motorsearchdl

دانلود فایل

کارت شبکه (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات11
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آشنائی با کارت شبکه

کارت شبکه ، یکی از مهمترین عناصر سخت افزاری در زمان پیاده سازی یک شبکه کامپیوتری است . هر کامپیوتر موجود در شبکه ( سرویس گیرندگان و سرویس دهندگان ) ، نیازمند استفاده از یک کارت شبکه است . کارت شبکه ، ارتباط بین کامپیوتر  و  محیط انتقال ( نظیر کابل ها ی مسی و یا فیبر نوری ) را فراهم می نماید .

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ جمشید راد ]
[ ]

رازهای موفقیت و ثروت (روانشناسی و علوم تربیتی)

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات33
حجم فایل1.033 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

رازهای موفقیت و ثروت

برای موفقیت در زندگی چند گام کافیست

 

..

رویاها و ارزوهای بزرگ در ذهنتان بپرورانید

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ جمشید راد ]
[ ]

طرح توجیهی تاسیس مرغ داری (طرح های توجیهی)

دسته بندیطرح های توجیهی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات137
حجم فایل359 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه


قبل از همه یک تعریف از کارآفرین

بطور ساده کارآفرین به شخص حقیقی یا حقوقی ای گفته می شود که توانایی تحمل ریسک - اغلب مالی - را دارد و میتواند یک ایده اولیه را به یک فعالیت اقتصادی تبدیل کند. همه ما می توانیم یک کارآفرین باشیم، چه کارمند، چه کشاورز و ... در هر پست و مقامی که باشیم در راه انجام فعالیت های خود می توانیم کارآفرین بوده و ایده های خود برای بهبود انجام کارها را به واقعیت تبدیل کنیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ جمشید راد ]
[ ]

گزارش کارورزی مدرسه ابتدائی (گزارش کارورزی)

دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات41
حجم فایل188 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گزارش کارورزی مدرسه ابتدائی

نگارش سال 1395 در فرمت ورد و قابل ویرایش

پروژه کارورزی مدرسه ابتدائی,کارورزی مدرسه,کارورزی,دانلود رایگان کارورزی,دانلود گزارش کارورزی مدرسه

چکیده

کارورزی وکارآموزی یکی از ابزارهای مهم تربیت نیروی انسانی در حوزه تحصیلات عالی است،اساس کارورزی ۱ مشاهده تاملی دانشجو معلم از مدرسه ومحیط آن وارائه گزارش حاصل از مشاهد ه ی خویش می باشد.

گزارش های کارورزی۱ رادرقالب مقاله ی زیر ارائه می دهم.

فصل اول مربوط به گزارش های هرجلسه ای است که درمدرسه حضور داشته ام ودرآن به حال وهوای دانش آموزان ،تدریس وارزشیابی معلم ،خاطرات وتجربیاتی که خودم از هرجلسه کسب کرده ام پرداخته ام.

فصل دوم درمورد گزارش های چهارگانه می باشد که شامل گزارش فیزیکی که در آن موقعیت جغرافیایی،انواع فضاها(نمازخانه،سرویس ها،کلاس هاو...)وتجهیزات راشناسایی وتبیین مسئله کرده ام.گزارش اداری که درآن به بیان ساختار مدرسه و وظایف هریک از کارکنان مدرسه پرداخته ام .گزارش تعامل عاطفی که در آن رابطه ی بین کارکنان ، دانش آموزان با یک دیگر واولیا با کارکنان را بررسی کرده ام وآخرین گزارش چهارگانه گزارش آموزشی می باشد که درآن هم  نحوه ی تدریس معلم وموقعیت آموزشی راشناسایی و تبیین مسئله کرده ام.

