت داده پردازی تون (سهامی خاص) (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات11
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       صفحه

مشخصات  دانشجو................................. 3

مشخصات محل کارورزی و معرفی محیط کار.............. 3

مدت زمان در کارگاه............................. 5

میزان رضایت از دوره............................ 5

مطالعات و تحقیقات جنبی.......................... 6

آموزش های فرا گرفته توسط دانشجو................ 7


مشخصات دانشجو

اینجانب مرضیه نوازی به شماره دانشجویی 8200114052 دانشجوی ترم آخر مقطع کاردانی رشته نرم افزار کامپیوتر هستم که دوره کارورزی خود را به مدت 240 ساعت در مجتمع تک واحد داده پردازی تون گذرانده ام.

مشخصات محل کارورزی و معرفی محیط کار :

شرکت داده پردازی تون (سهامی خاص) به شماره ثبت 16547 عضو شورای انفورماتیک مشهد فعالیت برنامه نویسی خود را از سال 1380 آغاز کرده و در این مدت توانسته سایتهای زیادی را طراحی و برنامه نویسی نماید. که بزرگترین پروژه شرکت در زمینه برنامه نویسی تجارت، طرح ملی اشتغال و کاریابی می باشد و مانند این پروژه شرکت در سطح کشور تا به حال انجام شده است.

شرکت داده پردازی تون واقع در مجتمع تک در طبقه هم کف می باشد که دارای دو بخش فروش و سخت افزاری است .

فعالیت های شرکت :

  1. بخش فعالیت های برنامه نویسی و طراحی سایت
  2. بخش فعالیت های پشتیبانی و شبکه
  3. بخش فعالیت های آموزشی
  4. بخش فعالیت های سخت افزاری فروش قطعات کامپیوتر و شبکه

 

بخش فعالیت پشتیبانی و شبکه

این شرکت با توجه به نیروهای متخصص که در زمینه پشتیبانی و شبکه دارد توانسته است در این زمینه فعالیت های گسترده ای را داشته باشد آماده عقد قرارداد با شرکت ها و کارخانجات واردات دولتی و خصوصی برای پشتیبانی از سیستم های کامپیوتری و شبکه و اجرای طرح های مختلف شبکه در هر نقطه از کشور می باشد.

بخش فعالیت های آموزشی :

در این بخش شرکت با تأسیس آموزشگاه کامپیوتری و فراهم آوردن محیط مناسب با فضای آموزشی منحصر به فرد و گرفتن مجوز Icdl  از سازمان مدیریت و برنامه ریزی توانسته است. آموزش کامپیوتر و بالا بردن سطح علمی جامعه گامی مؤثر بردارد لازم به ذکر است طرح جدید آموزشگاه برگزاری دوره تئوری و  عملی اتوماسیون صنعتی پیشرفته مخصوص کارخانجات صنعتی و صاحبان صنایع می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:35 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارآموزی سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل107 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست  مطالب

 

 

مقدمه ........................................................................................................................................ 4

طرح بندی مرکز .........................................................................................................................5

اطاق MDF .................................................................................................................................................. 5

سالن PCM .................................................................................................................................................. 5

سالن تغذیه ..................................................................................................................................................... 5

اطاق کابل ....................................................................................................................................................... 5

سالن سوئیچ ...............................................................................................................................6

کلیات سیستم سوئیچ ..................................................................................................................................... 6

سالن تجهیزات ............................................................................................................................................... 6

سیستم BAM ...............................................................................................................................................8

پردازش مکالمه .............................................................................................................................................. 8

تجهیزات سالن ...........................................................................................................................8

جایگاه کاری .............................................................................................................................9

اطلاعات ....................................................................................................................................9

مشترکین معمولی ............................................................................................................................................9

مشترکین تلفن همگانی ...................................................................................................................................10

سرویس ویژه ..................................................................................................................................................10

خط ................................................................................................................................................................ 10

ترانک ............................................................................................................................................................. 10

انواع ترانک .................................................................................................................................................... 10

کاربرد ترانک .................................................................................................................................................. 10

سیگنالینگ ...................................................................................................................................................... 11

کارهای روزانه ثابت ..................................................................................................................11

تعویض پکیج ................................................................................................................................................. 11

 تغییر log سیستم .......................................................................................................................................... 11

ارسال کنتورهای همگانی و خدماتی .............................................................................................................. 11

تکمیل و تنظیم دفاتر گزارش ......................................................................................................................... 12

 کارهای روزانه احتمالی..............................................................................................................12

مواردی که طی نامه از مراجع بالاتر ارسال می گردد ....................................................................................... 12

مواردی که از طریق طرح جامع ارسال می گردد ............................................................................................. 13

کارهای ماهیانه ........................................................................................................................... 15

کارهای دو ماهه ......................................................................................................................... 15

ASR & PBX ........................................................................................................................ 17

ترافیك سنجی ............................................................................................................................ 17

ترافیک ابتدائی ................................................................................................................................................. 17

ترافیک انتهائی ................................................................................................................................................. 17

مراحل كار با نرم افزار ترافیك سنجی مراكز C&C08 ................................................................................. 18

ترافیك سنجی مراكز C&C08 جهت مشتركین پرترافیك ..........................................................................  18

ترافیك سنجی مراكز C&C08 جهت یك كد خاص مثل  .........................................................................  19

اختصارات ................................................................................................................................. 21

فهرست منابع و مآخذ ................................................................................................................. 22

 


مقدمه

امروزه در همه کشورهای جهان  مخابرات ، ارتباطات و انتقال اطلاعات در حال پیشرفت و گسترش است و هر روز فناوری جدیدی روی کار می آید. در ایران نیز بدلیل احتیاج بیش از پیش مردم ، سازمانها و وزارتخانه ها مختلف به وسایل ارتباطی ، سعی در پیشرفت هرچه بیشتر وجود دارد.

به لحاظ اشتغال ، توسعه و رواج ICT موجب پیدایش مشاغل جدید با کیفیتی نو و برتر می شود.

امروزه شبکه های دیگری بالاتر از شبکه محلی قرار می گیرند که امکان سرویس دهی به تمام مشترکین در تمامی نقاط جهان را فراهم می سازد (IN,NGN,…)

 

مهمترین و حساس ترین بخش در یک مرکز تلفن ، سالن دستگاه مرکز می باشد که هسته اصلی مرکز می باشد زیرا تمامی ارتباطات از آنجا شکل میگیرد . بعنوان مثال هنگامی که شما گوشی تلفن خود را برمی دارید صدای بوق (Dial Tone) میشنوید و بعد از آن میتوانید شماره گیری کنید برای همین بوق ساده در هنگام برداشتن تلفن تعداد زیادی سیگنال بین گوشی تلفن شما و مرکز انتقال می یابد که به شما امکان شماره گیری می دهد.

یک مرکز تلفن بطور کلی شامل سالن دستگاه ، سالن ام دی اف ، سالن پی سی ام ، اتاق کابل ، اتاق نیرو ، باتری و دیزل می باشد و روال کلی برقراری ارتباط به شکل زیر است :

سالن دستگاه وظیفه سوئچینگ و برقراری ارتباط بین مشترکین را بعهده دارد که بعد از سالن دستگاه ارتباط از طریق سالن ام دی اف با اتاق کابل برقرار می گردد و از آنجا به کافو های خارج از مرکز ، سپس به پست های درب منازل و شرکتها و ازآنجا به مشترکین و بالعکس.

بعلت پیچیدگی بخشهای مختلف ارتباطات در سالن دستگاه در این گزارش سعی بر این شده است که از جزئیات در مورد سوئیچ این مرکز خودداری شده و بیشتر به کلیات بخشهای مختلف سالن وکارهای انجامی روزانه و ماهیانه توسط کارشناسان سوئیچ بپردازم.

این مرکز دارای 40000 شماره تلفن میباشد که از این تعداد 5000 شماره آن مربوط به کافوهای نوری می باشد و باقیمانده شماره های اصلی سوئیچ می باشد که نگهداری این دو بخش بعهده پرسنل مختلف است.


طرح بندی مرکز:

Layout Plan  بمعنی طرح سالن مرکز تلفن می باشد. بعبارت دیگر در رابطه با اینکه چگونه و به چه طریق تجهیزات مرکز دز سالن مرکز تلفن نصب گردد تاازحداقل کابل های ارتباطی ، حداکثر استفاده شود.

مرکز تلفن خاتم الانبیاء واقع در بزگراه آسیایی روبروی پلیس راه قاسم آباد شامل ساختمانی 3 طبقه می باشد. طبقه اول جهت اطاق باتری ، دیزل و بخش تغذیه مرکز ، طبقه دوم جهت نصب MDF و سالن PCM و طبقه سوم جهت نصب تجهیزات سوئیچ در نظر گرفته شده است .

ضمنا بخشهای از ساختمان جهت واحدهای اداری مرکز منظور گردیده است.

اطاق MDF :

سالن MDF در واقع سالنی است که اتصالات درونی سیستم رابه کابل های بیرونی سیستم متصل مینماید.

هر ساختار MDF از دوبخش افقی و عمودی تشکیل شده است . بخش افقی آن با داشتن ترمینالهای افقی محل اتصال کابلهای خارج شده از راک های مشترکین به MDF  است. بخش عمودی MDF با داشتن ترمینالهای عمودی محل اتصال کابلهای مشترکین از مکان سرویس تا مرکز تلفن می باشد.

اتصال بخش عمودی و افقی در MDF توسط کابل انجام می گیرد که اصطلاحا ، کابل رانژه گویند.

سالن PCM :

کابلهای (ترانکهای) ارتباطی که از راکهای ترانک مرکز سوئیچ به DDF اتصال می یابد ، به اطاق PCM  رفته و پس از اعمال پروسه انتقال به مقصد ارسال می گردد.

بطور معمول کابلهای ترانک از نوع کواکسیال می باشد ، که از راک ترانک تا DDF  واز DDF تا بخش PCM کشیده می شود.

سالن تغذیه :

این سالن از دوبخش Rectifier و باتری تشکیل شده است که وظیفه تبدیل برق AC  به DC و تامین برق تجهیزات مرکز در هنگام قطع برق رابرعهده دارد.

اطاق کابل :

زوج کابل هایی که از ترمینال عمودی MDF گرفته شده ، بصورت رشته کابل هایی از 200 الی 1800 زوجی در آمده ، به اطاق کابل وارد می شود ، سپس از طرسق حوضچه های کابل در سطح شهر توزیع می گردد.


سالن سوئیچ :

هر سالن از دو بخش سالن تجهیزات و سالن بهره برداری و نگهداری (Operation & maintenance) تشکیل میگردد.

سالن تجهیزات شامل تجهیزات مخابراتی برای برقراری ارتباط مشترکین بایکدیگر و محیط خارج از مرکز می باشد که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد وسایل و تجهیزات داخل این سالن می دهم.

 

کلیات سیستم سوئیچ :

سوئیچ این مرکز چینی و از شرکت Huawei می باشد.قبل از هر چیز بهتر است مفهوم C&C08 که نام این سیستم میباشد را بدانیم C&C-- یعنی :

City & Countryside ، Computer & Communication ، China & Communication

و عدد 8 در واقع نشان دهنده ورژن وعدد خوش شانسی در چین میباشد.

ازاین سیستم جهت مراکز محلی ترانزیت بین الملل استفاده میگردد.

 

سالن تجهیزات :

این سیستم ازدوقسمت (ماژول) اصلی بنامهای SM و CM تشکیل شده است:
که SM جهت سرویس دهی به مشترکین آنالوگ و دیجیتال استفاده میگردد.
اما
CM وظیفه سرویس دهی به ترانکهای دیجیتال و اعمالی از قبیل ترافیک سنجی و انجام اعمال پریودیک و چارژینگ و کنترل کارتهای ماژولها و غیره را بعهده دارد.

ماژول CM به 2 ماژول تقسیم میگردد که عبارتند از:AM/CM       و SPM  / SRM                                                                      

ماژول  AM/CMبا توجه به وظایفی که برعهده دارد از فریمهای مختلفی تشکیل شده است که هریک وظیفه و یا وظایفی را انجام میدهند این فریمها عبارتند از:

CPM – CKM – CCM -  CKM -  LIM – CNET - BAM – ALARM BOX

ماژول AM/CM میتواند بهمراه ماژول SM به 800,000 مشترک آنالوگ یا 180,000 ترانک دیجیتال سرویس دهد.                                            
ماژول AM/CM میتواند بهمراه ماژولهای SPM/SRM به 120,000 ترانک دیجیتال سرویس دهد.ازاین ساختاردرمراکز ترانزیت وبین شهری استفاده میگردد.
همچنین
AM/CM میتواند با ترکیبی از ماژولهای SM وSPM/SRM کار نماید که در این نوع ساختارماژول SM وظیفه سرویس دهی به مشترکین آنالوگ یا دیجیتال وماژولهای SPM/SRM وظیفه سرویس دهی به ترانکهای دیجیتال را برعهده دارند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:35 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارآموزی حسابداری 3 کارو دانش (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

با توجه به معیارهایی که برای شناخت افراد موفق یاد گرفتید بایکی از افراد موفق مصاحبه ای ترتیب دهید و گزارش خود را در کلاس درس بخوانید ( از دبیر خود درباره شیوه مصاحبه کردن راهنمائی بخواهید)؟

مصاحبه ای با دانشجوی پزشکی : در این گزارش ازمصاحبه با دانشجویی انجام داده ام که رشته پزشکی را در دانشگاه سراسری می خواند. او با وجود نداشتن پدر و تکیه گاه و با وجود مشکلات فراوان مالی بخاطر داشتن هدف مشخص نهایت سعی را نمود. او می گوید برای دستیابی به هدفش تلاش و کوشش فراوان نموده و ازابتدا راه با آگاهی مصمم بوده که به این هدف خود برسد. او برای رسیدن به این هدف با افراد موفق مشورت نموده و از آن ها پیروی کرده است. این خانم موفق در ابتدا برنامه روزانه و هفتگی خود را تنظیم نموده و با کنترل وقت خود دستیابی به اهدافش را سرعت بخشید و سرنوشت خود را در اختیار گرفت. او می گوید گاهی اوقات تنها سه یا چهار ساعت در شبانه روز می خوابید و از هیچ شکستی هراس نداشت. نهایت استفاده را از استعدادهایم می نمودم و با صبر و شکیبایی راه را هموار می کردم و از فرصت های بدست آمده نهایت استفاده را می نمودم. از همان ابتدا ازهدف خود آگاه بوده و در حال حاضر نهایت رضایت را دارم و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر گام های  بزرگتری بر می دارم.

با یکی از صاحبان کسب و کار محله یا منطقه تان مصاحبه کنید و درباره سیر شغلیش تحقیق کنید ونتیجه آن را در کلاس بخوانید؟

مصاحبه با مغازه دار : آقای رضایی یکی از کاسبان محله است که لباس مردانه می فروشد او علاقه زیادی به کار خود دارد . او می گوید چون از کار کردن برای دیگران برایم سخت بود تصمیم گرفتم که کاری را انتخاب نمایم که خود کارفرمای خود باشم و این کار باعث رضایت درونی من است و از نتیجه کارم لذت می برم. در ابتدا سود کسب و کارم کم بود اما به تدریج و پس از گذشت زمان و با شناخت راهها و مشکلات، درآمدم زیاد شد من اعتقاد دارم که سود کمتر باعث فروش بیشتری می شود و با وجود مسئولیتهای فراوان تصمیم گرفتم که از شخص دیگری برای کمک استفاده نمایم با این کار شخص دیگری هم صاحب کار می شود و در راه رسیدن به هدفم بسیار مصمم و جسور و بی باک بودم اکنون پس از گذشت چند سال تصمیم دارم که شعبه دیگری را افتتاح نمایم و بدین ترتیب هم ایجاد کار نموده ام و هم از موقعیتهای بدست آمده استفاده می نمایم که مشکلات فراوانی خواهم داشت اما با تجربه و آگاهی و با داشتن علاقه می توانم به این هدفم هم برسم چون بارها از صفر شروع کرده و از جا برخاسته ام.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:35 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کاراموزی ترانسفورماتور قدرت گازی GIS - ایمنی درانتقال (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات43
حجم فایل36 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه گزارش:

پستها یكی از قسمتهای مهم شبكه های انتقال و توزیع الكتریكی می باشند زیرا وقتیكه بخواهیم انرژی الكتریكی  را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال دهیم برای اینكه بتوانیم از افت ولتاژ جلوگیری كنیم بایستی بطریقی ولتاژ تولید شده ژنراتور را بالا برده و سپس آنرا انتقال داده تا به مقصد مورد نظر برسیم و در انجا دوباره ولتاژ را پایین آورده تا جهت توزیع آماده شود كلیة این اعمال در پستهای انتقال و توزیع انجام می شود. در یك پست فشار قوی وظیفه اصلی تبدیل ولتاژ می باشد كه این وظیفه را مهمترین دستگاه یعنی ترانسفورماتورهای قدرت انجام می دهد، لذا در این جزوه سعی شده است مطالبی جدید دربارة ترانسفورماتور قدرت از نوع گازی GIS كه در استان خراسان هم نمی باشد آورده شده و همچنین در مورد ایمنی در انتقال كه مهمترین مسئله قبل از شروع به كار می باشد. بحث شده است تا مورد استفاده همكاران علاقه مند قرار گیرد.

 

مقدمه :

در سالهای اخیر افزایش روز افزون مصرف انرژی الكتریكی ، گسترش شبكه های توزیع و فوق توزیع را در شهرها و مناطق صنعتی اجتناب ناپذیر نموده است با توجه به اینكه كمبود فضا و لزوم همسازی با محیط از یك طرف و جلوگیری از آثار آلودگی های مختلف از طرف دیگر پستهای گازی روز به روز كاربرد پیشتری می یابند ولی با این وجود به علت مسائل فنی موجود تاكنون ترانسفورماتورهای این پستها از نوع روغنی بوده و به منظور كنترل دامنة آتش سوزی احتمالی و مسائل مربوط به سیستم خنك كنندگی عمدتا در فضای باز نصب می شوند ولی اخیرا گاز sf6 نیز در طراحی و ساخت ترانسفورماتورهای با قدرت بالا مورد توجه قرار گرفته است و نسل جدیدی از ترانسفورماتورها را با عنوان ترانسفورماتورهای گازی مطرح نموده كه در این جزوه مورد بررسی قرار می گیرد.

ویژگیها و موارد قابل توجه ترانسفورماتورهای گازی :

الف- از آنجا كه گاز sf6در این ترانسفورماتورها جانشین روغن شده ، غیر قابل احتراق و انفجار بوده لذا در صورت بروز عیبهای متداول در ترانسفورماتور احتمال بروز آتش سوزی وجود ندارد لذا این ترانسفورماتورها برای كاربرد در فضاهای سر پوشیده بسیار مناسب می باشند و در هر صورت برای این ترانسفورماتورها ضرورت تعبیه سیستمهای اتوماتیك اطفاء حریق كه بسیار گران و هزینه بردار می باشند وجود ندارد.

ب- با توجه به پایداری شیمیایی كامل گاز sf6   و عدم تاثیر شرایط محیطی بر روی عایق ترانسفورماتور در اثر ایزوله بودن كامل نسبت ب هوای محیط (نداشتن كنسرواتور) و پایداری حرارتی بالای این گاز امكان بروز عیب در این ترانسفورماتور به حداقل ممكن كاهش یافته و از آنجا این ترانسفورماتورها معمولا در پستهای با سوئیچگیرهای گازی مورد استفاده قرار می گیرند و ارتباط ترانسفورماتور با سوئیچگیرهای مربوطه از طریزق لوله های گازی ( GIB ) انجام می گیرد لذا امكان ایجاد اتصال كوتاه نیز در نزدیكی ترانسفورماتور به حداقل می رسد و لذا در مجموع قابلیت اطمینان سیستم به حداكثر می رسد.

ج- از انجاییكه  این ترانسفورماتور به صورت كامل آب بندی بوده و قسمت اكتیو در داخل محفظه فلزی قرار دارد و حداقل دریچه برای بازدید و یا تعمیر در طرح ان در نظر گرفته می شود و با هوای محیط هیچ گونه ارتباطی ندارد لذا برای مناطق با آلودگی و رطوبت بالا مناسب می باشند.

د- انتقال صدا در گاز SF6كمتر از روغن و یا هوا بوده و لذا مقدار صدای ترانسفورماتورهای گازی نسبت به روغنی كمتر می باشد.

ه-گازSF6 به خاطر الكترونگاتیو بودن (جذب الكترونهای آزاد) از خاصیت عایقی خوبی برخوردار می باشد و به خاطر ویژگی خاص این گاز در مقابل اضافه ولتاژهای سوئیچینگ یا صاعقه طراحی ترانسفورماتور از نظر عایقی با اطمینان بالاتری صورت می گیرد.

و- مشخصات الكتریكی ترانسفورماتورهای گازی نظیر جریان بی باری و تلفات با نوع روغنی یكسان بوده ولی مقدار امپدانس این ترانسفورماتورها نسبت به نوع گازی كمی بیشتر از نوع روغنی به خاطر فواصل بیشتر بین سیم پیچها می باشد البته این پارامتر به سهولت قابل كنترل می باشد.

ز- با توجه به اینكه این ترانسفورماتور ها به صورت كاملا آب بندی شده حمل می شوند. لذا عملیات نصب و راه اندازی به علت عدم نیاز به پروسس خشك كردن و روغن زدن بسیار راحت تر بوده و در مقایسه با نوع روغنی به زمان كمتری نیاز می باشد. تعمیرات و بازدیدهای دوره ای در حین بره برداری نیز خیلی بندرت ضرورت پیدا می كند اما در صورت نیاز به بازدید داخلی از ترانسفورماتور بایستی توجه داشت كه اگر چه گاز SF6سمی نمی باشد ولی چون وزن مخصوص آن بیشتر از هواست، در داخل تانك باقی مانده و ضروری است كه قبل از وارد شدن به داخل تانك مقدار اكسیژن كنترل شده و در صورت لزوم اكسیژن نیز تزریق گردد.

ح- هدایت حرارتی گازSF6 اگر چه از هوا بیشتر می باشد ولی در مقایسه با روغن پایین تر بوده و لذا برای انتقال حرارت ناشی از تلفات ترانسفورماتور بایستی دقت لازم در طراحی سیستم خنك كنندگی صورت پذیرد و اصولا سیستمهای خنك كنندگی این نوع ترانسفورماتورها پیچیده تر از ترانسفورماتورهای روغنی می باشد.

ط- در این نوع ترانسفورماتورها امكان نشتی تدریجی گاز در حین بهره برداری وجودا داشته كه به سهولت نوع روغنی نیز قابل رویت نمی باشد لذا بایستی طوری طراحی شوند كه در صورت افت فشار گاز از نظر عایقی مشكل خاصی بوجود نیامده و ضمنا از انجا كه افت فشار گاز به خاطر كاهش دانسیته ان درجه حرارت سیم پیچها را نیز افزایش می دهد لذا بایستی در چنین صورتی بار ترانسفورماتور نیز متناسبا كاهش داده شود كه میزان ان بستگی به طرح سیستم خنك كننده دارد.

نمودارهای (1-9-2 )یك نمونه از تغییریات درجه حرارت سیم پیچی ترانسفورماتورها را نسبت به تغییر فشار گاز و بار ترانسفورماتور در دو حالت سیستم خنك كنندگی طبیعی و اجباری نشان می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:35 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارآموزی مدیریت کارعملی در آموزشگاه (گزارش کارآموزی)

دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات111
حجم فایل69 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عناوین

صفحه تشکر و قدردانی

مقدمه

سر آغاز

- نام موسسه

-عنوان رساله

- محل تحقیق

- تاریخ

 

فهرست مطالب

 

 بخش اول : مشخصات کلی آموزشگاه

بخش دوم : مدیریت

بخش سوم : معاونت

بخش چهارم : دفتر داران-بایگان

بخش پنجم : دبیران سر گروه

بخش ششم: امور پرورشی

بخش هفتم: آموزگاران و همکاران

بخش هشتم : ارکان و شوراهای مدرسه

بخش نهم : انجمن اولیا و مربیان

بخش دهم : ارزشیابی

بخش یازدهم : مشاوره

 بخش دوازدهم : خدمتگزاران

بخش سیزدهم : سرایدار

بخش چهاردهم: پیشنهادها- محدودیت ها- مصاحبه

بخش پانزدهم : منابع و مآخذ

 بخش شانزدهم : بیوگرافی محقق

صفحه ضمائم – اردوها – مسابقات علمی

بسمه تعالی

قدمه :

تعریف آموزش و پرورش دوره راهنمایی تحصیلی:

 

دوره راهنمایی تحصیلی پس از دوره ابتدایی (مرحله اول تعلیمات عمومی) آغاز میشود و مرحله دوم تعلیمات عمومی به شمار می رود معمولا گروه سنی یازده تا سیزده ساله در این دوره تحصیل می کنند.

 علت نامگذاری مرحله دوم تعلیمات عمومی به نام دوره راهنمایی تحصیلی وارد شدن مفهوم راهنمایی در آموزش و پرورش و لزوم توجه به تفاوتهای فردی و فراهم کردن شرایط بهره برداری صحیح از استعدادهاست که در همه سطوح تعلیمات رسمی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتخاب رشته تحصیلی مناسب از موارد مهمی است که باید به آن در این دوره بیشتر توجه شود بنابراین مدارس راهنمایی تحصیلی عبارتند از مراکزی که با اجازه وزارت آموزش و پرورش برای تربیت نوجوانان یازده تا سیزده ساله برای تحقق اهداف این دوره تاسیس میشوند و در آنها علاوه بر افزایش معلومات و توجه به رشد بدنی، عقلی، اجتماعی، عاطفی و اخلاقی نوجوانان، خدمات راهنمایی و مشاوره نیز ارائه میشود.

دوره راهنمایی تحصیلی دوره انتقال از محیط ساده مدرسه ابتدایی به محیط پیچیده تر مدارس متوسطه است دوره ای که انتقال از کودکی را به اواخر نوجوانی و جوانی بر عهده دارد و نسبت به دوره ابتدایی از نظر تنوع دروس و تنوع دبیر تفاوت دارد . از این رو توجه خاص به این دوره و ایجاد و توسعه مراکز تربیتی برای اجرای برنامه های تدوین شده ضرورت دارد. در طرح اصلاح نظام آموزش و پرورش ایران در سال 1344 دوره ابتدایی 5 سال اعلام شد  بعد از آن دوره با نام دوره تحصیلی راهنمایی به مدت سه سال اعلام شد اهداف آموزش و پرورش دوره راهنمایی  تحصیلی در دو حیطه شناختی و عاطفی در شورای تغییر نظام آموزش و پرورش در سال 1374 تعیین شده است. که در این دو حیطه شناختی و عاطفی مقوله های دینی – علمی- اجتماعی- فرهنگی و هنری- بهداشتی- اقتصادی فردی و اخلاقی و سیاسی دانش آموزان داده شده و تربیت میشوند .

 

سر آغاز

 نام موسسه مدرسه راهنمایی دخترانه مهدیه

عنوان رساله : مدیریت کار عملی در آموزشگاه

محل تحقیق : کرج – گوهر دشت (رجائی شهر ) – بلوار جمهوری اسلامی فاز 3 خیابان ششم

تاریخ : از 16/12/84 الی  24/12/84

 

بخش اول :

 

مقدمات کلی آموزشگاه

 

1-کروکی خارج از آموزشگاه

2-کروکی داخل آموزشگاه

3-مشخصات کلی آموزشگاه

نام واحد آموزشی : مدرسه راهنمایی دخترانه مهدیه

کد واحد آموزشی : مهدیه 1         14185505

                        مهدیه 2               14185401

ناحیه : ناحیه 3 آموزش و پرورش منطقه کرج

مساحت دبیرستان : 1200 مترمربع

تاریخ تأسیس : 1356

تعداد کل دانش آموزان : 813 نفر

تعداد کل دانش آموزان پایه اول راهنمایی : 273 نفر

تعداد کل دانش آموزان پایه دوم راهنمایی : 269 نفر

تعداد کل دانش آموزان پایه سوم راهنمایی : 271 نفر

تعداد کل دبیران آموزشی : 40 نفر

تعداد کل کلاس درس : 12 کلاس که در یک طبقه می باشد و مدرسه دارای تراس (بالکن) می باشد.

تلفن مدرسه راهنمایی مهدیه :    4421311-0261

 

                         آمار دانش آموزان                   کدهای مدرسه راهنمای مهدیه

مهدیه 1

14185505

مهدیه 2

14185401

کدپستی

3148745161

 

مهدیه 1

134

131

139

مهدیه 2

139

138

132

جمع

273

269

271

جمع کل

813

 

 

تقویم سالیانه شورای ورزشی

 

ردیف

ماه

تاریخ

ساعت

مکان

1

مهر

شنبه 23/7/84

30/11

نمازخانه

2

آذر

شنبه 21/9/84

30/11

نمازخانه

3

بهمن

یکشنبه 1/11/84

30/11

نمازخانه

4

فروردین

28/1/84

30/11

نمازخانه

 

نماینده دبیران

مهدیه 1

خانم زهرا کلباسی

مهدیه 2

خانم نسرین خانی

 

تقویم سالیانه شورای بهداشتی

ردیف

ماه

تاریخ

ساعت

مکان

1

آبان

شنبه 7/8/84

30/11

نمازخانه

2

دی

3 شنبه 6/10/84

30/11

نمازخانه

3

اسفند

4شنبه 3/12/84

30/11

نمازخانه

4

اردیبهشت

4/2/85

30/11

نمازخانه

 

 

 

 

آمار همکاران

 

ردیف

سمت همکاران

تعداد

1

مسئول

1

2

معاون

4

3

متصدی امور دفتر

متصدی امور دفتر اضافه

3

 

1

4

متصدی آزمایشگاه

2

5

متصدی کتابخانه

2

6

مربی پرورشی

3

7

دبیر آموزشی

40

8

دبیر غیرموظف

8 ساعت3نفر

9

دبیر پاره وقت

-

10

خدماتی موظف

خدماتی اضافه

2

 

2

11

سرایدار

1

12

مربی ورزشی

3

جمع

کل

66

 

 

مشخصات موقعیت آموزشی آموزشگاه :

مدیر مدرسه خانم خلیلی گفتند : که از نظر آموزشی کامل است و هیچ مشکلی از نظر آموزشی ندارند و فقط متذکر شدند که فضای آموزشی بسیار کوچک است اما امکانات آموزشی بسیار خوب است و متاسفانه استفاده بهینه نمی توان از آن کرد.

تاریخچه قبل و بعد از انقلاب :

سال تأسیس مدرسه راهنمایی دخترانه معصومیه 1356 می باشد و نام آن  مدرسه 16 مهر بوده است زیرا افتتاح مدرسه در 16 مهرماه سال 1356 می باشد ولی بعد از انقلاب به نام مدرسه معصومیه تغییر یافت و سپس به نام مدرسه راهنمایی مهدیه شد که در حال حاضر5 سال است که بنام مهدیه می باشد. مدرسه راهنمایی مهدیه در سالهای اول تأسیس در ابتدای خ ششم بوده است و بعدها که دبیرستان دخترانه شهید صدر ساخته شد به انتهای خ مدرسه منتقل شد و دبستان پسرانه قائم به جای آن جایگزین شد و این مدرسه راهنمایی 8 سال است که در مکان فعلی قرار دارد و از نظر مساحت با مکان قبلی تفاوتی ندارد.

4-مشخصات فیزیکی ساختمان آموزشگاه

1-نمای بیرونی آموزشگاه : سیمانی می باشد که رنگ شده است (رنگ آبی پر رنگ و کم رنگ )

2-شعارهای روی دیوار :

فرزندم، ای همه هستی من، به ره باد مرو و پیش گلچین منشین

ای سراپا الماس قدر خود را بشناس

درخت تو گر بار دانش بگیرد       به زیرآوری چرخ نیلوفری را

3-بوفه :

بوفه در انتهای حیاط مدرسه می باشد و بوفه به سرایدار مدرسه آقای سلطان آبادی اجاره داده شده است به مبلغ ماهی 65000 تومان که این مبلغ هر ماه به شماره حساب مدرسه در بانک واریز می شود. اصلا نزدیک به کلاسهای درس نمی باشد و مسئول بوفه که آقای سلطان آبادی می باشد سالم است و دارای کارت بهداشت می باشد که سالی یکبار پس از آزمایشات دریافت می کند و غذای بوفه  دسته بندی شده می باشد و کلیه موازین بهداشتی رعایت می شود. و تغذیه یا خوراکیها را در زمان زنگ تفریح به دانش آموزان می دهند و بیشتر غذاهایی که بعضی از اعضا انجمن اولیا و مربیان درست می کنند مانند لوبیا، آش رشته، سالاد اولویه که غذاهای ساده ای هستند به دانش آموزان فروخته می شود و پول آن صرف کارهای پرورشی و نماز مدرسه می شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:35 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) (مد

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات27
حجم فایل393 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هفتم این كتاب با عنوان  " استراتژی بازایابی مشتری مدار "  در 27 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 4:34 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد