motorsearchdl

دانلود فایل

تحقیق بودجه بندی سرمایه ای (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات36
حجم فایل30 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بودجه بندی سرمایه ای

روش های بودجه بندی سرمایه ای

  برخلاف دارایی های جاری، دارایی های بلندمدت كه دارایی های سرمایه ای نیز نامیده می شوند، در فرآیند فیزیكی تولید كالا و خدمات طی چند دوره مختلف توسط واحد تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. نظر به این كه مبالغی كه صرف خرید دارایی های سرمایه ای می شود، عموماً قابل توجه است، واحدهای تجاری معمولاً این گونه مخارج را قبل از انجام به دقت طرح ریزی و ارزیابی می كنند. بودجه بندی سرمایه ای شامل جریان كل برنامه ریزی برای آن دسته از هزینه های سرمایه ای است كه بازده آن ها از یك سال تجاوز می كند.

    برای دستیابی به بالاترین بازده ممكن بر روی سرمایه گذاری ها، باید آن دسته از طرح ها و پروژه هایی انتخاب و اجرا شوند كه واقعاً توجیه مالی اقتصادی داشته باشند. انتخاب و اجرای بهترین پروژه ها، باعث می شود كه ثروت سهام داران (در مورد شركت های دولتی، ثروت ملی) حداكثر شود.

    روش های زیادی برای تعیین برتری یك پروژه نسبت به پروژه دیگر وجود دارد كه از آن ها به عنوان معیارهای بودجه بندی سرمایه ای نام برده می شود. این معیارها را می توان به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی كرد. برای قضاوت در مورد پروژه ها لازم است مواردی از قبیل جریانات نقدی، نرخ تورم، مخارج سرمایه ای و... را برآورد كرد. در روش های سنتی برای هر یك از موارد مذكور یك رقم پیش بینی می شود، در حالی كه در روش های مدرن هر یك از حالات مختلف هر یك از متغیرها را با حالات مختلف متغیر دیگر در نظر گرفته و سعی می شود تمام حالات ممكن بررسی شود. یكی از روش های مدرن روش شبیه سازی مونت كارلو است. شبیه سازی یعنی همانندسازی یك سیستم واقعی با استفاده از یك مدل ریاضی كه تقریباً تمام ویژگی های مؤثر بر سیستم را در نظر می گیرد. سه كاربرد اساسی شبیه سازی11) در طراحی سیستم ها22)، تجزیه و تحلیل حساسیت آن ها و33) آموزش حرفه ای كاركنان برای هماهنگ كردن خود در موقعیت های آتی است.

       در شبیه سازی مونت كارلو در ابتدا باید تمام عوامل تاثیر گذار برای تعیین جریانات نقدی را در نظر گرفت. بعضی از این عوامل كاملاً قابل كنترل بوده و عدد و رقم شان مشخص است مثلاً فرض كنیم سرمایه گذاری اولیه و عمر مفید تجهیزات خریداری شده از جمله این موارد باشد. بعضی دیگر از این عوامل متغیر هستند و شرایط اقتصادی جامعه، قوانین و مقررات مصوب آتی و توان و فعالیت شركت و... روی آن ها تاثیر می گذارد مثلاً میزان فروش كارخانه، هزینه های ثابت و متغیر عملیاتی و...

        در مرحله ب

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:26 ] [ جمشید راد ]
[ ]

از راز و نیاز در نماز (دین و مذهب)

دسته بندیدین و مذهب
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات31
حجم فایل32 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سوره حمد

بسم الله الرحمن الرحیم -به نام خداى رحمان و رحیم.

به نام خداوندى كه دارنده رحمتى همگانى و بخشنده رحمتى همیشگى است.

این جمله، سرآغاز همه سوره هاى قرآن، سرآغاز نماز، سرآغاز همه كارها و فعالیتهاى یك مسلمان است.یعنى شروع همه كارها فقط به نام خداست، همه چیز انسان، آغاز زندگى اش و تمامى جلوه هاى زنده بودنش به نام خداست.مسلمان به نام خدا روزش را شروع مى كند و به نام او بر تلاش روزانه خود نقطه پایان مى گذارد.با یاد او به بستر مى رود و با استعانت او سر از بستر برمى دارد و فعالیت روزانه خود را از سر مى گیرد و سرانجام با نام او و یاد او چشم از این جهان برمى گیرد و رهسپار سراى جاویدان مى شود.

الحمد لله رب العالمین -ستایش و سپاس مخصوص خداست كه مدبر جهانیان و جهانهاست. همه ستایشها و سپاسها مخصوص اوست، چون همه عظمتها از آن او و همه رحمتها از سوى اوست.او مجمع همه خصلتهاى ستوده است و همه نیكیها و نیكوكاریها از سرچشمه وجود اوست.پس ستایش او ستایش نیكى و نیكوكارى است و جهت دهنده به همه كوششهایى كه به هواى نیكى و نیكوكارى انجام مى گیرد.

هر كس در خود چیزى از خصلتها و رفتارهاى قابل ستایش مى بیند باید آن را از فیض رحمت و لطف خدا بداند، زیرا خداست كه در انسان، مایه هاى نیكى را به كار برده و ذات و سرشت او را آماده و جویا و پذیراى نیكى و فضیلت ساخته و به او قدرت تصمیم-كه ابزار دیگرى است در راه نیكو شدن و نیكویى كردن-بخشیده است.

این بینش راه خودبینى و خودشگفتى را بر انسان مى بندد همچنان كه از بى مصرف گذاردن یا بیهوده مصرف كردن خصلتهاى نیك و توانهاى نیكى آفرین در وجود آدمى جلوگیرى مى كند.

در عبارت رب العالمین (پروردگار و مدبر جهانیان و جهانها) هم وجود عوالم و جهانهاى دیگر و هم خویشاوندى و پیوستگى این همه باهم احساس مى شود.نمازگزار در مى یابد كه بجز این عالم و در ماوراى نظرگاه تنگ و محدود او و پشت این حصارى كه او براى زندگى خود فرض كرده، گیتیها و گردونها و عالمها و جهانهاى دیگر هست و خداى او خداوندگار سراسر این پهنه عظیم است.این احساس، تنگ نظریها و كوته بینیها را در او از بین مى برد، به او جرئت و حس تكاپو مى بخشد، از عبودیت خدا احساس غرورى در او پدید مى آورد و در بندگى خدا عظمت و شكوهى عجیب بدومى نمایاند.

از سوى دیگر مى بیند كه همه موجودات، انسانها و حیوانات و گیاهان و جمادات و آسمانها و عوالم بیشمار هستى، بندگان خدایند و رب و مدبر و پروردگار این همه، اوست.مى فهمد كه خداى او تنها خداى نژاد او یا ملت او یا خداى انسانها نیست، خداى آن مورچه خرد و آن گیاه ضعیف نیز هست، خداى آسمانها و كهكشانها و اخترها نیز هست. با درك این حقیقت احساس مى كند كه تنها نیست، مى فهمد كه با تمام ذرات عالم و با تمام موجودات ریز و درشت خویشاوند است، با همه انسانها پیوسته و مرتبط است. همگان برادران و همسفران اویند و این كاروان عظیم یكسره راهى یك هدف و در ركت به سوى یك جهت است.

این رابطه و پیوستگى او را نسبت به همه موجودات مكلف و متعهد مى سازد.نسبت به انسانها تعهد هدایت و كمك، و نسبت به دیگر موجودات تعهد شناختن و در راه درست و مناسب با هدف آفرینششان به كار افكندن.

الرحمن الرحیم -خداى رحمان و رحیم.

رحمت عام او-به صورت نیروهاى پدیدآورنده و قوانین حیاتبخش و انرژیهاى ادامه دهنده-بر سر همه موجودات گسترده است و همه چیز و همه كس تا دم مرگ و نابودى از این رحمت برخوردار است (رحمان) .و از سویى، رحمت اختصاصى اش، رحمت هدایت و اعانتش، و رحمت پاداش و عطوفتش بندگان شایسته و انسانهاى صالح را شامل مى شود. این رحمت از همین نشاة، مانند خط روشنى در مد وجود این موجودات ارزنده و شریف تا مرگ و از پس مرگ تا رستاخیز و تا سرمنزل نهایى وجود انسان با آنها هست (رحیم) .پس خدا بخشنده رحمتى همگانى و موقت، و رحمتى همیشگى و اختصاصى است.

یاد كردن از صفت رحمت پروردگار در دیباچه قرآن و در آغاز نماز و در آغاز هر سوره نشانه آن است كه مهر و رافت پروردگار، نمایانترین صفت او در عرصه آفرینش و وجود است و برخلاف قهر و نقمت او كه مخصوص است به معاندان و لجوجان و مفسدان و تبهكاران، رحمت او شامل و همه گستر و همه گیر مى باشد (1) .

مالك یوم الدین -خدایى كه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:26 ] [ جمشید راد ]
[ ]

دانلود تحقیق اعتکاف (دین و مذهب)

دسته بندیدین و مذهب
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات30
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

سخن اول

یكى از سنت‏هاى حسنه و مستحبات اسلامى كه پس ازپیروزى انقلاب اسلامى احیاء گردید، سنت مبارك اعتكاف است.این سنت،در طول تاریخ اسلام و ادیان آسمانى طرفداران و عاملانى داشته و در بلاد اسلامى به طور عموم و شهرهاى شیعه و مراكز حوزوى بطور خاص مورد توجه بوده است.

مساجد شهرهاى مقدس نجف و كربلا و كاظمین و سامرا و مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بسیارى دیگر از شهرهاى شیعه،خاطره حضور پر نور نیایشگران و معتكفان‏«ایام البیض‏»ماه رجب و احیانا دهه آخر ماه رمضان را در سینه دارد.

این عبادت كه قبل از پیروزى انقلاب اسلامى حالت فراگیر و عمومى نداشت،در چند ساله اخیر در میان جمع كثیرى از صالحان و نیكان و خواهران و برادران دینى از اقشار گوناگون اجتماعى به ویژه دانشجویان و طلاب،متداول گردیده است و مساجد بسیارى از شهرهاى ایران و جهان اسلام پذیراى مهمانان خدا در ایام البیض ماه پر بركت رجب است.

از آنجا كه اشتغال انسان به كار و زندگى و مسؤولیت‏هاى اجتماعى،گاهى موجب غفلت مى‏شود،و توجه به كار،گاه از توجه به هدف باز مى‏دارد و سبب مى‏شود وظیفه بزرگ یاد خدا و توجه به خود سازى و مبدا و منتهاى هستى فراموش شود.

اعتكاف،آب حیات بخش در كویر غفلت‏هاست.

غفلت از«خود»و«خداى خود»،بستر مرگ ارزشهاى انسانى و نقطه سقوط از پایگاه بلند خردورزى و عشق عرفانى و عامل پیوستن به زندگى پست و حیوانى است.

اولئك كالانعام بل هم اضل اولئك هم الغافلون(اعراف/179)

اعتكاف،بستر مناسب اندیشه و تفكر و خردورزى است.

اعتكاف،تلاشى است‏براى اینكه انسانهاى فرو رفته در غرقاب روزمره‏گى‏ها از فضاى پر التهاب روزانه به سوى‏«خویش‏»و«خداى خویش‏»باز گردند.

اعتكاف زمینه توبه و بازگشت است.بازگشت‏به قرآن و معنویت،بازگشت‏به دعا و استمداد از عالم غیب،بازگشت از«خودمدارى‏»به‏«خداگرایى‏»آنها كه مسؤولیت‏هاى حساس‏تر و بزرگترى دارند،بیش از دیگران به اعتكاف و خودسازى نیاز دارند.

بى‏جهت نیست كه شخص رسول الله صلى الله علیه و آله پس از هجرت،همه ساله دهه اول یا دوم و گاه هر دو دهه و در سالهاى آخر زندگى به طور منظم دهه سوم ماه مبارك رمضان را به‏«اعتكاف‏»مى‏پردازد و به همه دست‏اندركاران و كارگزاران و رجال سیاسى،اجتماعى درس معنویت گرایى و ذكر و نیاش و روزه و تلاوت قرآن مى‏دهد.

اعتكاف،توقفى ناآگاهانه در مسجد نیست.صرف درنگ و مكث و«حبس خویشتن‏»در مسجد، بدون عشق به عبادت و قصد قربت نیست.

اعتكاف،لمیدن خوابیدن و چرت زدن و احیانا وقت گذرانى بیكاران و گردهمایى تفریحى-سیاحتى در مساجد بزرگ شهر نیست. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:25 ] [ جمشید راد ]
[ ]

مقاله حجاب از نظر عالمان (دین و مذهب)

دسته بندیدین و مذهب
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات123
حجم فایل97 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقاله حجاب از نظر عالمان

اطلاع ما از جنبه تاریخی كامل نیست . اطلاع تاریخی ما آنگاه كامل است‏كه بتوانیم درباره همه مللی كه قبل از اسلام بوده‏اند اظهار نظر كنیم . قدر مسلم اینست كه قبل از اسلام در میان بعضی ملل حجاب وجود داشته است .
تا آنجا كه من در كتابهای مربوطه خوانده‏ام در ایران باستان و در میان‏ قوم یهود و احتمالا در هند حجاب وجود داشته و از آنچه در قانون اسلام آمده‏ سخت‏تر بوده است . اما در جاهلیت عرب حجاب وجود نداشته است و به‏ وسیله اسلام در عرب پیدا شده است .
ویل دورانت در صفحه 30 جلد 12 " تاریخ تمدن " ( ترجمه فارسی ) راجع‏ به قوم یهود و قانون تلمود می‏نویسد : .
" اگر زنی به نقض قانون یهود می‏پرداخت چنانكه مثلا بی آنكه چیزی بر سر داشت به میان مردم می‏رفت و یا در شارع عام نخ می‏رشت یا با هر سنخی‏ از مردان درد دل می‏كرد یا صدایش آنقدر بلند بود كه چون در خانه‏اش تكلم‏ می‏نمود همسایگانش می‏توانستند سخنان او را بشنوند ، در آن صورت مرد حق‏  داشت بدون  پرداخت مهریه

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:25 ] [ جمشید راد ]
[ ]

ترجمه کامل قران کریم به صورت پی دی اف (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات293
حجم فایل3.284 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

ترجمه کامل قران کریم به صورت پی دی اف
این ترجمه کامل برای افرادی است که برای تحقیق و موارد مشابه نیاز به ترجمه کامل دارند اماده شده تا
بتواندد ترجمه کامل را داشته باشند
این فایل فقط  هدیه ای برای کودکان سرطانی میباشد
یعنی هر پولی از این فایل دریافت شود مستقیم به حساب کودکان سرطانی پرداخت خواهد شد
و هدف ما از ارائه این فایل 
هم برطرف کردن نیاز شما
و هم کمکی هر چند کوچک به این کودکان میباشد

ترجمه کامل قران کریم به صورت پی دی افاین ترجمه کامل برای افرادی است که برای تحقیق و موارد مشابه نیاز به ترجمه کامل دارند اماده شده تابتواندد ترجمه کامل را داشته باشنداین فایل فقط  هدیه ای برای کودکان سرطانی میباشدیعنی هر پولی از این فایل دریافت شود مستقیم به حساب کودکان سرطانی پرداخت خواهد شدو هدف ما از ارائه این فایل هم برطرف کردن نیاز شماو هم کمکی هر چند کوچک به این کودکان میباشد

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:25 ] [ جمشید راد ]
[ ]

تحقیق کوتاهی در خصوص امام خمینى از ولادت تا رحلت (جزوه)

دسته بندیجزوه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات16
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تحقیق کوتاهی در خصوص امام خمینى از ولادت تا رحلت 

در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 21 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین   از توابع استان مركزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله علیها, روح الـلـه المـوسـوى الخمینـى پـاى بـر خـاكدان طبیعت نهاد .او وارث سجایاى آباء و اجدادى بـود كه نسل در نسل در كار هـدایـت  مردم وكسب مـعارف الهى كـوشیـده انـد. پـدر بزرگـوار امام خمینـى  مرحوم آیه الـله سید مصطفى مـوسـوى از معاصریـن مرحـوم آیه الـلـه  العظمـى میرزاى شیـرازى (رض), پـس از آنكه سالیانـى چنـد در نجف  اشـرف علـوم و معارف اسلامـى را فـرا گرفته و به درجه اجتهـاد نایل  آمـده بـود بـه ایـران بازگشت و در خمـیـن ملجاء مردم و هادى آنان  در امـور دینـى بـود. در حـالـیكه بیـش از 5 مـاه ولادت روح الـلـه  نمى گذشت, طاغوتیان و خوانین تحت حمایت عمال حكومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را كه در برابر زورگـوئـیهایشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود, با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسیر خمـیـن به اراك وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهیـد بـراى اجراى حكـم الهى قصاص به  .تهران (دار الحكـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزیدند تا قاتل قصاص گردید
بدیـن ترتبیب امام خـمیـنى از اوان كـودكى با رنج یـتـیـمىآشـنا و با مفهوم شهادت روبرو گردید. وى دوران كـودكـى و نـوجـوانى را تحت  سرپرستى مادر مـومـنـه اش (بانـو هاجر) كه خـود از خاندان علـم و تقـوا و از نـوادگان مـرحـوم آیـه الـلـه خـوانسـارى ( صاحب زبـده  التصانیف ) بوده است. همچنیـن نزد عمه مـكـرمه اش ( صاحبـه خانم ) كه بانـویى شجاع و حقجـو بـود سپرى كرد اما در سـن 15 سالگى از  نعمت وجـود آن دو عزیز نیز محـروم گـردید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:25 ] [ جمشید راد ]
[ ]

مقاله انتظار بشر از دین (دین و مذهب)

دسته بندیدین و مذهب
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات29
حجم فایل25 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقاله   انتظار بشر از دین

آیا باید پرسید: “انتظار بشر از دین چیست؟” یا: “انتظار دین از بشر چیست؟” چرا؟

استاد ملکیان دو پرسش “انتظار بشر از دین چیست؟” و “انتظار دین از بشر چیست؟” مانعةالجمع نیستند، تا سؤال كنیم كه كدامیك از آن دو را باید پرسید .هر دو پرسش پرسیدنی‌اند و می‌توان آنها را با هم پرسید.

در همین جا و قبل از این كه به جواب سایر سؤالات بپردازم، تذكار این نكته را لازم می‌بینم كه، با توجه به این كه همه سؤالات دوازده‌گانه شما حول محور “دین” می‌چرخد، ضرورت دارد كه مراد از لفظ “دین” را تعیین كنیم .قصد ندارم كه دین را تعریف كنم، كه، از سویی، كاری است بسیار دشوار، بل مُحال، و، از سوی دیگر، كاری است غیرضروری، بیفایده، و حتی بیمعنا .اما عدول از تعریف دین، هر وجهی داشته باشد، به هیچ روی، ما را مُجاز نمی‌دارد كه مراد خود را از لفظ “دین” تعیین نكنیم؛ چرا كه این كار دوم، یعنی تعیین مراد، اگر صورت نپذیرد گفت‌وگو و دادوستد فكری ما در فضایی غبارآلود و مِه‌گرفته انجام می‌گیرد، كه در آن نه هیچ اختلافِ‌نظرِ ظاهری‌ای دلالت بر اختلاف‌نظرِ واقعی دارد و نه هیچ اتفاق‌نظرِ ظاهری‌ای دال بر اتفاق‌نظرِ واقعی است؛ یعنی اصلاً گفت‌وگو و دادوستدی در میان نیست.

مراد من از “دین”، در جواب‌هایی كه به سؤالات شما می‌دهم، مجموعه تعالیم و احكامی است كه، بنا بر ادعایِ آورنده آن احكام و تعالیم و پیروان او، حاصل ذهن بشر نیست، بلكه، برعكس، دارای منشأ ال

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:24 ] [ جمشید راد ]
[ ]

خلاصه ی کتاب قواعد فقه 1 ( دکتر محقق داماد ) + تست (حقوق)

دسته بندیحقوق
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات21
حجم فایل4.364 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

خلاصه ی کتاب قواعد فقه 1 تالیف دکتر سید مصطفی محقق داماد از انتشارات مرکز نشر علوم اسلامی در قالب فایل pdf و در حجم 21 صفحه به همراه نکات پرتکرار و نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه کلیدی ، مناسب برای دانشجویان حقوق با کد رشته 1220293

محتویات محصول :

درسنامه جامع در قالب فایل pdf و در حجم 21 صفحه

نکات پرتکرار در قالب فایل pdf و در حجم 26 صفحه

نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور

نیمسال دوم 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 95-94 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال اول 94-93 با پاسخ نامه کلیدی

نیمسال دوم 93-92 با پاسخ نامه کلیدی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:24 ] [ جمشید راد ]
[ ]

آلودگی هوای شهری ، آب و هوا و تاثیر آن بر ابتلا به آسم (مقالات آموزشی و کمک آموزشی)

دسته بندیمقالات آموزشی و کمک آموزشی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات10
حجم فایل326 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نمونه ترجمه

چکیده
هدف: مطالعه مکانیسم تشکیل کیفیت هوا به منظور تعیین تاثیر عوامل مورد مطالعه بر روی ابتلا به آسم در شهر ولادی وستک.
مواد و روش ها: ارزیابی آلودگی هوا در شهر ولادی وستک با استفاده از نظارت بر آمار دراز مدت (2008-2012) (دما، رطوبت، فشار اتمسفر، سرعت باد و غیره). سطوح مواد معلق، نیتروژن و دی اکسیدگوگرد، مونوکسیدکربن، آمونیاک، فرمالدئید (میلیگرم/مترمکعب) در شش ایستگاه  ثابت مشاهده، مورد بررسی قرار گرفت. ما مواد معلق ذرات جامد که در طول بارش برف و هوا در 14 بخش شهری با  سطوح مختلف از تاثیر انسانی، جمع آوری شد را مطالعه کردیم. برف ذوب شده در گرانلومتری لیزری مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. تاثیر آلودگی هوا بر روی توزیع عوارض آسم در گروه های سنی مختلف  (8 بزرگسال و 7 کودک از کلینیک شهری در ولادی وستوک) و با استفاده از اطلاعات مشاهده آماری فدرال، مورد بررسی قرار گرفت (2008-2012).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:24 ] [ جمشید راد ]
[ ]

چالش ها در بهبود بهره وری انرژی در پردیس دانشگاه از طریق استفاده از فناوری تشویقی و سنسورهای هوشمند

دسته بندیمقالات آموزشی و کمک آموزشی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات41
حجم فایل2.338 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

نمونه مقاله

چکیده: تاثیر مصرف انرژی و انتشار کربن در انگلستان یک چالش جدی است. این چالش بویژه در میان ساکنان دانشگاه، جایی که استفاده از برق و انتشار کربن بطور نامرئی در دانشجویان وجود دارد، بیشتر دیده می شود. در خوابگاه دانشجویی، انتخابهای شخصی و تأثیرات اجتماعی بر مصرف برق و کاهش انتشار کربن، تاثیرگذار هستند. بنابراین، راه حل های نوآورانه برای تغییر رفتار مصرف انرژی دانشجویان، یک نیاز است که شامل یک بخش امیدبخش، راه حل، ارائه زمان واقعی اطلاعات مصرف برق به دانشجویان از طریق وبسایت است، در عین حال، بکارگیری نماینده(مسئول) انرژی در هر سالن به القاء انگیزه در میان دانشجویان منجر می شود.

کلمات کلیدی: انتشار کربن؛ حفاظت از انرژی؛ حسگرهای هوشمند؛ سیستم بازخورد؛ رابط پذیرش؛ محیط زیست؛ تغییر رفتاری و معماری سیستم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

[ جمعه 15 دی 1396 ] [ 1:23 ] [ جمشید راد ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 1263 1264 1265 1266 1267 1268 1269 1270 1271 1272 1273 1274 1275 1276 1277 1278 1279 1280 1281 1282 1283 1284 1285 1286 1287 1288 1289 1290 1291 1292 1293 1294 1295 1296 1297 1298 1299 1300 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 1308 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 1316 1317 1318 1319 1320 1321 1322 1323 1324 1325 1326 1327 1328 1329 1330 1331 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 1339 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 1347 1348 1349 1350 1351 1352 1353 1354 1355 1356 1357 1358 1359 1360 1361 1362 1363 1364 1365 1366 1367 1368 1369 1370 1371 1372 1373 1374 1375 1376 1377 1378 1379 1380 1381 1382 1383 1384 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 1392 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 1400 1401 1402 1403 1404 1405 1406 1407 1408 1409 1410 1411 1412 1413 1414 1415 1416 1417 1418 1419 1420 1421 1422 1423 1424 1425 1426 1427 1428 1429 1430 1431 1432 1433 1434 1435 1436 1437 1438 1439 1440 1441 1442 1443 1444 1445 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 1466 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 1530 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 1540 1541 1542 1543 1544 1545 1546 1547 1548 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 1556 1557 1558 1559 1560 1561 1562 1563 1564 1565 1566 1567 1568 1569 1570 1571 1572 1573 1574 1575 1576 1577 1578 1579 1580 1581 1582 1583 1584 1585 1586 1587 1588 1589 1590 1591 1592 1593 1594 1595 1596 1597 1598 1599 1600 1601 1602 1603 1604 1605 1606 1607 1608 1609 1610 1611 1612 1613 1614 1615 1616 1617 1618 1619 1620 1621 1622 1623 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 1631 1632 1633 1634 1635 1636 1637 1638 1639 1640 1641 1642 1643 1644 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 1652 1653 1654 1655 1656 1657 1658 1659 1660 1661 1662 1663 1664 1665 صفحه بعد