فصل سوم گزارش پایانی می باشد که درآن تمام گزارش ها را جمع بندی وسپس نتیجه گیری کرده ام ،در پایان آن نیز تبیین مسئله رانوشته ام

بیان مسئله

در مورد موقعیت آموزشی در کلاس اول می توان گفت که کلاس کاملا از نظر تدریس به شیوه ی سنتی اداره می شود و باتوجه به این موضوع که سیستم ارزشیابی نظام آموزشی وقت منوط بر اصول و مبانی روش تدریس روز می باشد فلذا میان روش تدریس سنتی اعمال شده و ارزشیابی به شکل جدید و توصیفی ناهماهنگی خاصی وجود دارد.

یکی از موارد قابل توجه و درخور ذکر تعداد مغایر دانش آموزان کلاس با توجه به استاندارد های آموزش جهانی پیرامون مسئله ی تعداد استاندارد دانش آموزان کلاس می باشد که این کلاس از نظر تعداد دانش آموز در حد استاندارد تعیین شده نبوده و مغایر با آمار ارائه شده برای یک کلاس درس موفق و فعال می باشد و این باعث شده معلم از عهده ی هماهنگی آنها برنیاید و همه ی این شرایط کلاس باعث سنگ اندازی در مسیر تحقق اهداف آموزشی و عدم تحقق پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شده و نتیجتا نارضایتی اولیای دانش آموزان را از وضعیت تحصیلی فرزندان خود در پی داشته است.

یکی از مشکلات جدی که در کلاس اول مشاهده کردم و به تحلیل و بررسی آن پرداختم این بود که از هیچ گونه ابزار و وسیله آموزشی برای تدریس استفاده نمی شود واین باعث شده امر یادگیری و یاددهی با مشکل روبرو شود.

کودکان دوره ی دبستان ،عملیات ذهنی را بر روی مواد وموضوعات محسوس وملموس به کار می گیرند به همین خاطر این دوره دوره ی عملیات عینی نامیده می شود، همچنین تفکر کودکان بر حسب اعمال و موقعیت های عینی و واقعی است.(برک لورا،1388،ص438)

بنابراین تدریس را باید با استفاده از ابزارهای آموزشی برای دانش آموزان عینی کرد. همچنین در این خصوص آمده است :در کلاس درس عوامل متعددی از جمله وضع جسمی، روحی ، علمی معلم و فضای آموزشی و وسایل کمک آموزشی در امر یادگیری دخالت دارند در بین این عوامل وسایل کمک آموزشی به دلیل این که تئوری وعمل را توام و هماهنگ می سازند جایگاه ویژه ای دارد. (احدیان ، محمد، ۱۳۷۱ ، ص ۷۱)

در مورد وسایل کمک آموزشی آمده،عامل افزای بازده آموزشی از لحاظ کمی وکیفی است و این گونه وسایل عامل عینیت بخشیدن به محتوای دروس می باشد . (ادرگارد بل ، به نقل از احدیان ۱۳۶۴)

باتوجه به مسئله ای که مطرح شد وشواهدی که برای آن جمع آوری کرده ام تا چه اندازه می توان بااستفاده از وسایل کمک آموزشی میزان یادگیری دانش آموزان اول ۱ را بالا برد و از خستگی و حواسپرتی آنها و خشکی کلاس کاست؟

فهرست مطالب

چکیده................................................................................................................................................................................3

مقدمه.................................................................................................................................................................................5

مفاهیم کلیدی.................................................................................................................................................................5

فصل اول(گزارش روزانه)................................................................................................................................................6

خاطره ی جلسه ی اول...................................................................................................................................................7

خاطره ی جلسه ی دوم.................................................................................................................................................10

خاطره ی جلسه ی سوم...............................................................................................................................................11

خاطره ی جلسه ی چهارم............................................................................................................................................12

خاطره ی جلسه ی پنجم..............................................................................................................................................13

خاطره ی جلسه ی ششم..............................................................................................................................................14

خاطره ی جلسه ی هفتم...............................................................................................................................................15

 خاطره ی جلسات هشتم،نهم و دهم..........................................................................................................................16

فصل دوم(گزارش های چهارگانه).................................................................................................................................17

گزارش فیزیکی مدرسه...................................................................................................................................................18

گزارش ساختار اداری مدرسه........................................................................................................................................28

گزارش تعامل عاطفی مدرسه.......................................................................................................................................32

گزارش فرایند آموزشی مدرسه....................................................................................................................................34

فصل سوم(گزارش پایانی).............................................................................................................................................37

بیان مسئله...................................................................................................................................................................39

فهرست منابع و مآخذ.................................................................................................................................................41

.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) (مد

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات35
حجم فایل409 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند  (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 35 اسلاید

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل هشتم این كتاب در 35 اسلاید  با عنوان  " استراتژی محصول، خدمات و برند "  می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس( ارائه کلاسی) برای درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

تعریف محصول         

محصولات، خدمات و تجربیات

سطوح محصولات و خدمات

دسته بندی کالاها و خدمات

محصولات مصرفی

ملاحضات بازاریابی در مورد محصولات مصرفی

محصولات صنعتی

تصمیمات مجزای محصولات و خدمات

تصمیمات محصول و خدمت

تصمیمات مربوط به یک محصول

برند

بسته بندی

برچسب زنی

خدمات پشتیبانی محصول

تصمیمات خط محصول

تصمیمات آمیخته محصول

ابعاد آمیخته محصول

تصمیمات اصلی استراتژی برند

تثبیت موقعیت برند

انتخاب نام برند

حمایت از برند

استراتژی توسعه برند

توسعه خط

توسعه برند

چند برندی

برندهای جدید

مدیریت برندها

بازاریابی خدمات

ماهیت و خصوصیات یک خدمت

استراتژی بازاریابی شرکتهای خدماتی

وظایف اساسی بازاریابی شرکتهای خدماتی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ جمشید راد ]
[ ]

مقاله آموزشی متابولیسم انرژی در بدن (تغذیه)

دسته بندیتغذیه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات22
حجم فایل533 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقاله آموزشی متابولیسم انرژی در بدن

مقدمه:

انرژی نمی تواند به صورت اندازه ، شکل یا توده تعریف شود. برپایه ی قوانین ترمودینامیک ، انرژی نه تولید می شود و نه از بین می رود ، بلکه از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شود ، بدون این که مصرف شود. در بدن ، انرژی از مواد مغذی استخراج می شود ، مقادیر کمی از آن در داخل سلول به عنوان منبع سوخت فوری ذخیره می شود و مقادیر اضافی به شکل گلیکوژن در بافت های چربی جهت سوخت طولانی مدت ذخیره می شود. متابولیسم انرژی یک روند پویا است.از دیدگاه تغذیه یی ، انرژی ، مترادف با کالری است. اکثر غذاها ارزش کالری بالایی دارند. به طور تئوری ، کالری مقدار انرژی لازم برای افزایش دمای kg1 آب به  می باشد. به لحاظ تغذیه ای ، کالری اندازه گیری مقدار انرژی موجود در غذا است یا تعادل انرژی یک عملکردی بین دریافت کالری در مقابل مصرف کالری هست. که عدم تعادل آنها می تواند به تعادل مثبت یا منفی انرژی منجر شود (تصویر 1-2).

فهرست مطالب:

مقدمه:

دریافت انرژی:

مصرف انرژی:

آنابولیسم:

کاتابولیسم:

انرژی گلوکز:

انرژی پروتئین:

روند تولید انرژی از پروتئین

انرژی چربی:

انتخاب سوخت بدن:

متابولیسم ناشتا بودن و ورزش:

سوخت برای فعالیت فیزیکی:

انرژی برای ورزش:

انرژی مورد نیاز بدن:

1- متابولیسم پایه:

2- فعالیت بدنی:

3- اثرات حرارتی غذا:

اثر انرژی در پیشبرد سلامتی:

فواید فعالیت فیزیکی منظم:

چه مقدار ورزش هوازی کافی است؟

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:21 ] [ جمشید راد ]
[ ]

وضع دینی و آداب و سنتهای اجتماعی مردم جزیرة العرب قبل از ظهور اسلام (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات9
حجم فایل22 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

وضع دینی و آداب و سنتهای اجتماعی مردم جزیرة العرب قبل از ظهور اسلام

چنانچه در خلال بحثهای گذشته یادآور شدیم و از روی هم رفته روایات و تواریخ نیز بدست می آید، در شبه جزیره عربستان و بخصوص منطقه حجاز دین یهود و مسیحیت و مجوس و نیز مرامهای صابئی و ستاره پرستی و از همه بیشتر بت پرستی پیروان زیادی داشته، که در شهرهای مختلف جزیرة العرب سکونت داشتند.

و در مورد تاریخ ورود این ادیان به جزیرة العرب در تواریخ، نظرها و روایات گوناگونی وجود دارد که نمی توان اظهار نظرقطعی درباره آنها نمود، و چون تحقیق زیاد و رد و ایراد در این باره از وضع تدوین این مقاله خارج است، ما در اینجا قسمتی ازنوشته مرحوم علامه طباطبائی (ره) در تفسیر المیزان که ضمن

فشردگی و اختصار، حاوی بیشترین و عمده ترین مطالب در این باره می باشد برای شما نقل می کنیم:

ایشان در ذیل آیات 36-49 سوره هود و داستان حضرت نوح علیه السلام و جریان بت پرستی در جهان، در آغاز انگیزه و علت توجه مردم را به بت پرستی در ضمن چند فصل بیان داشته، وسپس تاریخچه ای از دین صابئین و براهمه و بودائیان و غیره ذکرکرده و آنگاه درباره بت پرستی اعراب و پیدایش این آئین شیطانی در میان ایشان چنین گوید:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت درس یکپارچه سازی اطلاعات زبانی(فصل دهم) (کامپیوتر و IT)

دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلppt
تعداد صفحات16
حجم فایل462 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت درس یکپارچه سازی اطلاعات زبانی(فصل دهم)

ما در این فصل و فصل بعدی درباره روشهایی به بحث و بررسی می پردازیم که در آنها تلاش بر این است تا کیفیت ترجمه ماشینی آماری به واسطه روش شناسی نحوی به روشهای مختلف بهبود پیدا کنند. این فصل بر روی روشهایی تمرکز دارد که روش مبتنی بر عبارت را گسترش می دهد و در فصل بعدی نیز چهارچوب جدیدی معرفی می شود که مبتنی بر نوع ساختار درختی و گرامر می باشد، ساختاری که استفاده بسیار رایجی در نظریه نحوی دارند.

بحث درباره شمولیت روش شناسی نحوی

مرتب­سازی مجدد به دلایل نحوی در اغلب اوقات به راحتی می توان مرتب سازی مجدد کلمات موردنیاز در طول ترجمه را با استفاده از عبارات نحوی توضیح داد.

در ترجمه آلمانی به انگلیسی، فعل را اغلب باید از انتهای جمله به موقعیت بعد از فاعل انتقال داد. همچنین جملات آلمانی به مفعول اجازه میدهند تا قبل از فاعل قرار گیرد.

توضیح بهتر کلمات تابع کلمات تابع نوعا از زبانی به زبانی دیگر به کلمه به کلمه ترجمه نمی شوند. حتی ممکن است بعضی از انواع کلمات تابع در بعضی از زبانها وجود نداشته باشند. به عنوان نمونه، زبان چینی فاقد ضمیر یا صفت اشاره  می باشد. ممکن است کلمات تابع از قبیل حروف اضافه در زبانهای مختلف استفاده های مختلفی داشته باشند. این کلمات تعریف می کنند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه کیفیت زندگی (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات4
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه کیفیت زندگی

      فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش )

 

دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی,نمره گزاری پرسشنامه کیفیت زندگی,پرسشنامه کیفیت زندگی 26 سوالی,پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی (SF-36)

 

مقیاس کوتاه کیفیت زندگی سازمان جهانی بهداشت (WHOQOL-BREF):

پرسش نامه فرم کوتاه به عنوان یک پرسش نامه استانداردتوسط پژوهشکده از آزمون روایی «هم گرایی »برای تعیین روایی استفاده شده که تمامی ضرایب همبستگی بیش از مقدار توصیه شده (4/0) به دست آمده است (دامنه تغییرات ضرایب 58/0 تا 95/0) برای تعیین پایایی از پایایی «همسانی درونی» استفاده شده که ضرایب آلفای کرونباخ بین 77/0 تا 90/0 به دست آمده است (بیابانگرد، 1388).

تعداد آن سوالات24 سوال در قالب 4 حیطه، که دو سوال اول به هیچ یک از حیطه ها تعلق ندارد و وضعیت سلامت و کیفیت زندگی را به شکل کلی مورد ارزیابی قرار می دهند، بنابراین پرسشنامه در مجموع 26 سوال دارد که دارای حیطه های زیر است

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

پایائی پرسشنامه

برای سنجش پایائی پرسشنامه این تحقیق‌ یک پیش آزمون انجام گیرد که در آن 15 نفر از جامعه آماری تحقیق‌ به طور تصادفی انتخاب شده است ، سپس پرسشنامه های مورد نظر از طریق مصاحبه محقق با ایشان تکمیل گردید. پرسش های مورد نظر به کامپیوتر منتقل شده و از طریق نرم افزار آماری spss مورد سنجش قرار گرفت.

عکس بخشی از پرسشنامه

دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی,نمره گزاری پرسشنامه کیفیت زندگی,پرسشنامه کیفیت زندگی 26 سوالی,پرسشنامه کیفیت زندگی 36 سوالی (SF-36)

مشخصات پرسشنامه

پایایی پایایی و روایی: دارد (فارسی)

نوع فایل نوع فایل:  (word)

پایایی تعداد صفحات:4

منبع منبع: ندارد

تفسیر و توضیحات تفسیر و نمره گذاری: دارد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]

روش ها وفنون تدریس (عمومی)

دسته بندیعمومی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات117
حجم فایل173 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

هدفهاى آموزش انفرادى                                                                        

رعایت تفاوتهاى فردى

رشد استقلال در عمل و یادگیرى

عادت به مطالعه

ایجاد مهارت در مطالعه

مطالعه خود هدایتشده و مستقل

پیشرفت بر اساس توان فردى

یادگیرى تا حد تسلط

تدریس خصوصى

راهنمایى

یادگیرى تا حد تسلط (انفرادى) (mastery learning)

آموزش برنامهاى (PI)

آموزش برنامهاى خطى

اصول مهم در برنامهریزى خطى

آموزش برنامههاى شاخهاى

مشخصات برنامههاى شاخهاى

آموزش به وسیله رایانه (CAI)

آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)

نقش معلم در آموزش انفرادى تجویز شده (IPI)

آموزش انفرادى هدایت شده (IGE)

کلاسهاى بدون پایه (nongraded classes)

آموزش گروهى (team teaching)

تدریس گروهى با نقشهاى متفاوت (differentiated staffs)

گروههاى سنى متفاوت (multiage grouping)

تفاوتهاى فردى

ارزشیابى IGE-CAI-IPI

روش مسألهاى

شرایط اجراى روش مسألهاى

چگونگى اجراى روش مسألهاى

محاسن روش مسألهاى

محدودیتها روش مسألهاى

روش واحدها

ویژگىهاى روش واحدها

مراحل اجراى روش واحدها

روش واحد موضوع

ویژگىهاى روش واحد موضوع

هدف

انواع تجارب آموزشى

تنظیم تجارب آموزشى

طرحریزى

نظریه یادگیرى

انگیزه

انضباط

 ارزشیابى

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:20 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 صفحه بعد