motorsearchdl

دانلود فایل

مقاله ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات17
حجم فایل15 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقاله ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

فروش رابطه ای,وفاداری نگرشی,بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان, مشتری اطلاعات, افزایش فروش, وضعیت بازار, خدمات پس از فروش, کانال های تماس, بهبود رضایت سنجی مشتریان, فروش رابطه ای,وفاداری نگرشی,بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان, مشتری اطلاعات, افزایش فروش, خدمات پس از فروش, بهبود رضایت سنجی مشتریان, گزارش های عملیاتی, ارزیابی

چکیده

در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (ابزار صنعتی) و همچنین چگونگی تأثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است.

الف- رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.

ب- رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.

واژگان کلیدی

فروش رابطه ای ، رفتارهای وفادارانه ، وفاداری نگرشی ، رضایت از فروشنده ، اعتماد به فروشنده ، احتمال انجام معامله در آینده.

در تعریف مفهوم روابط فروش ، اعتماد مشتری به فروشنده به عنوان عامل تعیین کننده کلیدی و یک تسهیل کننده در فرایند مبادله شناخته می شود.

: بین اعتماد یک مشتری به فروشنده و احتمال انجام معامله با فروشنده در آینده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد.

: بین اعتماد یک مشتری به فروشنده و رضایت مشتری از فروشنده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد.

: بین رضایت یک مشتری از فروشنده و احتمال انجام معامله با فروشنده در آینده ، رابطه ای مستقیم وجود دارد.

فهرست مطالب:

         چکیده

          مقدمه

پیشینه تحقیق

اعتماد به شرکت

کیفیت خدمات شرکت عرضه کننده

رفتارهای وفادارانه

روش تحقیق

قلمرو مکانی تحقیقی (جامعه آماری)

روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه

تجزیه و تحلیل داده ها

تحلیل فرضیه اول

تحلیل فرضیه دوم

          تحلیل فرضیه 3

تحلیل فرضیه 4

تحلیل فرضیه5

تحلیل فرضیه6

تحلیل فرضیه7

تحلیل فرضیه8

تحلیل فرضیه9

تحلیل فرضیه10

تحلیل فرضیه یازدهم

تفسیر نتیجه آزمون

نتیجه گیری و تفاسیر

نتیجه گیری کلی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاور پوینت بازاریابی دیجیتال (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات75
حجم فایل184 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پاور پوینت در 75 صفحه اسلاید به تفسیر کامل بازاریابی دیجیتال می باشد و می تواند براب ارائه کلاسی شما بهترین و کاملترین گزینه باشد .و شامل تمامی موارد بازاریابی در قالب دیجیتال می باشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه بررسی نگرش افراد نسبت به کالاهای وارداتی (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات4
حجم فایل304 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پرسشنامه برای بررسی نگرش افراد نسبت به کالاهای وارداتی طراحی شده است .

این پرسشنامه دارای 28 سوال و همچنین  دارای دو بخش توصیفی و تحلیلی بوده و دارای تفسیر نتایج می باشد .

این پرسشنامه دارای روایی سازه و پایایی با ضریب  88 درصد می باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه بررسی نگرش افراد نسبت به کالاهای مد و مد گرایی (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات2
حجم فایل317 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پرسشنامه برای بررسی نگرش افراد نسبت به کالاهای مد و مد گرایی طراحی شده است.

دارای 25 سوال بهمراه تفسیر نتایج می باشد.

این پرسشنامه دارای روایی سازه و پایایی با ضریب 85 درصد می باشد .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه میزان تاثیر ارزش ویژه برند در صنعت خدمات طراحی (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات4
حجم فایل253 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پرسشنامه با هدف اندازه گیری میزان تاثیر ارزش ویژه برند در صنعت خدمات طراحی گردیده است.

این پرسشنامه در دو بخش توصیفی و تحلیلی طراحی شده است و دارای 25 سوال می باشد و روش  تجزیه و تحلیل داده ها ارائه شده است .

این پرسشنامه دارای روایی سازه و پایایی با ضریب 89 درصد می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (مدیریت)

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلppt
تعداد صفحات24
حجم فایل301 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت ارزیابی رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی

فروش رابطه ای,وفاداری نگرشی,بازاریابی رابطه ای و وفاداری مشتریان, مشتری اطلاعات, افزایش فروش, وضعیت بازار, خدمات پس از فروش, کانال های تماس, بهبود رضایت سنجی مشتریان, گزارش های مدیریتی, گزارش های عملیاتی, ارزیابی

چکیده

در این تحقیق رابطه بین وفاداری مشتریان و فروش رابطه ای در بازارهای صنعتی (ابزار صنعتی) و همچنین چگونگی تأثیری که نوع رابطه مشتریان با شرکت در موارد ذیل ، روی وفاداری ایشان دارد بررسی شده است.

الف- رابطه خاصی که مشتریان با فروشنده مستقیم شان برقرار می کنند.

ب- رابطه کلی که مشتریان با شرکت برقرار می کنند.

واژگان کلیدی

فروش رابطه ای ، رفتارهای وفادارانه ، وفاداری نگرشی ، رضایت از فروشنده ، اعتماد به فروشنده ، احتمال انجام معامله در آینده.

فهرست اسلایدها:

         چکیده

          مقدمه

پیشینه تحقیق

اعتماد به شرکت

کیفیت خدمات شرکت عرضه کننده

رفتارهای وفادارانه

روش تحقیق

قلمرو مکانی تحقیقی (جامعه آماری)

روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه

تجزیه و تحلیل داده ها

تحلیل فرضیه اول

تحلیل فرضیه دوم

          تحلیل فرضیه 3

تحلیل فرضیه 4

تحلیل فرضیه5

تحلیل فرضیه6

تحلیل فرضیه7

تحلیل فرضیه8

تحلیل فرضیه9

تحلیل فرضیه10

تحلیل فرضیه یازدهم

تفسیر نتیجه آزمون

نتیجه گیری و تفاسیر

نتیجه گیری کلی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:28 ] [ جمشید راد ]
[ ]

حقیقت تأویل در قرآن از منظر علاّمه طباطبائی(ره) (معارف اسلامی)

دسته بندیمعارف اسلامی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات16
حجم فایل27 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

حقیقت تأویل در قرآن از منظر علاّمه طباطبائی(ره)

چکیده

از نظر علاّمه طباطبائی، تأویل حقیقت اصلی قرآن را تشکیل می‌دهد و معارف حصولی که ما با عقل خود از طریق شبکۀ الفاظ به دست می‌آوریم، مرتبه‌ای نازل شده از حقیقت‌های متعالی در عالم برتر است. از این رو، تمام آیات قرآن دارای تأویل است و هیچ آیه‌ای نیست که تأویل نداشته باشد. از نظر علاّمه طباطبائی(ره)، تأویل در عرف قرآن همان مصداق و حقیقت خارجی است و مفاهیم قرآن هم به آن مصداق و حقیقت خارجی برمی‌گردد. به تعبیر دیگر، علاّمه طباطبائی معتقدند که واژة تأویل در قرآن ناظر به امر عینی است و فقط در این معنا به کار رفته است. وی تأکید و تصریح فرموده‌اند که همة حقایق و مفاهیم قرآنی، از حُکم و موعظه و حکمت، مستند به آن حقیقت متعالی است که در قالب الفاظ نمی‌گنجد. هدف این مقاله بحث و بررسی و تبیین نظریّة علاّمه طباطبائی پیرامون این مباحث است.

مقدّمه

قرآن به‌عنوان مهم‌ترین منبع فکری و عقیدتی مسلمانان جهان در طول تاریخ همیشه مورد توجّه مسلمانان بوده و هست. علمای اسلام از همان سدة اوّل بعد از هجرت شروع به تفسیر و شرح آیات این کتاب آسمانی کردند. در میان مباحث تفسیری، همواره، بحث از تأویل آیات و مفاهیم قرآنی مورد توجّه مفسّران بوده است. نوع نگاه مفسّران به تفسیر و تأویل قرآن، تبدیل به نحله‌های تفسیری مختلف شد که در پیدایش نحله‌های کلامی‌و مذاهب گوناگون و یا برای کمک به عقاید نحله‌های مختلف مذهبی به کار گرفته شد. بنابراین، بحث از تأویل از مباحث مبنایی در علوم مختلف اسلامی‌است که هر گونه نگرش به این مقوله تأثیر مستقیم و بنیادین در تمام علوم اسلامی‌خواهد گذاشت. با توجّه به اهمیّت افکار و آراء مفسّر و اسلام‌شناس عصر حاضر، علاّمه طباطبائی و تأثیر افکار ایشان بر سایر متفکّران اسلامی، شایسته است که دیدگاه ایشان در مورد حقیقت تأویل در عرف قرآن مورد بررسی قرار گیرد و نتیجة روشن شدن این بحث باعث آشکار شدن افکار پسینی علاّمه در علوم مختلف اسلامی‌می‌شود.

فهرست مطالب

چکیده

مقدّمه

1ـ مفهوم‌شناسی

1ـ1) تأویل

2ـ1) تفسیر

3ـ1) فرق تفسیر و تأویل

4ـ1) تنزیل

2ـ موارد کاربرد تأویل در قرآن

3ـ دیدگاه علاّمه‌ طباطبائی دربارة تأویل

4ـ تطبیققول علاّمه در آیات

نتیجه‌گیری

منابع

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:27 ] [ جمشید راد ]
[ ]

پرسشنامه تبلیغات رسانه ای (بازاریابی و امور مالی)

دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات3
حجم فایل277 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پرسشنامه برای اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات رسانه ای بر اساس مدل AIDA می باشد که علاوه بر سیستم بانکداری در حوزه های دیگر هم قابل استفاده می باشد؛ ضمنا این پرسشنامه دارای روایی سازه و پایایی 89 درصد می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:27 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آموزش قسمت های مختلف مغز (سایر گروه ها)

دسته بندیسایر گروه ها
فرمت فایلzip
تعداد صفحات3
حجم فایل752 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آموزش قسمت های مختلف مغز

شامل 6 تصویر مختلف از قسمت های مختلف مغز انسان با شرح جزیات در فرمت ورد و بهص ورت jpg می باشد.که بهص ورت نمونه یک تصویر در تصویر سایت نشان داده شده است.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:27 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی گلدارد (پرسشنامه)

دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات5
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه فرسودگی شغلی گلدارد

 

پرسشنامه فرسودگی شغلی گلدارد

 پرسشنامه فرسودگی شغلی گلدارد در ابتدا جهت سنجش میزان فرسودگی مشاوران تهیه شده بود ولی در حال حاضر جهت سنجش فرسودگی ناشی از کار مورد استفاده قرار می گیرد .این ابزار دارای ۴۰ عبارت است که احساس فرد نسبت به کارش و اینکه افراد تا جه اندازه در معرض خطر فرسودگی ناشی از کار هستند را نشان می دهد.فرسودگی شغلی عبارت از کاهش قدرت سازگاری فرد در مقابل عوامل تنیدگی زا و سندرمی مرکب از خستگی عاطفی، مسخ شخصیت و کاهش موفقیت فردی است که می تواند در میان افرادی که به نوعی خدمات انسانی انجام می دهند اتفاق افتد.احساس خستگی ویژگی اصلی فرسودگی شغلی و عمده ترین مشخصه این سندرم پیچیده است.بر اساس هنجار پرسشنامه فرسودگی شغلی گلدارد افراد به 4 دسته تقسیم می شوند  افرادی که بسیار فعال هستند (نمره فرسودگی شغلی زیر 81 ) ،افرادی که کار خود را به خوبی انجام می دهند(نمره فرسودگی شغلی120-81 )،افرادی که وضعیت خوبی ندارند(نمره فرسودگی شغلی200-121)،و افرادی که نیازمند اقدام فوری هستند(نمره فرسودگی شغلی بالای 200).خاکپور و بیرشک ضریب آلفای کرونباخ این ابزار را 86%، عرفانی76% واسفندیاری با استفاده از روش باز آزمایی 73% را به دست آورده اند(اسفندیاری،1380).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ سه شنبه 26 دی 1396 ] [ 5:27 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد